Molt bona nit a tothom, ens retrobem de nou a Jazz Club de Nit aquí a Ràdio Sant Vicenç 90.2 Ràdio Molins 91.2  Ràdio Abrera 107.9 amb un programa de Jazz per a vosaltres que us agrada el Jazz, com deia el nostre amic Cifu. A ell li dediquem el nostre programa avui i cada setmana que el fem. O sigui que “Un petó Cifu”. Aquí Miquel Tuset i Mallol qui us parla, realitza i presenta aquest programa, i com sempre amb les novetats dels nostres músics.

Abans de tot, m’agradaria convidar-vos al concert que farem al “Centre” pel dissabte 13 de gener a les 19h, on podrem comptar amb la presència i veu de Marina Tuset acompanyada pel gran pianista/teclista Adri González. Marina ens oferirà el seu nou projecte a duet on podrem escoltar alguns dels seus temes propis i també algunes magnífiques i precioses versions. Aquest és un concert organitzat pel Jazz Club La Vicentina i patrocinat per l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts, i per tant amb l’entrada gratuïta. Recordar-vos que el “Centre” està darrera de la plaça de l’ajuntament i tot just passat el pont de la via del tren, al carrer Torres i Bages 1, cantonada Mestre Ramon Camps.

Doncs unes de les editorials de les quals també els hi posem discos, i avui en serà un exemple, són Errabal Jazz del País Basc i JazzGranollers. Avui podrem escoltar un parell de projectes d’Errabal Jazz, amb Ander Garcia i el seu “Hiru”, i el de Kike Mora amb “Evolución Natural”, o “Berez Datorrena”, ambdós músics bascs, baixistes o contrabaixistes,  i el darrer de l’amic Joan Sanmartí anomenat “Codi Personal” que ens va presentar la temporada passada, el 31 de març de 2017 al Molí dels Frares.

Recordeu que podeu trobar el millor del jazz que es fa a casa nostra entrant a la web de Quadrant Produccions www.quadrantproduccions.es, allà tindreu la possibilitat d’adquirir els discos que vulgueu i veure tot el catàleg d’aquesta editorial de Lleida dirigida pel Josep Ramon Jové, des d’aquí una forta abraçada.

Som-hi doncs i començarem el programa amb el projecte força íntim de l’Ander García i per això, i perquè haurem de posar temes de dos discos més, serà una presentació discreta. El projecte s’anomena..


“HIRU”
Ander García

Editat per Errabal Jazz    ER 092
Enregistrat per Juanan Ros el 12 i 13 de desembre de 2016 a El Cantón de la Soledad, Vitoria.

Ander García, contrabaix i veu
Juan Ortíz, piano
Josean Bengoetxea, lletres en el tema Liliak Lhes

Tota la música d’aquest disc és original de l’Ander García. Escoltarem un parell de temes d’aquest músic basc, amb els quals ja podreu copsar la aurèola que els envolta a tots ells. Aquest és un disc d’espais, nu, pausat i sincer, que connecta amb les arrels i busca un equilibri entre els recursos propis de la música tradicional i el Jazz.

Us voldria comentar que aquest músic explica, en el llibret interior del compacte, com s’han fet els temes i de quina manera segueixen la seva evolució, explicant ell, quan toca la melodia i quan improvisa, i aquest quan, vol dir explícitament el temps on tot això passa, per exemple, en el minut 2 i 21 segons començo el meu solo, etc.

Comencem pel tema tradicional anomenat...

6.- Betrolarenak        (A. García)                 4m05s

I ens explica fil per randa tot el que acabeu d’escoltar com ara que aquest és un bertso conegut, de tipus “9 puntukoa”. Començo, segueix dient, amb una intro lliure de contrabaix, on es pot entreveure la melodia d’aquest bertso als 18 segons de començar-lo. Als 50 segons podeu notar de nou la influència de la dansa car toco la melodia del “Banako” (un dels balls que conformen la Daantzari Dantza). Acabo la intro tancant la melodia del bertso, tan característica. I ara ens explica la relació d’aquests bertsos amb les estructures algunes vegades comentades dels temes estàndards de Jazz, que tenen la forma AABA, i això diu dels bertsos de tipus “9 puntukoa”. El I got Rhythm,  Rhythm Changes, estructura AABA de George Gershwin casa doncs perfectament amb aquests bertsos comentats i tema que heu escoltat. I encara explica més coses però que em sembla que ja en tenim prou.

Ander Garcia
Es llicencia en Enginyeria Informàtica a la Universitat de Deusto el 2001 i posteriorment inicia els estudis de jazz al Centre Superior de Música del País Basc, MUSIKENE, obtenint la llicenciatura en 2008. El seu grup Citric, format a les aules del prestigiós centre, és seleccionat per l'INJUVE, que el porta a tocar en els festivals de jazz d'Eivissa, Getxo, Sant Sebastià, Madrid i Brussel·les, entre d'altres. Amb Citric guanya el Concurs de Jazz ciutat de Barcelona 2009, consistent en l'enregistrament del seu disc "Mandra". El 2008 es trasllada a Madrid, on treballa com a director musical de Sheilah Cuffy Project i l'obra multidisciplinària LONDON, de la companyia Cre.Art. A la ciutat es consolida com contrabaixista, acompanyant a músics de la talla de Jeff Berlin, Perico Sambeat, Bob Sands, Victor de Diego, Román Filiu, Chris Kase, Moisés P. Sánchez, Verónica Ferreiro, Noa Lur, Borja Barrueta, Marc Miralta , Carlos Carli, Martin Andersen i un llarg etc. Des de llavors Ander ha tocat en festivals internacionals a països com Guatemala, República Dominicana, Costa Rica, Holanda, Itàlia, Croàcia, Irlanda, Alemanya, Mèxic etc. La seva inquietud musical el porta igualment a implicar-se en grups de fusió de jazz i música sud-americana i espanyola (Amerikanda - Celia Mur), R & B i Hip-Hop (Soul Commanders), Rock (Àngel Celada, Jose Bruno), Pop (Gat Charro) i música electrònica (Towards Green).


Escoltem, per acabar aquest petit recull de música popular basca tamisada de Jazz, el tema anomenat....

5.- Nire Lehen Bertsoa        (A, García)                 5m14s

Segons ens diu, el títol explicita que aquest és el seu primer bertso, encara sense lletra. L’estructura és la del bertso denominat Zortziko Handia, car està format per vuit punts (frases) de divuit síl·labes. Comença el seu solo en el minut 2 i 21 segons tocant la melodia tradicional de “Bentara Noa” que coincideix en mètrica amb el tema (cosa que va descobrir posteriorment, per la qual cosa diu ell, hi va haver una feliç inspiració inconscient i natural, no planificada). Vario la melodia adaptant-me a la harmonia del tema en el minut 2 i 38 segons. En el minut 2 i 44 segons improviso sobre el ritme de zortziko i torno a la mètrica original en el minut 2 i 55 segons. Ja ho heu vist, més ben explicat impossible. Quan jo comento els temes ho faig més o menys així, però per descomptat sense contemplar el moment exacte quan passen les coses. Això de l’Ander García és cosa d’alquimistes puristes, ha.

El seu disc debut "Ttun Kurrun" va estar seleccionat com un dels millors discos de jazz del país del 2013. Aquest projecte es va presentar en directe al Festival de Jazz BBK de Bilbao, al Jazzaldia de Sant Sebastià, així com en sales de prestigi com el Jimmy Glass de València o el Bogui Jazz de Madrid. És membre del quartet del trompetista Chris Kase i colidera actualment el trio Collado.Garcia.Benito, amb el qual ha tret el seu segon disc, "Suite II".

El disc que estem escoltant és el tercer al seu nom i és un pas ferm en el camí, diu ell. És el primer enregistrament on he començat a experimentar per trobar la meva pròpia veu com contrabaixista. És més, és el primer text que escric sobre la meva investigació sobre la improvisació basada en l'estil musical basc.
Em baso en tres aspectes de la música basca per a improvisar:

-Les melodies i les mètriques dels "bertsos" (els versos improvisats pels Bertsolaris)

-Els ritmes de Zortziko i de la Dantzari Dantza (conjunt de danses de Durangaldea) que vaig ballar en la meva joventut.

-Les melodies tradicionals o d'autors concrets que estan inspirades en la tradició musical basca.

Seguim el programa amb el darrer projecte de l’amic Joan Sanmartí anomenat...


“CODI PERSONAL”
Joan Sanmartí

Editat per JazzGranollers Records
Enregistrat per Ferran Conangla assistit per Jaume Figueres el 12 i 13 de setembre de 2016 als Estudis Ground, Cornellà de Terri, Girona.
Produït per Joan Sanmartí i Ferran Conangla per a JazzGranollers Records.

