Molt bona nit a tothom, benvinguts a Jazz Club de Nit aquí a Ràdio Sant Vicenç 90.2 aquí a Ràdio Abrera 107.9 aquí a Ràdio Joventut aquí a Ràdio Molins de Rei 91.2 amb un programa de Jazz per a vosaltres que us agrada el Jazz, com deia el nostre amic Cifu. A ell li dediquem el programa avui i cada setmana que el fem, o sigui que un petó ben gran Cifu. Aquí Miquel Tuset i Mallol qui us parla, presenta i realitza aquest programa i com sempre amb les novetats de músics i editorials. I ja sabeu que aquest programa forma part de la plataforma col·lectiva i internacional anomenada “esfera jazz”, i que al blog hi trobareu l’enllaç. He dit col·lectiva i ara dic també de pirades i pirats del Jazz i ara ja en som més de seixanta entre podcasts i pàgines web totes relacionades amb el món del Jazz. 

I avui us presentaré tres projectes ubicats en el que en diem la “Fusió”, o sigui mixtures d’estils on hi podem trobar una mica de tot, de Rock, de Pop, de Jazz, i d’altres herbes més subtils i estranyes. Són de l’editorial de Madrid, Youkali Music amb en Thomas Schindowski com a director i persona amiga que em fa arribar els seus projectes. D’aquesta editorial ara ja feia massa que no li posava res, o sigui que el programa estarà dedicat íntegrament a ella. Podreu escoltar els “Mass Fussion Qu4rtet”, “Viruxe Electric Trio” i als Aurora Clara  i el seu “Clear Dawn”, i aquesta setmana amb un micro conte de Carme de la Fuente.

 


Recordar-vos també que aquest divendres 28 d’octubre farem un concert extraordinari amb en Benny Sharoni Quartet, saxo tenor de Boston que vindrà acompanyat de Txema Riera, piano; Horacio Fumero, contrabaix i Roger Gutiérrez, bateria. Organitzat des del Jazz Club la Vicentina i patrocinat per l’Ajuntament de SVdH i amb l’entrada gratuïta. 

Comencem doncs amb les músiques d’avui que seran força marxoses, coses aquestes implícites en el concepte Fusió.

 


I a qui primer escoltarem serà als Mass Fussion i el seu “QU4RTET”. Editat per Youkali Music aquest 2022. No tinc dades de l’enregistrament, i sí dels músics que són Eduardo de la Chica, bateria electrònica i percussió; Manolo Cuesta, guitarra elèctrica i sintetitzada; Iván López, teclats i sintetitzadors; i Jesús Urbina, baix elèctric i contrabaix. I com sempre dir-vos que al blog hi trobareu l’enllaç a la pàgina web del disc: https://www.youkalimusic.com/index.php/catalogo/464-qu4rtet. 

Escoltem-los ja en un dels seus temes/versions, aquesta primera del tema de Marcus Miller i anomenat... 

1.2.- Chicago Song (Marcus Miller) 6m13s. 

Doncs un altre que l’ha interpretat amb la mateixa marxeta és en David Sanborn, que el va incloure en el seu àlbum “A Change of Heart” del 1987 amb una llarga llista de músics, on també hi hagué en Miller a més a més de Jason Miles, programació de sintetitzadors; Bernard Wright, sintetitzadors addicionals; Hiram Bullock, guitarra solista; Steve Ferrone, bateria i Mark Stevens, cors. Els nostres herois en fan una bona versió, no allunyant-se gaire de l’esperit de l’original de Miller. Tenen una bona trempera en aquest estil funky i de fusió, amb aquesta música que va fer ballar, i encara ho fa a molta d’alguna de la joventut que és capaç de fer-ho escoltant també bona música i no la merda de màquina que posen a les discoteques. També belluguen la cintura gent més granadeta amb aquesta música. En Manolo Cuesta ha fet una bona intervenció i solo a la guitarra solista. La resta de companys han fet una gran feina també, com el solo als teclats de l’Iván López. I sempre una base potent amb el baix i la bateria de Jesús Urbina i Eduardo de la Chica. 

MASS FUSSION: LA BANDA 

Mass Fussion neix el 2005 com una banda de 5 músics amateur amants del jazz fusió, que rendeix tribut als sons del panorama jazzístic nord-americà dels anys 70, 80 i 90, versionant temes de grans d'aquest estil musical com Pat Metheny, David Sanborn , Marcus Miller, Rippingtons o, entre d'altres. Després de diversos anys sobre els escenaris de les sales més importants de Madrid (Segundo Jazz, Cafè Berlín, Sala El Junco, El Intruso Bar, Fun House…), per la formació van passant diversos músics que aporten la seva particular visió del gènere en barrejar estils com el soul, funk, latin o rock. 

Els seguim escoltant en el tema de David Sanborn anomenat... 

2.4.- Snakes (David Sanborn) 5m47s. 

Doncs aquest tema, en David Sanborn el va incloure en el disc del 1992 “Uppfront”, produït per en Marcus Miller. I hagué gent com aquesta David Sanborn, saxo alt; Marcus Miller, teclats, guitarra solista, baix, clarinet baix; Ricky Peterson, orgue Hammond B3; Jason Miller, programació de so de sintetitzadors; William "Spaceman" Patterson, guitarra rítmica; Steve Jordan, bateria; Don Alias, percussió i John Purcell, saxello, una mena de saxo soprano. Hi ha un vídeo de l’actuació de David Sanborn al Festival de Jazz de Newport del 1988 que us posaré al blog del programa: https://youtu.be/yXrSoI7yJTE. 

I de nou els nostres herois ens han fet una bona versió, amb tota la seva empenta i seguint l’ona del tema original, també amb com el guitarrista fa aquest efecte tocant una única corda. El baix elèctric fa el motiu principal. El canvi rítmic i tonal en el pont és magnífic. El quartet va com una màquina perfectament engrassada. Els solos, el primer del teclista Iván López ha estat molt reeixit, com també el del guitarrista Manolo Cuesta, aquest seguint molt l’estela de l’original. Baix i bateria, brutals també. Un bon tema d’aquest Mass Fussion, enamorats ells d’aquest tipus de música més de Fusió i marxosa també que fa ballar tothom. 

Actualment, la banda està consolidada com un quartet (Eduardo de la Chica, bateria electrònica i percussió; Manolo Cuesta, guitarra elèctrica i sintetitzada; Iván López, teclats i sintetitzadors; i Jesús Urbina, baix elèctric i contrabaix) en què ofereixen al públic, sense oblidar les seves arrels musicals, versions pròpies de bandes com FourPlay, F.F.F. o Supertramp, en què experimenten amb diversos panorames musicals fusionant amb altres estils, com bandes sonores o música clàssica, brindant un so propi que regala al públic tota una experiència musical al més pur estil Mass Fussion.

 


I encara els seguirem escoltant, i ara amb un tema de Pat Metheny anomenat.. 

3.6.- Song for Bilbao (Pat Metheny) 4m12s. 

I aquest tema, Pat Metheny el va incloure en el seu “Travels”, disc del 1983 on hi hagué Pat Metheny, guitarres acústiques i elèctriques, sintetitzador de guitarra; Lyle Mays, piano, sintetitzadors, orgue elèctric, autoharp, Synclavier; Steve Rodby, baix acústic i elèctric, sintetitzador de baix; Danny Gottlieb, bateria i Nana Vasconcelos, percussió, veu, berimbau. 

Hi ha un vídeo magnífic d’aquest tema amb ritmes així com latins i percussions diverses que podreu veure’n l’enllaç al blog del programa: https://youtu.be/W21ZiCYzFZ4 i un altre enregistrat a Tòquio el 2002 més jazzero: https://youtu.be/RCPfKzIK6Wo. Speaking Of Now Live Tokyo 2002 Pat Metheny (Guitarra), Lyle Mays (Piano), Steve Rodby (Baix), Richard Bona (Percussió, Vocals, Guitarra, Baix), Cuong Vu (Trompeta, Vocals, Percussió, Guitarra) i Antonio Sanchez (Bateria). 

I de nou aquest quartet ha seguit fil per randa el tema original segons sonoritat  de la guitarra de Manolo Cuesta fent de Pat Metheny fent-ne una magnífica interpretació. Ara bé, el tema l’han començat amb una bona “Intro” a càrrec de bateria, baix i després piano, coses que l’allunyen de l’original i que estan molt bé. Després de la introducció al tema, l’Iván López ha fet de Lyle Mays fent una bona tasca. Igualment Manolo Cuesta ha fet de Pat Metheny, i d’una manera molt notable. L’Iván encara ha fet una mica més d’improvisació al piano o teclat a mode de piano magnífica també. Gran tema de Metheny i bona feina dels Mass Fussion. 

I ara ja els acabarem d’escoltar amb el tema de Russ Freeman i anomenat.. 

4.5.- Morocco (Russ Freeman) 5m08s. 

I aquest tema el van incloure Freeman i els Rippingtones en el disc “Kilimanjaro” del 1988 i el tocaren Russ Freeman, guitarra elèctrica, sintetitzador de guitarra, teclats i programació; Jimmy Johnson, baix sense trasts; Vinnie Colaiuta, bateria; Tony Morales, plats addicionals; Steve Reid, percussió i Dave Koz, saxo contralt. 

I de nou els nostres herois l’han fet fil per randa segons la versió original i amb la mateixa trempera. Un tema molt vital, sobretot per com el baterista pica el canto de la caixa de manera  repetitiva. Mentre, la melodia sona repetitdament també a duet de teclat i guitarra, i la base de baix i bateria amb tota la marxa del món. Molta part del tema l’han fet amb la melodia, coses que han canviat i ja amb els sons sintetitzats alhora que els de la guitarra elèctrica. El beat del baterista és força potent. El solo distorsionat de Manolo Cuesta amb la seva guitarra, brutal. I ja cap al final, el tema va agafant una dimensió a moments molt potent, i sempre al voltant de la melodia principal que quasi no ens ha abandonat en tot el tema. Bon tema d’aquest Mass Fussion QU4RTET amb Eduardo de la Chica, bateria electrònica i percussió; Manolo Cuesta, guitarra elèctrica i sintetitzada; Iván López, teclats i sintetitzadors; i Jesús Urbina, baix elèctric i contrabaix. 

MASS FUSSION: QU4RTET 

Després de diversos anys oferint al públic un estil propi de jazz fusió a les sales del gènere jazzístic més importants de Madrid, Mass Fussion decideix gravar el seu primer disc. La pandèmia per Covid-19 el 2020 s'interposa, però malgrat això, la banda continua volent posar una nota d'optimisme compartint la seva música amb el públic i enregistra els temes durant el confinament. 

El disc que acabeu d’escoltar és fruit de la inspiració dels músics en moments d'incertesa on versions de temes de Russ Freeman, Marcus Miller, Pat Metheny i Lyle Mays porten el públic a llocs tan emblemàtics com el Marroc, els Estats Units, Espanya i el propi paradís (“Morocco”, “Aspen”, “Chicago Song”, “Song for Bilbao” i “Tourist in Paradise”), experimenten amb els seus instruments (“Newborn”) o juguen amb ells a tot groove (“Snakes”) a través del so característic dels anys 70 i 80 que la banda fa propi i comparteix amb els oients. Deixa't portar per l'experiència musical de Mass Fussion al seu primer disc: “QU4RTET. 

I després d’aquest primer projecte sembla un bon moment per escoltar el micro conte de Carme de la Fuente. Gràcies Carme per la teva dolçor i sempre amb la història al voltant dels músics del programa i les seves músiques.

 


I seguirem ara amb el projecte dels “VIRUXE Electric Trio”. Editat per Youkali Music aquest 2022. Amb Alfredo García: Guitarra elèctrica. Iago Mouriño: Teclats i Bruno Couceiro: Bateria i octapad. I si els temes dels Mass Fussion eren aliens, aquests són tots dels membres del trio. I com sempre, dir-vos que al blog hi trobareu l’enllaç a la pàgina web del disc: http://www.youkalimusic.com/index.php/catalogo/467-viruxe-electric-trio.

 Els escoltarem ja en el tema anomenat... 

5.5.- Select’s Moustache (Viruxe Electric Trio) 5m01s. 

I aquests músics gallecs van fer un concert el 2 de febrer de 2019, abans de la pandèmia, a A Coruña, a  la Sala Baba Bar i ja presentant temes del seu projecte. Aquest tema ens ha agradat per l‘atmosfera creada, per la senzillesa expositiva, la d’aquest trio de guitarra, teclat i bateria, sense cap mena de “tralla”, i més aviat amb una gran contenció. Els solos han estat força reeixits, primer el de la guitarra solista de l’ Alfredo García, aquest amb un so net, el de la seva “Estratocaster” i després el més punyent, el del teclat passat per diversos sedassos electrònics, els del teclista Iago Mouriño. Bruno Couceiro a la bateria ha fet també una bona tasca. Tema delicat per començar-los a escoltar. 

Anomenem Viruxe (vocable gallec) a un vent fred i intens, que sense ser agressiu, fa notar perfectament la seva presència. Apareix quan s'obren finestres i portes i es renova l'aire en una habitació tancada. Aquesta formació destaca per incorporar electrificació en un instrument de natural acústic com és la bateria, per concentrar als teclats el paper de solista i acompanyant (que normalment se separaria incloent un baixista) i electrificar la guitarra més enllà del que és habitual al jazz, proporcionant colors i moments que evolucionen del concepte més clàssic per introduir-se sense complexos al terreny de la fusió i el rock progressiu. 

I seguirem amb un altre tema, ara ja més canyero i anomenat... 

6.8.- Blues do Candil (Viruxe Electric Trio) 4m38s. 

I amb quin ritme més funky ha començat el guitarrista Alfredo García, i ja ben aviat la melodia a càrrec de l’orgue de Iago Mouriño, i què bé el baterista Bruno Couceiro amb la seva rítmica bateria. Un Blues fet en aquesta ona tan marxosa i funky. Mouriño ha fet un bon solo a l’orgue, i també molt maco ha estat el del guitarrista García, magnífic aquest amb tota l’essència del blues guitarrero. El baterista està brutal remenant els estris de la seva eina, diversos estris que ell manega la mar de bé. 

El repertori de Viruxe està integrat per música completament original dels tres components. Representa el primer treball del grup com a tal, però els integrants ja han treballat junts en altres projectes. Aquest coneixement previ es reflecteix molt bé en el desenvolupament de l'àlbum, tant a nivell compositiu com a interpretatiu. El debut discogràfic de la formació uneix orgànicament multitud d'influències musicals a més del jazz: rock progressiu, funk, música electrònica, blues.



I encara els escoltarem en el tema anomenat... 

7.2.- Cigarrera Breve (Viruxe Electric Trio) 6m24s. 

I aquest tema ha començat amb els cops rítmics ara de la bateria electrònica de Couceiro. Ben aviat però els hem escoltat amb la melodia a càrrec del guitarrista, i també hem escoltat una veu fent de “background” en el que seria el pont i canvi tonal, pont fet amb un o dos acords. El solo a tot “wha-wah” del guitarrista García ha estat magnífic, fet amb tota l’energia i classe del Jazz-Rock-Progressiu. Maco també ha estat el solo del teclista Mouriño, i mentrestant, Couceiro a la bateria tampoc ha parat de fer de les seves, improvisant línies rítmiques, ampliades aquestes en el seu solo posterior, on ens ha mostrat les seves habilitats. Magnífic tema d’aquest trio gallec. 

Doncs no deixaré de dir-vos que entreu als webs de: 

Fresh Sound Records: www.freshsoundrecords.com,

Quadrant Produccions: www.quadrantproduccions.es

Temps Record: https://tempsrecord.cat,

Youkali Music: http://youkalimusic.com,

Origin Records: https://originarts.com/,

Errabal Jazz:

http://www.hotsak.com/Errabal-es?set_language=es, 

I ja els acabarem d’escoltar en el tema anomenat... 

8.7.- Amigdala Cerebelosa (Viruxe Electric Trio) 6m36s. 

I quin altre magnífic tema ens han fet aquests nois. Iniciat amb els arpegis del guitarrista de manera repetitiva, per ben aviat aparèixer els del teclat, i sempre el baterista, i de nou amb la que és electrònica barrejada amb percussions diverses. El motiu principal ens el fa el guitarrista, ara amb la guitarra distorsionada. El pont i canvi tonal és també amb pocs acords i és també un pèl repetitiu. El tema és magnífic, certament. I com la bateria electrònica l’escoltem barrejada amb l’acústica. García ha estat qui primer ha improvisat i amb un solo molt reeixit i maco. Els companys l’han recolzat de manera repetitiva el teclista amb el  baix, i també el baterista de manera similar. Gran solo del guitarrista que ha donat pas als “quatre” del teclista amb el baterista, el primer amb efectes evidents en el solo, i més normals amb els acords. Una roda llarga d’ells dos que fa que el tema tingui una vida més. La melodia del guitarrista ja ens diu que això s’acaba, cosa que així ha estat. Molt bon tema i projecte d’aquest trio de músics gallecs. Bravo nois.

 


I ja acabarem el programa amb el darrer projecte de Youkali Music també d’aquest 2022, els de la formació Aurora Clara anomenat “Clear Dawn”. I aquí hi tenim a Raul Mannola, guitarres; Juan Carlos Aracil, flauta; Denis Bilanin, teclats; Jorge Barrero, baix; Marc Anderson i Boris Momtchilov, bateria i la col·laboració especial de Jerry Goodman, violí (1) (Mahavishnu Orchestra, Dixie Dregs) i la de Zeke Olmo, congues (4, 7). I com sempre dir-vos que al blog hi trobareu l’enllaç a la pàgina web del disc:

https://www.youkalimusic.com/index.php/catalogo/459-clear-dawn.. 

I els començarem escoltant en el bonic tema que titula el projecte i on hi col·labora el violinista Jerry Goodman que tocà amb la  Mahavishnu Orchestra.... 

9.1.- Clear Dawn (Aurora Clara) 4m45s. 

I de quina manera més bonica hem començat el seu projecte, amb els preciosos arpegis del guitarrista amb guitarra acústica, la de Raul Mannola alhora que ja amb el violí del mestre Goodman. El baix fa una línia mestre de baixos, quasi com a motiu principal. La melodia apareix ben aviat i a duet de guitarra i violí, sembla ser. El violinista ha estat qui primer ha fet les improvisacions, amb el seu violí elèctric, i l’ha feta magnífica. Mannola l’ha seguit a la guitarra també increïble. I què bonic el solo del flautista Aracil. Hi tenim dos bateristes, o sigui que en directe deuen tenir una molt bona tralla. Un tema molt bonic i interpretat de manera magistral i ideal per començar-los a  escoltar. I ja al final, amb el duet melòdic del guitarrista i violinista, què maco, i quin goig haver-los posat. Preciós tema. 

La banda internacional de Jazz Fusió, Aurora Clara edita el seu segon disc "Clear Dawn", un treball ple de colors, ritmes fascinants, unísons vertiginosos i improvisacions inspirades en el marc de composicions originals i elaborades. L'ús de la guitarra acústica de 12 cordes barrejat amb la flauta i una secció rítmica de funk/jazz/fusió produeix una sonoritat molt personal. Encara que la música no sigui flamenc, el fet que dos dels músics siguin experts, també aporta molt al llenguatge musical de la banda. "És un gran plaer informar que el segon àlbum d'Aurora Clara, CLEAR DAWN, eclipsa el seu primer i brillant treball, TRANSFORMATION." (Walter Kolosky, Periodista musical i podcast host especialitzat en Jazz-Rock.) 

I els seguim escoltant en el també tema propi anomenat... 

10.7.- I Know What You Mean (Aurora Clara) 9m45s. 

I aquest ha estat un tema canviant de ritmes, com ho són la majoria. Primer ha començat delicadament amb els acords principals a càrrec del guitarrista. Aquest l’ha desenvolupat fent-ne la melodia, el guitarrista, amb el flautista recolzant-lo. Aracil s’hi ha posat improvisant i quallant-ne una de molt bonica. Mannola a la guitarra l’ha seguit amb la melodia, i a partir d’aquest moment, les coses han canviat i ens hem situat a tot Jazz-Rock-Progressiu i de quina manera més bèstia s’hi ha posat. De nou, guitarrista i flautista fent a duet la nova melodia. I quin canvi posterior hi ha hagut, on flauta i guitarra donen suport al baterista perquè aquest faci un bon solo, la qual cosa ha fet.  Un posterior canvi ens ha situat en el solo del guitarrista Mannola el qual ens l’ha fet d’una manera brutal. Gran i llarg solo d’ell i que encara ha deixat uns quants minuts de tema, Han recuperat el motiu principal del tema sí, però després hem tornat a gaudir amb un altre solo ara del teclista Denis Bilanin, i allà a dalt dels més aguts, i amb una base rítmica brutal. I el final, una delícia, tal i com l’han començat. Què bo, i que bons. 

Raul Mannola – guitarres. Guitarrista flamenc procedent del jazz, professor de Flamenc al conservatori de Madrid durant 10 anys. La seva àmplia discografia abasta música des del més tradicional acompanyament al cant a tocs solistes moderns, o temes jazzístics i experiments molt originals. És el primer a tocar flamenc amb una guitarra de 12 cordes. 

Juan Carlos Aracil – flauta. Flautista procedent d'Alacant. Especialista en flamenc i flamenc jazz amb un talent excepcional en la improvisació. Té un sentit de ritme impecable, desenvolupat en anys de treball amb el bailaor Juan Ramírez. 

Doncs no deixaré de dir-vos que entreu als webs de: 

Discordian Records: 

www.discordianrecords.bandcamp.com,

Moonjune Records: www.moonjunrecords.com,

Auand Records: https://auand.com/,

Segell Microscopi: https://www.microscopi.cat/,

CRU Records: https://crurecords.com/,

Tejo Milenario: http://www.tejomusic.com/,

Etc, etc...enllaços que trobareu al blog.

 


I encara els escoltarem en el tema marxós i a tot funk anomenat 

11.3.- Bicicling to Funkistan (Aurora Clara) 4m58s. 

I quin altre tema més “funky” i sí, perquè l’han titulat “anant en bicicleta cap al país del Funk”. I això hem notat ja d’entrada escoltant el baixista Jorge Barrero amb un estil proper a Miller. El motiu principal ens el fa el guitarrista pel canal dret, amb un so ben distorsionat. Els dos bateristes li van fotent i de quina manera, en Marc Anderson i Boris Momtchilov. Després de presentar el tema ja hem escoltat com el guitarrista improvisava pel dret mentre que per l’esquerra el baixista el contestava en un diàleg pregunta-resposta magnífic. També hi ha intervingut el baterista, que ha volgut dir la seva. Bona compenetració entre tots tres. La melodia ha aparegut a càrrec del flautista i guitarrista al tempo original, però ai las, que n’han doblat el tempo anant a tota hòstia i amb un final brutal. 

Denis Bilanin – teclats. Procedent de Romania, és un teclista de groove sobretot amb un so bastant 80's però alhora molt atmosfèric. Toca i produeix estils variats com ara funk, afrobeat, r&b, world music i mainstream. 

Jorge Barrero – baix. Músic professional colombià que ha incursionat pels diferents estils llatins i afroamericans, com la música andina, el folklor colombià, el rock, el funk, el jazz, entre d'altres. Ara té la seva residència a Espanya on s'exerceix com a músic de sessió, professor i alhora estudiant de músiques actuals. 

Us recordo també que entreu a les següents pàgines web dels locals on es fa Jazz..

23 Robadors: 

https://23robadors.com/programacio/,

Jamboree Festival Mas i Mas: 

https://jamboreejazz.com/agenda/,

Campari Milano: 

https://www.camparimilano.com/programacio-musical/,

Nota 79: https://www.nota79.cat/events/,

Nova Jazz Cava: 

https://www.jazzterrassa.org/ca/programacio/upcoming,

Jazz Club la Vicentina: 

https://jazzclublavicentina.blogspot.com/,

Etc, etc....al blog hi trobareu l’enllaç a la seva programació. 

I ja els acabarem d’escoltar a ells i nosaltres acabarem el programa amb le potent i vital tema anomenat... 

12.8.- Seis Cafés (Aurora Clara) 8m26s. 

I quin tros de tema aquest darrer que acabem d’escoltar, vital i a tot tempo fast. Gran tema per ritme i tempo, alhora que per melodia, que ha estat magnífica, amb flautista i guitarrista fent el seu duet. Denis Bilanin al teclat ha estat qui primer n’ha iniciat les improvisacions, i de ben cert que ha estat magnífica. El baterista i baixista l’han recolzat a tot Funk i amb una trempera impressionant. Gran tema d’aquesta formació que en directe deuen fer ballar als morts. Raul Mannola l’ha seguit de manera magistral amb una molt bona interpretació a tot Jazz-Funk Rock-Progressiu. Tornen al tema per després seguir-lo desenvolupant, com ha estat el cas amb els “quatres” fets per guitarrista i teclista, i sempre la base de baix i bateria, bateries, a tot tren, a tota marxa. Uns grans moments de pregunta-resposta que han acabat trobant-se en el tema. Bilanin ha estat increïble als teclats i Mannola de la mateixa manera ha brillat, ell però a la guitarra. Tema i final. Magnífic tema i projecte d’aquests els Aurora Clara. I quin final més impressionant de projecte i programa d’avui. 

Marc Anderson – bateria. Baterista i multiinstrumentista nascut a Yorkshire, Anglaterra. Músic amb més de 40 anys de carrera professional tocant gairebé tots els estils musicals imaginables, des de rock progressiu i rock psicodèlic, fins a indo jazz, flamenc jazz, mainstream jazz, free jazz, hard rock, etc. 

Boris Momtchilov – bateria. Baterista nascut a Bulgària (1973), va començar tocant en diferents formacions de rock a Espanya, evolucionant cap a estils com el rock progressiu i alternatiu, amb influències del folklore balcànic i fusions amb altres estils. 

I ves per on que ja hem acabat el programa d’avui que com sempre espero que us hagi agradat tant com a mi. I us recordo que hem escoltat els projectes de Youkali Music, “Mass Fussion”, “Viruxe Electric Trio” i aquest darrer dels “Aurora Clara” i a la Carme de la Fuente amb el seu microconte. 

I abans d’acomiadar-me, recordar-vos que aquest divendres 28 d’octubre tindrem un magnífic concert  de Jazz amb en Benny Sharoni Quartet, saxo tenor de Boston, EEUU, qui vindrà acompanyat de Txema Riera, piano; Horacio Fumero, contrabaix i Roger Gutiérrez, bateria. Us hi esperem a partir de les 22h. 

Doncs ara sí, ho deixem aquí, gràcies per ser-hi aquí o al blog del programa que ja sabeu què és www.jazzclubdenit.blogpspot.com.es i jo mateix Miquel Tuset i Mallol qui l’ha realitzat, xerrat pels descosits d’interessos comuns, espero, i seleccionat les seves músiques, us espero la setmana vinent, si podeu, voleu i en teniu ganes i us desitjo molt bona nit i bon Jazz Club de nit en el Jaç de cadascú. Miquel Tuset i Mallol.

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates |