Molt bona nit a tothom des d’aquí Ràdio
Sant Vicenç i el programa Jazz Club
de Nit....Aquest programa i tots els programes de JCdN, estan dedicats a la
persona que ens va ensenyar el Jazz, Juan
Claudio Cifuentes, “Cifu”, pels amics, que ens va deixar un malaguanyat
dimarts 17 de març de 2015 després de tota una vida dedicada al Jazz. Pioner i
mestre, serà insubstituïble.
El seu Jazz entre amigos a TVE2 què
és aquesta sintonia que heu escoltat i els programes de ràdio “Jazz Porque Sí” i “A todo Jazz”, són el seu llegat que mai oblidarem. Ja sabeu que
aquest programa el fem els dimecres i els diumenges en diferit a la mateixa
hora. Ens podeu escoltar en directe per online a radiosvh.info i des d’allà
prement el botó del directe. Qui us parla, Miquel
Tuset i Mallol mirarà de fer-vos gaudir amb la selecció de músiques
improvisades que avui escoltareu a Jazz
Club de Nit, amb l’ajuda imprescindible de Lluís Vela als controls.
Avui hi tornem amb un programa conceptual amb quatre projectes acabats
d’estrenar amb dues cantants amb estils diferents però amb el gust similar en
les composicions i precioses veus. Aquestes són la Clara Sallago i Marina Tuset. Tindrem també el nou projecte del
guitarrista Bartolomeo Barenghi i
del contrabaixista Michael Oien. Els
projectes de les dues cantants editats per Temps
Record, el del Bart auto produït
per ell mateix i el darrer amb Fresh
Sound New Talent.
Comencem doncs amb el projecte.....
“ CANTOS DE HIDRA”
Clara Sallago
Editat per Temps Record TR1528-GE15
Enregistrat a la Fusteria
Estudi.
Editat i produït per Toni Pagès
Mesclat per Carles Ribera i
masteritzat per Ferran Conangla.
Clara Sallago, veu
Gabriel Amargant, saxos i
clarinet
Bart Barenghi, guitarres
Santiago Acevedo, contrabaix
Toni Parès, percussions,
bateria, etc..
I la col·laboració de
Xavi López, flauta travessera
Daniel da Silva, guitarra
espanyola
Aquest és un projecte força personal que vam veure al Campari Milano el mateix dia que vaig
rebre el 2n premi a la “Creativitat Artística” pel Festival de Jam Sessions que fem des de fa 6 anys a Sant Vicenç dels Horts, esdeveniment
patrocinat per l’Ajuntament del poble. Un projecte molt i molt personal on la Clara és la compositora de la majoria
de les cançons i d’algunes lletres. En cada cas ho aniré comentant....Escoltem
doncs el primer tema que us proposo d’aquest disc on el Jazz hi és sobretot en les improvisacions dels grans músics que hi
col·laboren, en aquest tema amb lletra i música de la líder anomenat...
3.- That’s All (Clara
Sallago) 5m09s
Doncs ja heu vist de quina manera sonarà la música que ens acompanyarà
en els propers minuts....delicada i dolça és la veu d’aquesta jove cantant on
les composicions i arranjaments són de factura pròpia a la vegada que la
lletra, amb una melodia, la d’aquesta cançó, força bonica. Fer un projecte
propi acompanyada com ella ha estat, per un magnífic Biel Amargant al saxo soprano i la precisió rítmica de les
guitarres del Bart i del Toni, i el suport al contrabaix d’un
altre gran, el Santiago Acevedo
doncs és tot un luxe i seguretat de portar el projecte a bon port.
Clara Sallago ha crescut musicalment parlant sota l’ombra
del Taller de Músics i podríem
definir aquest projecte d’aquesta manera..
“Hidra és el nou projecte de la
cantant Clara Sallago amb el qual s'estrena com a compositora. El seu
particular univers sonor s'inspira en la música d'arrel, la cultura popular i
la poesia, condensant la diversitat d'estils i llenguatges que aquesta artista
ha anat adquirint i experimentant al llarg de la seva carrera. El jazz, el flamenc,
el folklore llatinoamericà i la chanson française es donen la mà, configurant
un discurs plural i únic, una estètica personal que destil·la sinceritat i
emoció”.
Seguim ara amb la preciositat que ens parla de Paris de nit..amb un tema d’ella mateixa, cantant i tocant
l’acordió, i lletra de Julien Penitot
anomenat evidentment...
4.- Paris la nuit (C.
S. & J. P.) 2m51s
Doncs seguim, ja ho podeu escoltar amb la delicadesa de les cançons
d’aquesta magnífica veu, amb el Toni
Parès fent-nos gaudir amb els sons del “Glockenspield”, una eina similar al
vibràfon però amb petit, que hem escoltat moltes vegades mitjançant el mestre Geni Barry.
Seguim parlant de qui és la Clara
Sallago...La trajectòria artística de Clara
Sallago s'ha anat dibuixant amb pinzellades molt diverses.
Nascuda a Barcelona, comença la seva formació musical al Conservatori Superior de Música de la
seva ciutat. Ha estudiat interpretació, piano, voice craft i tècnica vocal
clàssica, rebent classes de Carme
Canela, Helen Rowson, Viv Manning i
Ana Finger entre d'altres. Els seus projectes aborden el mestissatge, en el
jazz, el gospel, el flamenc o el folklore llatinoamericà.
El 2002 entra a formar part de la banda multi-cultural Black & White Gospel Singers com a
soprano solista i sota la direcció del músic camerunès Emmanuelle Djob. Ha actuat en importants festivals de jazz i
músiques del món de França, Itàlia,
Espanya, Bèlgica i Mònaco.
Escoltem ara mateix la cançó del segon tall del disc en un tema amb
lletra d’una oració popular i música d’ella mateixa anomenada..
2.- Oración de Júlia (C.
Sallago) 4m17s
Un tema amb aires i arrels de les terres càlides del con sud i una
magnífica música i millors arranjaments on els diferents instruments
enriqueixen com si llamps musicals fossin. El ritme és clau en aquest tema a la
vegada que moderna la concepció de la guitarra elèctrica en una sonoritat que
li seria aliena però que aquí no ho és pas. La veu de la líder se sent potent a
la vegada que càlida i amb la força suficient per fer-nos entendre la
profunditat d’aquesta oració popular.
El 2009 presenta a Barcelona Sallago Quartet amb un repertori amb
arranjaments propis, amb el qual es passejaria per les sales més rellevants del
panorama jazzístic català. El seu interès per avançar com a intèrpret i la
passió per submergir-se en el ric llenguatge de la música, l'han portat a
explorar diferents estils ja envoltar-se de músics d'alt nivell, que li han
permès desenvolupar la seva capacitat musical, tan versàtil com eclèctica. En
2014 ha presentat el seu projecte amb temes originals HIDRA estrenat al Festival
New Talent 2014 i amb el qual també ha participat en l'última edició del Festival Connexions. Llicenciada en
jazz i música moderna pel ESEM Taller de
Músics a l'especialitat de cant-jazz, combina l'activitat docent amb
diversos projectes musicals.
Acabem aquest projecte amb un tema força viu i positiu dedicat a la
nostra terra amb lletra compartida de José
Bergamin i de Clara Sallago i
música d’aquesta darrera...en el tema....
6.- Esta Tierra (C.
S & J. B.) 4m34s
Doncs després d’escoltar-los en aquesta cançó dedicada a la terra
parlant de com la destrossen els qui ho fan tot i la preciosa flauta del Xavi López.
Una terra que somia lliure però
està pressa...només hi ha paraules per dir que aquesta bogeria no te paraules
ni lloc.....
Recordeu però que podeu trobar el millor del jazz que es fa a casa
nostra entrant a la web de Quadrant Produccions www.quadrantproduccions.es, allà
tindreu la possibilitat d’adquirir els discos que vulgueu i veure tot el
catàleg d’aquesta editorial del Lleida dirigida pel Josep Ramon Jové, des
d’aquí una forta abraçada...
Seguim ara amb un projecte amb alguns dels mateixos protagonistes, fent
un homenatge a tots plegats i aquest és el projecte del Bart Barenghi, D’Ebano...
“D’EBANO”
Bartolomeo Barenghi
Editat per Paolo Mauri i Bart
Barenghi
Enregistrat per Jesús Rovira el
4 i 6 de juny de 2015 a la Casa Murada
Mesclat i masteritzat per Paolo
Mauri pma0dB
Bartolomeo Barenghi, guitarra
clàssica i acústica
Gabriel Amargant, clarinet
Giampaolo Laurentacci,
contrabaix
Salvador Toscano, bateria
Quico Pagès, cello en els temes
4,5 i 6
Tota la música ha estat escrita pel Bart.....
Combinant la sòlida formació clàssica amb els posteriors estudis en jazz
i la passió per les músiques populars, l'univers artístic de Bartolomeo Barenghi és un equilibri
entre totes aquestes òrbites musicals.
Aquest compendi és l'element característic del seu primer treball
discogràfic, "Preludio e Saudade" (Quadrant Records - 2011), on la
música per a guitarra dels grans compositors llatinoamericans H.Villa Llobos i
L. Brouwer pren formes noves a través dels arranjaments per a septet que
conjuguen el so de la múscia de cambra amb el llenguatge de les músiques
improvisades. L'àlbum va ser disc número u de la llista de recomanats per la
prestigiosa revista italiana "Musica Jazz" del mes de maig 2012 i pel
portal "All About Jazz". Un disc que vam posar en un llunyà programa
de Jazz Club de Nit i projecte que
vam poder veure en directe ara fa uns anys al pati de Can Comamala encabit en l’Estiu
de Cultura. Escoltem ja el primer tema d’aquest projecte, una magnífica
cançó anomenada..
3.- Choukran (B.
B.) 7m48s
Doncs amb uns inicis rítmics ben càlids i motiu base fet pel contrabaix,
Biel s’ha enlairat amb el seu so del
clarinet a cotes ben altes tot i exposant la preciosa melodia....per després
fer-ho en Bart a la guitarra tot i
de manera delicada ara ja improvisant ...i sempre el...ta ta ti to ta..i el
clarinetista llueix de nou el seu brillant so improvisant de la manera que
només ell pot fer...fins i tot abandonant el motiu principal, Giampaolo fa la seva personal aportació
a aquesta harmonia.
El 2013 surt el seu segon disc, "Apenas", a duo amb la cantant
portuguesa Sofia Ribeiro. Compositor,
guitarrista i arranjador, Bartolomeo
es dedica a diversos projectes per Espanya,
Itàlia i França, amb temes propis amb els que prossegueix una recerca
personal que implica a tots dos instruments, la guitarra clàssica i
l'elèctrica. Ha obtingut importants premis, entre els quals pot destacar-se el
Primer premi del concurs "G. Pozzato "de Varese (1996), el Primer
premi del Concurs internacional" Lario in musica "de Varenna (2002) i
el Premi al millor músic en el Concurs" Emergenti Live "de la ciutat
de Bèrgam.
Seguim amb ara amb el primer tall del disc, en un tema anomenat...
1.- Idruntina (B.
B.) 6m52s
Amb un ritme una mica més viu ens hem deixat portar per aquesta música i
ritme, gaudint d’allò més amb les intervencions solistes de tots ells i aquesta
vegada també amb el Biel, Giampaolo i
ara el mateix Salvador Toscano de
manera delicada, tocant els “timbals” si se’m permet...
Ha tocat en reconegudes sales com el Blue Note (Milà), el Centre
Cultural de Bélem (Lisboa), al Jamboree, l'Auditori del Conservatori Del Liceu
i La Pedrera (Barcelona), el Sunset Jazz Club, la Cinémathèque Française
(Paris) , el Notorius (Buenos Aires), i en diversos festivals, com el
"Llac Maggiore Jazz Festival", "Festival d'Aneres",
"Time in Jazz - Berchidda", "Nuoro Jazz", "Salina Jazz
Festival",
Seguim doncs amb aquest projecte ara amb el tema del qui explica molts
comtes....
5.- El cuentacuentos (B.
B.) 4m52s
Una altra delícia de tema iniciat per la guitarra del líder i ben aviat
per clarinet i cello del Quico Pagès...un
tema que va agafant cos rítmic a la vegada que li anem descobrint les melodies
que van sorgint...i entremig, un break rítmic, aturada que aprofiten el Biel i el Quico per després afegir-s’hi la resta de companys per acabar-lo
d’omplir amb sonoritats diverses del Salva
mentre la resta fan un riff repetitiu que els situa ja ben al final del tema.
Va obtenir el Títol Superior de Guitarra clàssica al Conservatori
"G. Verdi "de Milà (2006) i la Llicenciatura en Economia per l'Art i
la Cultura a la Universitat "L. Bocconi ". Posteriorment s'instal·la
a París, on obté el Títol de Grau Superior (DEM) al Conservatoire National de
Région de la capital francesa. El 2010 obté el Màster en Jazz al Conservatori
"G. Verdi "de Milà amb la màxima qualificació i Cum Laude.
Actualment establert a Barcelona, ha dictat classes magistrals en diverses escoles i conservatoris a
Itàlia, França, Espanya i Colòmbia. Des del 2009 és professor de guitarra i
combo a l'Aula de música moderna i Jazz del Conservatori del Liceu de
Barcelona.
Acabem ara sí aquest projecte amb un altre magnífic tema, aquest dedicat
al gran Chico Buarque, anomenat....
7.- Na estrada amarela (B. B.) 3m58s
Una preciositat de tema per acabar aquest projecte del Bart que també vam poder escoltar en un
Concert-Jam la temporada passada al JCLV
en formació a trio amb el Bart, Biel i
Giampaolo, tot i recordant el plaer de tocar amb ells, per un aficionat com
jo, i com en Gabriel va estar-se
assegut tocant el piano i de quina manera ho va fer. Impressionant com toca
també el piano. Bé, dir-vos que en aquest projecte hi ha temes preciosos com el
darrer dedicat al seu fill León, la “Nana
para León”.
Doncs ara seguim amb el proper projecte i serà el de la meva filla Marina Tuset anomenat....
“SWEET LIGHTS”
Marina Tuset
Editat per Temps Record TR1555-GE16
Enregistrat i mesclat per Arnau
Figueres a Palautordera, Barcelona, La Habana i Boston el 2015
Produït per Arnau Figueres,
Víctor Mirallas i Marina Tuset
Marina Tuset, veu
Víctor Mirallas, saxo tenor
Kquimi Saigi, Rhodes i
sintetitzador
Joan Pasqual, baix elèctric
Arnau Figueres, bateria i
percussions
La llista de col·laboracions és ben llarga però els anirem posant a mida
que anem escoltant els temes i si no ho fem ja ho comentaré, perquè hi ha una
bona colla de mestres els quals li han donat un plus de qualitat a un projecte
que ja la te.
Comencem amb un tema que cada vegada que l’escolto se’m posa la pell de
gallina, i aquest és el tema propi on la veu de la Marina es veu acompanyada pel grand piano de Marco Mezquida en el tema anomenat.....
3.- Who Said (M.
Tuset) 4m33s
Doncs convindreu amb mi que aquest tema ens arriba ben dins del moll de l’os,
i ens fa tremolar tant per la veu, magnífica i delicada de Marina com per la mestria al piano de Marco...quina composició més impressionant la d’una jove cantant
amb només 20 anys en el moment de parir-la.
Parlar de la Marina, he,
doncs ja és curiós que hagi de parlar de la meva filla en aquest programa de
ràdio, però bé ho hauré de fer, com faig amb tots els músics en general i com
he fet amb la Clara Sallago. Dir-vos
que és una noia molt treballadora, i que s’ha matxucat escenaris diversos
participant en Jam Sessions, com les del JazzSi
Taller de Músics on jo mateix la vaig acompanyar per primera vegada i unes
quantes altres més a cantar a les Jams de rock i blues que coordinava i fa
encara el que aleshores era el seu professor de piano a l’escola del poble, en David Sam. La seva dedicació total als
estudis musicals, a cantar i participar en projectes diversos i mirar de fer
bolos amb diversos projectes i companys l’ha portat ben bé on està, que no és
gaire molt enllà però sí que és on li toca estar. Des de la meva posició al
capdavant del Jazz Club La Vicentina
m’ha permès donar-li algunes oportunitats al llarg d’aquests anys per ajudar-la
i per donar a conèixer a la gent del poble els seus projectes, i s’ha de dir
que cada vegada que ha vingut ha aconseguit bellugar força gent. Cantar bé i
ser de casa, ambdós coses han fet que la Sala Xica tingués sempre un bon
aspecte.
Seguim amb algun altre tema més...com per exemple aquest on tenim al Dídak Fernández, bateria, l’Arnau Figueres, guitarra elèctrica i
sintetitzadors, i Sara Escudero, flauta en el tema anomenat...
2.- Oddity (M.
Tuset) 3m04s
Un tema amb el “Groove” com en els altres que “caminen” com ells diuen.
Una delícia, tema propi com els altres i menys el “Questions” què és de Asa. Un disc on les composicions són de
Marina mentre que les lletres, quasi totes, són de
la seva amiga Mireia Pujol, i en
aquest tema hem pogut gaudir força de la seva veu on la melodia suau i delicada
inicial, esdevé quelcom més mentre el Dídak
marca la caixa de la bateria. A la vegada hem escoltat una guitarra elèctrica i
un sintetitzador ambdós de la mà del jove crac, pluri-instrumentista, Arnau Figueres.
De la Marina en recordo els
seus primers bolos i quasi que el primer el va fer a la desapareguda Llibreria Martínez Pérez, aquella que
hi havia al carrer València i que
portava el Manel. Un dia que hi vaig
anar, no recordo perquè, tot i escoltant-la via reproductor de “mp3” i allà la
hi vaig fer escoltar al Manel. Va
quedar gratament sorprès i allò va ser l’inici del que seria el seu primer bolo
a la Llibreria, crec amb el David Sam
Quartet. Abans ja havia cantat en el “1er Festival de Jam Sessions” amb el
combo de l’Esmuc amb el mateix Marco Mezquida, Paco Perera i alguns més, com la mateixa Carola Ortiz. Sense oblidar les moltes col·laboracions a duo amb l’Andreu Martínez en memorables concerts
íntims i d’una gran calidesa i proximitat com el que van fer a La Tasca de Cervelló.
Escoltem un tema força “trempat” de ritmes que podrien ser fins i tot
caribenys en el tema on en Toni Saigi
“Chupi”, toca el Hammond i piano,
en Carlos Reyes Compota, percussions
diverses...anomenat...
5.- Shout it loud (M.
Tuset) 4m16s
Un tema amb vida pròpia i energies càlides del golf de Mèxic i/o Caribbean Sea. Magnífic tema on les percussions i ritmes són la
clau de volta a la vegada que la melodia tant ben trobada i ben arranjades les
harmonies en un tema on els teclats diversos els fa el “papi” de la saga Saigi, en Chupi. Tot un luxe, com passa amb d’altres col·laboracions
il·lustres.
A la Marina la podeu escoltar
per internet en multitud de vídeos que s’hi ha penjat, alguns amb molt bona
qualitat. No us haig de dir que també la podeu escoltar en àudio en moltes de
les vegades que la he enregistrat en àudio. El Carlos Sampietro n’ha penjat alguns de força interessants i
d’altres que ella mateixa s’ha penjat. Ja porta unes quantes actuacions arreu
en espais com el Jamboree, Jazz Club La
Vicentina, JazzSí, El Siglo, Jazzpetit, Harlem Jazz Club, Big Bang, Hotel Havana,
JazzMan, Nova Jazz Cava, Terrat Museu d’Història de Catalunya, La Font del
Balç, Bar de l’Hotel Mandarin, Teatre de La Vicentina i Palau de la Música amb
la Locomotora Negra amb qui va
enregistrar i va participar en el darrer disc d’aquesta magnífica formació, i
potser me’n deixo algun més....bé, acabem el projecte de la Marina amb el tema relacionat amb
aquells que són addictes a la feina i que ella ha anomenat així..
4.- Workalholic (M.
Tuset) 4m36s
Un tema carregat de “groove” també amb col·laboracions als cors de Yasmina Azlor, Àlex Delgado, Llibert
Fortuny en el solo de saxo tenor, col·laboració de luxe com les anteriors.
Unes harmonies precioses on els companys gaudeixen i omplen de sons magnífics
els espais. Un tema que va acabant així com si res, i de cop.
Doncs deixeu-me que us digui que podeu anar a la botiga Blue Sounds al carrer Benet Mateu 26 i
comprar de tot i més relacionat amb el món del Jazz...discos, llibres, dvds,
vinils....etc. Allà hi trobareu els caps de setmana i dilluns pel matí a l’amic
Enrique Heredia, mentre que la resta
de dies hi trobareu a l’Esteban.
Ells dos us assessoraran en tot lo de Fresh
Sound Records, editorial creada pel gran entusiasta amant del Jazz, Jordi Pujol Baulenas, des d’aquí una
forta abraçada...i parlant de Fresh
Sound.. Escoltem el projecte també força íntim del contrabaixista Michael Oien anomenat...
“AND NOW”
Michael Oien
Editat per Fresh Sound New
Talent FSNT 467
Enregistrat, el 6 de març de
2014 als Sytems Two Records Studio, Brooklyn, New York.
Enregistrat, mesclat i
masteritzat per Mike Marciano.
Produït per Michael Oien
Productor executiu, Jordi Pujol
Michael Oien, contrabaix
Matthew Stevens, guitarres
elèctrica i acústica
Nick Vidden, saxo alto
Jamie Reynolds, piano
Eric doob, bateria
Travis Laplante, saxo tenor en el
tema “Mad to live”.
Totes les composicions són de Michael
Oien excepte “All my trials” que és una cançó folklòrica tradicional
americana.
Des que el 2004 va acabar de graduar-se al Berklee College of Music, en Michael
ha estat participant d’una manera molt activa a l’escena de New York, tocant en incomptables
concerts com a sideman. Recentment va enregistrar i editar el disc que avui
escoltarem, el “And Now” amb Fresh
Sound New Talent. Aquest és, diu ell, el més important treball que he fet
mai, escrivint la meva música i enregistrant amb la meva banda. Escoltem doncs
el primer tema d’aquest contrabaixista americà, anomenat....
5.- Smile This Mile (M.
O.) 7m32s
Doncs ja heu pogut escoltar de quina manera gaudirem la resta de
programa, amb una música eclèctica on el Jazz hi és present en els sons i
improvisacions i no tant en els ritmes i melodies. En aquest tema ben bé què ho
hem pogut constatar, després d’haver-lo començat delicadament s’ha anat
desenvolupant cap a etèries altituds on hem pogut escoltar la delicadesa del Jamie ReynoldsN al piano i per
descomptat la profunditat de so del contrabaix del líder i el magnífic so del
saxo alto Nick Videen.
En aquest disc, continua ell, he utilitzat alguns dels meus músics
favorits. Tocant com a sideman, et fixes amb els músics amb els quals toques, i
vaig buscar músics amb un so individual que fos flexible, i amb d’altres que
estiguessin més interessats en els aspectes expressius i no tant en els
tècnics. Aquest compacte inclou sis temes “post-bop” propis de Michael per a quintet i una versió d’un
tema popular del folklore americà. Aquest treball inclou uns temes tan
inventius com el pintoresc “In the early autumn”, el potent i hilarant “Mad to
live”, el suau i passional “Smile this Mile” i el tema dividit en tres parts
anomenat, “Dreamer”, tema on l’autor s’embarca en una aventura essent però
accessible i ple de groove.
Seguim doncs amb un altre dels magnífics temes d’aquest disc anomenat...
4.- Skol (M.
O.) 7m25s
En aquest tema, iniciat pel contrabaixista i líder amb l’Eric Doob a la bateria l’han endegat a
un ritme viu mentre la melodia del saxo alto volava per sobre com una au amb
les ales desplegades planejant suaument. Poc a poc ha anat desenvolupant-se i
desfermant-se com anaven els seus companys. Entremig un solo del bateria i
sense parar el charles marcant el ritme per després tornar als inicis d’un tema
a trio bàsicament sense instrument harmònic.
Michael Oien va néixer a Silver Spring, Maryland, creixent però a Ashland, Wisconsin. De jove va tocar diferents
instruments com el piano i la guitarra en grups d’adolescents. En aquella època
va ser quan es va fixar en el baix elèctric, canviant d’instrument ja a la
banda de l’escola. Diu ell que va créixer escoltant tot tipus de música, com Ray Charles, The Beach Boys, Chuck Berry,
etc...Els meus pares escoltaven Jazz
i hi havia sempre músics tocant a casa. Quan vaig fer els 12, el director i
professor de la orquestra va organitzar un “workshop” amb el Richard Davis que era a Wisconsin i allà que hi vam anar, i de
quina manera em va impactar.
Més informació la podeu trobar a la seva pàgina web... michaeloien.com
Acabem doncs amb el projecte del Michael
i programa amb el tema anomenat...
8.- Dreamer(Part III) (M.
O.) 6m36s
Aquest és la tercera part del tema “Dreamer”, la que te la consistència
adequada per acabar el projecte i programa, on la contundència rítmica del
bateria acompanyat del líder i dels acords al piano, permeten desenvolupar-se
al saxo alto. I com què sempre va bé que hi hagi un petit break rítmic entremig
dels temes, doncs en aquest també hi és, i així és que podem escoltar la pulcritud
del so del piano, mentre la secció rítmica dels altres dos, no para, no
para...i es van animant, animant, i hi arribaran, i tant que hi arribaran...al
final amb un clímax espatarrant....
Doncs aquest es el projecte d’aquest contrabaixista, Michael Oien que s’ha passejat per
diversos estils de la música on el Jazz evidentment hi ha estat també
present...
Bé, doncs això ha estat tot i espero que hàgiu gaudit d’aquest programa
que sí, ha estat divers i diferent ja cap el final en el darrer projecte i que
ha seguit una línia melòdica càlida gràcies a les dues magnífiques veus Clara Sallago i Marina Tuset i també
per les precioses composicions de l’amic Bart,
tots ells acompanyats de grandíssims músics. Abans d’acomiadar-me voldria
recordar-vos que aquest divendres tindrem un magnífic concert de Jazz amb el Guillermo Calliero Quartet, amb Guillermo Calliero, trompeta; Albert Bover,
piano; Horacio Fumero, contrabaix i Nicolás Correa, bateria. Això passarà a
la Sala Xica de La Vicentina el divendres 29 de gener a partir de les 22h. Us
hi esperem.
Ara si, gràcies a tots vosaltres per ser-hi, aquí o visitant el blog del
programa. Bona nit i bon Jazz Club de
Nit en el Jaç de cadascú.
Miquel Tuset i Mallol.
0 Comments:
Subscribe to:
Comentaris del missatge (Atom)