Joan Sanmartí, guitarra i sintetitzadors
Roger Santacana, piano i vibràfon
Marc Cuevas, contrabaix
Joan Vidal, bateria

Totes les composicions són de Joan Sanmartí excepte “Time Remembered” que és de Bill Evans.

Comencem doncs amb la música d’aquest mestre i gran compositor i guitarrista amb el preciós tema anomenat...

4.- Dels equilibris     (J. Sanmartí)             10m48s

Doncs ja heu pogut escoltar quina delicada i llarga meravella de més de 10 minuts ens ha regalat aquest músic del Vallès Oriental. Una música que vam poder escoltar el març de l’any passat al Molí  dels Frares per a un reduït i selecte grup d’aficionats que allà ens hi vam trobar. Magnífic tema i millors improvisacions, primer amb la del líder i compositor, ell, tan satisfet de tenir i tocar amb la seva magnífica Fender Mustang, amb un so, ja heu pogut comprovar, fosc a voluntat i també profund. Marc Cuevas, vell amic nostre també, amb força visites formant part de diverses formacions, ha desenvolupat el seu també, precís, melòdic i amb gran profusió de recursos tècnics alhora que delicades maneres, com les que ens ha mostrat el jove geni en el seu solo al vibràfon, sense oblidar que també toca el piano, i em van dir que també remena la bateria. Crac, entre els cracs i encara molt i molt jove, crec que amb 21 anyets, any am amunt, any avall. Bellesa en tots els solos i força evident en el seu solo, on la precisió i sonoritat dels metalls del seu instrument és evident, clara i diàfana, alhora que la seva creativitat en la concepció. Dels equilibris, es deia aquest tema del Joan.

Seguim amb més música del Joan Sanmartí però....
Abans dir vos què si entreu al web de Temps Record: https://tempsrecord.cat/ hi trobareu tot el seu extens i divers catàleg. Aquesta és també una editorial de casa nostra amb un ampli ventall d’estils des de Bandes Sonores, a Blues, Boleros i evidentment Jazz, passant pel Flamenc i la Fusió. O sigui que agrair-li al Josep Roig el seu suport i des d’aquí una forta abraçada.

I seguim amb un blues magnífic anomenat...

7.- Cruïlla en G          (J. Sanmartí)             7m25s

I ja heu pogut tornar a escoltar de quina manera més àmplia, més relaxada hem tornat a deixar-nos captivar per la música del Joan Sanmartí. El motiu principal melòdic i rítmic de la guitarra  del líder i  el contrabaix del Marc Cuevas, ens ha acaronat des dels inicis, situant-nos ben lluny allà pel Mississipi de potser ja fa dos segles, amb un blues rural increïble. L’homenatge que aquest músic fa a la música, en general, es fa palès en aquest tema, en l’anterior i en tots els del seu projecte. Ara però, amb el jove Roger Santacana al piano. I ara que hi penso, crec que quan es ve enregistrar aquest disc, en Roger encara no havia fet els 20. Ja m’explicareu quin tros de crac tenim ja, i més endavant fins on arribarà aquest noi. Ben bé després del seu magnífic solo, ha esta en Marc que s’hi ha ficat amb plena profunditat de greus sons del seu contrabaix. El líder l’ha seguit amb delicat i profund record per als sons més ancestrals, els d’aquells bluesman, homes i dones, els quals carregaren sobre les seves espatlles la complicada situació vital, per dir-ho suau, dels racistes de llavors. Sembla que això encara dura, sí, però a un altre nivell. Després del solo del Joan han seguit amb una mena de vamp permanent fins acabar el tema, així, delicadament.

Saber qui és en Joan Sanmartí crec que ens convé, i per tant deixeu-me que us en parli una mica. La seva trajectòria ve de llarg, des dels inicis del Taller de Músics fins ara, professor a l’ESMUC compartint departament de Jazz amb gent com Francesc Capella, Joan Díaz, Joan Monné i Lluís Vidal. Tots ells estan embrancats en l’Esmuc Jazz Project, Big Band d’alumnes, actuals i d’abans, on preparen als joves músics en l’entorn de la Big Band, però amb projectes dedicats a músics i amb arranjaments de cadascun dels professors esmentats. Alguns dels projectes que he pogut escoltar de l’ Esmuc Jazz Project són els de l’Univers Ornette, Univers Zavinul, entre d’altres. Els 15 anys de l’Esmuc els van celebrar amb el projecte anomenat Bestiari amb veus com les de Celeste Alías, Gemma Abrié i Rubén Fernández, a més a més dels músics de la Big Band. Del Joan Sanmartí ja li vaig posar un seu anterior projecte en un programa anterior de Jazz Club de Nit ara ja fa una mica de temps.


D’aquest projecte que estem escoltant, dir-vos que em sembla que està fet per poder-lo tocar en directe. De fet, en quasi tots els temes, tots els músics o quasi tots fan les seves improvisacions, resultant els temes d’una llargària més adequada a un directe que per a complir els tempos d’un projecte editat. Així és que torno a trobar-me amb un disc on se’m fa força difícil seleccionar quines músiques no podré posar. Però seguim escoltant més música del Joan Sanmartí i ara ho farem amb el tema de Bill Evans  on en Marc Miralta hi col·labora amb les palmes, anomenat...

8.- Time Remembered        (B. Evans)                 7m47s

Doncs tot i que el tempo és més ràpid, les sonoritats són força delicades. El so fosc i profund de la seva guitarra i els arranjaments ho aconsegueixen. La vitalitat i brillantor del jove pianista ha fet que ens situéssim en uns aires més vius en el seu magnífic solo, tan ben acompanyat com ha estat pels companys de la base rítmica, en Marc Cuevas i Joan Vidal. Tot i ser temes llargs, ens passen molt de pressa, ben bé, gràcies a la vitalitat dels arranjaments en aquest cas i les intervencions dels companys de projecte. Després del solo de`n Roger el líder ens ha situat de nou en la melodia d’aquest tema d’un dels més grans pianistes de Jazz, el gran Bill Evans. Al final però, i amb un motiu recurrent, el Joan Vidal ha pogut mostrar tot el seu domini de les escombretes en un magnífic solo i així han acabat el tema.

I nosaltres seguim però......deixeu-me que us digui que podeu entrar al web de www.freshsoundrecords.com per veure l’extens catàleg d’aquesta nostra editorial i també podeu anar a la botiga Blue Sounds al carrer Benet Mateu 26 i comprar de tot i més relacionat amb el món del Jazz...discos, llibres, dvds, vinils....etc. Allà hi trobareu els caps de setmana i dilluns pel matí a l’amic Enrique Heredia, mentre que la resta de dies hi trobareu a l’Esteban. Ells dos us assessoraran en tot lo de Fresh Sound Records, editorial creada pel gran entusiasta amant del Jazz, Jordi Pujol Baulenas, des d’aquí una forta abraçada.

Acabarem el projecte del Joan Sanmartí amb el tema més punyent i més encabit en el Jazz-Rock i que anomena el disc....

1.- Codi Personal                 (J. Sanmartí)             7m24s

Doncs amb aquest tema més de jazz-rock hem acabat el projecte de l’amic Joan Sabmartí i resta de companys i també amics meus. El quartet va venir ja us ho he dit el març de l’any passat i ens van presentar aquesta música, i així és que quan el Joan ha tingut el disc me l’ha fet arribar i avui que ha sonat. Tot i haver-hi un bon ritme i quasi constant, la musicalitat del tema és evident i també és una molt bona composició i arranjaments. Els solistes, de luxe, com el líder i el jove i crac pianista només fan que enlairar la música composta de la mateixa manera que ho fan la base rítmica. Un quartet extraordinari amb el, Joan Sanmartí, guitarra i sintetitzadors, Roger Santacana, piano i vibràfon
Marc Cuevas, contrabaix i Joan Vidal, bateria, amb qui hem gaudit tota aquesta estona, llarga, i més gaudireu si podeu adquirir aquest disc entrant al web de jazzgranollers records.

I nosaltres deixem aquest projecte i encarem l’altre projecte de Errabal Jazz el del guitarrista Kike Mora, però abans...

Si voleu escoltar jazz-rock i demés meravelles ja sabeu que podeu entrar al web de www.moonjunrecords.com i veure el catàleg extens d’aquesta editorial dirigida pel Leonardo Pavkovic, qui m’envia des de Nova York les seves novetats i que evidentment en aquest programa posem de tant en tant. Una abraçada Leonardo i gràcies pel teu suport.

El projecte es diu..


“BEREZ DATORRENA”-“EVOLUCIÓN NATURAL”
Kike Mora

Editat per Errabal Jazz    ER 094
Enregistrat als seus estudis K.M.T.
Produït per Kike Mora
Productor executiu Errabal Jazz

Kike Mora, baix elèctric, fretless bass, i programació
I una llarga llista de col·laboradors com són ara Mikel Romero, Ander Hurtado de Saratxo, Yago Santos, Ibon Jordan, Jagoba Ormaetxea, Naldo Gomes, Kike Gutman, Fredi Pelaez, Josu Erviti, Juan Ortiz, Abraham de Román, Mikel Nuñez Lauzirika, Enrique El Vaca, Tala, Alain Sancho, José Gallardo, Musta Agharban, Jacomina Kistemaker.

Escoltem de què va tot això i ja us aviso que va de quelcom diferent del què hem escoltat abans amb el Joan Sanmartí, però el que no canvia és la producció de material propi, el d’aquest baixista basc tan reconegut. Aquest és el seu segon treball personal i s’emmarca més en la música d’autor amb espurnes de Jazz en les improvisacions. El tema que escoltareu em recorda a coses que havia escoltat de Gong o sigui que som-hi amb el salt musical endavant amb el tema anomenat...

1.- Connection          (K. Mora)                   4m11s

Doncs ja heu pogut escoltar que tot i la diversitat estilística, el tema és força impactant. Els aires orientals hi són però el que també hi ha és una composició molt ben feta alhora que els arranjaments i les intervencions dels solistes amb Jacomina Kistemaker, monochord; Mikel Romero, guitarra i Musta Agharban, veu. El solo de Mikel ha estat esclatant en l’ona del grup comentat i per tant en l’ona Steve Hillage. Un bon tema per a començar amb el Kike al baix elèctric, fretless bass, i programació.

Ens diu ell mateix.....
Sóc músic, compositor i productor, amb una experiència professional de més de 20 anys, tant en la faceta musical com en la de productor i docent. Em vaig llicenciar en baix elèctric de jazz al Centre Superior d'Estudis Musicals del País Basc - MUSIKENE. Sóc baixista, contrabaixista i guitarrista. Vaig formar part del conjunt de Kepa Junkera durant 7 anys, col·laborant en el Doble CD en directe "K", guardonat amb un Grammy Llatí al Millor Àlbum Folk. He col·laborat en destacats projectes musicals: Beer Mosh, Urgabe, Ainhoa ​​Cantalapiedra (guanyadora de OT2), Korrontzi, Mubajito, Evidence quartet, Jimmy Barnatán.

recordeu que si us agrada la lliure improvisació podeu entrar al web de www.discordianrecords.bandcamp.com i veure el catàleg d’aquesta editorial dirigida per l’amic El Pricto on hi trobareu de tot i més relacionat amb la lliure improvisació, conduccions, free jazz, o quelcom inclassificable.

Escoltarem ara dos temes seguits enllaçats per qui us parla i que seran...

5.- Nómadas             (K. Mora)       2m42s
9.- Luna                     (K. Mora)       5m31s

En el primer hem pogut constatar la creativitat com a solista en un solo magnífic per execució i creació mentre que en el segon, la participació del solista i saxo tenor Abraham de Román, i també al piano Mikel Nuñez Lauzirika, mentre que el líder participa amb el seu fretless bass i programacions, amb una demostració de domini tecnològic.

Sóc més productor i arranjador, en el meu propi estudi de gravació K.M.T. On he realitzat més de 70 treballs per a diferents grups i artistes entre els quals destaquen: Trikizio, Korrontzi, Hutsa, Urgabe, Des-kontrol, Amaiur i altres.
El 2011 vaig editar el meu 1er disc, "Jazz Project", amb el qual vaig estar al XXII Festival de Jazz de Lugo, al 47. Heineken Jazzaldia de Donostia / Sant Sebastià, entre d'altres. En l'actualitat, em trobo produint meu següent àlbum, "Evolució Natural" que sortirà a la llum a la primavera que l'2017. Formo part de les bandes Urtz, Cymatic i Korrontzi -amb la qual viatjo per tot el món- a més de la meva propi Trio / Quartet de jazz, mentre continu desenvolupant-a Feedback, juntament amb l'artista i creadora visual Ana Capella. Com a docent, sóc professor de guitarra, baix, combo i producció musical a l'escola de música Muzzik (Bilbao) i en el meu estudi K.M.T., i imparteixo seminaris i master classes en diferents espais.


Seguim amb un tema una mica més viu anomenat...

3.- El Sur        (K. Mora)       4m41s

En aquest tema comptem amb la bateria i percussió de Ibon Jordan, i amb el piano i guitarra de Jagoba Ormaetxea, i jo diria que amb el saxo soprano de Kike Gutman. Per descomptat que sempre hi escolteu a Kike Mora al baix elèctric. El ritme càlid de la percussió s’acompanya del motiu principal que es va repetint ja des dels inicis amb el Kike fent de solista de la melodia. La intervenció del saxo soprano a duet amb el baixista en el segon chorus del tema, omple de més música la proposta, i més que n’hem tingut en el pont o B del tema, amb sonoritats diverses i agosarades. El riff de saxo i baix permet al percussionista exposar la seva versió del tema, cosa que també fa en Gutman
amb el seu soprano, quasi sopranino, en el seu magnífic solo. El líder acaba el tema tornant al motiu principal, melòdic i assequible, i així que ens captura tota la nostra atenció. El tema es dissol, mica a mica....

Berez Datorrena / Evolució Natural tarda a arribar 6 anys des de la sortida de Jazz Project per diferents motius. El principal és el fet d'estar immers en diversos projectes musicals amb els quals visito tota mena de festivals i països de tots els continents. Aquest disc compta amb una gran varietat de col·laboracions que no fan més que pluralitzar aquesta visió global de no voler crear fronteres entre estils i sons. Yago Sants i Enrique (El Vaca) a la guitarra flamenca. El Brasiler Naldo Gomes i el percussionista gitano "Tala". Virtuosos del piano Jazz com Juan Ortiz, Fredi Pelaez i Mikel Nuñez Lauzirica. Arxiconeguts saxofonistes de l'escena basca com Jose Gallardo, Kike Gutman i Alain Sancho i músics de tota índole com Mikel Romero, Ander Hurtado de Saratxo, Ibon Jordan, Josu Erviti, Jagoba Ormaetxea i un llarg etc que posen el seu granet de sorra a aquest projecte d'una manera desinteressada només amb la creació com a finalitat.

Acabarem aquest projecte i programa amb el tema anomenat...

6.- Dhyâna                 (K. Mora)                   4m24s

I aquí hem escoltat un saxo soprano que podria ser el de Kike Gutman o el de Alain Sancho. Em sembla que la informació que hi ha en el disc està lleugerament equivocada car els noms i instruments posats no casen amb el que s’escolta. Amb un ritme força impressionant a base d’instruments programats pel líder, el qual, a banda de tocar el seu baix elèctric, controla la percussió que heu escoltat. El solo del soprano és força estimulant, tal i com em sembla que és el tema, vital i emocionalment positiu que per acabar el programa està molt bé.

Doncs ja heu pogut escoltar amb quina varietat musical hem gaudit avui, primer amb la molt delicada música del  contrabaixista basc Ander García, per després entrar de ple en el Jazz amb espurnes de Rock i Blues de la mà del guitarrista del Vallès Oriental en Joan Sanmartí i el seu magnífic quartet, per acabar amb el projecte personal, a voltes íntim, a voltes pop, i sempre farcit de qualitat i bones composicions, les del també baixista basc Kike Mora.

Espero i desitjo que hàgiu gaudit del programa, però abans m’agradaria convidar-vos al concert que farem al “Centre” pel dissabte 13 de gener a les 19h, on podrem comptar amb la presència i veu de Marina Tuset acompanyada pel gran pianista/teclista Adri González. Marina ens oferirà el seu nou projecte a duet on podrem escoltar alguns dels seus temes propis i també algunes magnífiques i precioses versions. Aquest és un concert organitzat pel Jazz Club La Vicentina i patrocinat per l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts, i per tant amb l’entrada gratuïta. Recordar-vos que el “Centre” està darrera de la plaça de l’ajuntament i tot just passat el pont de la via del tren, al carrer Torres i Bages 1, cantonada Mestre Ramon Camps.

Ara sí, gràcies per ser-hi, aquí o al blog del programa jazzclubdenit.blogspot.com.es, jo Miquel Tuset i Mallol qui us ha acompanyat tota l’estona, ha realitzat el programa i seleccionat les seves músiques, us desitjo molt bona nit i bon Jazz Club de Nit  en el Jaç de cadascú.
Miquel Tuset i Mallol.

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates |