Molt bona nit a tothom, benvinguts a Jazz Club de Nit aquí a Ràdio Sant Vicenç 90.2 aquí a Ràdio Abrera 107.9 aquí a Ràdio Joventut aquí a Ràdio Molins de Rei 91.2 amb un programa de Jazz per a vosaltres que us agrada el Jazz, com deia el nostre amic Cifu. A ell li dediquem el programa avui i cada setmana que el fem, o sigui que un petó ben gran Cifu. Aquí Miquel Tuset i Mallol qui us parla, presenta i realitza aquest programa i com sempre amb les novetats de músics i editorials. I ja sabeu que aquest programa forma part de la plataforma col·lectiva i internacional anomenada “esfera jazz”, i que al blog hi trobareu l’enllaç. He dit col·lectiva i ara dic també de pirades i pirats del Jazz i ara ja en som més de seixanta entre podcasts i pàgines web totes relacionades amb el món del Jazz. 

I dir-vos que aquest dissabte passat vam gaudir d’allò més amb el concert que ens va fer l’Albert Vila Trio amb ell mateix a la guitarra, Manel Fortià, contrabaix i Ramon Prats, bateria. No vam tenir la Sala Xica plena però va fer goig i tothom s’ho va passar la mar de bé. Gràcies a tothom que va venir i a l’Ajuntament pel seu suport. Proper concert, el 22 d’abril. Al final us en diré els detalls. 

I el Nota 79 ha iniciat ja una nova temporada amb noves iniciatives amb programació estable cada dijous vespre i diumenges tarda. Al blog us posaré l’enllaç a la seva pàgina web: https://www.nota79.cat/events/ la dels seus esdeveniments. I els dilluns també podeu anar al Jazzman on hi sol haver el gran Pere Ferré Trio. 

I el programa d’avui estarà dedicat a una altra promotora europea anomenada “JazzFuel” i tot gràcies a na Arlette Hovinga que es va posar en contacte amb mi. O sigui que espero que us agradin aquests projectes, diversos sí, però encabits en el mateix paraigües musical d’aquesta promotora. Podrem escoltar als danesos I Just Came From The Moon i el seu “And Ud” editat per la recuperada April Records. També un projecte a piano sol, el del jove pianista vienès Martin Listabarth anomenat “Dedicated”, editat per el seu propi segell, Listabarth Records. I finalment, el del saxofonista californià The Jordan Ferrin Storyband i el seu “Tales of Transcendence” autoeditat, sembla, i aquesta setmana amb un micro conte de Carme de la Fuente.


 

I començaré el programa amb el modern projecte dels danesos I Just Came From The Moon i el seu “And Ud” editat per la recuperada April Records. Publicat el 25 de febrer de 2022 i enregistrat per Esben Inglev a l'illa de Fur a Limfjorden, Dinamarca. Masteritzat per Emil Thomsen. Produït i mesclat per Tobias Andreassen, Stephen Koszler i IJCFTM. Aquí hi tenim a: Jonas Scheffler - Trompeta; Nis Myrtue - Saxo i Clarinets; Nikolaj Bugge - Guitarra; Frederik Hagner - Baix i Tobias Andreassen - Bateria. Tota la música composta i interpretada per I JUST CAME FROM THE MOON. I dir-vos que al blog us posaré l’enllaç al seu bandcamp: https://ijustcamefromthemoon.bandcamp.com ... 

I dels 9 temes que hi ha, alguns són molt dolços de tempo, així com si fossin baladetes, i n’hi ha d’altres que tenen un tempo una mica més viu i marcatge rítmic, o sigui que podreu escoltar un retall d’aquests temes, i si us agraden, podreu descarregar-lo sencer del seu bandcamp. Els escoltarem amb el tema anomenat... 

1.8.- Brothers (IJCFTM) 4m08s. 

