Áudio del programa:


Molt bona nit a tothom benvinguts al Jazz Club de Nit aquí a Ràdio Sant Vicenç 90.2 aquí a Ràdio Abrera 107.9 aquí a Ràdio Joventut aquí a Ràdio Molins de Rei 91.2 aquí a Eixample Barcelona Ràdio aquí a Ràdio Celrà. Aquest és un programa de Jazz per a vosaltres que us agrada el Jazz dedicat al nostre mestre, a Juan Claudio Cifuentes, “Cifu” per a les amigues i amics, vosaltres, nosaltres, o sigui que un petó ben gran Cifu. M’escoltareu a mi, Miquel Tuset i Mallol presentant discos, comentant temes i parlant dels músics, i per tant havent fet la selecció de la música que escoltareu, i com sempre amb les novetats de les  editorials amigues i dels propis músics, a vegades ells mateixos productors executius dels seus treballs. Un programa que forma part de la plataforma col·lectiva i internacional anomenada “Esfera Jazz”
 
I ja hi tornem amb un altre "programa especial" i ara dedicat al Jazz que publiquen les editorials italianes, enregistrats a Itàlia o a Àustria. I sí perquè hi ha dos CDs de A.MA Records de l'amic Antonio Martino, els de la pianista Katarina Kochetova, "Beyond Motion" fet a Àustria i el del també pianista Bruno Montrone, "Unaware Beauty" fet a Itàlia com també el del guitarrista Daniele Vettori 4tet featu. Max Ionata, "Sincerely Mine", de Dodiciliune de l’amic Maurizio Bizzochetti. I de nou amb un micro conte de Carme de la Fuente.


I proposo que comencem amb el darrer treball de Daniele Vettori, "Sincerely Mine" publicat per l'amic Maurizio Bizzochetti a Dodicilune aquest 2024. Enregistrat per Francesco Cherubini el 31 de maig, l'1 de juny de 2023 per Emanuele Braca i Francesco Rubenni a la Sala del Rosso Fiorentino, Bagno a Ripoli (Fi), Itàlia. Mesclat i masteritzat del 23 de setembre a l'abril de 2024 a Infondo Studio, Florència, Itàlia. Foto de portada (c) Fandorina Liza. Fotos d'Andrea De Donato. Amb Daniele Vettori, guitarra; Max Ionata, saxo tenor; Leonardo Volo, piano; Guido Zorn, contrabaix i Francesco Cherubini, bateria. Totes les composicions són de Daniele Vettori excepte #6 de Guido Zorn, #7 de Ralph Towner. (p) 2024 DODICILUNE (Itàlia). (c) 2024 DODICILUNE (Itàlia). www.dodicilunedischi.it Produït per Daniele Vettori i Maurizio Bizzochetti, Dodicilune. Contacte: www.danielevtori.it i mail daniele@danielevtori.it

"Sincerely Mine" va néixer en un període particular de la meva vida, en el qual els estímuls externs i els meus estats emocionals em van portar a compondre nombroses cançons en un curt període de temps. Després d'haver gravat molts àlbums, fins i tot de diferents gèneres, he arribat a la  personal conclusió que les millors composicions són les escrites amb total sinceritat envers un mateix i en la recerca de la pròpia personalitat artística; lliure de trampes estilístiques de gènere i lliure d'expectatives inherents a qualsevol forma de tecnicisme. Personalment, considero fonamental que les composicions reflecteixin no només el que l'autor vol transmetre, sinó també el què és l'autor, tant musicalment com humanament, en aquell moment concret. El leitmotiv d'aquesta obra està lligat a aquest tipus d'aproximació a l'escriptura que, no ho nego, s'ha mostrat a vegades difícil i desestabilitzador: la recerca de la pròpia personalitat artística porta inevitablement a moments de conflicte, en els quals, per ser realment sincer amb un mateix i posar-se al nu, despullar-se, es perden totes les certeses madurades al llarg dels anys. Espero que l'oient sigui capaç d'entendre aquesta filosofia, que va prevaldre en els meus processos creatius, i l'autenticitat amb què vaig abordar l'escriptura d'aquest disc. (Daniele Vettori).
 
I tot i haver-hi el molt delicat tema de Ralph Towner, "Celestial", els escoltarem en el canviant i preciós tema anomenat "Killer Joe", que no té res a veure amb el del malaguanyat i estimat Benny Golson....
 
1.5.- Killer Joe (Daniele Vettori) 6:41.
 
Un tema a tempo mèdium iniciat pel contrabaix de Guido i ja algunes notes del piano de Leonardo i ja la melodia a càrrec del saxo tenor de Max Iionata, fetes amb una certa delicadesa, i ja la improvisació del líder i jove guitarrista italià Daniele Vettori. I sí que ens ha agradat com ha gestionat el seu discurs, amb un so net, amb un bon llenguatge a tot Jazz, tot i escoltar alguns moments amb espurnes bluesy. Bona tècnica i digitació prístina. I després de l’Interludi curtet ha aparegut el so del saxo tenor de Ionata, amb un so fresc, primer de manera calmada per després arribar a uns moments de creació impressionants per la seva qualitat. També han estat molt maques les seves línies creades. Bon tema per començar-los a escoltar.

Dono les gràcies a tots els músics que van participar en la realització del disc: Max, Leonardo, Guido i Francesco, per la seva disponibilitat i la seva aportació artística humana; A Francesco Cherubini pel magnífic treball realitzat durant la mescla i el mastering; la Sala del Rosso Fiorentino, en la persona de Francesco Rubenni, per haver posat a la meva disposició un esplèndid estudi d'enregistrament i les eines tècniques per a la creació del disc; Emanuele Braca per la seva aportació fonamental en la part tècnica de l'enregistrament d'àudio; Andrea De Donato pel rodatge del vídeo i el llibre de fotografies, però sobretot pel suport moral durant la fase de pre i postgravació. Un agraïment especial a Hope Custom Lab en la persona d'Andrea Guasti i a Cornerstone Music Gear en la persona d'Emilio Massari.
 
Us recordo també que entreu a les següents pàgines web dels locals on es fa Jazz..
23 Robadors, Barcelona:
Jamboree Jazz Club, Barcelona:
Sunset Jazz Club, Girona:
i al blog hi trobareu l’enllaç a la seva programació.


I seguim amb un tema que esdevindrà força més potent i anomenat...
 
2.2.- JK (Daniele Vettori) 6:01.
 
I quin tema més interessant que acabem d’escoltar, aquest “JK” del Daniele. Una melodia molt ben aconseguida i també per com els acords repetitius del piano ens han remarcat aquest, el motiu principal. Saxo tenor i guitarra han fet la melodia a duet, ells dos ben acompanyats pel marcatge al canto de la caixa del baterista Francesco, també per la bona tasca del baixista Guido, i els acords marcats del piano de Leonardo. I ja d’entrada la primera improvisació a càrrec del guitarrista i líder Daniele Vettori, el qual, molt amablement ha accedit a enviar-me el seu treball via Internet. Ens ha tornat a impressionar molt gratament per com ha fet el seu solo, amb uns moments molt intensos, gran tècnica i sonoritat i digitació lleugera i gràcil. Ben cert que el tindrem en compte per nous projectes, a Daniele. El so del saxo tenor de Max Ionata i la seva gestió solista ha estat de traca i mocador per la seva solvència i consistència. Velocitat de fraseig i un so robust alhora que creativitat. I encara hem pogut gaudir amb el solo de Francesco a la bateria, amb un fons de les notes del contrabaix i acords del piano, alhora que melodia a càrrec del líder a la guitarra, brutal solo del baterista, que ens ha portat a la melodia i al final sobtat d’aquest altre gran tema de Daniele Vettori.


i ja els acabarem d'escoltar en el tema amb el qual comencen aquest disc...
 
3.1.- Garden Island (Daniele Vettori) 6:18.
 
I què impressionant aquest darrer tema de Daniele i de quina manera l’han interpretat tots plegats. De nou la bateria de Francesco ha estat protagonista durant tot el tema, alhora que amb el suport de Guido al contrabaix, i els acords de Leonardo al piano, un trio base magnífic. Ara bé la part melòdica l’han fet de nou el duet de guitarra i saxo tenor, els de Daniele i Max, alhora que també amb les seves improvisacions. Una melodia molt ben aconseguida, imbuïda de la qüestió rítmica, tot plegat per donar suport a les improvisacions posteriors. I de quina manera ha entrat Max amb el seu tenor, de quina manera ha desenvolupat la seva improvisació, brutal. Una tècnica fora de dubtes, un llenguatge personal i personal manera de “llegir” la part harmònica del tema. I el líder Daniele l’ha seguit i de nou amb una altra demostració de tècnica i bon gust. Les seves passejades pel mànec de la seva guitarra amunt i avall ens han captivat, com també la seva creativitat, el fluir de les seves idees melòdiques partint de l’harmonia del tema. I ves per on que en aquest tema no hi ha hagut cap més solo, només els que ells dos ens han fet. I recuperant el motiu principal i melodia del tema, l’han acabat quasi que de manera delicada, ideal tema per ja deixar-los d’escoltar i ja acabar dient-los, felicitats nois Daniele Vettori, guitarra; Max Ionata, saxo tenor; Leonardo Volo, piano; Guido Zorn, contrabaix i Francesco Cherubini, bateria.
 
I després d'aquest magnífic projecte de Daniele Vettori, sembla un bon moment per escoltar el micro conte de Carme de la Fuente. Gràcies Carme per la teva poètica dolçor i sempre seguint la línia musical del programa.


I ara seguirem amb el disc de la pianista Katarina Kochetova, "Beyond Motion", publicat el 21 de juny de 2023 per A.MA Records de l'amic Antonio Martino, enregistrat per Dusan Novakov al Dukkaton Studio Viena, el 29 i 30 d'agost de 2023, amb en Dave Darlington havent fet mescles i masterització. Amb Katarina Kochetova – Piano, Hugo Lof – Contrabaix, Matheus Jardim – Bateria amb Joander Cruz – Saxo Alt (Pistes 3,8) i Jure Pukl – Saxo tenor (Pistes 4,9). Tots els temes són de Katarina Kochetova, ©&
A.MA Edizioni. I com sempre dir-vos que al blog hi trobareu l'enllaç a la pàgina web de la jove pianista ucrainiana nascuda a Kiev: https://katarinakochetova.com/welcome i també al bandcamp del disc: https://amarecordsamaedizioni.bandcamp.com/album/beyond-motion on el podreu adquirir.
 
I els podríem escoltar en la preciosa "Ballad For Natasha", però ho farem ja d'entrada amb un puntet de tempo en el tema anomenat.....
 
4.9.- Eternal Goodbyes (K. Kochetova) 6:08.
 
Doncs 10-n’hi-do de quina manera seguim el programa d’avui, amb una energia desbordant. El tema però, ha començat amb una certa delicadesa, amb el Matheus i els copets delicats a la bateria, i ja la resta del trio base i el motiu principal del tema a mode d’Intro. Ben aviat ha aparegut el gran Jure Pukl al saxo tenor fent la gens trillada melodia, rica amb canvis diversos. Katarina n’ha iniciat les improvisacions cosa que ha fet amb solvència, tranquil·litat, amb silencis molt ben posats i de manera pausada, com si res. I el tema és sorprenent, per les seves variacions, i ja amb el solo de Pukl al tenor, ben bé que ens ha deixat impressionats per les seves inversemblants evolucions, i també en el registre agut, a vegades estripant el seu so. Brutal. Quina intensitat, com creixen les emocions escoltant-los a tots quatre. I després, final d’aquest magnífic “Eternal Goodbyes”, ideal per començar-los a escoltar.
 
Explorant els límits del jazz modern: presentant "Beyond Motion".
Conegut per superar els límits del jazz modern, l'últim projecte de Katarina Kochetova "Beyond Motion" promet captivar el públic amb el seu so innovador i la seva formació estel·lar. L'àlbum, que va sortir el 21 de juny de 2024, inclou una barreja eclèctica de composicions originals, que mostra la sinergia dinàmica  de Kochetova al piano, amb Hugo Löf al contrabaix i Matheus Jardim a la bateria. "Beyond Motion" no és només un àlbum; és un viatge pels paisatges vibrants del jazz contemporani. Inspirant-se en l'energia palpitant de l'escena del jazz de Nova York, cada tema teixeix melodies i ritmes intricats, convidant els oients a un món d'exploració musical. Afegint més profunditat al conjunt hi ha dos artistes convidats excepcionals, Jure Pukl al saxo tenor i Joander Cruz al saxo alt. El seu virtuosisme i habilitat creativa donen a l'àlbum un sabor diferent, elevant l'experiència d'escolta a noves altures.


I un altre tema força interessant és l'anomenat...
 
5.3.- UntitEled#4 (K. Kochetova) 5:51.
 
I de nou ens han sorprès en un tema canviant, havent-lo acabat més o menys com l’han començat. Els inicis de nou han estat marcats per els canvis melòdics i rítmics en la pròpia melodia feta pel saxo alt de l’altre convidat, Joander Cruz . Ell mateix n’ha iniciat les improvisacions, i primer de manera pausada, però ai las com s’ha anat estirant tot plegat de mica en mica. I sí, perquè els de la base rítmica, baix i baterista l’han seguit i intuït què s’havia de fer. Ells han arribat a uns límits energètics i emotius molt intensos, i també amb la líder al piano que ha fet els corresponents acords. Ella mateixa ha iniciat la seva impro, i sí que ben aviat ha agafat ja una determinada trempera, la dels dos de la base rítmica, concretament, el baterista Jardim està força potent, ho ha estat durant tot el tema, i fins i tot el final que ens ha fet un brutal solo a la bateria. Gran tema de nou de Katarina Kochetova.
 
I no deixaré de dir-vos que entreu als webs de:
Fresh Sound Records: www.freshsoundrecords.com,
Quadrant Produccions: www.quadrantproduccions.es
Youkali Music: http://youkalimusic.com,
Origin Records: https://originarts.com
Errabal Jazz:
enllaços que trobareu al blog.
 
Coneix els visionaris darrere de "Beyond Motion":
- Katarina Kochetova - Música polifacètica procedent de Kíev, el domini del piano i la composició de Kochetova brilla a través de les seves actuacions. Amb una rica formació en piano clàssic i una passió pel jazz, aporta una combinació única de tradició i innovació al conjunt.
 
- Hugo Löf - Emergent com una estrella en ascens a l'escena del jazz suec, la destresa de Löf al contrabaix afegeix profunditat i groove a cada nota. La seva sensibilitat i musicalitat, juntament amb una varietat d'influències, el converteixen en una part indispensable del conjunt.
 
- Matheus Jardim - Nascut al Brasil i nodrit de les riques tradicions musicals de la seva terra natal, la destresa rítmica de Jardim a la bateria afegeix una dimensió dinàmica al conjunt. Amb una carrera que abasta col·laboracions amb artistes de classe mundial, les seves contribucions a "Beyond Motion" són ni més ni menys que fascinants.


I ja els acabarem d'escoltar en el més vital i tema que titula el disc i anomenat...
 
6.8.- Beyond Motion (K. Kochetova) 5:18.
 
I sí que amb aquest tema que titula el disc ens han agradat força, sí. De nou hem escoltat les evolucions inversemblants que ha fet el saxo alt de Joander Cruz. I el tema l’ha començat el baixista amb el motiu principal, i ja la melodia a càrrec de Cruz i el seu alto. I el seu solo l’ha iniciat pausadament però ja ben aviat s’ha enlairat vers les altures de la interpretació arribant de nou a cotes emotives i estilístiques inversemblants, mostrant-nos la seva impecable tècnica i sonoritat alhora que llenguatge. Katarina l’ha seguit amb energies renovades per com han anat les seves evolucions amb les dues mans. No m’oblido no dels dos de la base rítmica amb el baixista suec i el baterista brasiler, ells dos que han estat brutals, Hugo Lof i Matheus Jardim. I amb la recuperació de la melodia l’han acabat quasi que de cop, magnífic tema per ja acabar-los d’escoltar, o sigui que felicitats Katarina, Hugo, Matheus, Jure i Joander.
 
- Jure Pukl - Procedent d'Eslovènia, les emotives interpretacions del saxo tenor de Pukl li han valgut el reconeixement a tot el món. Amb un bagatge impregnat d'educació clàssica i jazz, les seves col·laboracions amb artistes llegendaris afegeixen un toc de màgia a l'àlbum.
 
- Joander Cruz - Saxofonista i compositor del Brasil, la veu distintiva de Cruz al saxo alt aporta una nova perspectiva a "Beyond Motion". El seu viatge musical eclèctic, que abasta continents i gèneres, dota l'àlbum d'una sensació de ressonància global. Amb "Beyond Motion", Katarina Kochetova i el seu conjunt conviden els oients a una odissea musical transcendent, empenyent els límits del jazz i redefinint l'essència de la innovació sonora. Katarina Kochetova.


I nosaltres ja encarem el final del programa amb l'altre treball publicat per l'amic Antonio Martino a A.MA Records el 29 de març de 2024 el de Bruno Montrone, "Unaware Beauty". Enregistrat per Massimo Stano (MAST - Music Academy Recording Studio) els dies 24 i 25 de juliol de 2023. Amb Bruno Montrone, Piano - Giulio Scianatico, Contrabaix - Joe Farnsworth, Bateria amb convidats especials: Serena Grittani - Veu (Pistes 3,5) & Sarah Hanahan - Saxo Alt (Pistes 1,6). Tota la música és de Bruno Montrone ©&
A.MA Edizioni excepte la pista 1 de Harold Mabern - Control de copyright - Pista 5 de Richard Rogers i Lorenz Hart, - Chappel And CO Inc. - Pista 6 de Guido Di Leone - ABEAT Records - Pista 8 de Tom McIntosh - Second Floor. I com sempre dir-vos que al blog hi podreu trobar l’enllaç al Bandcamp del dic:
 
I ja els escoltarem en el tema...
 
7.8.- With Malice Toward None (Bruno Montrone) 7:23.
 
Doncs sí que ha estat preciós aquest primer tema fet a trio amb el Bruno, Giulio i Joe, piano, contrabaix i bateria. Un delicat swing ens ha acaronat ja des dels inicis, sobretot per les escombretes de Joe Farnsworth i també per les notes soltes i swingades del baixista Giulio Scianatico, ells dos acompanyant la melodia feta pel jove líder al piano, el bo de Bruno Montrone. El baixista n’ha iniciat les improvisacions, i la seva l’ha fet amb una gran solvència, notes molt ben posades, sense escarafalls, poques i al seu lloc, seguint el tarannà melòdic del tema. I el líder m’ha agradat com ha entrat en la seva tasca solista, amb una mena d’arpegi molt bonic i melòdic, que ha repetit alguna altra vegada. La seva ha estat una digitació delicada, prístina i pura, precisa, continguda, amb una improvisació marcada per la gestió de la mà dreta en una primera part, per després ja fer-ho amb les dues mans, enriquint encara més el contingut. Preciós tema per començar-los a escoltar.
 
La producció de jazz d'alta qualitat d'A.MA Records continua amb "Unaware Beauty", el nou àlbum del Bruno Montrone Trio. Un àlbum que fusiona jazz directe amb noves interpretacions dels estàndards i les composicions originals de Montrone que a "Unaware Beauty" uneixen fils teixint un drap molt fi. Una col·laboració italo-nord-americana dels músics Bruno Montrone al piano, Giulio Scianatico al contrabaix i gairebé el llegendari Joe Farnsworth a la bateria. Potser és aquest darrer nom el que us sonarà molt més, pels seus  treballs anteriors, els del novaiorquès Joe, fent gires amb músics com Horace Silver, Lou Donaldson, McCoy Tyner i Pharaoh Sanders, ell, un veterà amb més de 100 enregistraments com a líder i sideman. Per cert, músic que va sonar la setmana passada en l'especial dedicat a Origin Records.

Bruno Montrone és un jove pianista, una mica un jove prodigi amb un currículum d'actuacins i gravacions que desmenteix la seva joventut. De la mateixa manera, Giulio Scianatico s'ha construït una gran reputació en el jazz italià, sobretot amb la seva interpretació a l'àlbum "Social Music" d'Enrico Le Noce també publicat per A.MA. Amb les convidades, la novaiorquesa Sarah Hanahan, llicenciada al Jackie McLean Institute i a la Juilliard School of Music, al saxo alt, i na Sarah Grittani a la veu, "Unaware Beauty" és un àlbum que es pot entendre millor en el context de les seves improvisacions atrevides, swing impecable i barreja de Jazz Contemporani amb pinzellades als grans que van venir abans, a la "tradició". Això es pot veure al tema que titula el disc "Unaware Beauty", amb la veu inquietant de Sarah Grittani i la innovadora interpretació d'"Edward Lee" d'Harold Mabern, al qual se li dóna una nova i estimulant veu, sobretot amb els impressionants solos del saxo alt de Sarah Hanahan.



I un altre tema brutal és l'anomenat....
 
8.6.- Phrygian Sound Connotation (Bruno Montrone) 8:09.
 
I en aquet tema relativament llarg de 8 minuts, hem pogut escoltar la sonoritat del saxo alt de Sara, què brutal ha estat ella. El tema però l’han començat delicadament a trio base de piano, contrabaix i bateria, fent els dos primers el motiu principal, i ja aparèixer el saxo fent part de la melodia. El ritme i Swing ha aparegut a moments, on també el baterista americà Joe Farnsworth ha tingut una tasca molt rellevant. Un so del saxo molt punyent i que m’ha sonat molt contemporani. Ha estat però el líder al piano qui primer ha improvisat, i d’entrada amb una mà dreta vital, mentre l’esquerra ha fet acords i algunes notes guia dels més baixos. La tasca dels dos de la base rítmica ha estat impressionant, amb el Walking del baixista i la tasca immensa del baterista americà, ell tot una referència. Bruno ha estat genial, per les seves idees exposades i per la manera com les ha interpretat. Sara ens ha deixat bocabadats pel so, per l’energia, pel llenguatge, per les línies que ens ha fet del “A Love Supreme” de Coltrane. Quina mestria la d’aquesta saxofonista, que per cert i també amb en Joe vam veure al Jamboree en un concert impressionant. Un tema on ella és la que brilla amb la màxima excel·lència, sense oblidar al mestre Farnsworth. Un altre brutal tema de Bruno Montrone i amb quin final més delicat.
 
I no deixaré de dir-vos que entreu als webs de:
Moonjune Records: www.moonjunrecords.com,
Auand Records: https://auand.com,
A.MA Records: http://amaedizioni.it,
Segell Microscopi: http://microscopi.cat,
The Changes Music: https://thechangesmusic.com,
enllaços que trobareu al blog.


I ja els acabarem d'escoltar en el tema vital anomenat..
 
9.4.- The Hodgepodge (Bruno Montrone) 4:54.
 
I 10-n’hi-do de tema impressionant que acabem d’escoltar, per la seva vitalitat rítmica però també per la seva qüestió melòdica i rítmica. Esclar que tots els implicats ens han deixat bocabadats per com d’excelses han estat les seves intervencions. I un tema a trio, car no sembla que necessitin a ningú més, no. L’ha començat el llegendari baterista americà Joe Farnsworth amb una Intro marca de la casa i ja d’entrada la melodia del tema a càrrec del magnífic pianista italià, a qui hem descobert avui gràcies a aquest enregistrament produït per l’amic Antonio Martino. Brutal i llarga improvisació de Bruno en un tema on ha estat sense cap mena de dubtes el nostre heroi. Què impressionant, quin gran pianista i amb quina velocitat i mestria que ha tocat el piano. Al final del tema han get uns “vuits”, després passats a “quatres” compassos improvisant baterista i pianista per ja arribar al final d’aquest brutal tema de Bruno Montrone, i nosaltres ja deixar d’escoltar-los, o sigui que felicitats nois i noies, a la cantant Serena, ves per on que no l’hem pogut escoltar: Bruno Montrone, Piano - Giulio Scianatico, Contrabaix - Joe Farnsworth, Bateria amb convidats especials: Serena Grittani Vocals (Pistes 3,5) & Sarah Hanahan Alto Saxophone (Pistes 1,6) i nosaltres acabar el programa d’avui, un altre especial i avui dedicat al Jazz que es fa a Itàlia, i gràcies a Antonio Martino de A.MA Records i a Maurizio Bizzochetti de Dodicilune, i a Daniele per enviar-me el seu disc.
 
Us recordo també que entreu a les següents pàgines web dels locals on es fa Jazz..
Nova Jazz Cava:
Jazz Club la Vicentina:
https://jazzclublavicentina.blogspot.com, i nosaltres fins el 18 d’octubre amb en Ramón Díaz Quartet presentant el seu “Conversaciones con Chopin” en un esdeveniment patrocinat per l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts i organitzat des del Jazz Club la Vicentina. Us hi esperem.
 
Doncs ara sí, ho deixem aquí, gràcies per ser-hi aquí o al blog del programa que ja sabeu què és www.jazzclubdenit.blogpspot.com.es i jo mateix Miquel Tuset i Mallol qui l’ha realitzat, xerrat pels descosits d’interessos comuns, espero, i seleccionat les seves músiques, us espero la setmana vinent, si podeu, voleu i en teniu ganes i us desitjo molt bona nit i bon Jazz Club de nit en el Jaç de cadascú. Miquel Tuset i Mallol.

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates |