Enllaç a l'àudio del Programa:

Molt bona nit a tothom, benvinguts a Jazz Club de Nit aquí a Ràdio Sant Vicenç 90.2 aquí a Ràdio Abrera 107.9 aquí a Ràdio Joventut aquí a Ràdio Molins de Rei 91.2 aquí a Eixample Barcelona Ràdio aquí a Ràdio Celrà amb un programa de Jazz per a vosaltres que us
agrada el Jazz, com deia el nostre amic Cifu.
A ell li dediquem el programa avui i cada setmana que el fem, o sigui que un
petó ben gran Cifu. Aquí Miquel Tuset i Mallol qui us parla,
presenta i realitza aquest programa i com sempre amb les novetats de músics i
editorials. I ja sabeu que aquest programa forma part de la plataforma
col·lectiva i internacional anomenada “Esfera
Jazz”, i que al blog hi trobareu l’enllaç.
I de nou un programa dedicat a Fresh Sound New Talent amb Matthias Van den Brande, “Fields of Color”;
Sunil López Trio, “Smoke Gets in Your Eyes” i Javier Rojo, “Música para amansar fieras” amb tot de temes propis
dels tres líders, i de nou amb un micro conte de Carme de la Fuente.
I sí que per a tots aquests discos tenim com a Productor
executiu a Jordi Pujol. I que aquesta
gravació sonora © 2025 de Fresh Sound
Records per a Blue Moon Produccions
Discogràfiques, S.L.
I ja començarem amb el sorprenent disc i
músiques del saxofonista belga Matthias
Van den Brande, “Fields of Color”. Enregistrat per Nicolas Baillard als estudis
La Buissonne, Pernes-*les-Fontaines, França, els dies 14, 15 i 16 de febrer
de 2024. Mesclat i masteritzat per Nicolas
Baillard. Amb Matthias Van den
Brande (saxo tenor, flauta), Jean-Paul Estiévenart (trompeta), Tijs Klaassen (contrabaix),
Wouter Kühne (bateria). Obra gràfica de
Felipe Pipi. Fotografia: Victoriano
Moreno. Produït per Matthias Van den
Brande.
https://www.freshsoundrecords.com/matthias-van-den-brande-albums/57482-fields-of-color.html. https://matthiasvandenbrande.be/
I les músiques d’aquest projecte van plenes de
les modernitats del Jazz. Ens situarem en un Jazz d’autor també, però allunyat
de la tradició i abraçant la contemporaneïtat. Sorprenents són els curtets
temes “Aeolian Harp”, “Chapel I” i “Chapel II”. Hi ha un tema molt bonic
encabit en un tempo lent, però que no m’atreveixo a dir que sigui una balada,
per com és el seu tarannà d’eteri i sofisticat, el “Seagram Murals”.
I com que és així de bonic, crec que el podrem
escoltar i així copsareu una part de l’essència d’aquest projecte del Matthias...
1.2.- Seagram Murals (Matthias Van den Brande)
4:26.
Doncs sí que ha estat sorprenent aquest tema de
l’amic Matthias, sí. I sí que hi ha
un so agut difícil d’identificar, i que pot ser la flauta de Van den Brande passada per sedassos
electrònics diversos. Sons estratosfèrics amb un marcatge suau del canto de la
caixa de la bateria de Wouter Kühne,
i ja els sons eteris de la trompeta de Estiévenart
barrejats amb els del líder al saxo tenor. El contrabaix d’en Tijs Klaassen també sona en aquesta
ona. Una delicadesa en tots els sentits que ens ha acaronat ja des de la
primera nota. Amplitud de mires musicals, les del líder Matthias Van den Brande, el qual s’ha atrevit a investigar amb
aquestes textures tan etèries, ideal tema per començar-los a escoltar.
Matthias Van
den Brande és un
jove saxofonista i compositor/arranjador amb una història ja interessant.
Havent viscut i estudiat a diversos racons del món, des del seu país natal Bèlgica fins als Països Baixos (Amsterdam) i els
Estats Units (Filadelfia). Ha desenvolupat una forta veu i personalitat en
el llenguatge del jazz i més enllà. Recentment, Matthias ha tocat i gravat com a solista amb la Brussels Jazz Orchestra per al projecte
‘The Future Is Now’. El 2018, va publicar
el seu àlbum debut com a líder anomenat 'Opus
#1', combinant un quintet de vent clàssic i un quartet de jazz a través de
les seves pròpies composicions i arranjaments originals. El 2022, va llançar un
segon àlbum titulat 'Three Sides of a
Coin' amb el seu guardonat trio. Durant 2 anys, el trio va tocar molt a Bèlgica, Països Baixos, Espanya, Itàlia
i França. Nosaltres el vam veure a
la Nova Jazz Cava i a la Jazz Cava de Vic, el mateix cap de setmana.
I sí que hi ha un altre sorprenent
tema de més de 10 minuts, a un tempo similar de dolç i inquietants i etèries
melodies a càrrec de trompetista i saxo tenor del líder i més coses que
escoltareu ara mateix, car seguirem escoltant-los en aquest llarg tema
anomenat...
2.7.- Trickling Stardust (Matthias Van den
Brande) 10:15
I 10-n’hi-C de llarg tema, i seguint amb
l’aurèola del “Seagram Murals”, i complicat de comentar o sigui que seré breu,
relativament. I sí que els inicis han estat en la mateixa ona, però de mica en
mica el tema ha anat agafant una determinada consistència. Moments interessants
els dels dos vents fent la melodia a duet, i sorprenent rítmica dels dos de la
base. Improvisacions d’ells dos encabides en la melodia, i ja la veritable
impro del trompetista Jean-Paul
Estiévenart ell a trio, amb el contrabaix de Tijs Klaassen i les escombretes delicades del baterista Wouter Kühne on el jove trompetista ens
ha mostrat el seu discurs força contemporani. Melòdic ha estat el del líder al
saxo tenor, tot i que també amb línies encabides en el Jazz contemporani. Quin
goig de solos d’ells dos, per gust musical, per modernitat. I recuperant la
melodia tots dos a duet, s’han plantat al final del tema, amb moments
increïbles, com quan ells dos s’han posat a improvisar en una ona totalment
free. I després, quins moments de calma més inquietants i canvi i break rítmic,
cosa que escoltareu si adquiriu el disc. Brutal i llarg tema.
I no deixaré de dir-vos que entreu als webs de:
Discordian Records: www.discordianrecords.bandcamp.com,
Moonjune Records: www.moonjunrecords.com,
Auand Records: https://auand.com/,
A.MA Records: https://www.amaedizioni.it/
Notami Jazz: https://www.edizioninotami.it/
Dodicilune: https://www.dodicilunestore.com/
Segell Microscopi: https://www.microscopi.cat/,
The Changes Music: https://thechangesmusic.com/
CRU Records: https://alcrurecords.com/,
Etc, etc...enllaços que trobareu al blog.
I l’any 2025 estrenen aquest àlbum anomenat 'Fields of Color', inspirat en l'obra
d'art de Mark Rothko, disc publicat
aquest març de 2025 per Fresh Sound New Talent. Per a l'ocasió,
Matthias va convidar Jean-Paul Estiévenart a unir-se al trio,
ell a la trompeta. Matthias també és
un col·laborador freqüent en diversos grups com el Tijs Klaassen Quintet, Mo van der Does Motet, Saxkartel, Marit van der
Lei Nextet, Basile Rahola Quartet i Daan Herweg Quartet. Els llocs on
potser l'hagueu vist tocar inclouen el Bimhuis
(NL), Bozar (BE), Lantarenvenster (NL), North Sea Jazz Festival (NL), Gent Jazz
Festival (BE), DeSingel (BE), Jazz Middelheim (BE).
I ja els acabarem d’escoltar en el tema..
3.5.- Multiforms (Matthias Van den Brande) 5:59.
I de nou un tema encabit en el Jazz més
contemporani, per melodies, per concepcions, i tot i haver-hi un magnífic Swing
a moments puntuals, hi ha hagut un Groove durant tot el tema i més en les
improvisacions. Una melodia feta a duet
pels dos vents i afegint-s’hi el baixista a moments. I ja les improvisacions,
la primera la del líder ell sol amb el baterista, i ells dos Matthias i Wouter en uns moments brutals on després s’hi ha afegit el baixista
Tijs. Magnífic i modern discurs el
del líder al saxo tenor, com també ha estat així el del trompetista Jean-Paul ell aprofitant-se del Swing
gràcies al “Walking” del baixista Klaassen.
Un trompetista amb un so i llenguatge súper modern, com el del líder al saxo
tenor i el posterior del baixista Klassen
qui ens ha clavat una brutal improvisació només acompanyat del sempitern
baterista i moments puntuals de sons a duet dels dos vents, brutal tema per ja
deixar-los d’escoltar o sigui que felicitats nois Matthias Van den Brande (saxo tenor, flauta), Jean-Paul Estiévenart
(trompeta), Tijs Klaassen (contrabaix), Wouter Kühne (bateria).
Us recordo també que entreu a les següents
pàgines web dels locals on es fa Jazz..
23 Robadors,
Barcelona:
https://23robadors.com/programacio/,
Jamboree Jazz
Club, Barcelona:
https://jamboreejazz.com/agenda/,
Sunset Jazz
Club, Girona:
http://www.sunsetjazz-club.com/index/BENVINGUDA.html
etc, etc....al blog hi trobareu l’enllaç a la
seva programació.
I després d’aquests boniques músiques sembla un
bon moment per escoltar el micro conte de Carme
de la Fuente. Gràcies Carme per
sempre fer-ho amb dolçor interpretativa i amb tota la teva poesia musical, la
del programa.
I seguirem ara amb Sunil López Trio, “Smoke Gets in Your Eyes”. Enregistrat per Daniel Somaroo el juny de 2023. Mescla i masterització de Daniel Dettwiler. Amb Sunil López (piano), Joan Codina (contrabaix)
i Genius Wesley (bateria). Fotos de Nikolai Olshansky. Disseny de la
portada: Elena Matamoro. Produït per: Sunil López. Composicions originals
del pianista i una versió de l'estàndard de jazz “Smoke Gets In Your Eyes”. Jazz Modern amb temes contrastants i
ancorat en la tradició del gènere.
https://www.sunillopez.com. contact@sunillopez.com.
https://www.freshsoundrecords.com/sunil-lopez-albums/57476-smoke-gets-in-your-eyes.html.
I aquest disc te 8 temes, dos dels quals a tempo
molt lent, com és el “Phrygian” segur que amb l’escala Frígia per allà. També
és així de lent el tema que titula el disc “Smoke Gets in your Eyes” amb unes
escombretes súper delicades. I ja el “Mid Low Voice”, tot i començar
delicadament, aviat agafarà un tarannà més rítmic, encara però a tempo slow i
Swing dolç en la improvisació del pianista. Un tema ja d’entrada marcat pel
canto de la caixa, encara a tempo slow un pèl més viu és “Campanas de Masso”. A
partir d’ara els temes ja van un pèl més vitals com és el cas de “Three Shall”,
que tot i començar delicadament s’estirarà en les improvisacions on baixista i
baterista faran una feina magnífica i Swing a moments. I “Días” comença amb un
motiu recurrent al piano que ja ens indica com anirà la qüestió rítmica. Amb un
tempo prou viu, el ritme se te’n emporta, coses del baixista i baterista. I ja
els dos que queden tenen un Swing brutal i tempo força maco com és el cas de “A
Few More Bars”, tema iniciat ja com si fos una improvisació a càrrec del piano,
d’entrada. I finalment “Ahmad” és el més potent coses que ja ens mostren
d’entrada, i també amb uns copets al canto de la caixa del baterista, tot això
durant la part A del tema. Així seguirà també en les improvisacions, la primera
la del líder al piano.
I ja els podem escoltar en el primer tema
compost per Sunil López i també una
mica viu de tempo i anomenat...
4.5.- Three Shall (Sunil López) 5:16.
I sí que he passat dels temes més delicats,
tipus el que titula el disc “Smoke Gets in Your Eyes” i és perquè aquest tema
del líder i pianista m’ha semblat força maco, i alhora amb una marxeta
magnífica. I ves per on que l’acompanyen dos cracs a la base rítmica, el
valencià i conegut Joan Codina, al contrabaix
i un que no coneixem, en Genius Wesley a la bateria. I quina marxeta que han marcat tots
dos, i què ben compenetrats tots tres, amb el líder a la melodia i havent fet la primera i molt
reeixida improvisació. Magnífic pianista, amb una energia més que evident, polsant
les tecles del piano amb convicció, ritme i alegria. Al final hi ha hagut una
petita interacció amb el baixista Codina
i sempre, sempre, el baterista fotent-li, gran tema per començar-los a
escoltar.
Sunil López (nascut a Nyon,
Suïssa, 1995) és un pianista i compositor de jazz hispano-indi. Va començar
a prendre classes de piano i teoria musical des de molt jove i aviat va
desenvolupar un interès pel jazz i la improvisació, mogut per l'escena musical
de Vigo (Espanya), ciutat on va
créixer. El 2019 es va traslladar a Basilea
per matricular-se al Jazzcampus, on
va estudiar un Grau i un Màster. Allà va rebre classes privades i de conjunt
amb músics com William Evans, Brad
Mehldau, David Virelles, Lionel Loueke, Mark Turner, Hans Feigenwinter i
molts més. La seva primera publicació discogràfica com a líder es va produir al
febrer de 2025, Smoke Gets In Your Eyes.
També ha gravat com a sideman a Somewhere
(Fresh Sound New Talent) de Giuseppe
Campisi, Marçal Perramon i Camil
Arcarazo feat. Jorge Rossi. A
més, aquest any es publicaran dos àlbums on Sunil ha gravat: EIX Meets
Zé Pedro Coelho, i l'àlbum debut de la banda d'art-pop Lontras. Actua habitualment en clubs i sales de jazz d'Espanya, Portugal i Suïssa, i també
ha actuat en festivals de jazz de renom com Nigránzzz.
I encara els escoltarem en el tema..
5.4.- Días (Sunil López) 5:37.
I ves per on que aquest tema ja d’entrada té un
tarannà positiu, alegre i vital. El ritme, la melodia feta pel líder al piano
així ens ho fa entendre. I ja la primera improvisació a càrrec de Joan Codina al contrabaix, que tot i
que curteta, ha estat molt reeixida. I sí que Sunil ens ha tornat a meravellar per la seva tasca solista, per la
seva digitació pulcre, precisa i subtil. El seu és un llenguatge on hi barreja
diversos estils musicals, car, hi ha un cert classicisme també en les seves
interpretacions, en les seves improvisacions. El flux rítmic dels dos de la
base és impressionant, amb el baixista Codina
i quasi que més el del baterista Genius
Wesley el qual ha estat brutal, ell amb les escombretes primer, i després
amb les baquetes i copets al canto de la caixa i plats. Un tema on el líder ha
brillat amb llum pròpia, tots tres han brillat, i ja amb un final súper
delicat, el d’aquest bonic tema “Días” de Sunil
López.
"Amb una profunda visió musical, una imaginació
il·limitada i una presència serena però convincent, Sunil és un artista realment inspirador." - Jordi Rossy.
I no deixaré de dir-vos que entreu als webs de:
Fresh Sound Records: www.freshsoundrecords.com,
Quadrant Produccions: www.quadrantproduccions.es
Temps Record: https://tempsrecord.cat,
Youkali Music: http://youkalimusic.com,
Sedajaz Records:
https://sedajazz.es/tienda_sedajazz_discos.php,
Origin Records: https://originarts.com/,
Errabal Jazz:
http://www.hotsak.com/Errabal-es?set_language=es
UnderPool: https://www.underpool.org
Etc, etc...enllaços que trobareu al blog.
I ja els acabarem d’escoltar en el tema dedicat
a Ahmad Jamal anomenat..
6.1.- Ahmad (Sunil López) 5:45.
I quin altre magnífic tema que acabem
d’escoltar, aquest “Ahmad” dedicat de ben segur a l’Ahmad Jamal, i sí que amb tota la rítmica del mestre. Gran tema de
nou d’aquest jove crac Sunil López
del qual de ben segur en sentirem més a parlar. Persistència rítmica dels dos
de la base, i a més, amb el baixista mantenint durant una bona estona la
mateixa nota, el motiu principal, un “pedal” es diu en música. Un tema
relativament senzill, que no simple, amb una bonica i subtil melodia allà al
registre agut, quasi imperceptible, i després el curtet pont on hi ha el canvi
tonal. Improvisació llarga la del líder i molt ben construïda al voltant
bàsicament del motiu principal. Pulsació, digitació percusiva, gran presència
del baterista Wesley per com
gestiona el seu plat i xarles, pels copets a la caixa, per la subtilesa. Més
discret en Joan Codina en aquest
tema dedicat a Ahmad Jamal i ideal
per ja deixar-los d’escoltar o sigui que felicitats nois Sunil López, piano; Joan Codina, contrabaix; Genius Wesley, bateria.
I ja encararem el final del programa amb el disc
de Javier Rojo, “Música para amansar
fieras”. Enregistrat al Jazzcampus,
Basilea, Suïssa, estiu 2024. Mesclat i masteritzat per Daniel Somaroo. Fotos: Victor
Hege (portada) i Nikolai Olshansky
(estudi). Produït per Javier Sánchez
Rojo. Amb Javier Rojo (saxo tenor),
Álvaro Ocón (trompeta), Noé Sécula (piano), Eliott Knuets (guitarra elèctrica),
Joan Codina (contrabaix), Genius Wesley (bateria). Convidat especial: Fernando Brox (flauta #4).
https://www.freshsoundrecords.com/javier-rojo-albums/57428-musica-para-amansar-fieras.html.
I sí que seguim amb la tradició del Jazz i també
interpretat amb la més estricta modernitat, sí. Dels 10 temes, i per tant amb
un treball generós per part del líder, en tenim 3 encabits en les balades o
temes molt lents com són “Música para Amansar Fieras”, “Late April”, ambdós els
més curtets i també “Clemirunas”, aquest ja amb més de 6 minuts. La resta de
temes ja tenen una determinada vitalitat, uns menys i d’altres més. Dels més
tranquilets en tenim un que a més és força bonic i que ara escoltarem, on hi
tindrem al Fernando Brox a la
flauta, l’anomenat...
7.4.- Riba (Javier Sánchez Rojo) 6:57.
I ves per on que tornem a tenir als dos de la
base rítmica del disc anterior, o sigui a Joan
Codina (contrabaix), Genius Wesley (bateria).
I també dir-vos que no fa gaire vaig posar el darrer disc de Noé Sécula, gran pianista. I és un goig
poder escoltar la trompeta de l’Álvaro
Ocón, trompetista de l’ESMUC
d’on possiblement n’hi hagi algun més, dels seus companys. I el tema té un
tarannà tranquilet, per la cosa rítmica si, però potser més per com és la
pròpia melodia. Primer l’ha fet el pianista, però ja després l’han fet tots els
vents, o sigui, saxo tenor del líder Javier
Rojo, la trompeta de l’Álvaro i
la flauta de Fernando Brox. Després
de la melodia ha estat el trompetista qui n’ha iniciat les improvisacions, i ja
heu pogut escoltar de quina càlida manera l’ha feta, amb un so bonic, un
llenguatge a tot Jazz i un gust exquisit. Fernando
amb la flauta ens ha deixat de pasta de moniato per com ha fet el seu solo, amb
un discurs preciós, brillant, vibrant, i allà a dalt del registre agut. Gran
tema per començar-los a escoltar.
I ell ens diu això:
Aquest àlbum és el resultat d'un viatge profund
i revelador. Aquest àlbum no només marca una fita en la meva carrera com a
líder, sinó que també representa una recerca contínua de la meva pròpia
identitat musical. Cada nota, cada melodia, encarna les experiències i emocions
que he viscut durant els últims cinc anys des que vaig començar a tocar el
saxo. Elaborat amb la màxima cura, aquest àlbum s'esforça per expressar els
meus sentiments més autèntics, imprimint les parts més profundes de mi mateix a
cada composició, cadascuna de les quals té un significat profund i personal.
I també té un tarannà no gaire potent el tema “Lonely
Night” del qual n’han fet una presa alternativa. Un pèl més vital el “Coefusión
Monstruosa”; i encara una mica més és “Yolanda”.
I encara els escoltarem en el tema...
8.6.- Coefusión Monstruosa (Javier Sánchez Rojo)
6:59.
Doncs amb aquest magnífic tema ens hem situat
una passa més endavant pel que fa a estils de Jazz. Un disc on es respira Jazz
en totes direccions, i en aquest tema ho hem percebut la mar de bé, sobretot en
les improvisacions, però també amb la melodia del tema, que m’ha semblat molt
ben trobada i encabida en una evident modernitat. Quins canvis fets amb el
piano en la part B del tema tot just abans de la primera magnífica improvisació
del guitarrista Eliott Knuets el
qual també ha sonat al Jazz Club de Nit.
Gran solo d’aquest jove crac, amb un so sec, sense efectes, amb el so pelat de
la corda, respirant tradició dels més grans d’aquest instrument. I l’ha seguit
el líder al saxo tenor, el bo de Javier
Sánchez qui ens ha deixat bocabadats pel seu llenguatge, per la seva velocitat
d’execució, pel seu fraseig, pel seu discurs. I esclar que Noé Sécula ha brillat de nou per la seva digitació tan consistent,
tan precisa, per la seva història explicada. I sí que els dos de la base els
han portat a bon port, ells que ja sabem que són Joan Codina (contrabaix) i Genius
Wesley (bateria), per ja recuperar tema i final d’aquesta “Coefusión
Monstruosa” del líder Javier Rojo.
Durant tot aquest procés, he estat envoltat d'un
grup excepcional d'amics i músics, que han estat fonamentals per donar vida a
la meva música. La connexió musical i personal que comparteixo amb ells ha
estat crucial perquè cada peça trobi la seva veritable essència. Des del primer
moment, vaig sentir que cadascú entenia perfectament la visió de la meva ment,
aportant el seu talent i sensibilitat perquè la música flueixi amb naturalitat.
Aquest àlbum és un mirall de les meves emocions més sinceres i de creixement
personal. Espero que el gaudiu tant com jo en crear-lo, i que ressoni
profundament amb tothom qui l'escolti. Espero que cada oient trobi en aquestes
melodies un espai de connexió i d'introspecció. Gràcies per formar part
d'aquest viatge.
—Javier Rojo.
I els podríem escoltar en “Plátanos, Aguacates y
Naranjas”, tema potent però ho farem amb el també brutal...
9.1.- Black, White and Colours (Javier Sánchez
Rojo) 6:00.
I sí que ha estat de nou un gran tema del líder
i saxo tenor Javier Sánchez Rojo, i
també amb una melodia on hi ha encabit diversos canvis rítmics o breaks. De nou
la base rítmica de dos, Codina al
contrabaix i Genius a la bateria han
estat fonamentals. Álvaro a la
trompeta ens ha mostrat de nou el nivell adquirit, que és altíssim, per so, per
fraseig, per llenguatge, jo que l’he vist evolucionar, car havia vingut al Festival de Jam Sessions que fem a SVdH quan estudiava a l’ESMUC. Gran trompetista del qual ja li
vaig posar el seu primer disc a nom seu i que de mica en mica s’està fent un
camí, el seu. De nou la guitarra de l’Eliott
ens ha impressionat gratament, i m’ha recordat la de Denis Budimir que va sonar en un programa anterior dedicat a FSR concretament en el disc de Chico Hamilton. Fraseig, llenguatge,
precisió, tècnica a dojo i bon gust. I sí que del líder li esperem més
projectes car s’ho mereix per aquests temes escoltats en aquests programa, per
les seves composicions, per la seva tècnica interpretativa. I això ho he dit
perquè ens ha semblat que el seu solo de nou ha estat flipant, amb un so
preciós, llenguatge, fraseig, etc, etc, on hi podeu afegir els comentaris que
vulgueu, tots positius, a ell però també a ells, ideal per acabar el programa
d’avui que com sempre espero que us hagi agradat tan coma mi o sigui que
felicitats nois Javier Rojo (saxo
tenor), Álvaro Ocón (trompeta), Noé Sécula (piano), Eliott Knuets (guitarra
elèctrica), Joan Codina (contrabaix), Genius Wesley (bateria) i Fernando Brox
(flauta #4).
Us recordo també que entreu a les següents
pàgines web dels locals on es fa Jazz..
Llibreria
Byron: Barcelona
https://llibreriabyron.com/calendari/
Nova Jazz Cava:
Terrassa
https://www.jazzterrassa.org/ca/programacio/upcoming,
Jazz Club Sant
Vicenç: Sant Vicenç dels Horts
https://jazzclublavicentina.blogspot.com/, i nosaltres fins el 25 d’abril que tindrem a
la Manel Cheniti & Enrique Heredia
Trio featu. Esaie Cid en un esdeveniment organitzat des del Jazz Club Sant Vicenç i patrocinat per
l’Ajuntament de SVdH i per això amb l’entrada gratuïta, concert que es farà al Molí dels Frares i que començarà a les
22h30m.
Doncs ara sí, ho deixem aquí, gràcies per ser-hi
aquí o al blog del programa que ja sabeu què és www.jazzclubdenit.blogpspot.com.es i jo mateix Miquel Tuset i Mallol qui l’ha realitzat, xerrat pels descosits
d’interessos comuns, espero, i seleccionat les seves músiques, us espero la
setmana vinent, si podeu, voleu i en teniu ganes i us desitjo molt bona nit i
bon Jazz Club de nit en el Jaç de cadascú. Miquel Tuset i Mallol.