Molt bona nit a tothom, ens retrobem de nou a Jazz Club de Nit aquí a Ràdio Sant Vicenç 90.2 amb un programa de Jazz per a vosaltres que us agrada el Jazz, com deia el nostre amic Cifu. De fet em vaig passar tota la temporada passada a Ràdio Sant Vicenç  recordant-lo i dedicant-li els programes. En aquesta seré més breu i amb només això “Un petó Cifu” en tindrem prou per dedicar-li-ho de manera implícita. Aquí Miquel Tuset i Mallol qui us parla, realitza i presenta aquest programa, i com sempre amb les novetats dels nostres músics.

Doncs hi tornem avui amb un programa divers, amb un projecte modern i actual, el del jove vibrafonista malagueny Javier Navas i el seu projecte a quartet, disc presentat al Jamboree  aquest passat setembre. La diversitat vindrà de la mà de la gran cantant americana Judy Niemack la qual va formar part de l’elenc de professors del Begues Camps, aquest agost passat, i on la vam poder veure en el darrer concert acompanyada de la resta de professors americans a més a més amb en Jordi Rossy. Acabarem el programa amb el primer disc d’en Josep Tutusaus en formació septet.

Recordeu però que podeu trobar el millor del jazz que es fa a casa nostra entrant a la web de Quadrant Produccions www.quadrantproduccions.es, allà tindreu la possibilitat d’adquirir els discos que vulgueu i veure tot el catàleg d’aquesta editorial del Lleida dirigida pel Josep Ramon Jové, des d’aquí una forta abraçada.

Comencem doncs amb la magnífica veu de Judit Niemack...en el projecte.


“IN THE SUNDANCE”
Judy Niemack

Editat per BluJazz Produccions el 2009                    BJ3374
Enregistrat i mesclat per Michael Brorby a l’Acoustic Recording Studio, Brooklyn, NYC.
Produït i arranjat per JeanFrançois Prins.

Judy Niemack, veu
JeanFrançois Prins, guitarra
Bruce Barth, piano
Rufus Reid, contrabaix
Bruno Castellucci, bateria

"Una cantant de Jazz amb una veu perfectament gloriosa!"
The New York Post

"… una de les més versàtils i provocatives cantants… jazz profund i ple de sensibilitat..."
The New York Times

Judy Niemack neix a Pasadena, Califòrnia, on comença a cantar en públic en un cor a l'edat de set anys. Amb 17 anys decideix dedicar-se professionalment a cantar i comença els seus estudis clàssics amb un professor de "bel canto". Un any més tard coneix i escolta a Warne Marsh i queda impressionada de la improvisació en el Jazz. Continua els seus estudis clàssics i classes de Jazz durant sis anys que compagina amb actuacions en Clubs de Jazz. Després d'estudiar en  l’"England Conservatory" de Boston, decideix tornar a Califòrnia per estudiar improvisació vocal amb Warne Marsh.

Dir-vos que aquesta informació la he extret de la seva pàgina web on hi ha la opció de veure la seva biografia en català, castellà, anglès, francès i alemany. Ole, sí senyora.

Escoltem-la ja en la preciosa cançó que ha esdevingut un estàndard de Jazz sense provenir del Great American Song Book, i estic parlant de...

2.- Estate       (B. Martino, J. Siegel)                     6m18s

Una preciosa cançó del 1960 cantada i composada per Bruno Martino la qual ha esdevingut un estàndard de jazz interpretada per infinitat de cantants d’ambdós sexes.
Judy ens en fa la seva, a un tempo molt adequat, lenta, dolça i bellament cantada. La guitarra de JeanFrançois introdueix el tema amb el seu so tan profund per després escoltar-la a ella, amb la seva preciosa veu. El guitarrista ens enlluerna després amb el seu solo i la seva magnífica Gibson ES 175, la guitarra de jazz. Ella hi torna després en anglès per acabar aquest magnífic tema i situar-nos en la dolça música d’aquest disc de la Judy Niemack.

El 1977 es trasllada a Nova York on un any més tard farà la seva primera actuació important durant una setmana en el Village Vanguard amb el grup del seu mestre. Des de aleshores treballa en quasi tots els clubs importants de Nova York com el Blue Note, Sweet Basil, Fat Tuesdays, Village Gate, Visions, entre d'altres.

Al llarg de la seva carrera professional ha treballat al costat de músics de gran prestigi com David Byrne, Toots Thielemans, James Moody, Clark Terry, Kenny Barron, Billy Higgins, Cedar Walton, Joe Lovano, Lee Konitz, George Benson, Dave Brubeck, Adam Nussbaum, Kenny Werner, Eddie Gómez, Fred Hersch i els New York Voices.

Seguim dolçament ara amb una preciosa bossa composada el 1964 per Martin Valle amb lletra en anglès de Noeman Gimbel anomenada...

7.- Summer Samba (M. Valle, N. Gimbel)                       4m41s

Aquesta és una bossa interpretada inicialment per Astrud Gilberto als anys 60, i cantada per multitud de cantants entre les quals, i ja més actuals, la filla de Joao Gilberto, Bebel Gilberto, nascuda ja a NovaYork. El tema és Summer Samba però fixeu-vos que hem escoltat sovint aquestes dues paraules...So Nice. Judy la ha cantat de manera delicada i sensual sempre ben acompanyada per una secció rítmica amb tres mestres de talla internacional. En Rufus Reid ha fet el primer solo melòdic i delicat per després trobar-nos amb el del gran pianista Bruce Barth. Aquest és un músic que ens visita sovint havent participat en diversos Festivals com el Jazz Tardor, tocat a la Bilbaina de Jazz, Jamboree, etc...Aquest és un pianista de contrastada solvència que va enregistrar els seus dos primers CD amb en Terence Blanchard Quintet.

A més de les gires que ha realitzat pels EUA al costat de grans orquestres, ha actuat a la Casa Blanca amb la Peter Duchin Orchestra. Actualment, Judy actua a clubs de jazz, concerts i festivals d'arreu d'Europa i els EUA, vivint entre Nova York i Berlin i dirigint el departament Vocal de Pop/Jazz al Musikene, de San Sebastian i Jazz Institut Berlin.

Niemack és, a més una gran compositora. Ha escrit lletres per als seus treballs i també per altres músics, com ara Pat Metheny (It’s Just Talk), Thelonious Monk (Misterioso), Lee Konitz (Round & Round & Round, Chick Came Around), Bill Evans (Interplay), Clifford Brown (Daahoud), Don Grolnick (Talking To Myself), Mike Stern (Choices), Larry Schneider (Tomato Kiss), Kirk Nurock (Rain, Silence of My Soul, Moving On, Love Finds A Way), Jeanfrançois Prins (New York Stories, Love Will Grow), Steve Slagle (Tudo Muda, Just For Now), Richie Beirach (Leaving) i Richie Powell (Time).

Seguim ara amb una mica més de ritme i swing amb el conegut tema de la cançó de borratxos que sempre ens diu el Geni....

5.- The day of wine and roses        (H. Manciny, J. Mercer)       5m30s

Tot i que ha cantat tot el tema en el primer chorus de manera delicada, ja en el segon l’hem pogut escoltar a ple swing, delicat swing marcat per bateria, contrabaix i acords de piano. El solo del guitarrista apareix encara més delicat per l’absència del bateria i piano, només contrabaix i guitarra en una primera part per després intervenir-hi tots quatre en un solo preciós. Judy ens fa la seva versió en Scat del tema. Ella que ja hem vist va flipar amb això que caracteritza el Jazz, les improvisacions. Un estàndard com una casa.

Una altra cara de Judy Niemack és la docent; és una dona molt activa en el món de l'ensenyament del jazz. Ha donat master classes per tot el món, coincidint amb les seves gires, com per exemple a la New School for Jazz, la William Patterson University, la University of NewYork at Purchase, la Long Island University i el NewYork City College als EUA. Per Europa, ha donat classes a Finlàndia, Polònia, Bèlgica, Alemanya, Holanda, Dinamarca o Itàlia, Catalunya en aquest darrer Begues Camp 2016 que és on la vam escoltar.. Des de setembre del 1993 fins a juny del 95 va ser professora de la Facultat de Jazz al Royal Conservatory d'Antwerp, Bèlgica, i professora convidada del Royal Conservatory de l'Haia, a Holanda. Tots els estius, des del de 1990, ensenya a la Facultat Janice Borla Jazz Camp de Chicago.

Escoltem ara un altre preciós tema carregat dolçament de swing del brasiler Ivan Lins anomenat..

11.- Sails (Velas Içadas)     (I. Lins , V. Martins)              6m14s

Judy ens fa una versió una mica més rítmica que la original del músic brasiler. Bé, de fet, és en JeanFrançois Prins qui ha fet tots els arranjaments i per tant haurà decidit el tempo. Una bella cançó, no massa coneguda que els nostres herois interpreten de manera magistral, i ja heu pogut escoltar el solo del gran Bruce Barth, que ha estat impressionant. Un disc, ja ho veieu, totalment recomanable amb uns temes preciosos, per uns dies com aquests, plujosos i un punt apagadets. El tema l’acaba la magnífica, simpàtica i guapa cantant amb un turnaround.


Seguim ara amb un altre magnífic estàndard de Ray Henderson i Mort Dixon amb el tempo una mica més viu i el swing ben carregat amb el conegut...

12.- Bye Bye Blackbird       (R. Henderson, M. Dixon)               4m40s

Doncs amb aquesta mena de marxa ha començat el bateria Castellucci a situar-nos en el tema. Contrabaix i piano fent-li el contrapunt i permeten que la veu entri dins el tema. El solo del contrabaixista, magnífic i melòdic, ho repeteixo, dóna pas al del gran Bruce Barth el qual, amb la seva característica pulsió i nitidesa deixa a la líder fer el tema de nou. En un llarg turnaround acaben el tema de manera delicada i amb l’scat de la cantant...Una cantant que
Va venir a la Nova Jazz Cava l'any 1998, durant el 17è Festival de Jazz Terrassa, on va presentar el seu Trio. I nosaltres, ja ho hem dit però hi tornem, la vam poder veure aquest agost al Begues Camp 2016 organitzat pel Jordi Rossy i amb l’ajut inestimable d’en Roger Mas i Dee Jay Foster.

I acabem el projecte d’aquest magnífica veu i formació amb el primer tall del disc de..

1.- How About You? (R. Freed, B. Jane)              5m20s

Amb aquest tema tan viu i vitalment positiu, una bossa molt viva, els hem pogut escoltar i gaudir, amb la veu d’aquesta gran cantant i que tan bé improvisa en Scat, i els seus magnífics acompanyants, amb en JeanFrançois Prins, guitarra; Bruce Barth, piano; Rufus Reid, contrabaix i Bruno Castellucci, bateria. Acaba dient i liked, i liked, doncs sí que ens ha agradat, sí.

La seva discografia com a líder inclou els títols:

- 'By Heart' amb Warne Marsh, Eddie Gómez (1978)
- 'Blue Bop' amb Cedar Walton, Curtis Fuller, Ray Drummond (1988)
- 'Long as you're Living' amb Joe Lovano, Fred Hersch, Billy Hart (1990)
- 'Heart's Desire' amb Kenny Barron (1991)
- 'Straight up' amb Toots Thielemans, Kenny Werner, Scott Colley, Adam Nussbaum, Mark Feldman, Peter Eldridge, Theo Bleckmann, Jeanfrançois Prins (1992)
- 'Mingus, Monk and Mal', duet amb Mal Waldron (1994)
- '...Night and the Music...' amb Jeanfrançois Prins, K. Werner, R. Drummond, Billy Hart i Eric Friedlander (1996)
- 'About Time', amb Eddie Gomez, Jeanfrançois Prins, Lee Konitz i David Fredman (Sony Jazz, 2003)
- 'What's Goin' On?', Big Band Jazz Terrassa amb Judy Niemack i Peter Herbolzheimer (2005)
-‘Blue Nights’, amb Jim McNeely, Gary Bartz, Jeanfrançois Prins, Victor Lewis, Dennis Irwin, Don Sickler (BluJazz, 2007)
I aquest In The Sundance del 2009....

Doncs deixeu-me que us digui que podeu anar a la botiga Blue Sounds al carrer Benet Mateu 26 i comprar de tot i més relacionat amb el món del Jazz...discos, llibres, dvds, vinils....etc. Allà hi trobareu els caps de setmana i dilluns pel matí a l’amic Enrique Heredia, mentre que la resta de dies hi trobareu a l’Esteban. Ells dos us assessoraran en tot lo de Fresh Sound Records, editorial creada pel gran entusiasta amant del Jazz, Jordi Pujol Baulenas, des d’aquí una forta abraçada..

Seguim ara amb el projecte del jove vibrafonista malagueny Javier Navas anomenat...


 “FINALLY IN MY HANDS”
Javier Navas Quartet

Editat per Ambar Ediciones Discográficas   AMB - 16002 – CD
Enregistrat per Fernando J. Romero el 5 i 6 de març de 2016 a Estudios FJR Granada.
Mesclat i masteritzat pel mateix Fernando.
Produït per Javier Navas i Mario Navas.

Javier Navas, vibràfon
Juan Galiardo, piano
Bori Albero, contrabaix
Dani Domínguez, bateria
I la col·laboració de Enrique Oliver en els temes 4, 5 i 9.

Totes les composicions són de Javier Navas excepte Sky Dive que és de F. Hubbard.

Aquest és un disc magnífic amb uns temes on el swing hi és present i de quina manera. Hi ha un parell o tres de balades precioses però el “cos” del disc està marcat per un constant swing a vegades més potent que d’altres però sempre dominat per una secció rítmica potent amb el Bori Albero i en Dani Domínguez, vells coneguts de múltiples batalles amb el pianista Juan Galiardo.
Comencem sense més dilació amb el primer tema del disc, el composat pel trompetista americà....

5.- Sky Dive              (F. Hubbard)             7m21s

Doncs amb aquest primer tema del gran Hubbard, hem començat el projecte d’aquest músic malagueny. Per Hubbard va ser el seu 20é disc, editat el 1972 en ple canvi estilístic on la fusió i el soul jazz ja hi apareixien. Va ser el 4rt que va editar per CTI, el segell que va parir Creed Taylor enregistrat pel gran Rudy Van Gelder a Englewood Cliffs. Un disc on hi havia noms com en Keith Jarrett, George Benson, Airto Moreira, Roc Carter, etc...Un tema preciós que els nostres herois han clavat amb la delicadesa adequada i on hem pogut escoltar el magnífic so del saxo tenor del també malagueny Enrique Oliver. Un solo carregat de sentiment com és ben bé el tema. El líder al vibràfon, ens ha mostrat perquè està considerat un dels nous exponents del jazz del sud del país. Delicat i discret, sense parafernàlies i d’altres cabòries, ha fet molt bé la seva feina.

Escoltar el quartet liderat per Javier Navas suposa una visita a un repertori jazzístic autèntic i ple de modernitat, agrupació, on el vibràfon de Javier es desenvolupa amb majors dosis d'expressió i energia. Per a això, s'ha envoltat d'una secció rítmica de primeríssim nivell en el panorama nacional, tot ells, músics referents en els seus instruments. Juan Galiardo (piano), Bori Albero (contrabaix) i Dani Domínguez (bateria), músics d'una dilatada experiència com a solistes i acompanyants. Han tocat i participat en els clubs i festivals més reconeguts del jazz actual. Formen part d'alguns dels projectes més interessants del panorama jazzístic actual a Espanya.


Escoltem ara el segon tema del projecte, i que serà un magnífic i abstracte blues, anomenat com no podia ser de cap altra manera...

2.- Abstract Blues     (J. Navas)                  5m48s

I quin magnífic tema i blues ens han interpretat aquest joves músics. Una melodia preciosa acompanyada d’uns estranys acords al piano ens han situat de ple en el tema amb la gran intervenció d’aquest gran pianista Juan Galiardo, ell mateix un alumne avantatjat que va passejar-se pel Berklee College of Music i va obtenir un Magna Cum Laude el 2004. Delicadesa i swing d’un pianista càlid amb grans dosis de recursos i capacitat tècnica. El líder ens ha tornat a mostrar la seva mestria al vibràfon, instrument aquest que escoltarem aquest divendres al Jazz Club La Vicentina en el concert-jam d’octubre amb les mans destres del mestre Geni Barry. Javier Navas, que primer va estudiar percussió al Conservatori de Málaga per després viatjar sovint a Madrid per aprendre de mestres com Juanjo Guillén, Rafael Gálvez, etc..Acabats els estudis de percussió i musicologia, va prendre classes de vibràfon i es va introduir en el Jazz de la mà de Arturo Serra. Assisteix a master class i seminaris de jazz, on rep classes de músics com Tony Miceli, Jorge Rossy, Peter Bernstein, David Kikoski.....

