Molt bona nit a tothom des d’aquí Ràdio Sant Vicenç i el programa Jazz Club de Nit....Aquest programa i tots els programes de JCdN, estan dedicats a la persona que ens va ensenyar el Jazz, Juan Claudio Cifuentes, “Cifu”, pels amics, que ens va deixar un malaguanyat dimarts 17 de març de 2015 després de tota una vida dedicada al Jazz. Pioner i mestre, serà insubstituïble.

El seu Jazz entre amigos a TVE2 què és aquesta sintonia que heu escoltat i els programes de ràdio “Jazz Porque Sí” i “A todo Jazz”, són el seu llegat que mai oblidarem. Ja sabeu que aquest programa el fem els dimecres i els diumenges en diferit a la mateixa hora. Ens podeu escoltar en directe per online a radiosvh.info i des d’allà prement el botó del directe. Qui us parla, Miquel Tuset i Mallol mirarà de fer-vos gaudir amb la selecció de músiques improvisades que avui escoltareu a Jazz Club de Nit, amb l’ajuda imprescindible de Lluís Vela als controls.

Avui hi tornem amb un programa conceptual amb quatre projectes acabats d’estrenar amb dues cantants amb estils diferents però amb el gust similar en les composicions i precioses veus. Aquestes són la Clara Sallago i Marina Tuset. Tindrem també el nou projecte del guitarrista Bartolomeo Barenghi i del contrabaixista Michael Oien. Els projectes de les dues cantants editats per Temps Record, el del Bart auto produït per ell mateix i el darrer amb Fresh Sound New Talent.

Comencem doncs amb el projecte.....


“ CANTOS DE HIDRA”
Clara Sallago

Editat per Temps Record            TR1528-GE15
Enregistrat a la Fusteria Estudi.
Editat i produït per Toni Pagès
Mesclat per Carles Ribera i masteritzat per Ferran Conangla.

Clara Sallago, veu
Gabriel Amargant, saxos i clarinet
Bart Barenghi, guitarres
Santiago Acevedo, contrabaix
Toni Parès, percussions, bateria, etc..
I la col·laboració de
Xavi López, flauta travessera
Daniel da Silva, guitarra espanyola

Aquest és un projecte força personal que vam veure al Campari Milano el mateix dia que vaig rebre el 2n premi a la “Creativitat Artística” pel Festival de Jam Sessions que fem des de fa 6 anys a Sant Vicenç dels Horts, esdeveniment patrocinat per l’Ajuntament del poble. Un projecte molt i molt personal on la Clara és la compositora de la majoria de les cançons i d’algunes lletres. En cada cas ho aniré comentant....Escoltem doncs el primer tema que us proposo d’aquest disc on el Jazz hi és sobretot en les improvisacions dels grans músics que hi col·laboren, en aquest tema amb lletra i música de la líder anomenat...

3.- That’s All              (Clara Sallago)         5m09s

Doncs ja heu vist de quina manera sonarà la música que ens acompanyarà en els propers minuts....delicada i dolça és la veu d’aquesta jove cantant on les composicions i arranjaments són de factura pròpia a la vegada que la lletra, amb una melodia, la d’aquesta cançó, força bonica. Fer un projecte propi acompanyada com ella ha estat, per un magnífic Biel Amargant al saxo soprano i la precisió rítmica de les guitarres del Bart i del Toni, i el suport al contrabaix d’un altre gran, el Santiago Acevedo doncs és tot un luxe i seguretat de portar el projecte a bon port.

Clara Sallago ha crescut musicalment parlant sota l’ombra del Taller de Músics i podríem definir aquest projecte d’aquesta manera..

“Hidra és el nou projecte de la cantant Clara Sallago amb el qual s'estrena com a compositora. El seu particular univers sonor s'inspira en la música d'arrel, la cultura popular i la poesia, condensant la diversitat d'estils i llenguatges que aquesta artista ha anat adquirint i experimentant al llarg de la seva carrera. El jazz, el flamenc, el folklore llatinoamericà i la chanson française es donen la mà, configurant un discurs plural i únic, una estètica personal que destil·la sinceritat i emoció”.

Seguim ara amb la preciositat que ens parla de Paris de nit..amb un tema d’ella mateixa, cantant i tocant l’acordió, i lletra de Julien Penitot anomenat evidentment...

4.- Paris la nuit          (C. S. & J. P.)            2m51s

Doncs seguim, ja ho podeu escoltar amb la delicadesa de les cançons d’aquesta magnífica veu, amb el Toni Parès fent-nos gaudir amb els sons del “Glockenspield”, una eina similar al vibràfon però amb petit, que hem escoltat moltes vegades mitjançant el mestre Geni Barry.

Seguim parlant de qui és la Clara Sallago...La trajectòria artística de Clara Sallago s'ha anat dibuixant amb pinzellades molt diverses.

Nascuda a Barcelona, ​​comença la seva formació musical al Conservatori Superior de Música de la seva ciutat. Ha estudiat interpretació, piano, voice craft i tècnica vocal clàssica, rebent classes de Carme Canela, Helen Rowson, Viv Manning i Ana Finger entre d'altres. Els seus projectes aborden el mestissatge, en el jazz, el gospel, el flamenc o el folklore llatinoamericà.

El 2002 entra a formar part de la banda multi-cultural Black & White Gospel Singers com a soprano solista i sota la direcció del músic camerunès Emmanuelle Djob. Ha actuat en importants festivals de jazz i músiques del món de França, Itàlia, Espanya, Bèlgica i Mònaco.

Escoltem ara mateix la cançó del segon tall del disc en un tema amb lletra d’una oració popular i música d’ella mateixa anomenada..

2.- Oración de Júlia             (C. Sallago)               4m17s

Un tema amb aires i arrels de les terres càlides del con sud i una magnífica música i millors arranjaments on els diferents instruments enriqueixen com si llamps musicals fossin. El ritme és clau en aquest tema a la vegada que moderna la concepció de la guitarra elèctrica en una sonoritat que li seria aliena però que aquí no ho és pas. La veu de la líder se sent potent a la vegada que càlida i amb la força suficient per fer-nos entendre la profunditat d’aquesta oració popular.

El 2009 presenta a Barcelona Sallago Quartet amb un repertori amb arranjaments propis, amb el qual es passejaria per les sales més rellevants del panorama jazzístic català. El seu interès per avançar com a intèrpret i la passió per submergir-se en el ric llenguatge de la música, l'han portat a explorar diferents estils ja envoltar-se de músics d'alt nivell, que li han permès desenvolupar la seva capacitat musical, tan versàtil com eclèctica. En 2014 ha presentat el seu projecte amb temes originals HIDRA estrenat al Festival New Talent 2014 i amb el qual també ha participat en l'última edició del Festival Connexions. Llicenciada en jazz i música moderna pel ESEM Taller de Músics a l'especialitat de cant-jazz, combina l'activitat docent amb diversos projectes musicals.

Acabem aquest projecte amb un tema força viu i positiu dedicat a la nostra terra amb lletra compartida de José Bergamin i de Clara Sallago i música d’aquesta darrera...en el tema....

6.- Esta Tierra           (C. S & J. B.)             4m34s

Doncs després d’escoltar-los en aquesta cançó dedicada a la terra parlant de com la destrossen els qui ho fan tot i la preciosa flauta del Xavi López.

Una terra que somia lliure però està pressa...només hi ha paraules per dir que aquesta bogeria no te paraules ni lloc.....

Recordeu però que podeu trobar el millor del jazz que es fa a casa nostra entrant a la web de Quadrant Produccions www.quadrantproduccions.es, allà tindreu la possibilitat d’adquirir els discos que vulgueu i veure tot el catàleg d’aquesta editorial del Lleida dirigida pel Josep Ramon Jové, des d’aquí una forta abraçada...

Seguim ara amb un projecte amb alguns dels mateixos protagonistes, fent un homenatge a tots plegats i aquest és el projecte del Bart Barenghi, D’Ebano...


“D’EBANO”
Bartolomeo Barenghi

Editat per Paolo Mauri i Bart Barenghi
Enregistrat per Jesús Rovira el 4 i 6 de juny de 2015 a la Casa Murada
Mesclat i masteritzat per Paolo Mauri pma0dB

Bartolomeo Barenghi, guitarra clàssica i acústica
Gabriel Amargant, clarinet
Giampaolo Laurentacci, contrabaix
Salvador Toscano, bateria
Quico Pagès, cello en els temes 4,5 i 6

Tota la música ha estat escrita pel Bart.....

Combinant la sòlida formació clàssica amb els posteriors estudis en jazz i la passió per les músiques populars, l'univers artístic de Bartolomeo Barenghi és un equilibri entre totes aquestes òrbites musicals.

Aquest compendi és l'element característic del seu primer treball discogràfic, "Preludio e Saudade" (Quadrant Records - 2011), on la música per a guitarra dels grans compositors llatinoamericans H.Villa Llobos i L. Brouwer pren formes noves a través dels arranjaments per a septet que conjuguen el so de la múscia de cambra amb el llenguatge de les músiques improvisades. L'àlbum va ser disc número u de la llista de recomanats per la prestigiosa revista italiana "Musica Jazz" del mes de maig 2012 i pel portal "All About Jazz". Un disc que vam posar en un llunyà programa de Jazz Club de Nit i projecte que vam poder veure en directe ara fa uns anys al pati de Can Comamala encabit en l’Estiu de Cultura. Escoltem ja el primer tema d’aquest projecte, una magnífica cançó anomenada..
3.- Choukran             (B. B.)             7m48s

Doncs amb uns inicis rítmics ben càlids i motiu base fet pel contrabaix, Biel s’ha enlairat amb el seu so del clarinet a cotes ben altes tot i exposant la preciosa melodia....per després fer-ho en Bart a la guitarra tot i de manera delicada ara ja improvisant ...i sempre el...ta ta ti to ta..i el clarinetista llueix de nou el seu brillant so improvisant de la manera que només ell pot fer...fins i tot abandonant el motiu principal, Giampaolo fa la seva personal aportació a aquesta harmonia.

El 2013 surt el seu segon disc, "Apenas", a duo amb la cantant portuguesa Sofia Ribeiro. Compositor, guitarrista i arranjador, Bartolomeo es dedica a diversos projectes per Espanya, Itàlia i França, amb temes propis amb els que prossegueix una recerca personal que implica a tots dos instruments, la guitarra clàssica i l'elèctrica. Ha obtingut importants premis, entre els quals pot destacar-se el Primer premi del concurs "G. Pozzato "de Varese (1996), el Primer premi del Concurs internacional" Lario in musica "de Varenna (2002) i el Premi al millor músic en el Concurs" Emergenti Live "de la ciutat de Bèrgam.

Seguim amb ara amb el primer tall del disc, en un tema anomenat...

1.- Idruntina               (B. B.)             6m52s

Amb un ritme una mica més viu ens hem deixat portar per aquesta música i ritme, gaudint d’allò més amb les intervencions solistes de tots ells i aquesta vegada també amb el Biel, Giampaolo i ara el mateix Salvador Toscano de manera delicada, tocant els “timbals” si se’m permet...

Ha tocat en reconegudes sales com el Blue Note (Milà), el Centre Cultural de Bélem (Lisboa), al Jamboree, l'Auditori del Conservatori Del Liceu i La Pedrera (Barcelona), el Sunset Jazz Club, la Cinémathèque Française (Paris) , el Notorius (Buenos Aires), i en diversos festivals, com el "Llac Maggiore Jazz Festival", "Festival d'Aneres", "Time in Jazz - Berchidda", "Nuoro Jazz", "Salina Jazz Festival",

Seguim doncs amb aquest projecte ara amb el tema del qui explica molts comtes....

5.- El cuentacuentos            (B. B.)             4m52s

Una altra delícia de tema iniciat per la guitarra del líder i ben aviat per clarinet i cello del Quico Pagès...un tema que va agafant cos rítmic a la vegada que li anem descobrint les melodies que van sorgint...i entremig, un break rítmic, aturada que aprofiten el Biel i el Quico per després afegir-s’hi la resta de companys per acabar-lo d’omplir amb sonoritats diverses del Salva mentre la resta fan un riff repetitiu que els situa ja ben al final del tema.

Va obtenir el Títol Superior de Guitarra clàssica al Conservatori "G. Verdi "de Milà (2006) i la Llicenciatura en Economia per l'Art i la Cultura a la Universitat "L. Bocconi ". Posteriorment s'instal·la a París, on obté el Títol de Grau Superior (DEM) al Conservatoire National de Région de la capital francesa. El 2010 obté el Màster en Jazz al Conservatori "G. Verdi "de Milà amb la màxima qualificació i Cum Laude.

Actualment establert a Barcelona, ​​ha dictat classes magistrals en diverses escoles i conservatoris a Itàlia, França, Espanya i Colòmbia. Des del 2009 és professor de guitarra i combo a l'Aula de música moderna i Jazz del Conservatori del Liceu de Barcelona.
Acabem ara sí aquest projecte amb un altre magnífic tema, aquest dedicat al gran Chico Buarque, anomenat....

7.- Na estrada amarela       (B. B.)             3m58s

Una preciositat de tema per acabar aquest projecte del Bart que també vam poder escoltar en un Concert-Jam la temporada passada al JCLV en formació a trio amb el Bart, Biel i Giampaolo, tot i recordant el plaer de tocar amb ells, per un aficionat com jo, i com en Gabriel va estar-se assegut tocant el piano i de quina manera ho va fer. Impressionant com toca també el piano. Bé, dir-vos que en aquest projecte hi ha temes preciosos com el darrer dedicat al seu fill León, la “Nana para León”.

Doncs ara seguim amb el proper projecte i serà el de la meva filla Marina Tuset anomenat....


“SWEET LIGHTS”
Marina Tuset

Editat per Temps Record            TR1555-GE16
Enregistrat i mesclat per Arnau Figueres a Palautordera, Barcelona, La Habana i Boston el 2015
Produït per Arnau Figueres, Víctor Mirallas i Marina Tuset

Marina Tuset, veu
Víctor Mirallas, saxo tenor
Kquimi Saigi, Rhodes i sintetitzador
Joan Pasqual, baix elèctric
Arnau Figueres, bateria i percussions

La llista de col·laboracions és ben llarga però els anirem posant a mida que anem escoltant els temes i si no ho fem ja ho comentaré, perquè hi ha una bona colla de mestres els quals li han donat un plus de qualitat a un projecte que ja la te.

Comencem amb un tema que cada vegada que l’escolto se’m posa la pell de gallina, i aquest és el tema propi on la veu de la Marina es veu acompanyada pel grand piano de Marco Mezquida en el tema anomenat.....

3.- Who Said             (M. Tuset)                  4m33s

Doncs convindreu amb mi que aquest tema ens arriba ben dins del moll de l’os, i ens fa tremolar tant per la veu, magnífica i delicada de Marina com per la mestria al piano de Marco...quina composició més impressionant la d’una jove cantant amb només 20 anys en el moment de parir-la.

Parlar de la Marina, he, doncs ja és curiós que hagi de parlar de la meva filla en aquest programa de ràdio, però bé ho hauré de fer, com faig amb tots els músics en general i com he fet amb la Clara Sallago. Dir-vos que és una noia molt treballadora, i que s’ha matxucat escenaris diversos participant en Jam Sessions, com les del JazzSi Taller de Músics on jo mateix la vaig acompanyar per primera vegada i unes quantes altres més a cantar a les Jams de rock i blues que coordinava i fa encara el que aleshores era el seu professor de piano a l’escola del poble, en David Sam. La seva dedicació total als estudis musicals, a cantar i participar en projectes diversos i mirar de fer bolos amb diversos projectes i companys l’ha portat ben bé on està, que no és gaire molt enllà però sí que és on li toca estar. Des de la meva posició al capdavant del Jazz Club La Vicentina m’ha permès donar-li algunes oportunitats al llarg d’aquests anys per ajudar-la i per donar a conèixer a la gent del poble els seus projectes, i s’ha de dir que cada vegada que ha vingut ha aconseguit bellugar força gent. Cantar bé i ser de casa, ambdós coses han fet que la Sala Xica tingués sempre un bon aspecte.

Seguim amb algun altre tema més...com per exemple aquest on tenim al Dídak Fernández, bateria, l’Arnau Figueres, guitarra elèctrica i sintetitzadors, i Sara Escudero, flauta en el tema anomenat...

2.- Oddity       (M. Tuset)                  3m04s

Un tema amb el “Groove” com en els altres que “caminen” com ells diuen. Una delícia, tema propi com els altres i menys el “Questions” què és de Asa. Un disc on les composicions són de Marina  mentre que les lletres, quasi totes, són de la seva amiga Mireia Pujol, i en aquest tema hem pogut gaudir força de la seva veu on la melodia suau i delicada inicial, esdevé quelcom més mentre el Dídak marca la caixa de la bateria. A la vegada hem escoltat una guitarra elèctrica i un sintetitzador ambdós de la mà del jove crac, pluri-instrumentista, Arnau Figueres.

De la Marina en recordo els seus primers bolos i quasi que el primer el va fer a la desapareguda Llibreria Martínez Pérez, aquella que hi havia al carrer València i que portava el Manel. Un dia que hi vaig anar, no recordo perquè, tot i escoltant-la via reproductor de “mp3” i allà la hi vaig fer escoltar al Manel. Va quedar gratament sorprès i allò va ser l’inici del que seria el seu primer bolo a la Llibreria, crec amb el David Sam Quartet. Abans ja havia cantat en el “1er Festival de Jam Sessions” amb el combo de l’Esmuc amb el mateix Marco Mezquida, Paco Perera i alguns més, com la mateixa Carola Ortiz. Sense oblidar les moltes col·laboracions a duo amb l’Andreu Martínez en memorables concerts íntims i d’una gran calidesa i proximitat com el que van fer a La Tasca de Cervelló.

Escoltem un tema força “trempat” de ritmes que podrien ser fins i tot caribenys en el tema on en Toni Saigi “Chupi”, toca el Hammond i piano, en Carlos Reyes Compota, percussions diverses...anomenat...

5.- Shout it loud         (M. Tuset)                  4m16s

Un tema amb vida pròpia i energies càlides del golf de Mèxic i/o Caribbean Sea. Magnífic tema on les percussions i ritmes són la clau de volta a la vegada que la melodia tant ben trobada i ben arranjades les harmonies en un tema on els teclats diversos els fa el “papi” de la saga Saigi, en Chupi. Tot un luxe, com passa amb d’altres col·laboracions il·lustres.

A la Marina la podeu escoltar per internet en multitud de vídeos que s’hi ha penjat, alguns amb molt bona qualitat. No us haig de dir que també la podeu escoltar en àudio en moltes de les vegades que la he enregistrat en àudio. El Carlos Sampietro n’ha penjat alguns de força interessants i d’altres que ella mateixa s’ha penjat. Ja porta unes quantes actuacions arreu en espais com el Jamboree, Jazz Club La Vicentina, JazzSí, El Siglo, Jazzpetit, Harlem Jazz Club, Big Bang, Hotel Havana, JazzMan, Nova Jazz Cava, Terrat Museu d’Història de Catalunya, La Font del Balç, Bar de l’Hotel Mandarin, Teatre de La Vicentina i Palau de la Música amb la Locomotora Negra amb qui va enregistrar i va participar en el darrer disc d’aquesta magnífica formació, i potser me’n deixo algun més....bé, acabem el projecte de la Marina amb el tema relacionat amb aquells que són addictes a la feina i que ella ha anomenat així..

4.- Workalholic          (M. Tuset)                  4m36s

Un tema carregat de “groove” també amb col·laboracions als cors de Yasmina Azlor, Àlex Delgado, Llibert Fortuny en el solo de saxo tenor, col·laboració de luxe com les anteriors. Unes harmonies precioses on els companys gaudeixen i omplen de sons magnífics els espais. Un tema que va acabant així com si res, i de cop.

Doncs deixeu-me que us digui que podeu anar a la botiga Blue Sounds al carrer Benet Mateu 26 i comprar de tot i més relacionat amb el món del Jazz...discos, llibres, dvds, vinils....etc. Allà hi trobareu els caps de setmana i dilluns pel matí a l’amic Enrique Heredia, mentre que la resta de dies hi trobareu a l’Esteban. Ells dos us assessoraran en tot lo de Fresh Sound Records, editorial creada pel gran entusiasta amant del Jazz, Jordi Pujol Baulenas, des d’aquí una forta abraçada...i parlant de Fresh Sound.. Escoltem el projecte també força íntim del contrabaixista Michael Oien anomenat...


 “AND NOW”
Michael Oien

Editat per Fresh Sound New Talent                FSNT 467
Enregistrat, el 6 de març de 2014 als Sytems Two Records Studio, Brooklyn, New York.
Enregistrat, mesclat i masteritzat per Mike Marciano.
Produït per Michael Oien
Productor executiu, Jordi Pujol

Michael Oien, contrabaix
Matthew Stevens, guitarres elèctrica i acústica
Nick Vidden, saxo alto
Jamie Reynolds, piano
Eric doob, bateria
Travis Laplante, saxo tenor  en el tema “Mad to live”.

Totes les composicions són de Michael Oien excepte “All my trials” que és una cançó folklòrica tradicional americana.

Des que el 2004 va acabar de graduar-se al Berklee College of Music, en Michael ha estat participant d’una manera molt activa a l’escena de New York, tocant en incomptables concerts com a sideman. Recentment va enregistrar i editar el disc que avui escoltarem, el “And Now” amb Fresh Sound New Talent. Aquest és, diu ell, el més important treball que he fet mai, escrivint la meva música i enregistrant amb la meva banda. Escoltem doncs el primer tema d’aquest contrabaixista americà, anomenat....

5.- Smile This Mile               (M. O.)                        7m32s

Doncs ja heu pogut escoltar de quina manera gaudirem la resta de programa, amb una música eclèctica on el Jazz hi és present en els sons i improvisacions i no tant en els ritmes i melodies. En aquest tema ben bé què ho hem pogut constatar, després d’haver-lo començat delicadament s’ha anat desenvolupant cap a etèries altituds on hem pogut escoltar la delicadesa del Jamie ReynoldsN al piano i per descomptat la profunditat de so del contrabaix del líder i el magnífic so del saxo alto Nick Videen.

En aquest disc, continua ell, he utilitzat alguns dels meus músics favorits. Tocant com a sideman, et fixes amb els músics amb els quals toques, i vaig buscar músics amb un so individual que fos flexible, i amb d’altres que estiguessin més interessats en els aspectes expressius i no tant en els tècnics. Aquest compacte inclou sis temes “post-bop” propis de Michael per a quintet i una versió d’un tema popular del folklore americà. Aquest treball inclou uns temes tan inventius com el pintoresc “In the early autumn”, el potent i hilarant “Mad to live”, el suau i passional “Smile this Mile” i el tema dividit en tres parts anomenat, “Dreamer”, tema on l’autor s’embarca en una aventura essent però accessible i ple de groove.

Seguim doncs amb un altre dels magnífics temes d’aquest disc anomenat...

4.- Skol          (M. O.)                        7m25s

En aquest tema, iniciat pel contrabaixista i líder amb l’Eric Doob a la bateria l’han endegat a un ritme viu mentre la melodia del saxo alto volava per sobre com una au amb les ales desplegades planejant suaument. Poc a poc ha anat desenvolupant-se i desfermant-se com anaven els seus companys. Entremig un solo del bateria i sense parar el charles marcant el ritme per després tornar als inicis d’un tema a trio bàsicament sense instrument harmònic.

Michael Oien va néixer a Silver Spring, Maryland, creixent però a Ashland,  Wisconsin. De jove va tocar diferents instruments com el piano i la guitarra en grups d’adolescents. En aquella època va ser quan es va fixar en el baix elèctric, canviant d’instrument ja a la banda de l’escola. Diu ell que va créixer escoltant tot tipus de música, com Ray Charles, The Beach Boys, Chuck Berry, etc...Els meus pares escoltaven Jazz i hi havia sempre músics tocant a casa. Quan vaig fer els 12, el director i professor de la orquestra va organitzar un “workshop” amb el Richard Davis que era a Wisconsin i allà que hi vam anar, i de quina manera em va impactar.

Més informació la podeu trobar a la seva pàgina web...   michaeloien.com
Acabem doncs amb el projecte del Michael i programa amb el tema anomenat...

8.- Dreamer(Part III) (M. O.)                        6m36s

Aquest és la tercera part del tema “Dreamer”, la que te la consistència adequada per acabar el projecte i programa, on la contundència rítmica del bateria acompanyat del líder i dels acords al piano, permeten desenvolupar-se al saxo alto. I com què sempre va bé que hi hagi un petit break rítmic entremig dels temes, doncs en aquest també hi és, i així és que podem escoltar la pulcritud del so del piano, mentre la secció rítmica dels altres dos, no para, no para...i es van animant, animant, i hi arribaran, i tant que hi arribaran...al final amb un clímax espatarrant....

Doncs aquest es el projecte d’aquest contrabaixista, Michael Oien que s’ha passejat per diversos estils de la música on el Jazz evidentment hi ha estat també present...

Bé, doncs això ha estat tot i espero que hàgiu gaudit d’aquest programa que sí, ha estat divers i diferent ja cap el final en el darrer projecte i que ha seguit una línia melòdica càlida gràcies a les dues magnífiques veus Clara Sallago i Marina Tuset i també per les precioses composicions de l’amic Bart, tots ells acompanyats de grandíssims músics. Abans d’acomiadar-me voldria recordar-vos que aquest divendres tindrem un magnífic concert de Jazz amb el Guillermo Calliero Quartet, amb Guillermo Calliero, trompeta; Albert Bover, piano; Horacio Fumero, contrabaix i Nicolás Correa, bateria. Això passarà a la Sala Xica de La Vicentina el divendres 29 de gener a partir de les 22h. Us hi esperem.


Ara si, gràcies a tots vosaltres per ser-hi, aquí o visitant el blog del programa. Bona nit i bon Jazz Club de Nit  en el Jaç de cadascú.
Miquel Tuset i Mallol.

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates |