Programa 687 - The Changes: Isa Mirallas & Rai Paz, Néstor Giménez i Irene Reig, dimecres 24 de juny de 2026.
Enllaç a l'audio del Programa:
Aquest
programa i qui us parla, diu això: «Ei, vosaltres dos, atureu les
guerres, mala gent». Molt bona nit a tothom, benvinguts a Jazz
Club de Nit
aquí a Ràdio
Sant Vicenç 90.2
aquí a Ràdio
Abrera 107.9
aquí a Ràdio
Joventut aquí
a Ràdio
Molins de Rei 91.2
aquí a Eixample
Barcelona Ràdio
aquí a Ràdio
Celrà
amb un programa de Jazz per a vosaltres que us agrada el Jazz, com
deia el nostre amic Cifu.
A ell li dediquem el programa avui i cada setmana que el fem, o sigui
que un petó ben gran Cifu.
Aquí Miquel
Tuset i Mallol
qui us parla, presenta i realitza aquest programa i com sempre amb
les novetats de músics i editorials. I ja sabeu que aquest programa
forma part de la plataforma col·lectiva i internacional anomenada
“Esfera
Jazz”,
i que al blog hi trobareu l’enllaç.
I
aquesta setmana de nou amb un programa dedicat a una de les
discogràfiques més joves de casa nostra, The
Changes. Escoltarem
temes de tres dels seus projectes, el primer, l’ultimíssim disc
alhora que primer d’ells dos, Isa
Mirallas & Rai Paz, «Oh, The Tricks Your Mind Can Play».
També el darrer del pianista Néstor
Giménez, «Anthropic Principles» per
acabar amb l’«Ánima»
de
Irene
Reig.
I
començaré el programa amb el disc de l’Isa
Mirallas & Rai Paz featu. Giusepppe Campisi, «Oh, The Tricks
Your Mind Can Play».
Publicat el 22 de maig de 2026. Enregistrat el 23 de Febrer de 2025 a
l’Espai
Sonor Montoliu (Montoliu de Segarra).
Gravació i mescla, David
Casamitjana.
Màstering, Ferran
Conangla.
Disseny gràfic, Júlia
Neddermann.
Amb Isa
Mirallas, veu i percussió (#7); Rai Paz, guitarra i Giuseppe
Campisi, contrabaix. Al
blog hi trobareu l’enllaç al Bandcamp del disc.
El
repertori de l’àlbum, aparentment heterogeni però amb el jazz com
a eix central, transita des de Broadway
fins a Bill
Evans,
passant per petites incursions en la música brasilera i la cançó
d’autor. Tot plegat acaba configurant un relat cohesionat al
voltant de les múltiples maneres de viure l’amor i les relacions
humanes, per acabar rendint-nos —resignats o fascinats— davant la
inevitable ignorància que envolta les grans preguntes de la vida.
Així
doncs que també hi ha diversitat de ritmes i tempos, havent-hi
balades precioses i temes amb tot el Swing del món, i és clar que
també un amb tota la calidesa de la música del Brasil,
«A Rita», de tempo vital. De balades a tempo delicat n’hi ha
diverses com és ara la preciosa «Both Sides Now», tema de la
psicodèlia dels anys 60s, compost per la gran Joni
Mitchell.
També és així de delicat un tema de la parella creativa Oscar
Hammersteim II i
Jerome
Kern,
«The Folk Who Lives on The Hill». I encara més tendra és «The
Two Lonely People», de Bill
Evans amb
lletra de Carol
Hall,
del 1971. Però n’hi ha una que sempre m’ha captivat i aquesta és
«Where or When», d’una altra parella de màsters, Richard
Rodgers
& Lorenz
Hart aquest
a un pèl més de delicat tempo.
I
ves per on que per començar a escoltar-los, ho farem amb aquesta
preciosa cançó on ells en fan una magnífica recreació..
1.2.-
Where or When (Rodgers & Hart) 6:08.
Doncs
quina versió ens han fet d’aquest preciós tema «Where or When»
de Rodgers
& Hart
del 1937, i encabit en el musical de
Broadway, «Babes in Arms».
De
fet, l’han iniciat amb una Intro molt delicada a veu i guitarra, i
encara sense albirar la qüestió rítmica. Aquesta ha aparegut amb
les primeres notes greus del contrabaix de Giuseppe,
i
ja la coneguda i molt bonica melodia i amb els acords de Rai
acaronant-nos
ja d’entrada. I què maco el canvi a tot Swing en el pont o la B
del tema. I sí que Rai
ha
iniciat la seva improvisació molt melòdica amb el Walking del
contrabaix de Giuseppe,
ells dos, en uns moments magnífics de sobrietat, d’elegància. És
clar que d’elegant, la veu de l’Isa,
alhora que amb una perfecte afinació, la que té Isa,
i també bonica veu. I el final ha estat per emmarcar, de dolç,
ideal tema per començar-los a escoltar.
I
no deixaré de dir-vos que entreu als webs de:
Fresh
Sound Records: www.freshsoundrecords.com,
Quadrant
Produccions: www.quadrantproduccions.es
Temps
Record: https://tempsrecord.cat,
Youkali
Music: http://youkalimusic.com,
Club
del Disco: https://www.clubdeldisco.net
Sedajaz
Records:
Origin
Records: https://originarts.com/,
Errabal
Jazz:
UnderPool:
https://www.underpool.org
Etc,
etc...enllaços que trobareu al blog.
Isa
Mirallas & Rai Paz feat. Giuseppe Campisi recullen
en aquest primer treball conjunt, part del repertori que han anat
desenvolupant sobre els escenaris, amb la voluntat de captar i
transmetre a l’àlbum la frescor, la proximitat i el so de la
interpretació en directe. Alhora, el disc és també fruit d’un
treball minuciós al voltant del sentit dels textos, les melodies i
els seus acompanyaments, buscant vestir cada peça amb la màxima
cura.
I
la resta dels temes ja tenen tots ells una determinada vitalitat.
Així són «I Didn’t What Time Is Now», també de
Rodgers & Hart a
tot delicat Swing i Scat d’Isa
després
de fer la melodia. Més o menys al mateix tempo i Swing hi podrem
escoltar el més que conegut «Pennies From Heaven» del 1937 i
compost per Arthur
Johnston & Johnny Burke,
aquest darrer el lletrista. I el primer track «I Hear Music» de
Burton
Lane & Frank Loesser és
també així, tempo mèdium i a tot Swing.
I
els podríem escoltar en «I Didn’t What Time Is Now», tema també
de Rodgers
& Hart,
però per canviar de compositors els escoltarem en el magnífic..
2.1.-
I Hear Music (Lane & Loesser) 4:27.
I
sí que aquest tema del 1940 estava dins del musical Dancing
on a Dime.
I ves que el tema ja ha entrat amb les primeres notes de la guitarra
de
Rai
i la veu i melodia d’Isa
i ja després a tot Swing en la improvisació d’Isa
a
tot Scat. I què bé ho ha fet, amb solvència i seguretat, la d’una
cantant que ha treballat la veu, també donant classes al
Conservatorium
van Amsterdam on
hi va estar una colla d’anys. Afortunadament ja la tenim entre
nosaltres formant aquesta parella musical amb en Rai.
Una improvisació amb tota la «classe» d’una màster. Com també
amb en Rai
improvisant,
amb elegància amb les notes i també amb els acords. Profund el so
del contrabaix de Giuseppe
en
la seva més que brutal improvisació. Quina seguretat que dóna
poder disposar d’una base rítmica tan sòlida com la de Giuseppe.
Gran tema de nou d’aquest trio un tan atípic de veu, guitarra i
contrabaix.
I
sí que The
Changes és
un projecte endegat pel Joan
Casares, Oriol Vallès i
una colla més com en Lluc,
Héctor Floría, etc i
amb elles també, que en són unes quantes entre les quals Irene
Reig, Alba Pujals, etc. És
per això un col·lectiu de músics joves, dones i homes, que potser
siguin elles i ells els únics embarcats en una història de
producció discogràfica a casa nostra i fins i tot també a la
península ibèrica. O sigui que els hi fem des d’aquí un fort
aplaudiment.
I
dels temes més vitals tenim «Three Little Words» de Harry
Ruby & Bert Kalmar del
1930, a tot
Broadway
com la majoria dels anteriors. És clar que també és així de vital
«A Rita» de
Chico Buarque,
però ara amb tota la sabrosura brasilera.
I
ja els deixarem d’escoltar en aquests dos temes seguits...
3.7.-
A Rita (Chico Buarque) 3:08.
4.4.-
Three Little Words (Ruby & Kalmar) 3:14.
I
què be ha cantat «A Rita» en portuguès Isa;
i quina marxeta de tema de Buarque.
El tema l’ha iniciat Isa
delicadament
amb les delicades percussions, i ja la melodia. Un tema vital, on
després de cantar-la, car ben aviat s’ha acabat, de nou Isa
ens
ha encantat tot improvisant en Scat. Ímpro melòdica però amb
l’harmonia ben a prop. I és clar que Giuseppe
igualment
l’ha clavat en el seu solo, i tema de nou amb la veu d’Isa
per
ja acabar-lo de cop.
I
què vital el tema «Three Little Words» ja d’entrada amb un Swing
impressionant de Giuseppe.
I ha estat Rai
qui
ha donat la veu de «som-hi amb el tema» amb els seus acords a mode
d’Intro. Isa
ha
acabat la melodia ben aviat, pel tempo, i ja s’ha posat a
improvisar de nou en Scat, i és clar que de nou l’ha clavat.
Tècnica, sí, però també bon gust interpretatiu alhora que també
amb les noves melodies. I sí que Rai
i
Giuseppe
l’han
acompanyat la mar de bé mentre ella ha cantat. Però és que després
ells dos han clavat uns solos magnífics, primer el de Rai
més
llarg, amb notes i acords, però després amb en Giuseppe
fent
tots dos uns «quatres compassos» compartint improvisació. I és
clar que de nou la melodia i final d’aquest gran tema, ideal per ja
deixar-los d’escoltar o sigui que felicitats Isa
Mirallas, Rai Paz i
Giuseppe
Campisi.
I
segueixo amb aquestes músiques de creadors de casa nostra, i ara
deixant de banda les veus i centrant-nos en temes instrumentals, els
del disc de Néstor
Giménez, «Anthropic Principles».
Publicat el 23 de gener de 2026. Enregistrat a Sol
de Sants Studio.
Mesclat i masteritzat per Vic
Moliner.
Amb Néstor
Giménez, piano; Camil Arcarazo, contrabaix; Andreu Moreno, bateria.
Tota la música composta per Néstor
Giménez.
Treball d'art gràfic de Laura
Carbonell.
Al blog hi trobareu l’enllaç al Bandcamp del disc.
I
si la música pogués anar més enllà dels límits de la física?
Així comença el paràgraf d’un text que escoltareu després.
I
ves per on que farem un canvi estilístic, car passarem de temes i
projecte encabit en el Jazz Clàssic, per data de composicions dels
temes, a un amb temes propis i estil de Jazz força contemporani.
Aquesta és la sensació que a un li queda després d’haver-los
escoltat detingudament. Dels
8 temes, només dos tenen el tarannà de les balades, o temes a tempo
Slow. Un d’aquests és el que titula l’àlbum «Anthropic
Principles», amb espurnes melòdiques avançades. L’altre de dolç
és el «A Million Light Years Away», tema que t’enganya, car
d’entrada sembla que hagi d’anar súper tranquil, però no, car
té uns canvis força entremaliats. Com aquest darrer és el primer
track «Speed Of Light», i també amb la seva melodia
estratosfèrica.
Escoltem-los
ja en aquest magnífic tema....
5.1.-
Speed Of Light (Néstor Giménez) 4:39.
Doncs
i quin canvi musical que acabem de percebre, oi? La veritat és que,
a mi, en escoltar-lo aquests dies tot i preparant el programa em va
passar el mateix que ha vosaltres. Quina modernitat; quina visió més
oberta la seva, la del Néstor
en concebre aquest, aquests temes del seu disc. Hi ha de manera
evident, pels títols dels temes, una orientació científica, una
admiració científica per com n’és d’immens i majestuós
l’univers i les seves lleis. Ell ho ha sabut plasmar, ha sabut
trobar les melodies adequades alhora que també l’aspecte dels
ritmes i tempos dels temes. I és que la melodia és brillant, amb
uns intervals força atípics que també ens situen el tema en el
Jazz Contemporani. I de quina manera més delicada ha començat la
seva inversemblant improvisació, quasi que amb un «Break», on a
partir d’aquí, ell s’ha anat esplaiant desenvolupant la seva
creativitat. I quin suport de Camil
al
contrabaix i més incisiu l’Andreu
a
la bateria. Gran solo del primer, del qual ja en coneixem les
virtuts, com a baixista però també com a guitarrista; un putu crac,
vaja. Gran tema de Néstor
ideal
per començar-los a escoltar.
I
no deixaré de dir-vos que entreu als webs de:
Discordian
Records: www.discordianrecords.bandcamp.com,
Moonjune
Records: www.moonjunrecords.com,
Auand
Records: https://auand.com/,
A.MA
Records: https://www.amaedizioni.it/
Notami
Jazz: https://www.edizioninotami.it/
Dodicilune:
https://www.dodicilunestore.com/
Segell
Microscopi: https://www.microscopi.cat/,
The
Changes Music: https://thechangesmusic.com/
CRU
Records: https://alcrurecords.com/,
Etc,
etc...enllaços que trobareu al blog.
El
nou trio de Néstor
Giménez
transforma el so en una experiència poderosa i immersiva, on cada
nota desafia les lleis de l’univers i convida l’oient a
endinsar-se en un territori musical inexplorat. Impulsat per una
visió artística innovadora i valenta, Néstor
Giménez,
músic experimentat i amb una mirada cap al futur, al capdavant de la
Barcelona
Art Orchestra,
reuneix dos intèrprets excepcionals: el prodigiós Camil
Arcarazo
al contrabaix i l’aclamat Andreu
Moreno a
la bateria. Junts creen un diàleg vibrant entre composició i
improvisació, estructura i llibertat. Aquest trio convida el públic
a un viatge metafísic ple d’emoció, intensitat i sorpresa, on el
jazz contemporani, l’experimentació i la profunditat expressiva
convergeixen per crear una experiència veritablement memorable.
I
temes potents pel marcatge de l’Andreu
a
la seva bateria n’hi ha una colla, com per exemple el «Speed of
Sound», a tempo un pèl més viu que els anteriors. També és així
de sorprenent per canvis rítmics i melodies més enllà de la nostra
galàxia és «Wormhole», tot i que un pelet més lent que
l’anterior. I un altre d’aquests temes que et deixen amb l’ai
al cor és el sorprenent «Rondo Lumina».
Doncs
encara els escoltarem en aquest darrer....
6.7.-
Rondo Lumina (Néstor Giménez) 4:53.
De
nou un tema sorprenent, i aquest encara més per com n’és la seva
entremaliada melodia, amb uns arpegis del pianista mentre Camil
al
contrabaix feia també de les seves. I el tema té uns canvis
melòdics i rítmics força increïbles, car l’Andreu
a
la bateria també s’ha esplaiat més que bé fent un solo brutal.
Quins moments d’ells dos, car semblava no ser-hi Camil.
I de nou un «Break» primer a piano sol, del líder Néstor,
i ja un altre desenvolupament a un nivell estratosfèric per com
ell mateix ha fet la seva improvisació; de fet sembla que hagi creat
una altre melodia galàctica. I com els dos de la base rítmica l’han
acompanyat; que més sembla que hagin també improvisat. Realment és
força complicat comentar un tema com aquest, car et deixa sense
paraules. També per la diversitat de canvis, melòdics, rítmics i
de tempo, tot i romandre-hi sempre aquest darrer. Brutal tema de nou
de Néstor.
Us
recordo també que entreu a les següents pàgines web dels locals on
es fa Jazz..
23
Robadors, Barcelona:
Jamboree
Jazz Club, Barcelona:
Sunset
Jazz Club, Girona:
etc,
etc....al blog hi trobareu l’enllaç a la seva programació.
I
més temes súper interessants que segueixen aquests preceptes
estratosfèrics són «Black Hole», que segueix el tarannà de
l’anterior, a més a més d’afegir-hi breaks diversos on sembla
que s’aturi tot, però no, tot segueix si més no amb la mateixa
trempera rítmica a tempo mèdium. I sí que el tema més potent m’ha
semblat que és el segon track del disc «CTC», també amb canvis
diversos.
Doncs
ja els acabarem d’escoltar en aquest gran tema de l’amic Néstor
Giménez...
7.2.-
CTC (Néstor Gimènez) 6:19.
I
quina paleta de colors més increïble que té Néstor
Giménez
al seu abast, i com els utilitza; d’una manera increïble. De nou
un tema per emmarcar per conceptes, per la qüestió rítmica, per
melodies, i és clar per les interpretacions, la magistral del líder
al piano, però també la de Camil
Arcarazo al
contrabaix i de l’Andreu
Moreno a
la bateria. El primer ha fet un solo de «traca i mocador», com ja
fa temps que ens té acostumats. Pulsió, ritme, llenguatge a tot
Jazz en un tema tan complex. I ves que el líder també s’hi ha
posat fent-ne un altre d’increïble, de brillant per com puja al
registre agut, per com de puntillista és la seva digitació,
prístina i pura. I com domina l’execució dels diferents arpegis
que ha fet. El que més sobta és la seva visió improvisant en
aquests temes intergalàctics. També flipa la perfecta compenetració
entre tots tres. Com de bé han treballat conjuntament abans
d’enregistrar el disc, cosa evident. De nou una dificultat immensa
la de seguir i comentar aquest tema, els temes d’aquest magnífic
projecte de Néstor,
ideal tema per ja deixar-los d’escoltar o sigui que felicitats nois
Néstor
Giménez, Camil Arcarazo i
Andreu
Moreno.
Doncs
ara ja encarem el final del programa amb el disc «Ànima»
d’Irene
Reig. Publicat
per The
Changes
el 14 de novembre de 2025. Enregistrat a Heartwork
Studios
per Gerard
Porqueres.
Mesclat i masteritzat per
Jan Valls.
Amb Irene
Reig, saxo alt/soprano i composicions; Xavi Torres, piano; Pau Sala,
contrabaix; Andreu Pitarch, bateria. Disseny
de COURE.
Fotos de Clara
Ruiz.
Ànima
reflecteix les possibles etapes que experimentem com a individus:
moments en què la nostra ànima lluita, es lamenta, es cura i
evoluciona davant les adversitats de la vida. És un viatge que
desperta una àmplia gamma d'emocions i ens crida a seguir endavant i
nodrir el creixement de la nostra pròpia ànima.
Dir-vos
que dels 7 temes que hi ha, només dos són delicades composicions,
la que més, i també més curta és «La bassa» de només 2
minutets. L’altre de delicada i més llarga de més de 6 minuts és
«Centauras» amb un gran solo de Sala
al
contrabaix ja després d’escoltar la melodia a càrrec d’Irene.
El primer track té també un tarannà tranquil tot i els diversos
canvis encabits en ell, i aquest és «Felicitat continguda».
Doncs
ja la començarem a escoltar a ella i a ells en el preciós
8.3.-
Centauras (Irene Reig) 6:32.
I
sí que tornem a les melodies després d’haver viatjar per la
Galàxia, sí. I és que amb aquest Ànima
d’Irene Reig
tornarem a situar-nos en un Jazz més melòdic; això no vol dir que
els temes i improvisacions no siguin contemporànies, que sí, però
de manera diferent als del projecte anterior. I
el tema l’ha començat
Xavi
al piano fent el motiu principal a partir del qual ha sorgit la
bonica melodia. Què
maco el so que n’extreu del seu saxo alt Selmer.
I
ves per on que qui primer ha improvisat ha estat el bo de Pau
Sala al
contrabaix, ell, un gran màster, com la resta del grup. I si la
melodia ha estat molt bonica, també ho ha estat la seva
improvisació, la d’Irene
al
saxo alt. Quin solo més increïble que ens ha fet, amb quina
musicalitat, amb quina tècnica més inversemblant. Brutal solo,
magnífic so. Impressionant per la calidesa, també. Sorprenent però
ha estat el final del tema, ella a saxo alt solo fent una Impro final
espaterrant alhora que molt sentida, de sentiment, carregada també
d’una gran bellesa i dificultat interpretativa.
«Ànima»
és
el nou àlbum d'Irene
Reig Quartet,
una obra que reuneix més que mai les diverses influències de
l'artista i culmina en la composició de la seva primera suite:
«Suite Ànima». Juntament amb el jazz, la música clàssica és una
part essencial de la naturalesa d'Irene
Reig,
per això aquest projecte s'inspira directament en harmonies
arrelades en el contrapunt i melodies amb matisos tradicionals i
folklòrics que evoquen la imatgeria pròpia de la compositora. Tota
l'obra està teixida amb elements musicals que reapareixen al llarg
de l'experiència d'escolta, convidant el públic a un viatge sonor
ple d'energia i expressivitat. La interacció i la química lentament
construïda entre els músics del quartet donen lloc a improvisacions
dinàmiques i estimulants que proporcionen l'espontaneïtat
necessària per consolidar el nou so d'Irene
Reig.
I
sí que la resta de temes tenen tots una determinada trempera, amb
més vitalitat també rítmica. Alguns d’aquests són «Mai vaig
pensar en tu», ja d’entrada amb una melodia força entremaliada a
càrrec de la líder al saxo alt, i grans sons en el registre agut.
Tema de ritme trencat, com el tenen la majoria. Un altre així de
sorprenent és el darrer del disc, «Dins d’un somni», amb la
particularitat que el toca amb el saxo soprano, a més de tenir
ambdós més de 9 minuts, a més de situar-nos a tot Swing en la seva
improvisació.
I
per això encara la escoltarem a ella i a ells en aquest gran tema
amb el soprano..
9.7.-
Dins un somni (Irene Reig) 9:26.
I
amb aquest tema ens han deixat noquejats. I quin so amb el soprano
més inversemblant. Una melodia feta a duet de soprano i piano en les
As, mentre que ella l’ha fet sola en el pont del tema. Andreu
Pitarch a
la bateria ha estat increïble, i amb quin Swing ell i Pau
Sala
en la més que increïble improvisació d’Irene
al
soprano. I sempre, sempre, en Xavi
Torres acompanyant
amb acords increïbles. Ell mateix que s’ha posat a improvisar
després d’Irene.
És clar que estem parlant d’un dels pianistes més solvents de
l’escena europea, ell resident entre Amsterdam
i
Tarragona.
És posseïdor d’una gran tècnica, alhora que gust musical del més
alt nivell. Creatiu com el que més. Tècnic com el que més. I quin
«Break» després d’aquests moments solistes intensos de ritme i
tempo. Sembla haver aparegut un altre tema. Quina delicadesa
interpretativa. I sí que Irene
ha
seguit creant unes línies melòdiques tan i tan maques, que se’ns
posa la pell de gallina. Quina bellesa. I com ha canviat tot de nou,
amb més empenta dels de la base rítmica. Què impressionant aquest
llarg tema d’Irene
Reig
i com n’han recuperat la melodia a duet, saxo i piano, increïble
tema aquest «Dins un somni».
Us
recordo també que entreu a les següents pàgines web dels locals on
es fa Jazz..
Llibreria
Byron: Barcelona
Nova
Jazz Cava: Terrassa
Jazz
Club Sant Vicenç: Sant Vicenç dels Horts
https://jazzclublavicentina.blogspot.com/,
i nosaltres ja fins el 18 de juliol que començarem el 17è
Festival de Jam Sessions a SvdH
a l’Auditori
del Molí dels Frares
amb alumnes de G.S. de quatre de les millors escoles de música de
casa nostra, ESM
Jam Session, ESEM Taller de Músics, ESMUC i Conservatori del Liceu.
Entrada gratuïta a partir de les 20h. Us hi esperem.
I
dels dos restants, dir-vos que «L’Atzucac» va a un tempo més o
menys com algun dels anteriors, alhora que acaronar-nos de nou amb el
so del seu saxo alt i melodies precioses que ella crea tot i
improvisant. I també «Release» té una gran vitalitat rítmica
sobretot en la improvisació de Xavi
Torres al
piano.
I
per això ja els deixarem d’escoltar, a ella i a ells en aquest
tema, i nosaltres acabarem el programa d’avui.
10.4.-
Release (Irene Reig) 5:17.
I
sí que acabar el programa d’avui amb aquest increïble tema ha
estat el més adequat. Un tema amb una melodia un tant entremaliada,
primer amb el marcatge a la bateria de Pitarch,
també amb el contrabaix de Sala.
Melodia entremaliada, gens trillada, i ja el solo de Torres
al
piano, primer tranquil de tempo, i després a tempo doblat i amb un
Swing que hi és, tot i no d’una manera evident per cap Walking. Sí
que ha aparegut en la improvisació d’Irene
al
saxo alt, i no sempre, vaja, a moments, quan Sala
ha
fet el Walking i Pitarch
l’ha
acompanyat amb la seva particular solvència. Uns moments solistes de
la líder que ens la situen com una de les veus més personals en
això de tocar el saxo alt, i avui també amb el soprano, en un altre
dels grans temes d’aquest disc, que per cert, us recomano adquirir
des del seu Bandcamp, cosa que amplio als altres dos projectes
d’aquesta nit. Gran tema d’Irene
ideal
per ja deixar-los d’escoltar i nosaltres acabar el programa d’avui
que com sempre, espero que us hagi agradat tant com a mi, o sigui que
felicitats Irene
Reig, Xavi Torres, Pau Sala i
Andreu
Pitarch.
Doncs
ara sí, ho deixem aquí, gràcies per ser-hi aquí o al blog del
programa que ja sabeu què és www.jazzclubdenit.blogpspot.com.es
i jo mateix Miquel
Tuset i Mallol qui
l’ha realitzat, xerrat pels descosits d’interessos comuns,
espero, i seleccionat les seves músiques, us espero la setmana
vinent, si podeu, voleu i en teniu ganes i us desitjo molt bona nit i
bon Jazz Club de nit en el Jaç de cadascú. Miquel Tuset i Mallol.
0 Comments:
Subscribe to:
Comentaris del missatge (Atom)



