Molt bona nit a tothom, benvinguts a Jazz Club de Nit aquí a Ràdio Sant Vicenç 90.2 amb un programa de Jazz per a vosaltres que us agrada el Jazz, com deia el nostre amic Cifu. A ell li dediquem el programa avui i cada setmana que el fem, o sigui que un petó ben gran Cifu. Aquí Miquel Tuset i Mallol qui us parla, presenta i realitza aquest programa i com sempre amb les novetats de músics i editorials.

Doncs després d’haver gaudit del magnífic concert amb el projecte de l’Álvaro Torres Trio al Molí dels Frares, disc que vam    posar la setmana passada, resulta que avui escoltareu dos projectes, un dels quals el podreu veure en directe encabit en el marc del Voll Damm Barcelona Jazz Festival 2019, el del Jaume Vilaseca Trio “JazzNessis III”, el dimarts 3 de desembre a la Sala Luz de Gas. Disc editat per Discmedi Blau. L’altre treball serà el del gran saxo alto belga que hem vist diverses vegades al Nota 79, Julien Hucq, “Woods”, disc autoeditat. I aquesta setmana amb un micro conte de Carme de la Fuente.

Doncs comencem ja amb les músiques del programa i ho farem amb les de Genesis passades pel sedàs del Jazz amb el projecte de Jaume Vilaseca Trio, el seu darrer de la trilogia que han dedicat a la música de Genesis en clau de Jazz, i d’aquí el nom del projecte....


“JAZZNESIS III”
Jaume Vilaseca Trio

Editat per Discmedi Records    DM 5345 02
Enregistrat, mesclat i masteritzat pe Jordi Vidal als Estudis Laietana, Barcelona, 2019.
Produït per Jaume Vilaseca i  Puy & Co.

Jaume Vilaseca, piano
Dick Them, contrabaix
Ramón Díaz, bateria
Mar Vilaseca, Xavier Casellas, veu
Roger Mir, saxos soprano, alto i flauta

I parlant de l’aspecte de tempo i rítmic d’aquest projecte, dir-vos  que te 9 temes i prop de 55 minuts d’aquesta excelsa música de GenesisPeter Gabriel, arranjats en clau de Jazz. I que per tempos és també variat, com també són alguns temes mateixos donada la complexitat rítmica d’aquesta mítica banda de Rock-Simfònic dels anys 70s. Així ens trobem amb la preciosa cançó a tempo de balada, 6è track, “Hairless Heart” a trio pelat. Una mica més viva de tempo és el 8è track “Anyway” on ja sabem que canta Mar Vilaseca, sí, la magnífica cantant filla del líder Jaume, tema interpretat a quintet amb en Roger Mir al saxo alto. El 2n track “Harlequin” és també en configuració de trio a un tempo un pèl més viu amb un preciós arranjament el que es mereix una preciosa cançó com aquesta, com totes les d’aquest treball. Amb la gràcil melodia i frescor natural del 5è track “Cuckoo Cocoon” i la veu de Mar a més a més de la flauta d’en Roger, ens deixem també captivar per aquesta dolça meravella. Si els ritmes d’aquests temes són força estables, la cosa més habitual en els temes de Genesis era trobar-nos amb canvis rítmics, de tempo i amb breaks entremig dels temes, i el 1er track, el meravellós “Looking for Someone”, té aquestes vicissituds, les d’iniciar-lo dolçament per després encetar diversos canvis tot i acompanyant aquesta preciosa melodia també canviant amb en Roger a càrrec de flauta i saxo soprano. També és així de canvis el darrer track “The Chamber of 32 doors” cantat pel Xavier Casellas i amb en Roger al saxo alto. Més encara és el magnífic “The Cinema Show” a quartet amb Jaume, Dick, Ramón i Roger aquest al saxo alto, on durant quasi la meitat del tema gaudim d’una balada meravellosa, reconvertint-se en quelcom més, la qual cosa ja sabeu els que heu escoltat el mític grup anglès. El tempo viu arribarà fins quasi el final, on el piano dolçament l’acabarà. El 3er track “Get ‘em out by Friday” l’inicien a tempo déu n’hi do de lo viu, i tot i tenir un break entremig on la flauta d’en Roger ens acarona, ben aviat seguirà l’energia inicial amb ell mateix al saxo alto. Els canvis se succeiran entremig i fins el solo del Ramón, a partir del qual el finiran dolçament. I ja per acabar el tema vital 7è track “Counting Out Time” cantat pel Xavi Casellas ens mantindrà rítmicament durant tot el positiu tema. En Roger hi participa a saxo alto en un solo magistral. Amb el tema cantat de nou arriben al final d’aquest magnífic tema.

I com sempre dir-vos que al blog us posaré l’enllaç a la pàgina web del disc d’aquesta editorial també de casa nostra, Discmedi Records:

i escoltem ja la música de Genesis de la mà de Jaume Vilaseca Trio, Mar i Roger amb la preciosa balada a mig tempo anomenada....

5.- Cuckoo Cocoon (Genesis)               4m51s

De fet, la major part de temes d’aquest projecte, com aquest preciós “Cuckoo Cocoon” formen part del magnífic doble LP “The Lamb Lies Down on Broadway”, disc del 1974, darrer crec de l’etapa Gabriel, essent el que hem escoltat el 4track de la cara A del primer dels dos LPs. Tema curtet d’un parell de minuts en l’original cantat per Peter Gabriel, i que els nostres herois han sabut ampliar adequadament amb les aportacions solistes posteriors a la presentació del tema sencer. El tempo és el mateix de l’original, i la veu de Mar enalteix la cançó amb la seva dolça i personal veu. Així mateix la flauta d’en Roger segueix fil per randa la interpretada en el tema original. El nostre estimat amic i líder Jaume Vilaseca ha encetat els solos seguint-lo Mar Vilaseca amb una molt bona improvisació en Scat arribant així quasi al final, retrobant el motiu principal del tema i acabant-lo delicadament.

I aprofito per recordar-vos que estem en ple Voll-Damm Barcelona Jazz Festival 2019 i que per tant us recomano anar a veure els concerts que pugueu, així és que us posaré l’enllaç de la seva pàgina web al blog del programa. https://www.jazz.barcelona/ca/proxims-concerts/Ndeb=0. I si decidiu anar a veure i escoltar el projecte Jazznesis III sapigueu que ens hi trobareu.
I ara us proposo escoltar una de les cançons de les quals guardo més i millors records, i que crec recordar cantava des del principi fins el final, tot i acompanyant a Peter Gabriel en el seu, de tots ells, “Trespass”, i no és sinò..

1.- Looking for Someone   (Genesis)     7m43s

Doncs aquest preciós “Looking For Someone” és del seu segon disc “Trespass” del 1970, tema cantat pe Gabriel en l’original i que els nostres herois han fet instrumental compartint la melodia entre el contrabaix d’en Dick i el piano d’en Jaume. Ben bé n’han fet una recreació seguint quasi fil per randa el tema original, si n’exceptuem el tros del solo del líder, és clar, barrejat aquest amb la melodia. Jaume ens ha fet una preciosa interpretació al piano seguint el tarannà melancòlic de la cançó original, trobant noves i precioses melodies, tot això fins arribar el canvi rítmic que aquí també succeeix. La potència no és la mateixa per manca de la guitarra de Anthony Phillips i aquí els sons de la flauta de Mir i el piano del Jaume segueixen el tarannà d’aquesta més càlida sonoritat. De fet, crec que la seva versió segueix quasi fil per randa la del tema original, amb tots els seus canvis rítmics, melòdics i harmònics, i és que sinó no seria el “Looking For Someone”. El tema va seguint la seva original evolució amb flauta inclosa, la d’en Roger el qual s’esplaia després en el seu magnífic solo a saxo soprano. I és que ha estat una gran idea la d’afegir a aquest jove músic Roger Mir, com també les veus de Mar Vilaseca i Xavi Casellas, absents tots tres en els dos projectes anteriors, fets en format de trio base. I després del gran solo d’en Roger a tempo viu, el dels canvis rítmics anteriors, ens hem trobat amb el final, majestuós, com el de l’original.

I deixeu-me que us digui que podeu entrar al web de www.freshsoundrecords.com per veure l’extens catàleg d’aquesta nostra editorial i també podeu anar a la botiga Blue Sounds al carrer Benet Mateu 26 i comprar de tot i més relacionat amb el món del Jazz...discos, llibres, dvds, vinils....etc. Allà hi trobareu els caps de setmana i dilluns pel matí a l’amic Enrique Heredia, mentre que la resta de dies hi trobareu a l’Esteban. Ells dos us assessoraran en tot lo de Fresh Sound Records, editorial creada pel gran entusiasta amant del Jazz, Jordi Pujol Baulenas, des d’aquí una forta abraçada i gràcies pel teu suport tots aquests anys.

Recordar-vos que entreu al web de masimas on podreu veure’n tota la seva programació dedicada al Jazz però també a diversos estils com són el Blues, el Funk i demés variants. Val la pena que us deixeu caure per la Plaça Reial per anar al Jamboree. Els dilluns amb una magnífica Jam Session.

I seguim ara amb el magnífic tema en format quartet de trio base i vents...

3.- Get ‘em out by Friday  (Genesis)     8m27s

Doncs aquest és un dels temes del seu “Foxtrot” del 1972, quart àlbum de Genesis, amb lletra de Peter Gabriel i segons sembla dir, ja criticaven el capitalisme neoliberal i les privatitzacions de serveis públics i socials. Magnífic aquest disc, on en la seva cara B hi ha una magnífica suite de més de 25 minuts titulada “Supper’s Ready”. La durada de la versió que han fet els nostres herois és quasi la mateixa que en l’original, la qual cosa ens confirma una vegada més el gran respecte que els hi professen. De fet han tornat a desenvolupar el tema original en la seva original versió a més a més de les seves aportacions solistes. Aquí tornem a tenir a Roger Mir amb la seva càlida flauta, a l’inici doblant-se harmònicament, i després fent la melodia i donant suport a la preciosa i curta improvisació de Jaume al piano. El mateix Roger ha desenvolupat la seva increïble també ara al saxo alto i ja amb el canvi de tempo adequat. Els canvis se succeeixen, segons els de l’original, trobant-nos amb moments delicats, els del solo d’en Dick Them al contrabaix. El final, marcat pel tempo viu, és l’adequat per a la participació solista de Ramón Díaz a la bateria, acabant el tema delicadament, amb sons de flauta, saxo alto, piano i demés.



Recordeu que podeu trobar el millor del jazz que es fa a casa nostra entrant a la web de Quadrant Produccions www.quadrantproduccions.es  allà tindreu la possibilitat d’adquirir els discos que vulgueu i veure tot el catàleg d’aquesta editorial de Lleida dirigida pel Josep Ramon Jové, des d’aquí una forta abraçada.

Un altre lloc emblemàtic és el 23 Robadors espai on es fa el Jazz més alternatiu de la ciutat amb tot un reguitzell de projectes que s’hi han parit i que així seguirà sent. Cada dia teniu Jazz i fins i tot les sessions de Lliure improvisació dels primers dijous de cada mes. Els dimarts primer concert de Jazz i després Flamenc. Els dimecres, concert primer i després Jam Session amb Miguel Pinxo Villar, Juan Pablo Balcázar i Carlos Falanga.

I encara seguirem amb un altre tema d’aquest magnífic projecte..

7.- Counting Out Time      (Genesis)     3m58s

Doncs aquest tema és un dels que han extret del “The Lamb Lies Down On Broadway”. Doncs aquí hem pogut escoltar la veu d’un dels millors cantants masculins de casa nostra, en Xavi Casellas, al qual vam tenir el goig d’escoltar en un concert al Molí dels Frares i del qual us n’he posat el seu darrer treball discogràfic “In a Sentimental Move” en un programa anterior d’aquesta temporada. I és que la perfecta entonació sempre d’aquest músic i cantant és una demostració palpable de la seva tècnica. Després de presentar el tema sencer, ha estat en Roger qui ha fet una gran improvisació en clau jazzísitca, com han estat totes les improvisacions d’aquest jove músic, com han estat les improvisacions de tots ells, mestres tots en això d’interpretar Jazz. Després de la improvisació d’en Roger, Xavi ha recuperat la melodia del tema cantant-lo fins arribar al final, en una altra magnífica interpretació de tots plegats en aquest homenatge a Genesis, etapa Gabriel.

I extret directament de la pàgina web de l’editorial podem llegir això...

Fi de la trilogia dedicada a la música de Genesis, arranjada pel pianista Jaume Vilaseca i interpretada pel seu trio y alguns col·laboradors de l’escena jazzística catalana. Es completa així un projecte que va començar al 2008 (“Jazznesis”) , continuà al 2015 (“Jazznesis II” ) i culmina amb un tercer volum que manté el compromís i la intensitat dels anteriors. El set list, es basa de nou en composicions de “l’època Gabriel”, la més arriscada i creativa de la banda britànica, la que va de “Trespass” (1970) a “The Lamb lies down on Broadway”(1974), i el concepte , torna sobre la idea de que qualsevol repertori és vàlid per la improvisació i que un músic de jazz pot trobar l’espurna de la seva inspiració en un repertori més o menys insòlit. La forta implicació en els arranjaments, una interpretació acústica i purament jazzística i la recuperació d’algunes joies encara no reinterpretades com “The Cinema Show” fan de “Jazznesis III” un epíleg en forma d’homenatge respectuós i alhora intrèpid de l’obra genesiana.

I ja per acabar i sense fer comentaris sobre el tema, i com a regal i cirereta que enalteix el pastís, us proposo escoltar l’impressionant tema...

4.- The Cinema Show       (Genesis)     10m25s

Doncs aquest és un tema que Genesis van fer el 1973 en el seu “Selling England by the Pound”, on el títol ens torna a parlar de com van començar les privatitzacions.  Poques paraules puc dir-vos o tantes serien que val més deixar-ho així, sense comentaris, que ja n’he fet prous, i només reafirmar el meu suport a aquest projecte “Jazznesis III” amb Jaume Vilaseca, Dick Them, Ramón Díaz, Mar Vilaseca, Roger Mir i Xavier Casellas i que aneu el proper dimarts 3 de desembre a Luz de Gas a veure’ls, ells encabits en el Voll-Damm Barcelona Jazz Festival 2019.

I darrerament amb els amics de Youkali Music i concretament amb el seu director Thomas Schindowski estem en contacte i així és que em fan arribar alguns dels projectes del seu extens catàleg, o sigui que agrair-li al Thomas la seva col·laboració. Podeu entrar al seu web http://youkalimusic.com i veure’n tot el seu catàleg.

I en dimarts podeu anar a diversos espais on s’hi fan Jam Session com La Farola del barri de la Ribera on també hi ha el Guzzo, restaurant magnífic on també s’hi fan concerts i Jam Sessions.

I ja deixem aquest projecte sí, i ara és un bon moment per escoltar el micro conte de Carme de la Fuente
............................
Gràcies Carme per sempre situar-nos en les músiques del programa.

Un altre espai on anar és al Big Bang del carrer Botella, al Raval. Cada cap de setmana s’hi fan unes Jam Sessions magnífiques. Els divendres hi trobareu a Luca Tondena, Jim Monneau i Ramiro Rosa i els dissabtes a Samuel Marth al capdavant d’una formació Dixieland. I els dilluns també podeu anar al Jazzman on hi sol haver el gran Pere Ferré Trio. Els dijous també s’hi fan concerts.

I nosaltres acabarem el programa amb les músiques de tarannà clàssic imbuïdes de Jazz, les del saxo alto belga en el seu projecte dedicat a les “canyes”...



“WOODS”
Julien Hucq

Disc autoeditat i autoproduït

Enregistrat per Frederic Commault, el 22 d’octubre de 2017 als Studios de la Seine, Paris.
Mesclat i masteritzat per Emmanuel Payet.
Assistència tècnica de Adrien Libmann.

Julien Hucq, saxo alto
Maxime Hoarau, vibràfon
Philippe Aerts, contrabaix
Arnaud Biscay, bateria

I les “canyes” i “metalls” de....
Artem Naumenko, flauta
Ariane Bacquet, oboè
Bogdan Sydorenko, clarinet
Armand Dubois, trompa
Blandine Delangle, fagot

Totes les composicions són de Julien Hucq.

Doncs aquest és un projecte d’uns 35 minuts i nou temes, no massa llarg, la qual cosa ens indica que hi deu haver alguns temes força curtets; anem a repassar-lo. Doncs sí, ens trobem amb tres temes interpretats exclusivament per la secció de vents, canys i metalls, i tots ells menors al minut. Aquests són “Coffin”, “Cradle” i “Forest Walk”. De la resta de temes, hi ha els que tenen relació amb el títol del disc “Woods”, essent-ne el més delicat l’anomenat “Wood Stove”. El primer track “Wood Fire” és una altra balada de més de 8 minuts on hi intervenen alguns dels músics de la secció de vents, alhora que el quartet base. En el 3er track “Roots” hi intervenen també en la primera part del tema de caire clàssic, per després en les improvisacions, deixar pas al quartet base i primer amb el vibràfon. El 5è track “Wooden Shack” té un ritme beat marcat pel baterista, tot i que no massa viu de tempo, amb tots plegats també. Amb el 8è track “The Young Man” ens trobem amb un tema totalment Jazzy a quartet, tema farcit de swing a tempo mig. I el tema més viu és el del 9è track “Hawthorn”, on la base del quartet té la màxima preponderància, tot i que també recolzada per alguns dels vents acompanyants. Doncs després d’aquest “Woods”, en Julien Hucq n’ha fet dos mes, o sigui que us convido a investigar i adquirir els seus magnífics treballs.

I com sempre dir-vos que al blog us posaré l’enllaç a la pàgina web d’aquest magnífic músic: http://julienhucq.net/albums/

Doncs per començar la música de Julien Hucq us proposo escoltar el preciós i primer track del disc, l’anomenat.....

1.- Wood Fire         (J. Hucq)      8m10s

Doncs ja veieu que ens hem endinsat en un altre món, el del món clàssic per instruments i harmonies, envoltat tot plegat per les improvisacions jazzístiques dels solistes. L’inici ha estat clàssic i delicat, com ha estat tot el tema per tempo suau. La melodia ens captiva ben aviat, per repetitiva en aquests inicis, per després iniciar el líder la seva reeixida improvisació. I és que a aquest músic belga el vam veure al Nota 79 en dues ocasions, i d’això deu fer un parell d’anys. En la segona ocasió, vam adquirir dos dels seus discos, un dels quals ja va sonar en aquest programa la temporada passada, crec. Aquest, envoltat del tarannà clàssic l’he tingut al calaix de Jazzstre, tot i recordant a l’amic Jordi Hatero i el seu programa de ràdio homònim, fins avui, que ha sonat molt ben acompanyat pel “Jazznesis III”. I ja heu escoltat que en Julien Hucq és un molt bon solista i improvisador al saxo alto, però també heu pogut escoltar les improvisacions de Armand Dubois, trompa i de Maxime Hoarau, vibràfon, magnífiques també, jazzístiques, per descomptat ambdues. I després de totes tres improvisacions, el líder hi ha tornat amb el motiu principal, afegint-s’hi tots plegats, fent la melodia i acabant-lo dolçament, a notar, els sons clàssics de fagot i oboè, que es perceben clarament.

També tenim una bona col·laboració amb l’editorial basca Errabal Jazz de la qual en posem les novetats, quan ens les envien, i així és que els hi agraïm el seu suport, o sigui que al blog us posaré l’enllaça a la seva pàgina web http://www.hotsak.com/Errabal-es?set_language=es

I cada dia podeu anar a la Cocteleria Campari Milano on s’hi fan concerts de jazz i demés meravelles, a diari. I també al Sinestesia que hi ha prop de la plaça del Centre a Sants, on cada dia s’hi fan concerts. I també podeu anar al JazzSi Taller de Músics del passatge Requesens, on hi teniu Jazz els dilluns i els dimecres, aquest darrer amb Jam Session. I també en dilluns i dimecres podeu anar a Casa Fígari a Gràcia on en aquests dies s’hi fant concerts primer i després jam session.

Seguim ara amb el cinquè track, amb un ritme beat força delicat, anomenat...

5.- Wooden Shack  (J. Hucq)      3m19s

Doncs amb aquest tema, tot i seguir la sonoritat del món clàssic per reconèixer els instruments que ens acompanyen, hem notat clarament el ritme beat del baterista, marcat, tot i que amb no massa intensitat i sí clarament com a acompanyant. La melodia inicial ens ha tornat a captivar, igualment que la composició, des del punt de vista harmònic. Qui primer ha fet els solos ha estat el contrabaixista Philippe Aerts fent-ne un de força reeixit. Hoarau, al vibràfon ha estat també pulcre i diàfan, alhora que també el líder al saxo alto, un gran solista en Julien Hucq que espero us agradi tan com a mi. Trobo que te una gran solidesa com a instrumentista, alhora que també m’agraden les seves composicions, les d’aquest àlbum dedicades al món clàssic i a les “fustes” i “metalls”, instruments que trobarem en un una orquestra clàssica i no tan en l’entorn del Jazz. Després d’ell, han retrobat de nou la melodia principal, per així acabar-lo delicadament.


I sapiguem qui és en Julien Hucq...
Nascut a Bèlgica, el saxofonista Julien Hucq és intèrpret, compositor, arranjador, director d'orquestra i artista de gravació que viu a la ciutat de Nova York des de 2012. La passió de Julien per la música es va desenvolupar ben aviat quan va començar a actuar amb el seu germà petit, Thomas. Va prosseguir els seus estudis de música a institucions d'elit, havent-se graduat amb un Màster en Arts de l'Escola de Música Aaron Copland, Queens College, City University of New York el 2013, on va estudiar amb els professors Antonio Hart i Michael Mossman. Va rebre el seu títol de Batxiller en Arts del Departament de Jazz de l'Conservatori de Lausanne, a Suïssa, a saxòfon alt i composició, i el seu Diploma d'Estudis Musicals de el Departament de Jazz de Conservatori Nacional de la Regió de París, CNR, França, en saxofon alt.

Si voleu escoltar jazz-rock i demés meravelles ja sabeu que podeu entrar al web de www.moonjunrecords.com  i veure el catàleg extens d’aquesta editorial dirigida pel Leonardo Pavkovic, qui m’envia des de Nova York les seves novetats i que evidentment en aquest programa posem de tant en tant. Una abraçada Leonardo i gràcies pel teu suport.

I per descomptat que podeu anar als concerts que fem cada mes al Jazz Club La Vicentina, i de manera excepcional, serà el dissabte 14 de desembre a les 19h i també al Molí dels Frares, amb un quartet que ens ve de Màlaga liderat per Javier Navas. Ens presentaran el seu disc “Fresh Start” on tindrem al líder al vibràfon, al Juan Galiardo, piano; Bori Albero, contrabaix i Dani Domínguez, bateria. Entrada gratuïta en un esdeveniment patrocinat per l’Ajuntament de SVdH.

I encara més música d’aquest jove i talentós intèrpret anomenat Julien Hucq amb el tema...

8.- The Young Man (J. Hucq)      6m42s

I doncs ja heu pogut constatar que aquest tema s’ha allunyat dels de la resta, més clàssics de melodies, essent aquest un magnífic tema encabit en el Cool Jazz, i amb un swing magnífic. Un tema fet a quartet base de Jazz amb una grandíssima improvisació del líder i saxo alto, Julien Hucq. Un llarg i gran solo d’aquest músic que viu i treballa a Nova York i que ja ens ha visitat en un parell d’ocasions i sempre al local del carrer Vallirana, el Nota 79. Hoarau ha reeixit de nou amb la seva impro al vibràfon, perfectament acompanyat pel “walking” del contrabaixista Aerts, qui posteriorment ha desenvolupat el seu magnífic solo. Després han encetat els “vuits” amb el baterista, saxo alto i vibràfon, per recuperar de nou la melodia inicial a càrrec del líder Julien Hucq i així apropar-nos al final del tema, d’aquest magnífic i swingat “The Young Man”.

I no us oblideu de la Nova Jazz Cava on a partir dels dijous, amb la Jam Session, s’hi fan concerts cada cap de setmana amb els diumenges oferint l’espai per a projectes mes populars. I també en dijous, però el segon i quart de cada mes, podeu anar al Falstaff de Gràcia, on s’hi fan unes magnífiques Jam Sessions amb Fran Suárez, Carlos Enrique i Albert Whiles.

I ara sí que acabarem el seu projecte i programa, i ho farem amb el tema anomenat..

9.- Hawthorn          (J. Hucq)      3m51s

Doncs ja veieu de quina manera hem acabat el projecte i programa d’avui, a tot tempo força viu, tot i que la melodia hagi estat de notes llargues amb la calidesa adequada, la del saxo alto del líder. Un tema relativament curtet que el quartet més la trompa, crec, ha interpretat magistralment. I és que sense adonar-nos-en, Julien ens ha situat a la seva improvisació, magnífica, després d’haver iniciat la melodia. I ha continuat captivant-nos tot i improvisant, per després recuperar la melodia del tema i acabar-lo dolçament. Un gran tema també que ens ha anat força bé com a cloenda de projecte i programa.

I recordeu que avui hem escoltat a Jaume Vilaseca Trio i el seu “Jazznesis III”, amb la música de Genesis en clau de Jazz, amb tres acompanyants de luxe, i que hem acabat de la manera que ho hem fet, en clau de música clàssica, també per instruments utilitzats, passada pel sedàs del Jazz, amb el “Woods” de Julien Hucq i havent escoltat un micro conte de Carme de la Fuente.

Doncs res, que us recordo que aneu a veure jazz  en directe a llocs com Jazz Club La Vicentina, La Traska Truska, Jamboree, Jazzsi, 23 Robadors, Guzzo, New Fizz, Nova Jazz Cava, Campari Milano, JazzMan, Sinestesia, Big Bang, El Makinavaja, La Farola, el Maki, etc, etc, i que mireu d’adquirir discos, els d’aquest programa i els dels músics de tots els programes de Jazz Club de Nit.

Doncs ara sí, ho deixem aquí, gràcies per ser-hi aquí o al blog del programa que ja sabeu què és www.jazzclubdenit.blogpspot.com.es i jo mateix Miquel Tuset i Mallol qui l’ha realitzat, xerrat pels descosits d’interessos comuns, i seleccionat les seves músiques, us espero la setmana vinent, si podeu, voleu i en teniu ganes i us desitjo molt bona nit i bon Jazz Club de nit en el Jaç de cadascú.
Miquel Tuset i Mallol.

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates |