skip to main |
skip to sidebar
Molt bona nit a
tothom, benvinguts a Jazz Club de Nit
aquí a Ràdio Sant Vicenç 90.2 aquí a
Ràdio Abrera 107.9 aquí a Ràdio Joventut aquí a Ràdio Molins de Rei 91.2 aquí a Eixample Barcelona Ràdio amb un
programa de Jazz per a vosaltres que us agrada el Jazz, com deia el nostre amic
Cifu. A ell li dediquem el programa
avui i cada setmana que el fem, o sigui que un petó ben gran Cifu. Aquí Miquel Tuset i Mallol qui us parla, presenta i realitza aquest
programa i com sempre amb les novetats de músics i editorials. I ja sabeu que
aquest programa forma part de la plataforma col·lectiva i internacional
anomenada “esfera jazz”, i que al
blog hi trobareu l’enllaç. He dit col·lectiva i ara dic també de pirades i
pirats del Jazz i ara ja en som més de seixanta entre podcasts i pàgines web
totes relacionades amb el món del Jazz.
I abans de començar,
dir-vos que el concert que vam fer el divendres 15 va ser magnífic, amb en Joan Mar Sauqué Trio, amb en Josep Traver i Sergi Mesa. Que vam inaugurar la 15a temporada amb força gent que
va gaudir molt d’aquest primer concert de la temporada 2023-2024. I per més
“INRI”, el divendres vinent 22 de setembre farem el que serà el tercer concert
al Jazz Club la Vicentina d’un dels
grups participants en el 33è Festival
l’Hora del Jazz – Memorial Tete Montoliu, el dels “The Moonrivers & Celeste Alías”. Molt content que els de l’AMJM hagin comptat de nou amb nosaltres.
Us hi esperem també.
I parlant del
programa d’avui, doncs dir-vos que tindrà dues parts, la primera on el clarinet
en serà el protagonista amb dues maneres diferents de tocar-lo, per dir-ho
d’alguna manera, amb en Martí Mitjavila
Trio – “’Round the Corner” i en Chema
Peñalver – “Stretchin’ Out”. Mentre que la segona part, el piano del líder
clourà el programa amb l’Antonio Grande
Ensemble – “Olimpo”. Per descomptat que els líders no estan sols. I aquesta
setmana amb un micro conte de Carme de
la Fuente.
Començaré amb el
delicat disc d’en Martí Mitjavila Trio –
“’Round the Corner”. Publicat per ZenneZ
Records. Enregistrat a Wedgeview
Studios a Breukelen. Mesclat per
Philip ten Brink i masteritzat per Sergi Felipe. Amb: Martí Mitjavila, clarinet i clarinet baix; Simón Osuna, contrabaix i
David Puime, bateria. Hi ha dos col·laboradors en alguns temes i que són en
Gideon Tazelaar i Joris
Roelofs. I sí, que el disc és una preciositat, que la majoria de temes
tenen un lirisme incommensurable, sobretot les increïbles balades que ens
acaronen des de les primeres notes. I aquestes són “Milflors”, tema propi;
“Mood Indigo” de Duke Ellington amb
els dos convidats; “Este seu Olhar”, de l’Antonio
Carlos Jobim és així de delicada com també “Lonesome Road” de Nathaniel Shilkret. “Aeri”, tema del
líder, ja té un tarannà més vital, tot i que no massa, amb una llarga “intro”
del baterista i posterior Swing en la improvisació del líder al clarinet tot i
la permanent pulsió així com trencada del baterista. I el “How about You”, de Burton Lane sí que té tot el Swing del
món encara però a un tempo mèdium high, on hi col·labora Gideon Tazelaar al saxo tenor. I el tempo és més vital en el tema
del genial Monk, “We See” on hi
col·labora Gideon al saxo tenor i Joris al clarinet baix. I el tema vital
de John Coltrane és “26-2”, on el
líder al clarinet i Joris al
clarinet baix tornen a fer un tema a duet de vents sense oblidar els dos de la
base. I el més ràpid de tempo és “Navajilla”, tema de Simón Osuna on els dos clarinetistes ens mostren de nou la seva mestria. I com sempre, dir-vos que al
blog hi trobareu l’enllaç a la pàgina web del disc:
https://www.zennezrecords.com/shop/marti-mitjavila-trio-round-the-corner-cd?dt=1695035949544.
I començarem
delicadament amb la balada de l’Antonio
Carlos Jobim, la preciosa.....
1.3.- Este Seu Olhar
(A. Carlos Jobim) 3:47.
I quina preciosa
cançó acabem d’escoltar i de quina manera més subtil l’han interpretat molta
part de la seva estona, de fet la de les seves dues As a duet de clarinet i
contrabaix, per ja acabar el tema amb els copets delicats de la bateria de David. Amb la mateixa subtilesa i
delicadesa hem escoltat la gran improvisació del clarinet d’en Martí, fent-nos unes escales
inversemblants i creant unes línies melòdiques precioses. I magnífic el suport
dels dos companys, en Simon al
contrabaix i David a la bateria,
també subtils. I com al final en Martí ha
pujat de to el tema, què preciós per començar-los a escoltar.
I seguirem amb el
tema trencat de ritmes on David Puime
fa una magnífica i llarga “Intro” a la bateria, per ja després aparèixer la
melodia a càrrec del clarinet del líder Martí
Mitjavila...
2.2.- Aeri (Martí
Mitjavila) 6:13.
Quin tema més bonic
acabem d’escoltar, i quina magnífica improvisació ens ha fet en Martí que per a mi sembla haver
recuperat el clarinet de les catacumbes per posar-lo en un pedestal on el Jazz
Modern hi és de totes, totes. Sembla haver volgut donar-li el valor que li pertoca,
tot i que la sonoritat de l’instrument ens pot situar en d’altres estils de
Jazz més comercials. El nostre proper convidat, en Chema Peñalver ja fa temps que també ho fa. Una gran impro d’en Martí per ja després recuperar la
bonica melodia i acabar-la amb un “Turn Around”.
I no deixaré de
dir-vos que entreu als webs de:
Fresh Sound Records: www.freshsoundrecords.com,
Quadrant Produccions:
www.quadrantproduccions.es
Temps Record: https://tempsrecord.cat,
Youkali Music: http://youkalimusic.com,
Origin Records: https://originarts.com/,
Errabal Jazz:
http://www.hotsak.com/Errabal-es?set_language=es
UnderPool: https://www.underpool.org
Etc, etc...enllaços
que trobareu al blog.
I encara els
escoltarem en el magnífic estàndard de Jazz compost per Burton Lane i Ralph Fredd on hi col·labora Gideon Tazelaar al saxo tenor, tema iniciat amb una “Intro” de
vents, amb Martí fent-ne la melodia
i Gideon fent-li una mena de contrapunt. Després serà
aquest darrer qui ens farà una gran improvisació, no endebades ell és un dels
joves músics de tots els vents més en forma de l’escena europea, ell que també
toca el saxo alt, en el tema...
3.4.- How About You (Burton
Lane & Ralph Fredd) 5:08.
I quin tema més
farcit de Swing. I després d’un, l’altre, car en Martí ens ha clavat un brutal solo al clarinet ple de modernitat on
ens mostra la seva gran tècnica, com també la improvisació de Simón Osuna al contrabaix acompanyat
subtilment per les escombretes de David
Puime. I quin final més brutal de tots ells i també dels dos vents.
I acabarem el seu
projecte amb el tema que John Coltrane va
incloure en el seu “Coltrane’ Sounds” del
1962 on hi hagué ell mateix, McCoy
Tyner, Steve Davis i Elvin Jones,
i ara amb els dos clarinetistes, Martí i Joris essent ells dos qui el
començaran, primer amb una “Intro” per ja després fer la melodia a duet, i
sempre amb el suport de la base rítmica de dos, Simon, contrabaix i David,
bateria...
4.1.- 26-2 (John
Coltrane) 5:15.
I quin gran tema per
ja acabar-los d’escoltar. I després del tema a duet ja ha aparegut la primera
improvisació a càrrec del convidat al clarinet baix, en Joris Roelofs, brutal solo que ens ha fet, com també el líder al
clarinet, en Martí Mitjavila.
Posteriors “quatres” els han fet amb en David
a la bateria, ells dos, els clarinetistes i el company als tambors i platerets.
I quin final més brutal recuperant la melodia a duet, ideal tema per ja
deixar-los d’escoltar. Felicitats nois, Martí i companys per aquest gran
treball.
I no deixaré de
dir-vos que entreu als webs de:
Discordian Records: www.discordianrecords.bandcamp.com,
Moonjune Records: www.moonjunrecords.com,
Auand Records: https://auand.com/,
Segell Microscopi: https://www.microscopi.cat/,
CRU Records: https://alcrurecords.com/,
Tejo Milenario: http://www.tejomusic.com/,
Etc, etc...enllaços
que trobareu al blog.
I seguirem amb el
disc d’en Chema Peñalver – “Stretchin’
Out”. Enregistrat el 5 de maig de 2022 a BSO Produccions, tècnic de so, edició, mescles i masterització, Joan De Ribera. Produït per Chema Peñalver i Cafè Swing Produccions. Subvencionat per la SGAE a la Convocatòria d'ajudes per a la publicació de discos 2022
i seleccionat al Circuit Cultural
Provincial de la Diputació de
Castelló. Amb Chema Peñalver,
clarinet, composició, arranjaments i direcció musical; Eduard Marquina, piano;
César Cortés, contrabaix i Jeff Jerolamon, bateria. I com sempre, aquí
teniu l’enllaç al seu bandcamp: https://chemapenalver.bandcamp.com/album/stretchin-out.
I el mateix Chema ens explica de què va aquest
projecte:
Arriscant o
estirant-se és l'acció que volia expressar a "Stretchin´Out" el meu primer àlbum exclusivament
digital. És d'estil neoclàssic i està constituït per un repertori de
composicions inèdites i originals que representen un equilibri constant entre
la tradició del jazz i la modernitat. Va ser enregistrat a la vella usança, els
quatre músics tocant alhora a la mateixa sala i enregistrar a les primeres
preses. Es tracta d'un treball discogràfic de 6 peces on, sense trencar amb el
model d'improvisació sobre estructures formals i cicles harmònics, vaig
intentar donar un nou enfocament al llenguatge del clarinet al jazz.
Evidentment, hi són presents les influències del jazz dels 50´s i estils propis
al bop i al jazz modal. Entre ells hi ha un tema "Trobadours et
Ménestrels" amb una nova línia de dos chorus sobre l'harmonia de "So
What", 2 temes, "Clarinet a la Bop" i "Slum Boy",
sobre la forma de Rhythm Changes però en tons no tan habituals, els de Eb i F;
un de Latin Jazz amb lleugers tocs moriscs o flamencs "El forn del carrer
de la Moreria", un de mig tempo que obre el disc "Looking Away" i
un blues "Mambo Blue".
Doncs els escoltarem
en el tema més tranquilet de tempo iniciat amb els 8 darrers acords del tema a
trio de piano, contrabaix i bateria per ja aparèixer la melodia del tema a
càrrec del líder al clarinet, el bo d’en Chema
Peñalver, en un tema d’estructura típica de 32 compassos i de la forma
AA’BA, car la segona A té uns moments marcats rítmicament, i a la B o el pont
hi percebem el canvi tonal.
5.1.- Looking Away
(Chema Peñalver) 7:00.
I sí, aquest és el
que ell diu tema a mig tempo i que obre el disc. I ja heu pogut escoltar les
“maneres” improvisatòries d’en Chema
què potents que les té. Energia, idees elaborades i molt ben executades les
d’aquest mestre del clarinet, i sí que el llenguatge també és molt modern. Una
posterior impro del pianista Marquina
primer amb acords i posterior solo també força creatiu i farcit de Swing
gràcies al “walking” dels dos de la base, en César Cortés, contrabaix i
Jeff Jerolamon, bateria, i el
primer fent després una bona improvisació, amb pulsió rítmica alhora que
contingut melòdic, en un molt bon tema per ja començar-los a escoltar.
I ara escoltarem un
dels temes basats en el Rhythm & Changes, ja ho sabeu, així es diuen tots
els temes que es basen en l’estructura harmònica del “I Got Rhythm” de George Gershwin. Tema que també
començarà el trio de piano, contrabaix i bateria, per ja aparèixer la melodia a
càrrec del líder al clarinet, en el tema anomenat..
6.2.- Slum Boy (Chema
Peñalver) 6:05.
Doncs sí, una altre
gran composició d’en Chema. I quin
altre gran solo ens ha clavat després de la seva melodia. Unes “maneres”
farcides de tradició i situades en el Jazz dels 50s, ja superats els anys 30s i
època del Swing, coses que es noten clarament. Posseïdor d’una gran tècnica, en
Chema té també una actitud enèrgica
a l’hora d’enfrontar-se a les seves improvisacions. Marquina al piano l’ha seguit amb una gran tasca i com es noten els moments del pont o la B i els
quatre acords dominants. Després els dos de la base ens han fet uns “quatres”,
i ells dos han estat César Cortés, contrabaix i Jeff Jerolamon, bateria, i ja després, melodia i final. Bon
tema a tot Rhythm & Changes.
Us recordo també que
entreu a les següents pàgines web dels locals on es fa Jazz..
23 Robadors:
https://23robadors.com/programacio/,
Jamboree Jazz Club:
https://jamboreejazz.com/agenda/,
Campari Milano:
https://www.camparimilano.com/programacio-musical/,
etc, etc....al blog
hi trobareu l’enllaç a la seva programació.
I els temes restants
van tots a un tempo la mar de vital, o sigui que se’m fa difícil escollir-ne
un, car tots tenen una gran qualitat. Però vaja que, el "Trobadours et
Ménestrels" amb una nova línia de dos chorus sobre l'harmonia de "So
What", és una bona elecció. I el començaran ell fent la melodia i el
pianista contestant-lo. Un pont, crec, que faran ells dos a duet de clarinet i
piano, molt interessant i ja amb les improvisacions i el tema és...
7.3.- Trobadours et
Ménestrels (Chema Peñalver) 5:33.
I sí, quin altre tros
de tema que acabem d’escoltar, amb una trempera remarcable. I de nou amb una
magistral improvisació del líder al clarinet. Els aires del “So What” es
perceben clarament, i tot i que ell ens ho hagi explicat, en escoltar el tema,
tot s’acaba d’entendre, si és que no ho havíeu entès. Llarga i brutal
improvisació de Chema i amb un Swing
increïble gràcies al “Walking” del baixista i els copets a caixa i plats del
baterista, ells dos, César Cortés, contrabaix i Jeff Jerolamon, bateria. I Marquina de nou amb una gran feina al
piano, amb una gran mà esquerra i una dreta brillant. I el posterior retorn a
la melodia amb els moments a duet de clarinet i piano, i ja per acabar amb un
llarg final a clarinet solo, el d’en Chema
Peñalver. Brutal.
I ja per acabar-los
d’escoltar, ho podríem fer a tot Blues o a tot Bop, difícil elecció. Doncs serà
a tot Blues el d’un tema també a tot Mambo que començaran els dos de la base
rítmica, César Cortés, contrabaix i Jeff Jerolamon, bateria marcant un
ritme que després es veurà modificat. Marquina
al piano també els ajudarà, i ja per fer-ne la melodia el líder al
clarinet, amb un segon chorus octavat per ja seguir allà dalt en el tema
anomenat, esclar...
8.6.- Mambo Blues
(Chema Peñalver) 6:17.
Què bo també aquest
tema, i de nou el pianista Marquina
ens ha fet una magnífica improvisació deixant-nos alguns “Licks” que li hem
reconegut. Una improvisació marcada per la gran feina de la mà esquerra que no
només s’ha limitat a acompanyar la dreta amb acords, car ha lluït creant també,
i sí, amb una dreta brillant, creativa, lleugera i gràcil. Chema l’ha seguit i de nou amb una gran destresa, creativitat,
tècnica i bon gust, sempre desenvolupant línies inversemblants a partir dels
acords i escales del tema. I han acabat les improvisacions amb uns “quatres”
dels dos de la base César Cortés, contrabaix i Jeff Jerolamon, bateria,
afegint-s’hi el líder al clarinet, i ja per recuperar la curta melodia i acabar
el tema, brutal per ja acabar-los d’escoltar. Felicitats Chema i companys.
I després d’aquest
projecte sembla un bon moment per escoltar el micro conte de Carme de la Fuente. Benvinguda Carme, esperem que hagis gaudit d’unes
bones vacances i vinguis amb les bateries ben carregades. I gràcies per
tornar-nos a acaronar amb la teva dolça veu, sempre embolcallada amb les
músiques del programa.
I ja per acabar el
segon programa d’aquesta nova temporada, escoltarem el nou disc, i potser el
primer de l’Antonio Grande Ensemble, “Olimpo”.
Publicat per Rizoma Records.
Enregistrat per Jorge Pérez i Juan Guillén a l’Escola de Música Municipal de Alhaurin de la Torre. Amb Enrique Oliver i Daniel Torres, saxo tenor;
Fernando Brox i Alejandro Escalera, flauta; Antonio Grande, piano; Dimitri
Skidanov, contrabaix i Rajiv Jayaweera, bateria. I l’Antonio el tenim per Nova
York car li van donar una beca i després li van ampliar, o sigui que el noi
malagueny és tot un crac. I ja m’ha dit que envia discos i que es podeu posar en
contacte amb ell per Whatsapp al número: +1 (646) 398-2760.
I aquest és un
projecte de llarg recorregut amb 12 temes i alguns de llargs amb més de 8
minuts. Balades n’hi ha, tot i que a un tempo mèdium molt slow com són “I’m
Confessin’ that I Love You”, amb Daniel
Torres i “Zara”, un pèl més lenta, i amb l’Enrique Oliver”. I una mica més viu de tempo és el “Olimpo”, però
aquest amb un ritme així com trencat i que va a Latin Jazz a 3/4 (no sé si algú
ha fet abans un tema Latin a ¾, ens diu el líder). i també amb l’Enrique. Més viu de tempo, encara a
tempo mèdium i a tot Swing és el “There Will Never Be Another You”, aquest amb
els dos flautistes de vents principals, Fernando
Brox i Alejandro Escalera a tot Swing. I amb molta trempera i a “Latin
Jazz” és el “Count Jaume” amb els dos tenors i bon ritme a moments Latin i a
moments amb Swing. I el més llarg és el “On Green Dolphin Street”, iniciat
dolçament amb la “intro” amb el saxo de Daniel
Torres per ja aparèixer el Swing en les improvisacions i tempo un pèl viu. Un
altre tema amb els dos tenors i bon ritme a tot Swing i melodia bonica és
“Islander” i tempo un tan viu. Per suposat que sempre en tots els temes hi ha
la base rítmica de piano, contrabaix i bateria, amb el l’Antonio Grande, Dimitri Skidanov i Rajiv Jayaweera. I un tema que
normalment es toca com a balada és el que fan a quartet de base rítmica i el
saxo de l’Enrique, el “You Go to My
Head”, també a Latin i amb Swing. I un tema de Monk és el “Four in One” amb l’Enrique
al tenor i tempo mèdium high i a tot Swing. I un altre gran tema vital és el de
Charlie Parker, el conegut blues
“Billie’s Bounce” amb un swing brutal en les improvisacions, amb Torres al tenor i els dos flautistes, Brox i Escalera. I del “24 Hours
Supermarket” hi ha dues preses, la “bona” i una d’alternativa i que va a
Flamenc Jazz, també amb Enrique al
tenor, en definitiva, un projecte a tot “Hard Bop Contemporani”..
I així és que
començarem amb el preciós tema de Reynolds
& Daugherty tema a quartet amb el saxo tenor Daniel Torres...i anomenat.
9.5.- I’m Confesin
that I Love You (Reynolds & Daugherty) 6:43.
I ja heu pogut
escoltar quina delícia de cançó ens acaben de fer l’Antonio Grande i els seus. Una melodia que ens ha interpretat Torres al tenor essent ell mateix qui
n’ha iniciat les improvisacions i de quina manera l’ha feta, brutal. Un so del
seu tenor càlid car sovint l’estripa més, en els temes més potents, però. Un
solo on ha brillat la seva creativitat, alhora que fet de manera molt melòdica
i amb el trio base acompanyant-lo dolçament. El líder l’ha seguit en els solos
i fent-ne un de molt impactant per com va amunt i avall recorrent el teclat del
piano amb unes escales inversemblants i evocadores de modernitat. Unes notes
magnífiques marcades per Dimitri al
contrabaix i les escombretes del baterista Rajiv,
tot plegat molt bonic. Ideal per començar-los a escoltar.
I ara els escoltarem
en un original del líder on els tenim de nou amb l’Enrique Oliver i Daniel
Torres m’ha semblat a mi, ambdós en les improvisacions i tema que començarà
amb una “Intro” de la base rítmica i tema que va a Latin Jazz a 3x4, i del qual
ell mateix em va dir que no sabia pas si algú abans havia fet un Latin a ritme
ternari. I així s’hi estan uns quants compassos amb el motiu principal de la
melodia a càrrec dels dos vents, dels dos saxos, m’ha semblat a mi, i anomenat...
10.2.- Olimpo
(Antonio Grande) 5:54.
I quin bon tema de l’Antonio. Força entremaliat i molt ben
treballat tot plegat. I la primera improvisació ha estat a càrrec de l’Enrique que ha estat com sempre,
brutal, i fins i tot un punt agressiu, estrident a voluntat, coses dels 10s de
l’Olimpo. L’ha seguit el líder al piano mostrant-nos la seva creativitat vívida
i les seves ràpides evolucions amunt i avall, alhora que les frases repetitives
per després deixar pas a la improvisació de Torres al tenor, i de nou amb una altra gran intervenció d’aquest
altre malagueny, car aquest és un projecte parit a Màlaga tot i residir Dimitri
a casa nostra crec. I quin final amb els dos vents fent les seves preguntes i
respostes, més o menys.
I encara els
escoltarem en el tema i presa alternativa del tema “24 Hours Supermarket”, on
sí que es nota una variació en la melodia inicial si escoltem les dues preses.
Aquest és una mica més llarga on la melodia la fan Enrique i Alejandro,
saxo tenor i flauta. Serà però Fernando el
que iniciarà les improvisacions i de quina manera brutal les farà, o sigui que
som-hi amb aquest brutal tema de l’Antonio
Grande...
11.12.- 24 Hours
Supermarket (alternate take) (Antonio Grande) 7:32.
Un brutal tema a tot
Swing a tot “Flamenc-Jazz”, coses que ens ha dit l’Antonio. I quin brutal solo ens ha fet després l’Enrique, magnífic de nou, i amb el seu
so característic, a voltes semblant estripat, però no, és el so del seu saxo
“vintage” i que ell domina abastament. Alejandro
l’ha seguit amb un altre espaterrant solo de flauta; quin luxe tenir en aquest
projecte a dos flautistes d’aquest gran nivell, i també a dos saxos tenors de
tal magnitud. I el solo del líder al piano, de nou amb la seva personal manera
d’evolucionar amunt i avall veloçment, i amb quina gràcia que ho ha fet.
Arpegis inversemblants i per sota un “walking” brutal de Skidanov al contrabaix i els plats del baterista Rajiv, qui també ha fet els seus
“quatres” amb els vents.
Us recordo també que
entreu a les següents pàgines web dels locals on es fa Jazz..
Nota 79: https://www.nota79.cat/events/,
Nova Jazz Cava:
https://www.jazzterrassa.org/ca/programacio/upcoming,
Jazz Club la
Vicentina:
https://jazzclublavicentina.blogspot.com/, i nosaltres
el divendres vinent 22 de setembre farem el que serà el tercer concert al Jazz Club la Vicentina d’un dels grups
participants en el 33è Festival l’Hora
del Jazz – Memorial Tete Montoliu, el dels “The Moonrivers & Celeste Alías”. Molt content que els de l’AMJM hagin comptat de nou amb
nosaltres. Us hi esperem també a les 22h..
I ja per acabar el
programa d’avui els escoltarem en el tema de Charlie Parker en el seu magnífic Blues, on hi tindrem de nou als
dos flautistes, Fernando i Alejandro
i ara amb en Dani al tenor, on ell i
els altres dos faran l’entremaliada melodia i posterior solo de l’Alejandro, el qual ens deixarà força
estabornits per com de ben trenat el farà on ens mostrarà de nou el seu domini,
i conegut tema anomenat...
12.10.- Billie’s
Bounce (Charlie Parker) 5:21.
I quin bestial tema
per acabar el seu projecte i programa. I després del flautista en Dani Torres ens ha clavat una altra
brutal improvisació marca de la casa també amb un so força reconeixible. Un
fraseig increïble i ben executat alhora que fet amb tot el gust del món.
Evolucions, escales inversemblants, en fi, en definitiva, mestria, la mateixa
que ha tingut Fernando a la flauta,
ell que s’està per Suïssa fent una
estada de màster ni més ni menys que a Bassel,
Basilea, vaja, amb mestres com el gran i estimat Jordi Rossy. I l’Antonio
Grande s’ha encarregat de tancar el
tema amb la seva improvisació, també increïble i veloç, per ja recuperar tots
la melodia de Parker i acabar el
tema, i nosaltres el programa d’avui, que com sempre espero que us hagi agradat
tan com a mi.
Us recordo que aquest
divendres tenim de nou un magnífic concert de Jazz a càrrec dels The Moonrivers & Celeste Alías, a
les 22h, concert encabit en el 33è
Festival l’Hora del Jazz – Memorial Tete Montoliu, i amb l’entrada
gratuïta.
Doncs ara sí, ho
deixem aquí, gràcies per ser-hi aquí o al blog del programa que ja sabeu què és
www.jazzclubdenit.blogpspot.com.es i jo mateix Miquel Tuset i Mallol qui l’ha realitzat,
xerrat pels descosits d’interessos comuns, espero, i seleccionat les seves
músiques, us espero la setmana vinent, si podeu, voleu i en teniu ganes i us
desitjo molt bona nit i bon Jazz Club de nit en el Jaç de cadascú. Miquel Tuset
i Mallol.
0 Comments:
Post a Comment
blogger templates |