Seguim amb un altre tema farcit de swing amb el tema propi anomenat...

7.- El encanto del caos                   (J. Navas)                  4m36s

Iniciat per copets al canto de la caixa, com a ritme bàsic, i continuada la melodia amb vibràfon i acords al piano, el mateix líder ha iniciat les improvisacions amb molta tècnica i gust interpretatiu amb domini d’escales i arpegis i mostra d’una acurada sensibilitat. El pianista Galiardo s’hi ha tornat a ficar de nou amb mestria en un solo increïble, força ben envoltat per la resta de companys de la secció rítmica. Al final, altra cop el motiu principal del tema i així acabar-lo suament.

Javier Navas col·laborador habitual de les orquestres més importants d'Andalusia, a poc a poc comença a fer-se un lloc en el món del jazz, tocant amb importants músics de l'escena actual i liderant els seus propis projectes. Javier ha compartit escenari amb músics com Enrique Oliver, Phil Wilkinson, Pedro Cortejosa, Julián Sánchez, Bori Albero, Dani Domínguez, Ernesto Aurignac, Juan Galiardo, Toni Mora, David León, Jose Carra, etc. Aquest darrer, pianista, el vam tenir al JCLV acompanyant al gran saxo alto, malagueny també, l’Ernesto Aurignac.

El vibràfon de Javier Navas pren forma en els projectes en què actualment participa com per exemple el Javier Navas Quartet The Beatles Songbook. A més, participa de manera activa en el projecte a trio The Big Three (recordant els mítics trios de vibràfon, guitarra i contrabaix) i en altres formacions diverses.

Seguim ara amb un tema impressionant anomenat....

4.- Constant              (J. Navas)                  6m08s

I quin tema i quina melodia principal a ritme complex, per després entrar amb el pont i tornar-hi a la A. Un tempo rapidíssim i swingat a tot drap amb un walking del Bori que més aviat és un running, tan de pressa va aquest contrabaixista, germà d’un gran trompetista anomenat Roqui Albero i que ens va acompanyar al JCLV en un concert de fa uns anys, el líder interpreta un magnífic solo també a aquest tempo, per després fer-ho el pianista molt més relaxat, a tempo meitat i amb un swing delicat. El canvi torna a reeixir de la mà del gran Enrique Oliver al saxo tenor en un solo esclatant i tempo endimoniat per acabar el tema de la mateixa manera que l’han començat.

Del Bori Albero dir-vos que va néixer a Girona i va estudiar al Conservatori de la ciutat. Posteriorment va passar per l’Esmuc on va rebre classes de Mario Rossy, Horacio Fumero i demés mestres. Va prendre classes amb el gran Javier Colina i ha tocat amb músics de casa nostra com en Roger Mas, Jaume Llombart, Julián Sánchez, Enrique Oliver, Marina Albero, Arturo Serra, Joan Monné, David Xirgu, etc. Actualment, alterna la seva activitat com a sideman de primer nivell entre els millors escenaris d'Andalusia i Catalunya.

De Dani Domínguez dir-vos que havia format part del Llibert Fortuny Trion  amb en David Soler i que va començar estudiant a la Escola de Música de Santiago de Compostela, per després fer-ho amb Aldo Caviglia a Barcelona i a diversos seminaris amb Jeff Ballard, Kurt Rosenwinkel, Ben Street, Chano Domínguez, The Bad Plus, etc... Amb un llenguatge personal, groove i un enfocament mancat de prejudicis no ha tingut problemes a recórrer camins poc transitats des del flamenc a l'electrònica, del jazz al hip-hop amb resultats més que satisfactoris en molts casos.

Acabem aquest gran projecte amb el tema anomenat...

9.- Tu no me conoces          (J. Navas)                  6m41s

Doncs amb un altre tema impressionant, amb un magnífic swing i a un tempo que deu ni do, hem acabat el projecte d’aquest gran vibrafonista i millor compositor malagueny que va passar pel Jamboree un  dia que jo no hi vaig poder anar i sí que hi van anar el Joan Recolons i David Carreras, essent el primer qui va comprar el disc i gràcies a ell doncs l’heu pogut escoltar.

Enguany podreu escoltar novetats de Temps Record en aquest programa, però si entreu  al seu web: https://tempsrecord.cat/ hi trobareu tot el seu extens i divers catàleg. Aquesta és també una editorial de casa nostra amb un ampli ventall d’estils des de Bandes Sonores, a Blues, Boleros i evidentment Jazz, passant pel Flamenc i la Fusió. O sigui que agrair-li al Josep Roig el seu suport i des d’aquí una forta abraçada.

Nosaltres acabarem el programa amb el primer disc que va fer el gran trombonista de casa nostra en Tutu, amb el Josep Tutusaus Septet anomenat...


“EL PULPO”
Josep Tutusaus Septet

Editat per R3Cords
Enregistrat, mesclat i masteritzat per Jordi Vidal el 7, 8 i 12 de novembre de 2007 a l’Estudi Laietana, Barcelona.

Josep Tutusaus, trombó
Julián Sánchez, trompeta
Santi de la Rubia, saxo tenor
Ernesto Aurignac, saxo alto
Jose Alberto Medina, piano
Bori Albero, contrabaix
Ramon Prats, bateria
I en el tema El Pulpo, Carlos Cortés, percussió.

Totes les composicions d’en Tutu excepte els temes 2 i 3.

Doncs em fa molta il·lusió recuperar aquest disc d’en Josep Tutusaus, el primer de la saga, considerant que me’l va donar quan va venir la temporada passada amb el seu quintet al JCLV. En aquest programa li hem posat els seus anteriors “Champagne Sparkle” i “Missing Link”, aquest darrer presentat a la Sala Xica. Aquell dia, en Tutu va fer l’oferta de donar dos discos pel preu d’un, a mi però me’l va cedir amb el ben entès que sonaria en aquest programa.

Aquest disc però l’escoltareu tot seguit, amb l’ordre canviat tot i considerant el tempo dels temes, començant com sempre faig pel tema més suau, rítmicament per acabar amb el viu, perquè aneu a dormir ben animats...

Vull fer-vos un comentari sobre la formació que va acompanyar a en Tutusaus. La secció de vents amb ell mateix al trombó, Julián Sánchez, trompeta; Santi de la Rubia, saxo tenor i Ernesto Aurignac, saxo alto, és tan i tan potent que amb només els noms dels músics ja en tindríem prou, els qui els coneixem, per assegurar un gaudi màxim. La secció rítmica, de la mateixa manera, amb el Jose Alberto Medina, piano; Bori Albero, contrabaix i Ramon Prats, bateria són igualment potentíssims. Un disc de fa 7 anys quan aquests joves músics iniciaven les seves trajectòries, on ara passats no masses anys, aquestes estan ja súper consolidades cadascuna d’elles i molt ben assentades.
Tots aquest músics estan al més alt nivell de la interpretació i composició del jazz peninsular i el de les illes canàries del pianista Medina.

Però podeu trobar la informació dels Champagne Sparkle al web Fresh Sound Records...

I el Missing Link al web de Temps Record....


 Abans però recordar-vos que aquest divendres 28 a les 22h tenim concert-jam a la Sala Xica de La Vicentina a Sant Vicenç dels Horts, Carrer Rafael Casanova nº 45 prop de la plaça de l’ajuntament. Ens acompanyarà el gran Geni Barry Quartet amb en Geni Barry, vibràfon; Mark Aanderud, piano; Tom Warburton, contrabaix i de convidat el guitarrista americà Reevan Trupin. Com sempre, primer una estona de concert i després Jam Session.

Ara sí, acabem amb els quatre temes d’en Josep Tutusaus Septet que escoltareu tots seguits.

4.- Dissapointment              (J. Tutusaus)             6m40s
2.- My Funny Valentine        (Rodgers/Hart)          5m21s
3.- New Orleans                    (H. Charmichael)      7m56s
6.- El Pulpo                           (J. Tutusaus)             8m02s

Doncs amb aquest el primer projecte d’en Tutu acabem el programa d’avui, dedicat al swing en el Jazz Modern, tot i haver-hi d’altres ritmes com bosses i demés. Primer amb la gran cantant americana Judy Niemack i després amb el vibrafonista malagueny Javier Navas.

Molt bona nit i molt bon Jazz Club de Nit en el Jaç de cadascú.
Miquel Tuset Mallol.

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates |