Programa 252: Richard Sears Trio, Juanjo Fernández Quinteto i RS Atlantic/Basque Faktor, 15 de juny de 2016
Molt bona nit a tothom des d’aquí Ràdio
Sant Vicenç i el programa Jazz Club
de Nit....Aquest programa i tots els programes de JCdN, estan dedicats a la
persona que ens va ensenyar el Jazz, Juan
Claudio Cifuentes, “Cifu”, pels amics, que ens va deixar un malaguanyat
dimarts 17 de març de 2015 després de tota una vida dedicada al Jazz. Pioner i
mestre, serà insubstituïble.
El seu Jazz entre amigos a TVE2 què
és aquesta sintonia que heu escoltat i els programes de ràdio “Jazz Porque Sí” i “A todo Jazz”, són el seu llegat que mai oblidarem. Ja sabeu que ens
podeu escoltar a Ràdio Sant Vicenç 90.2
o per Internet entrant a la web de l’emissora, http://www.radiosvh.info i des d’allà
prement el botó del directe cada setmana, els dimecres i diumenge a les 22h i
fins les 23h i tants minuts...aquests darrers són variables, afortunadament.
Doncs per aquesta setmana tenim dos esdeveniments musicals a casa
nostra, l’un encabit en l’Estiu de Cultura, el divendres a les 22h al Molí dels
Frares, i protagonitzat per la Marina
Tuset Quintet amb Víctor Mirallas,
saxo tenor; Kquimi Saigi, teclats; Joan Pasqual, baix elèctric i Dídak
Fernández, bateria. I un dia després i a la Sala Xica celebrarem el 7è
Aniversari del Jazz Club La Vicentina
i ho farem amb la cantant americana de Philadelphia
establerta a Catalunya de fa temps, Violetta Curry. L’acompanyaran Jaume Vilaseca, piano; Dick Them,
contrabaix i Guillem Arnedo, bateria. Doncs ja ho veieu, dos esdeveniments
d’envergadura a Sant Vicenç dels Horts, els quals podreu gaudir amb tota
seguretat...
Doncs ja hi tornem com sempre amb un programa farcit de novetats dels
nostres músics i de les nostres editorials i serà doncs amb el treball de Fresh Sound Records del pianista
americà Richard Sears Trio Skyline,
que ves per on l’altre dia, davant de 23 Robadors me’l va presentar l’amic Gonzalo del Val. Seguirem amb el
projecte primer de Juanjo Fernández
Quintet anomenat Frozen Frame, disc editat per Quadrant Produccions. Acabarem el programa amb el darrer projecte
dels RS Faktor anomenat Akúfeno,
disc editat per Errabal Jazz.
Comencem el programa de la mà del jove pianista americà en un disc
editat per Fresh Sound...i parlant
d’ells...
Doncs deixeu-me que us digui que podeu anar a la botiga Blue Sounds al carrer Benet Mateu 26 i
comprar de tot i més relacionat amb el món del Jazz...discos, llibres, dvds,
vinils....etc. Allà hi trobareu els caps de setmana i dilluns pel matí a l’amic
Enrique Heredia, mentre que la resta
de dies hi trobareu a l’Esteban.
Ells dos us assessoraran en tot lo de Fresh
Sound Records, editorial creada pel gran entusiasta amant del Jazz, Jordi Pujol Baulenas, des d’aquí una
forta abraçada..
El projecte del pianista Richard
Sears.....anomenat...
“SKYLINE”
Richard Sears Trio
Editat per Fresh Sound New Talent FSNT 479
Enregistrat i mesclat per Sam Jones el 24 i 25 de
juny de 2014 al Redwood Room a Los Gatos, Califòrnia.
Mesclat per Peter De Wagter
Produït per Richard Sears
Productor executiu Jordi Pujol
Richard Sears, piano
Martin Nevin contrabaix
Evan Hughes, bateria
Comencem ja sense més dilacions amb la música del programa d’avui, una
música que serà diversa, primer amb la què més ens aproparà al Jazz, així tal
qual, amb aquest trio de piano, contrabaix i bateria....
Som-hi doncs amb el primer tema, per anar-nos introduint en les seves
sonoritats dolses i us posaria la coneguda balada interpretada per Bird i composada per Rainger & Robin anomenada 6.-
Easy Living però no ho faré, caldrà que us feu amb el disc, i sí que podreu
escoltar força swing en el primer tema del mateix Sears anomenat...
3.- En Passant (R.
Sears) 3m50s
Docs amb aquesta meravella de composició pròpia hem començat el programa
d’avui, amb la música de Richard Sears,
iniciada amb una quasi suite dolça per després arrencar amb un temperat swing i
la intervenció del Martin Nevin al
contrabaix, per després entrar amb una màxima suavitat la música del piano, sí,
amb un swing controlat...al final però, han tornat als orígens del tema, amb
reminiscències clàssiques.
En Richard és un músic ara de Brooklyn
però que va créixer a l’ombra de les muntanyes de Santa Cruz. Està creixent amb molta força en l’escena del Jazz i
s’ha distingit com un ferotge improvisador i compositor ambiciós. Amb aquest
disc de Fresh Sound ha aconseguit
que la crítica l’aclami i vegi en ell a una de les més importants realitats. En
la última dècada Sears ha tocat amb
gent com Chick Corea, Joshua Redman,
Eric Revis i Billy Hart. Com a
compositor ha rebut encàrrecs de la Fundació Aaron Copland i la Societat de
Jazz de Los Angeles per una Suite de sis parts en honor d’Albert
"Tootie" Heath, que es va estrenar amb la llegenda de la bateria a
l'Angel City Jazz Festival de 2013.
Seguim amb un altre magnífic tema, aquesta vegada no del jove compositor
i sí d’un dels més clarividents i qui va donar, conjuntament amb algú més, el
senyal de sortida de cap al Free, l’Ornette
Coleman amb el tema anomenat....
5.- Tears Inside (O.
Coleman) 6m04s
I quin magnífic tema de l’Ornette
tema aquest encara dins dels arquetipus del Blues però que ja va interpretar
diguem-ne a la seva manera i a un tempo ostensiblement superior al que ens ha
presentat el Richard i amb la seva
formació aleshores trencadora sense instrument harmònic. La interpretació
calmada del jove pianista amb les dues mans fent la melodia permet relaxar-nos,
sense preses, i deixar-nos portar pel marcat swing de la secció rítmica en un
tema on descobrim de quina manera s’ha plantejat el tema, amb les dues mans
treballant alhora...
Havent crescut a Los Gatos, es va deixar inspirar per la
abundant oferta de Jazz que es feia a la badia trobant mestres i mentors que el
van encaminar en el piano com Smith
Dobson i Geoffrey Keezer. Es va
traslladar a Los Angeles el 2005 per
estudiar a la Thornton School of Music de la USC, i va buscar improvisadors
veterans, forjant relacions importants amb Roy
McCurdy, Atzar Lawrence, Putter Smith, i el més important Albert Heath. El 2012 quan encara
s’estava a Los Angeles, Richard va gravar un LP directe al disc del segell
independent Stones Throw amb el baterista Louis Cole, de la banda Knower,
i amb multi-instrumentista Sam Gendel,
guia espiritual darrere del projecte psicodèlic INGA.
Aquest músic jove ens vol mostrar també de quina manera es pot acostar,
aproximar al Jazz contemporani i ho fa d’una excel·lent manera i ho podreu
comprovar en aquest tema, també propi anomenat.....
4.- Sturm (R.
Sears) 5m51s
Aquest Sturm, podria ser ben bé un Storm, de tempesta, tot i que ja
vegeu que bastant controlada. El jove mestre ens mostra de nou la seva
debilitat de tocar amb les dues mans la mateixa melodia aconseguint els
contrastos sonors adequats. Després però i en el seu solo, ha deixat la mà
esquerra quasi aturada una bona estona i
amb la única solista, la dreta, ens ha mostrat el seu tarannà més agosarat
improvisant de manera contemporània, i no estic parlant de l’època i sí de
l’estil introduït allà pels finals dels 60s i principis dels 70s i que
afortunadament encara molts músics interpreten aquest tipus de Jazz.
Richard segueix mantenint un
profund compromís musical amb els seus contemporanis, i a Nova York, realitza
concerts regularment amb els seus companys com els saxofonistes Roman Filiu i Ben van Gelder, el contrabaixista Martin Nevin i el baterista Craig
Weinrib. Actualment, Richard manté una bona agenda amb actuacions i dedicat
a l’ensenyament i ho fa als EUA i a l'estranger. A l'abril de 2016, va donar un
concert de piano a Tanger pel Dia Internacional de Jazz, presentat conjuntament
amb la UNESCO i l'Ambaixada dels Estats Units del Marroc. Richard és un
executant destacat i compositor en residència al Festival Internacional JazzUV a Xalapa, Mèxic
el 2015. Actualment, Richard és membre de la facultat en la Nova Escola de
Música Contemporània a Nova York, i el Taller de Jazz de Stanford a Califòrnia.
Acabem el projecte del Richard
tot i dient-vos que queden encara uns magnífics temes els quals hauríeu de
poder escoltar després d’haver adquirit el disc a la botiga de Blue Sounds del carrer Benet Mateu 26,
de Barcelona, al barri de Sant Gervasi. Bé, acabarem amb el tema amb el segon
tall del disc, també composició pròpia anomenada...
2.- Golden Hour (R.
Sears) 4m52s
Tema aquest iniciat també delicadament, ja però amb un tempo viu, ideal
per acabar el programa havent pogut escoltar les “bones maneres” què té el
nostre jove pianista, jove però ja amb un bon historial al seu darrera, gràcies
sobretot a la seva mestria al piano. Aquest ha estat un tema amb un magnífic
swing i amb un llenguatge modern en les improvisacions del nostre heroi. Una
composició molt ben aconseguida que s’ha fet notar en el moment que el líder ha
deixat pas al walking del contrabaix, i de quina manera ha canviat tot plegat i
més després amb ell mateix en plena impro, ben reforçada per una secció rítmica
compacte i precisa, ideal per transportar-lo a l’infinit de la seva imaginació.
I ara seguirem nosaltres amb un projecte jo diria que radicalment
diferent, tot i esperant que us endinseu amb la música, diferent, de la
proposta següent amb el projecte de Quadrant...i parlant d’aquesta
editorial....
Recordeu però que podeu trobar el millor del jazz que es fa a casa
nostra entrant a la web de Quadrant Produccions www.quadrantproduccions.es, allà
tindreu la possibilitat d’adquirir els discos que vulgueu i veure tot el
catàleg d’aquesta editorial del Lleida dirigida pel Josep Ramon Jové, des
d’aquí una forta abraçada..i parlant de Quadrant...
“FROZEN FRAME”
Juanjo Fernández Quinteto
Editat per Quadrant Produccions Q00067J
Enregistrat, per Giuliano Gius Cobelli a l’Escola de
Música de Casp (EMC). Mesclat i masteritzat als TAAK Studio.
Produït per Josep Ramon Jové per Quadrant
Produccions.
Juanjo Fernández, piano i composicions
Alexander Reichardt,
saxo alto
Jordi Casas, clarinet
Emanuele Tiziani, guitarra i arc
Giorgio Fausto Menossi, bateria.
Aquest és un treball que han presentat al Jazzsi entre d’altres espais, i el tema que ara escoltareu ha sonat
en el programa de divulgació científica Efervesciencia...escoltem-lo
doncs, aquest el primer d’aquesta proposta certament molt personal, amb el tema
anomenat....
5.- Domingo en
Outeiro (J. F.) 3m40s
Doncs amb aquesta
música un tant malenconiosa i amb un tarannà majestuós hem començat amb el
projecte del Juan Fernández.
Realment aquest és un projecte que destil·la “classicisme” per les quatre
parets.
Vegem què ens diu el
Josep Ramon des de la web de Quadrant...
Frozen Frame és el títol del
disc que presenta el pianista i compositor Juanjo Fernandez, un projecte en
formació de quintet que deixa clar que el seu líder és un creador obert i
difícil d’encasellar. Escoltar el disc suposa endinsar-se en territoris on,
sempre amb el jazz com a denominador comú, regnen la fusió i el mestissatge. En
Frozen Frame el jazz de tradició moderna camina de la mà amb sonoritats i
trames rítmiques properes a la música contemporània o simplement es deixa
escoltar com fusió amb majúscules. Es tracta sens dubte d’un projecte singular,
original i ple de personalitat pròpia.
Seguim amb un altre
tema un tant inquietant i també amb el tarannà similar...
3.- Hay quien
escriba mil palabras al dia? (J.
F.) 5m51s
El piano inicial ha donat el senyal de partida de la melodia, aquesta
amb notes llargues i ben arrastrada per la constància rítmica. És ben bé què
sembli que l’autor ens vulgui fer pensar alguna cosa profunda. El saxo alto i
clarinet ens embolcallen amb les seves notes, i mentrestant, el baterista, amb
les simples escombretes i el seu ritme persistent a la vegada que la permanent
pulsió del contrabaix se’ns emporten...a un altre punt delicat, dolç on el
guitarrista, de manera suau dóna pas al solo del Alexander al saxo alto, amb un bon fraseig i permanent motiu
melòdic d’aquest i el clarinet...un tema que s’acaba de cop, així mateix.
Seguim doncs amb un altre tema d’aquest disc força especial....
8.- 5:40 A.M. (J.
F.) 6m24s
Doncs de quina manera se’ns ha anat emportant aquest tema, persistent i
rítmica fins arribar a un punt mort que ràpidament agafa vida i de quina
manera. Realment que és ben bé una mena de suite de 6 temes dins del tercer i
així, de manera gràfica ens ho fan veure amb una clau, aquelles que escrivíem a
les escoles. El primer que us he posat i aquest darrer estarien inclosos, si ho
he entès bé en el segon, el tall tercer, el de les 1000 paraules escrites en un
dia.
I és així, sense poder-vos dir massa coses del Juanjo que anirem acabant el projecte d’aquest compositor del qual
li hem estrenat el seu primer treball, tot un repte emmarcat entremig del jazz
i aires clàssics...
El quintet, barreja de nacionalitats, m’ha semblat que dos d’aquí, dos
italians i un alemany, destil·la “savoir faire” melòdic i rítmic, i les
composicions tenen el denominador comú de l’estil musical de l’autor, són força
personals i aquesta és una música que és important per la seva indiscutible
personalitat i imaginació. Les improvisacions, tot i que no massa extenses, són
reeixides i es veu la seva submissió a la composició, la mare dels ous.
Acabem doncs amb el primer tall del disc, un tema curtet de menys de
4 minuts amb un títol llarg i
significatiu....
1.- Breve introducción al correcto manejo de la
sierra de arco 3m52s
Doncs amb la mateixa constància rítmica l’hem començat i acabat, i
entremig el so del clarinet i les notes llargues d’una altra melodia
malenconiosa, la qual, gràcies a la rítmica permanent no ens deixa caure en cap
estat tristot. El clarinet és aquí el so dominant a la vegada que el ritme. Jordi Casas n’és el seu intèrpret i ben
bé que ho broda, ja cap el final amb l’altre vent d’acompanyant. Un tema, la
rítmica del qual ens el fa ideal per acabar aquest, el primer projecte del Juanjo Fernández. Un disc aquest que
podeu aconseguir entrant a la web de Quadrant Produccions....
Acabem ja el programa 252 amb el darrer projecte de la nit, un projecte
sorprenent per la seva música però més encara per com s’ha fet. Aquests
companys de RS Faktor són com un
col·lectiu que agermana les músiques de l’atlàntic i del país basc. Les tres
formacions diferents que han enregistrat aquest projecte ho han fet en tres
sessions diferents, dues a Coruña i
una a Beasain...som-hi doncs amb
aquest projecte..
“AKÚFENO”
RS Faktor
Editat per Errabal Jazz ER 082
Enregistraments al Bruar
Estudio de A Coruña per Xabier Ferreiro “The Man” el 15 de novembre de 2014 i
25 d’abril de 2015.
Enregistraments a Pottoko
Studio de Beasain per Freddie Peláez el 20 de desembre de 2015.
Mescles, màster i producció
musical realitzades el 15 i 17 de gener de 2016 al Bruar Estudios per Xabier Ferreiro.
Hi ha dues formacions, RS
Atlantic Faktor i RS Basque Faktor
els músics dels quals us comentaré en cada tema, però sí que el líder hi és en
tots els temes.. Rubén Salvador,
tronpeta eta flugelhorna.
Totes les composicions són del Rubén
Salvador excepte Outubro què és de l’Hilario Rodeiro.
Comencem ja amb aquest projecte certament complex com heu pogut escoltar
amb tres formacions diferents enregistrant en tres dies diferents, i sempre amb
el líder i tronpeta eta flugelhorna, així en basc com està escrit en el
magnífic llibret del disc. La idea és que pugueu escoltar les diverses melodies
i estils que hi ha en aquest disc, o sigui que començarem amb l’únic tema
cantat i ja ho sabeu, per la Lucía Souto
amb la formació RS Atlantic Faktor amb:
Miguel Cabana, bateria; Simón
García, kontrabaxua; Nani García, pianoa; Lucía Souto, ahotsa i Rubén Salvador,
tronpeta eta flugelhorna.
En el tema dedicat a la seva germana petita anomenat evidentment....
6.- Veronica (R.
Salvador) 5m12s
Doncs Veronica es deu dir la seva germana petita, i amb aquesta delicada
bossa l’ha recordat tot i explicant-nos que sempre ha estat al seu costat i que
li ha donat sempre el suport necessari. La veu de la Lucía Souto és l’adequada per transmetre-li l’amor del germà, el
qual ens ha mostrat el seu càlid so del seu flugelhorna. El contrabaixista Simón García ho ha endolcit amb un solo
força melòdic. En fi una preciositat de tema per començar aquest projecte.
Rubén Salvador. Trompeta - Flugelhorn.
Titulat superior en Trompeta
Clàssica i Jazz.
Ha estudiat amb professors com Chris Kase, Bob Sands, Jordi Rossy,
Iñaki Salvador, Víctor de Diego, Andreij Oleijnizack, Joaquín Chacon, Guillermo
Klein, Miguel Blanc o Mariano Díaz i participa en nombroses masterclass amb
Winton Marsallis, Randy Brecker, Tim
Haggans, Joe Magnarelli, Walter White, Dick Oatts, Mathew Simons, Perico
Sambeat, David Pastor o Raynald
Colom.
Experiència docent a les
Escoles de Música de Donosti, Corunya, Amurrio, Araia, Zarautz i Conservatori
de Música de Miranda d'Ebre.
Professor Titular del V, VI i
VII Seminari de Jazz i Musica Moderna de Burela.
Seguim ara amb el primer tall del disc, també amb la formació RS Atlantic Faktor amb:
Miguel Cabana, bateria; Simón
García, kontrabaxua; Pablo Añon, saxo altoa; Iago Mouriño, pianoa i Rubén
Salvador, tronpeta eta flugelhorna.
En el tema “Sense joc”..un joc de paraules per denominar la combinació
de compassos d’amalgama sobre els quals es basa aquesta composició, i on la
seva melodia, va solcant com si fos un vaixell en un dia de molt mala mar, però
amb el capità tot i tranquil i ben calmat.
1.- Jokorik Gabe (R.
Salvador) 5m46s
Doncs amb una mica més de tempo però també de manera delicada i
l’inconfusible so del piano elèctric que ben bé podria ser un Rhodes, ha començat
aquest tema amb la línia de baixos iniciada pel contrabaixista Simón García. Els dos vents han iniciat
el motiu principal del tema per ben aviat ficar-s’hi el líder amb la seva
trompeta en la seva improvisació, la d’un trompetista que ha aprés entre
d’altres dels nostres amics David Pastor
i Raynald Colom. El saxo alto Añon
fa una magnífica aportació amb un so modern i amb un bon llenguatge jazzero.
Les delicades sonoritats del piano elèctric, ara amb el Iago, omplen l’espai amb acords eteris i notes celestials, tot això
amb una base rítmica sòbria per ben aviat tornar-hi els dos vents amb la
melodia principal i anar acabant amb un turnaround...
Toca amb formacions de Pop,
Rock, Cantautor com Kiko Veneno, Los Enemigos, Xoel Lopez, Mike Farris, Juan Carlos
Perez, Gontzal Mendibil, La Otxoa, Gat Charro, etc, i de Soul, Funk, Reggae,
com Mauri Sanchis, Ortophonk, Potato, Begoña Bagmatu, etc ...
Pren part de l'elenc de músics
en els musicals "Bilbao-Bilbao" i "Arrupe".
Pel que fa al jazz, ha tocat
sota la direcció de Bob Sands, Dusko Goykovich, Dick Oatts, Miguel Blanco,
Bobby Martínez, Jesús Santandreu, Iñaki Askunze o Francisco "Latino"
Blanco, en diferents Big Bands.
Seguim ara amb la formació RS
Atlantic Faktor amb Miguel Cabana,
bateria; Simón García, kontrabaxua; Nani García, pianoa; Lucía Souto, ahotsa i
Rubén Salvador, tronpeta eta flugelhorna en el tema dedicat a l’extrem
atlàntic de Galícia allà a les
“Torres d’Hèrcules”, on el compositor vol plasmar tots els elements terra, mar
i aire i fer-ho amb els instruments piano, contrabaix i melodia (trompeta i
veu)..
8.- Hercules Tower (R.
Salvador) 8m01s
Doncs un tema que m’ha recordat a l’amic Juan de Diego i el seu Trakas
tant pel so com l’estil rítmic i melòdic, si se’m permet. Un tema magnífic amb
un permanent Groove i crec que la millor improvisació que li he escoltat al
líder en aquest disc. Molta marxa, tot i que trobo que està controlada
relativament...un solo del pianista Nani
García força reeixit amb una secció rítmica força compenetrada, tot i
deixant-li pas al bateria per desfogar-se, que ja li tocava, i després tornen
als inicis, amb la veu de la Lucía
acompanyant als vents.
En l’apartat del Jazz ha tocat
amb músics de la talla d'Iñaki Salvador, Andreij Oleijnizak, Ion Robles, Agustin
Guereñu, Gonzalo Tejada, Hasier Oleaga, Roberto Pacheco, Miguel Cabana, Nani
Garcia, Roberto Somoza, Gonzalo del Val i un llarg etc ...
Participa en nombrosos
projectes de jazz, però el mes destacable és el seu propi R.S.Faktor, el qual
ha tocat en prestigiosos festivals de Jazz com el de Sant Sebastià, Vitòria,
Salamanca o Elorrio.
Acabem el projecte del Rubén
Salvador amb la RS Basque Faktor, Hilario
Rodeiro, bateria; Javier Mayor, kontrabaxua; Satxa Soriazu, pianoa i Julen
Izarra, saxo tenorra amb un tema que va compondre després d’arribar a Galícia una vegada es va familiaritzar
amb l’entorn, amb la feina sota control i tocant amb els músics de la
ciutat...un moment de felicitat o sigui...
7.- Boa Onda (R.
Salvador) 5m35s
Doncs ja vegeu quin tros de tema, melodia curta per després encetar un
swing imparable, el qual ha servit al Julen
Izarra per embrancar-se en el seu solo amb un so impressionant i bons
recursos tècnics. Un swing permanent que serveix de base als solistes per
desenvolupar, com ha fet també el líder a la trompeta i el pianista Soriazu també de manera magistral. Un
molt bon tema per acabar projecte i programa...i recordar-vos que entrant a la
web de Errabal Jazz podreu
aconseguir aquest magnífic projecte.
Aquest projecte va treure al mercat
el disc "Starting", el qual va rebre nombroses i bones critiques, a
més a més del Premi Especial del Jurat a Millor disc de Jazz del País Basc per
la Fundació BBK Jazz, premi lliurat pel mateix Juan Claudio Cifuentes "Cifu". Pel que fa a enregistraments,
té més de 40 discos gravats de diferents estils i músiques. Actualment acaba de
sortir al mercat el seu nou disc "Akufeno" el qual està rebent grans
critiques i acceptació per part del públic...aquest que hem escoltat...
Doncs ja hem acabat el programa i espero com sempre que us hagi agradat
tot i la diversitat d’estils, començant pel trio de jazz amb el Richard Sears, per després ficar-nos en
el personal projecte del Juanjo
Fernández Quinteto i acabar amb aquest del Rubén Salvador...bé abans d’acomiadar-me us voldria recordar els
dos concerts que tenim aquesta setmana al nostre poble, l’un encabit en l’Estiu
de Cultura, el divendres a les 22h al Molí dels Frares, protagonitzat per Marina Tuset Quintet amb Víctor Mirallas, saxo tenor; Kquimi Saigi,
teclats; Joan Pasqual, baix elèctric i Dídak Fernández, bateria, i un dia
després a la Sala Xica, celebrarem el 7è Aniversari del Jazz Club La Vicentina i ho farem amb la cantant americana de Philadelphia establerta a Catalunya de fa temps, Violetta Curry. L’acompanyaran Jaume Vilaseca, piano; Dick Them,
contrabaix i Guillem Arnedo, bateria. Doncs ja ho veieu, dos esdeveniments
d’envergadura a Sant Vicenç dels Horts, els quals podreu gaudir amb tota
seguretat...
Ara sí que ho deixem estar, o sigui que gràcies per ser-hi aquí o al
blog del Jazz Club de Nit, molt bona nit a tothom i bon Jazz Club de Nit en el
Jaç de cadascú.
Miquel Tuset i Mallol.
0 Comments:
Subscribe to:
Comentaris del missatge (Atom)