Molt bona nit a tothom des d’aquí Ràdio
Sant Vicenç i el programa Jazz Club
de Nit....Aquest programa i tots els programes de JCdN, estan dedicats a la
persona que ens va ensenyar el Jazz, Juan
Claudio Cifuentes, “Cifu”, pels amics, que ens va deixar un malaguanyat
dimarts 17 de març de 2015 després de tota una vida dedicada al Jazz. Pioner i
mestre, serà insubstituïble.
El seu Jazz entre amigos a TVE2 què
és aquesta sintonia que heu escoltat i els programes de ràdio “Jazz Porque Sí” i “A todo Jazz”, són el seu llegat que mai oblidarem. Ja sabeu que
aquest programa el fem els dimecres i els diumenges en diferit a la mateixa
hora. Ens podeu escoltar en directe per online a radiosvh.info i des d’allà
prement el botó del directe. Qui us parla, Miquel
Tuset i Mallol mirarà de fer-vos gaudir amb la selecció de músiques
improvisades que avui escoltareu a Jazz
Club de Nit, amb l’ajuda imprescindible de Lluís Vela als controls.
Doncs deixeu-me que us recordi que aquest divendres tenim el Concert-Jam
del mes de febrer amb una magnífica proposta a càrrec de l’Ildefons Alonso i el seu projecte anomenat “METRINOVA”, amb en Dani Comas, Lucas Martínez i Marc Cuevas.
Aquest va ser el seu Projecte Final a l’ESMUC, amb en David Xirgu com a tutor, treball que vam poder veure el mateix dia
de la presentació a Vintitrès Robadors
i on el vam gaudir d’allò més. Posteriorment va sonar en un anterior programa a
Jazz Club de Nit, o sigui que ja ho
sabeu, us hi esperem..primer el seu projecte i després la Jam Session habitual amb els músics que vinguin a tocar.
Avui farem un altre programa “conceptual” com “il faut” amb tres
magnífics projectes actuals amb músics de casa nostra, o que han respirat i
respiren els nostres aires, a més a més d’una proposta de Fresh Sound New Talent amb un músic del qual ja li hem posat
treballs anteriors. La proposta començarà amb la delicadesa del projecte de l’amic
Voro Garcia i en Toni Belenguer, “Reality Shaw”, després
la de l’Ivo Sans convida, anomenat
“Adorno”, i per acabar amb el treball del Max
Johnson Trio ”Something Familiar”. El projecte de l’Ivo és autoeditat mentre que el dels valencians Voro i Toni és de SedaJazz.
Comencem el programa amb el disc tot just acabat de sortir del forn de
l’amic Voro Garcia coliderat pel Toni Belenguer, amb una clara aposta
pel Hard Bop i no tant en la Avant-Garde, la qual cosa vindrà després...som-hi
doncs amb el....
“REALITY SHAW”
Voro Garcia & Toni
Belenguer
Editat per SedaJazz Records SJ039
Enregistrat, mesclat i
masteritzat per Daniel Rayos
Produït per Voro García i Toni
Belenguer
Voro García, trompeta i fiscorn
Toni Belenguer, trombó
Toni Vaquer, piano
Max Ridley, contrabaix
Santi Colomer, bateria
I la col·laboració en els tems
6 i 7 de:
Ruben Carles, contrabaix
Albert Palau, piano
Totes les composicions són del mestre Woody Shaw.
En un disc dedicat al Juan
Claudio Cifuentes, al qual van trobar al Festival de Jazz de Melilla i que com sempre va ser entranyable i els
hi va donar el seu suport i on van
enregistrar els dos “bonus tracks”.
Voro García comença a tocar la trompeta als 8 anys a la
banda de música del seu poble natal, Sueca
(València). Continua els seus estudis al Conservatori Lluís Milan de Xàtiva
on obté el títol de grau mitjà. L'any 2005 li concedeixen una beca per estudiar
Jazz i música moderna a Berklee College
of Music (Boston), on es graduaria magna cum laude el 2007. Allí va
estudiar amb Joe Lovano, Greg Hopkins,
Ellis Marsalis, Dave Douglas, Hal Crook , Ed Tomassi, George Garzone, entre
altres. L'any 2008 va guanyar el II Concurs de Joves Músics de la UPV de
València al millor solista. Actualment viu a València.
Som-hi ja amb el primer tema de la nit, el magnífic...
4.- Green Street Caper (W. Shaw) 5m20s
Doncs per si no coneixíeu a aquest great trumpeter valencià, en Voro García, dir-vos que és un dels
grans metalls del país. Amic que va fer la segona Jam Session i darrera per
sempre més al restaurant que hi ha sota la Sala Xica. Aquell dia i època,
juliol de 2009, ell i d’altres músics com en Jaume Llombart, vivien a Begues
on encara ho fa en Dee Jay Foster,
si més no aquest ho fa entre aquesta població i Màlaga. Doncs van venir amb el gran Jo Krause, bateria a fer una magnífica jam session, la segona de la
nostra història. Doncs la història ens serveix per entendre qui és i d’on ve
aquest mestre dels metalls, un músic que haurem de portar al JCLV i no serà fins el febrer del 2017.
Per començar el programa, aquest tema ha estat força adequat. Els sons dels dos
metalls es complementen la mar de bé, alhora que la secció rítmica amb dos
amics nostres com són el Toni Vaquer
i en Santi Colomer. En Toni Belenguer és un dels millors
trombons de l’escena musical peninsular, un dels millors solistes anant de
bracet de l’altre gran de casa nostra, en Josep
Tutusaus. La delicada intervenció al piano d’un altre investigador nat com
en Toni Vaquer ens situa escoltant
el solo del contrabaixista Max Ridley
en un tema ideal per començar el programa.
I continuarem amb la música d’aquesta magnífica formació amb el tema
“bonus track” on hi tenim a Ruben
Carles, contrabaix i Albert Palau, piano anomenat...
7.- Organ Grinder (W.
Shaw) 8m39s
Un tema amb un motiu clar i evident a partir del qual s’ha desenvolupat
l’estructura. Un projecte on el “Groove” i ”Swing”, que per segons qui és la
mateixa cosa, tenen de responsable principal en Santi Colomer i sense oblidar el walking permanent del
contrabaixista aquí, en Ruben Carles,
i l’Albert Palau, piano. So magnífic
dels dos metalls i una secció rítmica on la trempera va ben bé a tota marxa. Un
motiu que de manera permanent ens “persegueix”, en aquest tema enregistrat en
directe al Festival de Jazz de Melilla com
hem comentat abans.
Voro ha actuat en importants festivals amb diferents projectes com Montreaux Jazz Festival (Suïssa), Festival
de Jazz de Sàsser (Itàlia), Festival de Jazz de Campeche (Mèxic), Manila Jazz
Festival (Filipines); festivals de jazz nacionals com Terrassa, Sant Sebastià,
Barcelona, Madrid,
València, la Corunya, Vigo.
Ha col·laborat amb músics com Peter
Berstein, Dave Kikoski, Bob Gullotti, Greg Hopkins, Dave Douglas, Bill McHenry,
George Garzon, Perico Sambeat, Dave Santoro, Jordi Rossy, Eric Alexandre.
En Voro forma part de diverses
agrupacions nacionals i internacionals com Perico
Sambeat Flamenco Big Band, Sedajazz Big Band, Carlos Lopez and the Last Minute
Experience, Solomones, Sergi Sirvent and the Octopussy. Ha col·laborat
nombroses vegades amb Miguel Poveda,
on cal destacar l'últim treball d'aquest "Las coplas del querer" al
costat de Joan Albert Amargós i Juan Gómez Chicuelo.
El seu primer projecte "Vorocity" gravat en 2008 i en formació
de quintet (amb Perico Sambeat, Albert
Sanz, Dee Jay Foster i Andre Sumelius), ha rebut molt bones crítiques de
les millors revistes nacionals de jazz. Actualment és professor de trompeta al Conservatori Superior de Música de València.
Seguim escoltant la magnífica música d’aquesta formació ara amb el
tema...
2.- Game (W.
Shaw) 4m08s
Doncs ja vegeu que hem començat força bé el programa, i mica a mica amb
més tempo, com és habitual. En aquest tema tornem a trobar la presència
impressionant i brillant del metall d’en Voro
García i la seva sensibilitat i gran tècnica. Un so clar i gens estrident
en un registre ampli, pujant també als aguts sense arribar als súper aguts en
un tema on el motiu principal és ben clar des del primer moment i que deixa pas
al seu solo. El mestre del trombó el segueix amb magnificència sonora i d’idees
amb un llenguatge jazzístic de primer ordre, el de tots dos vents i no menys
que el del pianista i compositor, en Toni
Vaquer.
Toni Belenguer (Trombonista de
Jazz)
· Professor de l'especialitat de Jazz al Conservatori Superior de Música
de València des de l'any 2008.
· Comença la seva carrera als set anys al Conservatori Superior de
Música de València Sant Esteve.
· Aconsegueix el premi en Grau Elemental de Trombó en el conservatori
José Iturbi de València.
· Compleix els seus estudis de Jazz i harmonia moderna a càrrec de
Francisco Blanco "Latino" al Taller de Música Moderna de Sueca.
· Ha participat com a alumne actiu en diversos seminaris de Jazz i
música moderna amb professors com: Ramón
Cardo, Mike F. Mossman, Ove Larson, Perico Sambeat, Pat Metheny, Bernardo Sasseti,
Kurt Rossenwinkel, Aaron Goldberg, Alan Ferber i Mark Nightingale.
· 1er Premi al millor solista al concurs nacional de Salamanca en 2003
amb Alberto Sánchez group.
· El seu grup (Toni Belenguer 5tet), va ser seleccionat per a la mostra
de jazz del Palau de la temporada 2006.
· Ha estat professor de trombó al seminari de jazz, impartit al Palau de
la música de València els anys 2003, 2004 i 2005.
Acabem ja aquest projecte tot i dient-vos que entreu al web de sedajazz.es on podreu veure més
biografia d’ell i dels músics valencians, i del mateix Voro García....doncs ja us ho deia, acabarem el projecte amb el
magnífic tema anomenat...
5.- Blues For Wood (W.
Shaw) 5m12s
Amb aquest magnífic Blues acabem el projecte d’aquesta magnífica
proposta encapçalada per dos del metalls peninsulars més en forma, no sense
oblidar la secció rítmica tant potent encapçalada pel Toni Vaque, Max Ridley i Santi Colomer. Abans però dir-vos alguna
cosa més del Toni Belenguer.....
Ha participat com a músic actiu, i encara comparteix escenari amb
solistes i grups com Perico Sambeat
Sextet, Sedajazz Big Band, Orquestra de cambra del Teatre Lliure (Barcelona), Abe
Rabade (Ghu! Project), Ramón Cardo Big Band, Luis Vidal (Barcelona), Jeff
Jerolamond Nonet, Celia Mur, Sedajazz Latin Ensemble, Big Band del 40
Aniversari (Festival de Sant Sebastià 2005) i Iberian All Stars (Macau-Xina
2013)
I ja per la seva extensa Discografia sí que us emplaço al web de
sedajazz.es..
Recordeu però que podeu trobar el millor del jazz que es fa a casa
nostra entrant a la web de Quadrant Produccions www.quadrantproduccions.es, allà
tindreu la possibilitat d’adquirir els discos que vulgueu i veure tot el
catàleg d’aquesta editorial del Lleida dirigida pel Josep Ramon Jové, des
d’aquí una forta abraçada...
I seguim ara amb el projecte de l’Ivo
Sans, en el primer tema encara amb un Jazz a lo West Coast per després endinsar-nos en la modernitat i
ampliar-ne el concepte i ja fins el final de l programa, en el disc
anomenat....
“ADORNO”
Ivo Sans ISCCJMKMB
Autoeditat
Enregistrat per Lopinsky al
Jamboree i a la Nova Jazz Cava el desembre de 2014.
Masteritzat per Ferran Conangla
Produït i concebut per Ivo Sans
Marcel·lí Bayer, saxo alto
Cèsar Joaniquet, saxo tenor i
soprano
Masa Kamaguchi, contrabaix
Pascal Morente, piano a la Nova
Jazz cava
David Mengual, contrabaix al
Jamboree
Som-hi doncs amb aquest treball que segur gaudireu. Aquesta és l’ona Ivo Sans, on la concepció musical
s’aparta de formalismes i on la delicadesa dels sons dels vents va acompanyada
de la modernitat i personal visió de la música, del Jazz. Tot i que sovint
actua sense piano, com va fer al JCLV
ja fa uns quants mesos, en aquest disc compta amb la col·laboració d’un molt
bon pianista, en Pascal Morente,
habitual a les Jams dels dilluns a la Sala
Fènix. Comencem amb aquesta delícia que ja havia enregistrat el Marcel·lí Bayer en un altre directe
magnífic al Fizz del carrer Balmes
amb el tema de Sammy Fain....el
conegut i preciós...
10.- I’ll be seeing you (S. Fain) 8m17s
Doncs una vertadera meravella per començar, tot i ser el darrer tema que
van tocar a la Nova Jazz Cava, aquí
l’heu pogut escoltar el primer, així de delicat ha estat. El so del Marcel·lí en l’ona West Coast com el del seu mestre Lee Konitz i els Art Pepper
i Paul Desmond entre d’altres ens acarona de la mateixa manera que el del
tenor del Cèsar Joaniquet.
Aquesta és una formació estable, si exceptuem en Pascal Morente, la de l’Ivo,
Marcel·lí, Cèsar i Masa i és la que va venir al JCLV i la que hem vist diverses vegades en d’altres espais com el
mateix Vintitrès Robadors, Jamboree etc..
De l’Ivo dir-vos que és del
1978 nascut a Barcelona i format a
l’escena de Brussel·les integrant de
formacions d’avantguarda com la Free Art
Ensemble amb una proposta totalment innovadora relacionada amb les
“conduccions” i on també hi caben les improvisacions lliures o lliures
improvisacions. Formació amb gent com el mateix Marcel·lí i també l’Ivan
Gaonzález, Albert Cirera i el mestre de la trompeta granadí Julián Sánchez i a vegades comptant amb
el gran pianista Agustí Fernández.
Seguim amb el següent tema encara a la Nova Jazz Cava, en un tema de l’Adam Kolker anomenat...
3.- In or Out (A.
Kolker) 5m49s
I quin altre impressionant tema que l’Ivo es fa seu tot i ser d’altri. El seu estil a la bateria és ben
personal, amb més groove que swing, si se’m permet. Els temes caminen sense
remissió amb una manca intencionada del swing en el “ride” i una aparent
trencadissa rítmica volguda i mantinguda com a patrimoni del líder. Els solos
dels dos vents estan emmarcats dins la concepció avant-garde com és aquest
projecte de l’Ivo. En Cèsar Joaniquet és un dels reeixits
músics que s’ha desenvolupat fora de les nostres contrades, concretament a Dinamarca on ell s’ha establert. Allà
viu, suposo que ensenya el que sap i participa de la vida musical d’aquell país
i els de més al nord. Quan va venir al JCLV
em va dir que més al nord hi ha una moguda Free molt forta.
Seguim ara en un tema enregistrat al Jamboree amb la participació de David Mengual al contrabaix i sense piano...en el tema del Marcel·lí Bayer anomenat...
6.- Pascualogy (M.
Bayer) 5m18s
Doncs una altra meravella de tema composat ara pel Marcel·lí...el walking del David
podria fer que l’Ivo no parés de
picar el “ride” de manera persistent marcant un swing imparable, però per
contra aquest, tot i picar-lo es dedica més aviat a tocar de tot i més per
“trencar” aquest swing...tot i això, el Groove és imparable. La creativitat no
para en el de les baquetes i tampoc en els vents. A la vegada en iniciar-lo per
després desmarcar-se cadascun d’ells. El Cèsar
en primera instància i pel canal dret, mostrant-nos com desenvolupa la seva
imaginació sobre l’harmonia del tema del seu amic i bufador també. Pel canal
esquerra tenim el so mel·liflu del alto del Marcel·lí mentre el walking del David no para i sí que ho fa el líder. Els dos vents a la vegada
acaben el tema de la mateixa manera que l’han començat...un preciós tema del Marcel·lí...
Aquest és un músic del qual ja n’hem parlat i del qual n’hem posat
projectes, el del seu Final a l’Esmuc
dedicat a Lee Konitz amb formació de
nonet, músic avesat a participar en mogudes diverses com aquesta i encara més avantguardistes
ja en l’àmbit del Free Jazz o de la Lliure Improvisació amb en Ramon Prats i l’Ivan González, entre d’altres.
Seguim ara amb un tema de l’Ivo
dedicat al seu amic i impulsor de les Free
Sessions Vintitrès Robadors conjuntament amb en Ramon Prats, en Johannes
Nästesjö...anomenat..doncs així...
2.- Johannes Nästesjö (I.
Sans) 5m34s
Un altre tema enregistrat a la Nova
Jazz Cava amb un clar contingut avant-garde i on el Cèsar Joaniquet ens meravella amb el seu soprano. Tot i que sembla
que no hi sigui, en aquest espai va tocar el mestre del contrabaix en Masa Kamaguchi, un dels més
carismàtics. Un tema aquest marcat pel motiu principal a dos vents i amb
intervals amplis a la manera de fer del grandíssim Eric Dolphy. Tema del líder i que ja ens situa al final d’aquest
projecte també amb un tema d’ell, aquest però al Jamboree amb el tema...
7.- Pool Splash (I.
Sans) 4m31s
Al Jamboree en formació de
quartet sense instrument harmònic però amb el David Mengual al contrabaix, no ho oblidem. Modernitat aquesta
d’aquest inquiet músic i els deus acompanyants com el mateix Mengual director, ànima i impulsor de
la David Mengual Free Spirits Big Band,
una altre proposta apartada de “lo convencional” en la música actual que es fa
a casa nostra. Un tema encetat pels dos vents també amb el motiu principal,
curtet però suficient per desenvolupar tot un tema, i amb quina trempera més
impressionant la d’aquesta formació i líder i ànima Ivo Sans ben recolzat pels seus amics i mestres.
Doncs deixeu-me que us digui que podeu anar a la botiga Blue Sounds al carrer Benet Mateu 26 i
comprar de tot i més relacionat amb el món del Jazz...discos, llibres, dvds,
vinils....etc. Allà hi trobareu els caps de setmana i dilluns pel matí a l’amic
Enrique Heredia, mentre que la resta
de dies hi trobareu a l’Esteban.
Ells dos us assessoraran en tot lo de Fresh
Sound Records, editorial creada pel gran entusiasta amant del Jazz, Jordi Pujol Baulenas, des d’aquí una
forta abraçada...
I parlant d’aquesta nostra editorial endinsem-nos en el projecte del
gran contrabaixista Max Johnson i el
seu trio, i ja per acabar el programa d’avui amb el projecte anomenat...
“SOMETHING FAMILIAR”
Max Johnson Trio
Editat per Fresh Sound New
Talent FSNT 471
Enregistrat per Michael Broby
el 21 de desembre de 2015 als Acoustic Recording, Brooklyn, N.Y.
Mesclat per Max Johnson i
masteritzat per Jim Couse
Produït per Max Johnson
Productor executiu Jordi Pujol
Kirk Knuffke, fiscorn
Max Johnson, contrabaix
Ziv Ravitz, bateria
Totes les composicions són de Max
Johnson.
D’aquest contrabaixista i el seu trio ja vam posar-li un disc en un
anterior programa de la temporada passada, també editat per Fresh Sound New Talent. Aquest és un
disc que segueix l’ona avant-garde del projecte anterior en un programa que
està resultant ser molt modern i amb el convenciment que segur us deu estar
agradant. Modernitat que va de la mà de temes magnífics i millor interpretats.
Som-hi doncs amb el primer tema que us proposo anomenat...
3.- Cold Blooded (M.
Johnson) 4m57s
Doncs ja vegeu com anem i seguim l’ona encetada per l’anterior projecte
de l’Ivo Sans. Ara ho estem fent amb
aquest magnífic trio liderat pel Max
Johnson, contrabaixista molt ben acompanyat pel Kirk Knufke i Ziv Ravitz, tots tres format part del trio estable
del líder. D’aquest mateix trio, amb els mateixos músics, ja vam poder escoltar
un disc seu en el Programa 209 de la temporada passada. En Kirk al fiscorn ens mostra el seu magnífic nivell en un tema on la
improvisació col·lectiva sembla ser la clau de volta.
Max Johnson és un baixista, compositor i director d'orquestra amb seu a
la ciutat de Nova York. Va créixer a Hoboken, Nova Jersey. Johnson es va
assabentar de la música a una edat primerenca gràcies al seu pare, Glenn
Johnson, el baterista / compositor de la banda Leisure Class. Als 13 anys, Max
va començar amb el baix elèctric, i després de tocar amb bandes locals a
Montclair, Nova Jersey, es va unir a l'Escola de Rock el 2004, on va tenir
l'oportunitat increïble de fer una gira internacional i tocar amb Jon Anderson,
John Wetton, The Butthole Surfers, Adrian Belew, Vernon Reid, Andrew WK, Ronnie
Spector, Jeff "Skunk" Baxter i una llarga llista d'altres músics.
Johnson després va assistir a la New School for Jazz i Música Contemporània el
2008, on va estudiar el contrabaix amb mestres com Henry Grimes, Mark Helias,
Reggie Workman, Cameron Brown & Marji Danilow; i composició amb Jane Ira
Bloom, Tim Berne & Bill Kirchner. Mentre estudiava allà, va començar a
actuar professionalment a la ciutat de Nova York, on va fer-se un nom com a baixista
i director d'orquestra en el món de la música improvisada, i un ésser el primer
baixista a l'escena del bluegrass.
Seguim ara amb una altra meravella d’aquest gran compositor anomenada...
6.- Hammer Song (M.
Johnson) 4m14s
Doncs ja vegeu quina magnífica proposta la d’aquest trio liderat pel Max Johnson. Un tema marcat per un
motiu senzill desenvolupat després pel cornetista, aquest gran descobriment que
vam fer l’any passat, en Kirk Knuffke.
El líder ens ha mostrat el seu domini de l’instrument, a solo ben solo, ell
solet, cosa difícil per no perdre’s. Cosa que no li passa a ell, compositor del
tema. A la vegada que bon compositor en Max
es mostra com a molt bon contrabaixista. I no ens oblidem del Ziv Ravitz a la bateria el qual està
immens. I el tema acaba de cop amb el lick que ens ha acompanyat en els inicis.
Cornetista i compositor Kirk
Knuffke és el guanyador del "Rising Star" de Downbeat de 2015. El
beneficiari de la subvenció de la Fundació Jerome composers, en Kirk ha
col·laborat en 15 enregistraments com a líder o colíder. Un dels navegadors més
hàbils del jazz modern entre la línia divisòria de l'interior i l'exterior, de
la llibertat i el swing, i el que té "el més exigent i ple domini del seu
instrument " All About Jazz.
Knuffke està establert a la ciutat de Nova York des
de 2005. Poc després de la seva arribada, va començar a tocar amb Butch Morris, aquesta amistat es va
traduir en 4 enregistraments i diverses gires europees. Kirk es va unir al cèlebre Matt
Wilson Quartet el 2009 fen l'enregistrament de "Gathering Call" (Palmetto)
amb John Medeski.
Seguim doncs amb el tema anomenat..
4.- Little Arnie (M.
Johnson) 3m47s
I quin so més càlid que te aquest cornetista i gran músic. Ja em vist
com el consideren allà per New York,
com un dels més ferms músics de l’escena de la costa est. Un llenguatge
extraordinari de la mà d’una gran tècnica de l’instrument ens aboquen a
escoltar-lo amb la màxima joia. Al líder també l’escoltem, com a instrumentista
i compositor a la vegada, sense oblidar que tot el que escoltem és obra seva.
Del bateria en sabem què en Ziv
va néixer a Beer-Sheva, Israel en una
família de músics; es va sentir atret per la música a una edat primerenca, va tocar
la guitarra, el piano i la bateria. Quan tenia 9 anys d'edat va començar a
centrar-se en la bateria i als 13 anys va començar la seva carrera
professional, tocant la bateria en diversos clubs a Beer-Sheva i Tel Aviv on va adquirir experiència en una varietat
d'estils musicals, com el jazz, el rock i d'avantguarda. Ziv es va traslladar
als EUA a l'estiu de 2000 per ampliar la seva experiència musical i per créixer
com a compositor de jazz. Des de llavors, ha estat actuant i gravant amb
nombrosos conjunts, tant en forma independent i com a artista usant les seves
pròpies composicions, que reflecteixen el seu individual i so únic. El desembre
de 2004 Ziv es va graduar amb un grau Composició de Jazz a l'Escola de Música
de Berklee. Ziv ha estat membre del Lee
Konitz Quartet amb qui va registrar 2 àlbums, un àlbum d'estudi, i el viu
al Village Vanguard.
Acabem aquest projecte i pograma amb el tema anomenat...
2. Blips and Bloops (M.
Johnson) 3m02s
Un tema a tempo endimoniat com no podia ser de cap més manera, i cosa
habitual, tot i el break rítmic entremig amb fregat de contrabaix i
investigacions diverses de cornetista i baixista. Tema on es refermen en la
seva proposta de modernitat sense concessions i on brillen de la mateixa manera
que amb els altres temes que hem escoltat.
I amb aquest tema acabem el programa d’avui i ja en portem 237 des del
2009, deu ni do. Espero de tot cor que us hagi agradat tant com a mi i que
continueu amb nosaltres, tot i les propostes agosarades però farcides de
qualitat sense cap dubte. Avui ens ho hem passat d’allò més bé amb el projecte
del Voro García & Toni Belenguer,
“Reality Shaw”, després amb el de l’Ivo
Sans convida, “Adorno” i hem acabat amb més modernitat de la mà del
contrabaixista Max Johnson,
“Something Familiar”.
No voldria acomiadar-me sense recordar-vos el concert-jam que tenim
aquest proper divendres a càrrec de l’Ildefons
Alonso i el seu projecte anomenat “METRINOVA”, amb en Dani Comas, Lucas Martínez i Marc Cuevas. Serà a les 22h a la Sala Xica en un esdeveniment patrocinat
per l’ajuntament de Sant Vicenç dels
Horts.
Ara sí, gràcies per ser-hi aquí o al blog del programa, i recordar-vos
que tornarà a sonar el diumenge a la mateixa hora. Bona nit i bon Jazz Club de
Nit en el Jaç de cadascú.
Miquel Tuset i Mallol.
0 Comments:
Subscribe to:
Comentaris del missatge (Atom)