I ja heu pogut escoltar de quina manera més dolça hem començat el programa d’avui amb una manera de fer molt personal. Les sensacions en escoltar aquesta música són diverses, i totes elles tenen la bellesa i també la melancolia com a referents. Les reiteracions dels arpegis del guitarrista ens han acompanyat durant tot el tema, a mode de motiu principal. Els vents, saxo i trompeta, han fet la melodia, càlida, bonica, i tot plegat ens ha transportat al nord d’Europa, d’on són ells, a Dinamarca, a un tempo mèdium i ritme persistent marcat pel baterista. Un bonic tema per començar a escoltar-los. 

Ånd Ud és el segon àlbum dels jazzers danesos I Just Came from the Moon. Després d'anys de gires nacionals i internacionals, l'àlbum és una continuació natural del disc debut 'Hoax', però també una reflexió més general sobre créixer i establir-se. Com diu Frederik, baixista i líder de la banda: “Per a nosaltres, totes les cançons d'Ånd Ud naveguen per un món de profunda malenconia i bellesa natural. Hi ha moltes coses per acomiadar-se de la teva joventut despreocupada per la música, barrejades amb una profunda serenor en adonar-te que el que està per davant pot ser encara millor". 

I deixeu-me que us digui que podeu entrar al web de www.freshsoundrecords.com per veure l’extens catàleg d’aquesta nostra editorial i també podeu anar a la botiga Blue Sounds al carrer Benet Mateu 26 i comprar de tot i més relacionat amb el món del Jazz...discos, llibres, dvds, vinils....etc. Allà hi trobareu els caps de setmana i dilluns pel matí a l’amic Enrique Heredia, mentre que la resta de dies hi trobareu a l’Esteban. Ells dos us assessoraran en tot lo de Fresh Sound Records, editorial creada pel gran entusiasta amant del Jazz, Jordi Pujol Baulenas, des d’aquí una forta abraçada i gràcies pel teu suport tots aquests anys.

 


I seguirem amb el tema anomenat... 

2.1.- White (IJCFTM) 4m26s. 

I sí, aquest és el tarannà delicat i alhora persistent d’aquesta formació danesa. En aquest tema però, trobo que els canvis que hi incorpora són preciosos, canvis que són harmònics i que s’allargassen força fent-lo quasi majestuós. I aquests són els moments que ens ha fet el saxo de Nis Myrtue. I els arpegis del guitarrista Nikolaj Bugge els hem tornat a escoltar, i també el marcatge suau del baterista Tobias Andreassen i els moments en què el baixista Frederik Hagner fa la seva aportació. Una composició que segueix el tarannà melancòlic dels temes del projecte, coses que ells ens expliquen i que podreu llegir al blog del programa. 

La música es va gravar en una petita casa de vacances a la petita illa de Fur a Jutlàndia. Només la banda i un tècnic durant un parell de caps de setmana prolongats. Més tard, IJCFTM va produir i barrejar la major part de la música. "Vam provar amb uns quants productors, i vam tenir la gran sort de tenir Stephen Koszler fent la mescla de 'White' (el primer senzill), però al final, ens va semblar més natural finalitzar la resta de la música nosaltres mateixos. Les cançons són molt personals i estàvem absolutament segurs de com les necessitàvem per sonar com nosaltres volíem". diu en Tobias, que toca la bateria i va acabar mesclant la major part de la música. 

Un altre lloc emblemàtic és el 23 Robadors espai on es fa el Jazz més alternatiu de la ciutat amb tot un reguitzell de projectes que s’hi han parit i que així seguirà sent. Cada dia teniu Jazz i els dimecres, concert primer i després Jam Session amb Miguel Pinxo Villar, Juan Pablo Balcázar i Carlos Falanga. Al blog us en posaré la seva pàgina web:

https://23robadors.com/programacio/ la de la seva programació.

 


I ja els acabarem escoltant amb el tema anomenat.. 

3.6.- Mexico (IJCFTM) 5m02s. 

I sí, el tempo és aquest. Les maneres però d’aquests músics són tan etèries com heu pogut escoltar. El ritme d’aquest tema ha estat similar, sí, i els arpegis del guitarrista també. Els entorns on ho van enregistrar, l’illa de Fur, a Jutlàndia, segur que devien influir en les composicions del grup. Ara hem tornat a escoltar com i a partir d’una base rítmica marcada pel baterista i baixista, sense oblidar els arpegis del guitarrista, saben construir un castell musical força personal amb molts moments d’una certa majestuositat. La trompeta de Jonas Scheffler, i el fregat del baixista ens han captivat, com també la pròpia melodia d’aquest tema tan bonic. El títol, però, “Mexico”, segur que tindrà algun significat per a ells. Per a nosaltres només compta que la seva manera etèria de fer música, de relacionar-la amb el concepte ampli del Jazz, ens ha semblat força interessant. 

L'àlbum ha estat publicat per la llegendària i recentment ressuscitada discogràfica de jazz danesa 'April Records' el 25 de febrer de 2022, amb tres senzills abans del llançament: Brothers (5 de novembre de 2021), Dark Latin (10 de desembre de 2021). ) i Blanc (14 de gener de 2022). 

Recordar-vos que entreu al web de masimas on podreu veure’n tota la seva programació dedicada al Jazz però també a diversos estils com són el Blues, el Funk i demés variants. Val la pena que us deixeu caure per la Plaça Reial per anar al Jamboree. Els dilluns amb una magnífica Jam Session. Al blog us posaré l’enllaç a la seva pàgina web: https://jamboreejazz.com/agenda/ la de la seva agenda. 

I després d’aquest projecte sembla un bon moment per escoltar el micro conte de Carme de la Fuente.....gràcies Carme per la teva delicadesa narrativa i sempre al voltant de les músiques del programa. 

I no us oblideu de la Nova Jazz Cava que ja està en marxar el Festival de Jazz Terrassa en la seva 41ena edició. Al blog us posaré la seva pàgina web:

 https://www.jazzterrassa.org/ca/programacio/upcoming la de la seva programació.

 


I ara seguirem amb aquests projectes i serà el del pianista austríac Martin Listabarth i el seu “Dedicated”, publicat per Listabarth Records. Enregistrat per Franz Schaden el setembre de 2021 a Wavegarden Tonstudio, Mitterretzbach, AUT. Enregistrat, mesclat i masteritzat per Franz Schaden. Martin Listabath, piano. Totes les cançons compostes per Martin Listabarth. I dir-vos que la pàgina web del músic està en austríac, o sigui que res a fer. 

Cada tema d'aquest àlbum està dedicat a una persona concreta. He estat intentant recollir històries de diferents dones i homes, la passió dels quals per un tema em va semblar intrigant. Buscava coses en la vida i l'obra d'aquestes persones, que no només fossin inspiradores i que es poguessin musicar i constituir la base de la composició respectiva. 

I dels 10 temes que ell ha fet, n’hi ha de molt bonics per melodies, alhora que d’altres amb una bona rítmica, tot i fer-s’ho tot ell sol.  Tenen també diferents moments, els mateixos temes, amb breaks diversos i tot plegat farcit d’un gust exquisit. O sigui que ja el podem escoltar amb el primer tema, i anomenat.. 

4.10.- Dreams Of Dreams (Martin Listabarth) 6m03s. 

Doncs ara ens n’hem anat a la Viena natal d’aquest jove pianista, en Martin Listabarth. La veritat és que el viatge m’ha agradat força, i encara més l’estada d’aquests preciosos 6 minuts de música a piano sol. Somnis de Somnis es diu aquest tema tan bonic que acabem d’escoltar. Ja sabem que per algunes persones els temes a piano sol a vegades poden ser un pèl pesats, cosa que no crec que percebin escoltant a aquest jove crac. La pulsió rítmica hi és des dels inicis i no para mai. La melodia, molt bonica i allunyada de la melancolia i ara molt més positiva. La improvisació que ens ha fet, reeixida i amb algunes aproximacions al món del Jazz, coses que escoltarem encara més, i del tot, si us feu amb el seu treball. Un bon tema per començar escoltant a Martin Listabarth. 

I aquests Somnis de somnis està dedicat a Antonio Tabucchi.

Antonio Tabucchi és un dels meves autors preferits. Els seus llibres i el seu estil narratiu tenen el seu propi so i fan evident com de propers poden ser la parla i la música. El seu llibre "Dreams of Dreams" és una col·lecció de somnis de ficció de personalitats famoses. Al meu tema del mateix títol intento desenvolupar aquests somnis i incorporar el so especial Tabucchi a aquesta composició. 

En el seu segon treball en solitari "Dedicated" (4 de març), el pianista i compositor de jazz de Viena Martin Listabarth s'endinsa en el tema de les inspiracions personals, donant com a resultat un àlbum que combina l'elegància tonal i l'enginy musical amb l'alegria, l'enginy i una gran dosi de narració. No és estrany que un músic dediqui un àlbum o una cançó a algú que ha estat influent en la seva vida. 

Recordeu que podeu trobar el millor del jazz que es fa a casa nostra entrant a la web de Quadrant Produccions www.quadrantproduccions.es allà tindreu la possibilitat d’adquirir els discos que vulgueu i veure tot el catàleg d’aquesta editorial de Lleida dirigida pel Josep Ramon Jové, des d’aquí una forta abraçada.

 


I seguirem amb un altre gran tema d’aquest jove i gran pianista alhora que compositor, anomenat... 

5.1.- Cholita Climbers (Martin Listabarth) 6m02s. 

I quina altra delícia de tema que acabem d’escoltar. Aquesta “Cholita Climbers” té clarament tres parts, i la segona ha començat amb un “break” molt delicat. I la tercera, que ha començat amb la mateixa delicadesa, ha acabat però amb una trempera força important i imponent. El tema però ha començat dolçament amb la melodia a càrrec de la mà dreta i l’esquerra fent la línia de baixos. El tema es va desenvolupant dolçament fins arribar al moment de la seva improvisació on agafa una empenta i trempera increïble. Martin ens ha fet una improvisació brutal, energètica, potent. Llavors, el break i la dolçor. Melodia prístina i delicada en el registre més agut del piano. Més delicadeses i darrer “break” pas previ al potent final. Gran tema d’aquest jove crac. 

I Cholita Climbers està dedicat a Lydia Huayllas.

Els escaladors Cholita són un grup de dones al voltant de Lydia Huayllas a Bolívia, que pugen algunes de les muntanyes més altes d'Amèrica Llatina amb vestits tradicionals. Això es va trobar amb molta resistència però van mantenir la seva posició i van superar tots els obstacles. 

El pianista austríac Martin Listabarth fa un pas més enllà, però, utilitzant la història de 10 persones que l'han fascinat o inspirat com a base de 10 composicions molt originals. Musicalment, és un tresor de la tècnica del piano solista, que abasta tot l'espectre des de suaus i melancòlic a dramàtic i atrevit. Les balades brillants d'inspiració clàssica donen pas a unes vamps amb infusió de blues i un swing d'octant alt. La col·lecció de música resultant és alhora lúdica i desafiant, accessible però complexa, una cosa augmentada per la narrativa que inspira cada cançó. 

I darrerament amb Youkali Music i concretament amb el seu director Thomas Schindowski estem en contacte i així és que em fan arribar, com ja han fet, alguns dels seus projectes del seu extens catàleg, o sigui que agrair-li al Thomas la seva col·laboració. Podeu entrar al seu web http://youkalimusic.com i veure’n tot el seu catàleg.


 

I ja l’acabarem escoltant amb el tema anomenat... 

6.9. - Calafatis Carousel (Martin Listabarth) 5m24s. 

I aquest darrer tema ja l’ha començat amb una trempera considerable. El tempo és força viu, i el ritme té una persistència donada per les notes recurrents de la seva mà esquerra. La dreta ha volat lleugera i gràcil ja des dels inicis, passant de la melodia a la improvisació de manera imperceptible. I de mica en mica va agafant més i més consistència i més i més que ens agrada. Un tema ideal per desenvolupar-hi improvisacions. I quin canvi que ha tingut entremig, on el jove pianista ens ha marcat una nova línia melòdica amb les dues mans alhora. Els primers moments en el registre baix del piano han estat immensos, per inesperats, i els posteriors seguint improvisant, només ens han reafirmat en el convenciment que la música d’en Martin Listabarth tindrà un llarg recorregut de ben segur. Bravo noi. 

I finalment aquest Carrusel de Calafati l’ha dedicat a Basilio Calafati, el mag, intèrpret i propietari d'un restaurant al "Wurstelprater" de Viena, que també va ser l'autor d'un carrusel al segle XIX. Encara avui hi ha moltes llegendes al voltant d'aquesta figura més gran que la vida i una estàtua al parc d'atraccions honra aquest personatge vienès. En termes musicals, aquest tema es va inspirar en un viatge (massa) ràpid que aviat et mareja. 

"Hèrcule Poirot" dedicat a l'autora Agatha Christie s'asseu al costat d'homenatges a un elenc eclèctic de personatges com Michael Köhlmeier ("Fairy Tales and Myths"), el futbolista Diego Maradona ("La mà de Déu") i el mag, showman i pub. el propietari Basilio Calafati ("El carrusel de Calafati"). Aquest concepte de narració no és nou per a Listabarth; el seu debut en solitari ben rebut titulat 'Short Stories' (2019) també va contemplar la idea de la narrativa aplicada a la música i la passió pels grans personatges. Tanmateix, "Dedicated" porta això més enllà, portant l'oient a un viatge captivador que estimula la imaginació. 

I també tenim una bona col·laboració amb l’editorial basca Errabal Jazz de la qual en posem les novetats, quan ens les envien, i així és que els hi agraïm el seu suport, o sigui que al blog us posaré l’enllaç a la seva pàgina web http://www.hotsak.com/Errabal-es?set_language=es .

 


I ja acabarem el programa d’avui amb el projecte  The Jordan Ferrin Storyband del saxofonista californià i el seu “Tales of Transcendence”, autoeditat, presumiblement. Es publicarà aquest 18 de març de 2022, així que encara no, i produït per Vardan Ovsepian. Enginyer de gravació: Paul Tavenner. I aquí hi tenim a: Jordan Ferrin: saxo tenor; Ryan Pryor: piano, teclats, mescles i masterització; Jared Sachs: Guitarra; Zephyr Avalon: baix elèctric i contrabaix; Matthew Smith: bateria i Edgar Sandoval: violí (#4). Totes les composicions són del líder Jordan Ferrin. I dir-vos que al blog us posaré l’enllaç a la pàgina web del músic: https://www.jordanferrinmusic.com ... 

I alguns dels temes d’aquest projecte són força llargs, cosa que s’agraeix. Alhora tenen canvis de ritmes diversos encabits en ells, i també allò que jo en dic “Breaks”, on sembla que s’atura tot o es calmen les pulsions rítmiques. 

Un altre espai on anar és al Big Bang del carrer Botella, al Raval. Cada cap de setmana s’hi fan unes Jam Sessions magnífiques. Els divendres hi trobareu a Luca Tondena, Jim Monneau i Ramiro Rosa i els dissabtes a Samuel Marth al capdavant d’una formació Dixieland. 

I els escoltarem en el tema anomenat... 

7.3.- Autumn In Istanbul (Jordan Ferrin) 8m59s. 

Doncs ja heu pogut escoltar que les composicions d’en Jordan tenen una certa complexitat, car no són senzilles, no. Els canvis que en aquest tema hi hem pogut copsar han estat diversos alhora que molt interessants i ben desenvolupats. En els diversos estadis del tema, els músics s’hi estant a vegades de manera delicada i a  vegades amb molta trempera. Un tema llarg on la feina del compositor es mostra en tota la seva esplendor. Alhora, la melodia a càrrec del líder, i les improvisacions que hi hem pogut escoltar, han estat magnífiques. Un gran tema per començar escoltant-lo amb les seves composicions alhora que amb les interpretacions de tots ells. 

En un debut que recull els anys passats viatjant pel món, el saxofonista californià Jordan Ferrin ens porta amb ell en un viatge per tot el món impregnat de jazz, groove i ritmes de rock. Un testimoni d'algunes de les seves experiències de viatge més memorables, Tales of Transcendence consisteix en música i històries nascudes a partir dels impulsos creatius avivats, encesos i mantinguts rugint per la vida a la carretera, o més precisament, la coberta d'un vaixell. “Fins a un cert moment de la meva vida, m'havia basat principalment en la música per expressar-me. Tanmateix, un cop vaig començar a viatjar, aquella creativitat es va fer més concentrada i convincent més enllà de tot el que pensava que podia manifest. La vida va començar ensenyant-me una cosa que una educació no podia”. 

I cada dia podeu anar a la Cocteleria Campari Milano on s’hi fan concerts de jazz i demés meravelles, a diari. Al blog us en posaré la seva pàgina web:

https://www.camparimilano.com/programacio-musical/. I també al Sinestesia que hi ha prop de la plaça del Centre a Sants, on ja s’hi fan concerts. És qüestió de mirar-ne la programació.

 


I seguirem amb el tema anomenat... 

8.6.- When Time Was Slow, And All Was Grey (Jordan Ferrin) 7m47s. 

I aquest tema ha començat amb el marcatge rítmic del baix de Zephyr Avalon i la bateria de Matthew Smith, per ben aviat escoltar al líder i saxo tenor fent-ne la melodia. I vet aquí que després de la introducció del tema ha aparegut la improvisació del baixista, la qual ha estat molt reeixida. Bon gust en les seves idees i bona pulsió rítmica executant-les. I el ritme no ha parat en cap moment, i tot i no ser el tempo massa viu, té tot plegat una trempera magnífica. I el solo del líder també ha estat força ben trenat amb unes maneres ben maques. I al final, de nou la “intro” a càrrec de la base rítmica, que és una mena de “Vamp” on el baterista Matthew Smith s’ha marcat uns compassos ell solet i ja després, per acabar-lo. Un bon tema també, en una mena de Jazz-Fusió força agradable. 

Aquest viatge molt personal, experimentat durant quatre anys com a artista de creuers, porta a llocs tan diversos com Turquia, Escòcia i Austràlia, sense oblidar històries d'emoció romàntica, solitud i una drag queen retirada! December in the Gardens by the Bay explora els sons i les vistes de Singapur, mentre que s'obre un lloc especial per a les meravelles de Nova Zelanda. When Time Was Still and All Was Grey toca altres emocions profundament humanes que han viscut molts viatgers: la solitud, la incertesa i, potser sobretot, l'esperança. When Time Was Still and All Was Grey toca altres emocions profundament humanes que han viscut molts viatgers: la solitud, la incertesa i, potser sobretot, l'esperança. El saxofonista nòmada finalment es va traslladar a Londres per aprofundir en els seus estudis, i el Regne Unit va inspirar una gran part de la seva narració musical; Edinburgh Sunshine canta els elogis de la capital escocesa a través d'una història d'un paradís de la terra molt oblidat, mentre que The Week That Ended In Liverpool s'inspira en una connexió única a la vida amb una noia anomenada Rebecca... 

Si voleu escoltar jazz-rock i demés meravelles ja sabeu que podeu entrar al web de www.moonjunrecords.com  i veure el catàleg extens d’aquesta editorial dirigida pel Leonardo Pavkovic, qui m’envia des de Nova York les seves novetats i que evidentment en aquest programa posem de tant en tant. Una abraçada Leonardo i gràcies pel teu suport.

 


I ja acabarem projecte i programa amb el tema anomenat... 

9.4.- First Time In Darwin (Jordan Ferrin) 7m25s. 

I amb aquest tema hem acabat el seu projecte i programa. I ha començat també d’una rítmica manera per baixista i baterista. El pizzicato del guitarrista també li ha donat color. El líder Ferrin n’ha fet els primers compassos melòdics, tot i que aquesta melodia s’ha vist impel·lida pel violí de l’Edgar Sandoval convidat en aquest tema. Jordan Ferrin saxo tenor ha estat qui primer s’ha ficat a desenvolupar els solos, i què maco l’ha fet. Els seus solos no són boppers, però estant molt ben executats i són els que toquen per com en són les músiques. I en aquest tema s’ha esplaiat la mar de bé, amb el canvi tonal que el tema incorpora, que és força maco. Qui més ens ha corprès ha estat el violinista Edgar Sandoval el qual ha fet una exposició solista brutal, energètica i amb tots els aires d’aquells Jean Luc Ponty i demés mestres de l’instrument que varen aparèixer als anys 70s. Encara hem pogut gaudir amb el solo final del baterista Matthew Smith que ha estat magistral, acabant el tema de cop. Un molt bon tema de Ferrin per acabar el programa. I sí que les melodies de les seves cançons no són gens entremaliades, però sí que ho són la seva estructura, i bones les improvisacions que ens han fet. 

Un bon projecte per acabar el programa d’avui, aquest del Jordan Ferrin, i també els anteriors I Just Came From The Moon i el del jove pianista Martin Listabarth, gràcies Arlette Hovinga per fer-me’ls conèixer a tots tres, que aquestes són les músiques que hem escoltat avui, com també el micro conte de Carme de la Fuente. 

Tal com assenyala el mateix Ferrin, “és més que un disc de música; és una experiència que combina música i viatges”, cosa que confirma el llibre de 110 pàgines de fotos i escrits que acompanya el alliberar. “La música i les històries van néixer de l'impuls creatiu dins meu que es va mantenir rugint per aquelles experiències. I quina millor música per utilitzar que el jazz, una increïble dinamo de transcendental, potencial d'interconnexió per als músics i el públic? 

I per descomptat que podeu anar als concerts que fem al Jazz Club La Vicentina, i ves per on que nosaltres ja fins el 22 d’abril, de nou divendres a les 22h que tindrem a un magnífic quartet liderat per l’Elisabet Raspall qui ens presentarà el seu darrer treball “I Love Jazz”, amb l’Elisabet Raspall, piano; Benet Palet, trompeta; Jordi Mestres, contrabaix i Marc Miralta, bateria en un concert organitzat des del  Jazz Club la Vicentina i patrocinat per l’Ajuntament i amb l’entrada gratuïta. 

Doncs res, que us recordo que aneu a veure jazz  en directe a llocs com Jazz Club La Vicentina, La Traska Truska, Jamboree, Jazzsi, 23 Robadors, Guzzo, Casa Fígari, Falstaff, Nova Jazz Cava, Nota 79, Campari Milano, JazzMan, Sinestesia, Big Bang, La Farola, el Maki, etc, etc, i que mireu d’adquirir discos, els d’aquest programa i els dels músics de tots els programes de Jazz Club de Nit. 

Doncs ara sí, ho deixem aquí, gràcies per ser-hi aquí o al blog del programa que ja sabeu què és www.jazzclubdenit.blogpspot.com.es i jo mateix Miquel Tuset i Mallol qui l’ha realitzat, xerrat pels descosits d’interessos comuns, espero, i seleccionat les seves músiques, us espero la setmana vinent, si podeu, voleu i en teniu ganes i us desitjo molt bona nit i bon Jazz Club de nit en el Jaç de cadascú. Miquel Tuset i Mallol.

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates |