Molt bona nit a tothom des d’aquí Ràdio Sant Vicenç i el programa Jazz Club de Nit....Aquest programa i tots els programes de JCdN, estan dedicats a la persona que ens va ensenyar el Jazz, Juan Claudio Cifuentes, “Cifu”, pels amics, que ens va deixar un malaguanyat dimarts 17 de març de 2015 després de tota una vida dedicada al Jazz. Pioner i mestre, serà insubstituïble.

El seu Jazz entre amigos a TVE2 i els programes de ràdio “Jazz Porque Sí” i “A todo Jazz”, són el seu llegat que mai oblidarem.
Ja sabeu que aquest programa el fem els dimecres i els dijous en diferit a la mateixa hora. Ens podeu escoltar en directe per online a radiosvh.info i des d’allà prement el botó del directe. Qui us parla, Miquel Tuset i Mallol mirarà de fer-vos gaudir amb la selecció de músiques improvisades que avui escoltareu a Jazz Club de Nit.

El Programa d’avui estarà farcit de novetats, com sempre, i tindrà podríem dir dues parts diferenciades, tot i les diferències entre els quatre projectes presentats. Començarem amb dos projectes on la música “pop” estarà barrejada amb el Jazz a base de les improvisacions dels músics.
La segona part serà així com una mica més funky i també hi haurà aires Cubans, però abans deixeu-me que us digui que podeu trobar el millor del jazz que es fa a casa nostra entrant a la web de Quadrant Produccions www.quadrantproduccions.es, allà tindreu la possibilitat d’adquirir els discos que vulgueu i veure tot el catàleg d’aquesta editorial del Lleida dirigida pel Josep Ramon Jové, des d’aquí una forta abraçada.

O sigui que comencem amb el projecte de Xavier Casellas anomenat...


“LES MIL CARES”
Xavier Casellas

Editat per Quadrant Produccions        Q00062J
Enregistrat i mesclat a Joan Albert & Kako Music el gener de 2014 a Barcelona.
Produït per Xavier Casellas, Jose Alberto Medina i Tom Warburton.
Producció executiva Quadrant Produccions

Xavier Casellas, veu i composició
Jose Alberto Medina, piano, teclats i arranjaments
Jordi Matas, guitarres
Tom Warburton, contrabaix
Juan R. Berbín, bateria i percussió
Caspar St. Charles, bateria i flauta
Pere Bardagí, violes i violí i arr. cordes a 7.
Claudio Marrero, saxos alto i tenor
Yasmina Azlor, cors

Tots els temes són d’en Xavi Casellas excepte el 8è i 9è...
Escoltem doncs ja el primer tema del disc anomenat..

1.- Last time you were here            (X. C.)            4m40s

Doncs aquesta és la veu i la sonoritat d’aquest projecte on la música incorporada en el seu primer ADN, la del rock-pop, la fa casar amb el Jazz, la música que de fa força anys és la seva passió. Ens trobem amb la participació dels mestres que l’acompanyen, com en Jordi Matas, el més rocker dels guitar jazz men. Un tema al voltant del folk on la veu profunda d’en Xavi s’emmarca dins el background musical creat pel Jose Alberto Medina, amb participació estel·lar de la guitarra de Jordi Matas, el contrabaix del Tom Warburton i el piano del mateix Jose.

Vegem què ens diuen des de Quadrant d’aquest magnífic disc...
“Les mil cares “és el títol del nou disc de Xavier Casellas , un treball que sorprèn per la seva personalitat i frescor. En aquesta ocasió, el vocalista i compositor català ha volgut aprofundir en una tendència que coneix a fons: la fusió entre les harmonies del jazz i l’estètica del cantautor, una forma de fer música que al llarg dels anys ha donat fruits tan destacables com el que ara ens proposa aquest artista. El disc es compon de nou tracks, dels quals set han estat signats pel mateix Casellas. Els dos restants són una interessant adaptació d’un original de Rosa Passos i F. de Oliverira i un cover d’”American Tune”, un clàssic de l’imprescindible Paul Simon.

Aquí teniu un enllaç a la biografia d'en Xavier extreta del Taller de Músics:


Escoltem doncs ja el següent tema que serà el....

5.- Don’t get me wrong        (X. C.)            4m29s

Un magnífic tema iniciat per Xavi i Jordi on la profunditat de la veu i el so brillant de la guitarra d’en Jordi donen peu a la participació de la resta de companys.  Aquest tema te un canvi harmònic en la B que crec està súper ben trobat, i que em recorda grans moments dels 70s, i concretament a Pink Floyd i a alguns més. Sons estratosfèrics de la guitarra d’en Jordi Matas amb les harmonies d’en Jose Alberto Medina i la magnífica veu d’en Xavi.

Aquest és un disc que em va donar el mateix Xavier en una WTF del Jamboree, la del 14è aniversari i que em vaig escoltar ben aviat. Us haig de dir que em va entrar a la primera, la qual cosa vaig comentar al Facebook tot i parlant d’aquest projecte on en Claudio Marrero també hi participa.
Que un disc t’entri a la primera no és cosa massa normal, i sol passar que, o te l’has d’escoltar una mica més, o has de fer una acurada selecció de temes. Aquest no és el cas, i us dic que la dificultat rau en haver-me de decidir i escollir els temes que sonaran.

Seguim amb el tema següent, i també seguint la delicadesa, ara potser encara amb molta més...en el tema..

6.- Mataperros          (X. C.)            4m56s

Un altre tema on les harmonies i canvis són la clau de volta a banda de les bones interpretacions dels companys. Un dels punts importants en aquest projecte són les lletres, totes del líder de la formació. Lletres que encaixen a la perfecció amb les melodies, que per això ambdues coses les ha fet ell mateix.
Un tema preciós des de la primera nota fins la darrera.
Recordem que Xavier Casellas és un dels pocs cantants masculins de Jazz de casa nostra. És ben cert que hi ha moltes més cantants que homes que ho fan. Xavier ha parit una obra personal i íntima on la delicadesa te la màxima preponderància.

Acabem amb una de les dues versions d’aquest disc, en aquest cas és una preciosa bossanova de Rosa Passos-F. De Oliveira anomenada....

8.- Mont of March in Salvador        (R. P. & F. O.)           6m06s

Ja heu pogut escoltar que els temes que hem posat, i la resta també, tenen aquest aire càlid i delicat d’un projecte on “lo personal” és el més important. Un projecte on es respira la personalitat de l’autor en cadascun dels temes interpretats i que ens serviran per conèixer a aquest gran músic de casa nostra i per tant, el que caldrà fer serà anar a la web de quadrant produccions i mirar d’aconseguir-lo i sinó fer-ho a les botigues de Jazz de casa nostra. En aquest tema heu pogut escoltar el magnífic so del jove saxofonista canari, Claudio Marrero, músic que veiem i escoltem molt sovint a les WTF del Jamboree. Claudio no para de créixer en tots els aspectes menys en el relacionat amb la seva alçada, que ja és prou gran, però ens els aspectes personals i musicals te una molt bona predisposició i aptituds que segur li proporcionaran grans alegries en aquesta vida.
Doncs aquí també hem pogut gaudir amb la mestria de l’estimat amic Jose Alberto, des d’aquí una gran abraçada i que vagi bé la “La Fábrica de la Isleta”.

Seguim doncs amb el següent projecte de la nit on el rock-pop també s’hi veurà totalment reflectit.....estem parlant del projecte del gran pianista Jaume Vilaseca amb el seu Trio anomenat...


“JAZZNESIS II”
Jaume Vilaseca Trio

Editat per Discmedi Blau                        DM5152-02
Enregistrat i mesclat per Jordi Vidal als estudis Laietana entre octubre i novembre de 2014.
Produït per Jaume Vilaseca i Mercè Puy.

Jaume Vilaseca, piano i veus
Dick Them, contrabaix
Ramón Díaz, bateria i percussions
amb
David Pastor, trompeta (1 i 5) i fiscorn (5)
Víctor de Diego, saxo tenor (1) i flauta travessera (7)
Fredrick Carlquist, saxo tenor (2,5,6) i clarinet (5)

Tots els temes són de Genesis composats entre el 1970 i el 1974

Vegem qui és en Jaume Vilaseca entrant al seu web:


Comencem amb tema del disc “Selling England by the Pound” anomenat...

3.- Dancing with the moonlight knight        (Genesis)       6m35s

Doncs no sé si als qui ho escolteu us recorda temps passats perquè a mi sí. Temps en els quals música com aquesta sonava al Totem i jo mateix la posava en els magnífics “Dimecres Progressius del Totem”..i fins i tot havíem fet alguna matinal els diumenges només pels vertaders aficionats que ens hi congregàvem per escoltar discos sencers de gent com Genesis, Van der Graaf Generator, King Crimson, Pink Floyd, etc, etc....quins anys....on la música ens servia per escapar-nos de la pressió del franquisme.

Seguim escoltant ara amb la veu de la Mar Vilaseca, filla del Jaume...escoltem-los en un tema del disc Foxtrot, on totes les composicions d’aquest disc eren de Tony Banks, Phil Collins, Peter Gabriel, Steve Hackett, i Mike Rutherford. Escoltem doncs el preciós tema anomenat....

4.- Time table            (Genesis)       6m35s

Doncs ja heu pogut escoltar quina delícia de tema ens ha cantat la Mar Vilaseca ben acompanyada pel seu pare i mestre de les 88 tecles, a més del magnífic i profund so del contrabaix del Dick i la perfecta pulsió rítmica marcada pel Ramón i tan bé interpretada en el magnífic solo del Jaume.

I seguint amb la tònica delicada dels temes anteriors ho farem ara amb la col·laboració del Víctor de Diego a la flauta travessera en el preciós tema d’un altre increïble disc de Genesis, el “Trespass”, anomenat..

7.- Dusk         (Genesis)                  4m09s

Doncs ja heu pogut escoltar la magnífica intervenció estel·lar del Víctor de Diego a la flauta des del principi amb la preciosa melodia per després seguir amb la seva magnífica improvisació amb la claríssima pulsió del piano del Jaume. I de quina magnífica manera ha iniciat Víctor la seva improvisació a ritme de Bossa en un canvi subtil i perfecte. Una vertadera meravella que poc després torna als orígens ara amb la melodia interpretada pel piano del Jaume i acabant Víctor de manera increïble....

Acabarem amb el preciós tema de l’increïble disc de Genesis, “Nursery Crime” ara amb la col·laboració de Fredrik Carlquist al saxo tenor anomenat.....

6.- Fountain of Salmacis     (Genesis)       7m40s

Un magnífic tema de Genesis que parla de la font de Salmacis on hom qui hi bevia s’efeminava i a "Nursery Cryme" de Gènesi, la cançó "La font de Salmacis" explica la història de l'intent de violació de Hermaphroditus per Salmacis. En la història d'Ovidi els cossos de Salmacis i Hermaphroditus queden eternament fusionats la qual cosa es reflecteix en la lletra de la cançó: "I després la carn i els ossos es van fusionar estranyament, per sempre per ser només un sol cos”.
I quin magnífic tema ens han interpretat amb el preciós piano inicial encetant la melodia per després deixar pas a la gran improvisació del Fredrick mentre al darrera Dick i Ramón fan anar la màquina rítmica i amb quina solvència, i mentrestant Jaume amb espurnes de brillantor. Després Ramón fa el seu gran solo recolzat pels altres tres per tornar-hi amb la melodia i deixant pas a la delicada melodia que em posa la pell de gallina a la vegada que me la fa cantar...tremolo encara d’emoció. Jaume inicia un gran solo a tempo i majestuós i així acabar aquest gran tema...

Doncs ja vegeu quin magnífic disc del Jaume Vilaseca Trio, el Jazznesis II, un projecte que ens va venir a presentar al Jazz Club La Vicentina en un dels Concert-Jam que fem, concretament el del 31 d’octubre de 2014.

Seguim endavant amb el programa però ara canviant quasi radicalment els projectes endinsant-nos en el primer del jove poli-instrumentista Víctor Mirallas anomenat....

“PROTOCOLO”
Víctor Mirallas & Beatbusters

Editat per Temps Record            TR1505-GE15
Editat i mesclat majorment per l’Arnau Figueres al seu Home Studio, a Sant Esteve de Palautordera (el Vallès Occidental, Catalunya) i masteritzat per Josep Roig a Coda Produccions Musicals a Terrassa, entre el mes de setembre del 2014 i febrer del 2015 havent enregistrat la bateria als estudis Wasabi i els teclats als BSO estudis.

Producció artística per Víctor Mirallas i Arnau Figueres.

Víctor Mirallas, saxo tenor i veu lead
Gregori Hollis, trompeta
Guillem Torà, guitarra
Kquimi Saigi, teclats
Joan Pasqual, baix elèctric
Arnau Figueres, bateria
I amb col·laboracions de luxe com..
Marina Tuset, cors (1, 3 i 4)
Toni Saigi Chupi, clavinet (1)
Iscle Datzira, saxo soprano (1)
Ryan Easter, cors i rap (4)
Judit Neddermann, cors (5)
Quartet de corda (5) amb...
Layht Sidiq, violí I
Tania Mesa, violí II
Alliz Nicholas, viola
Marta Roma, cello

I qui és aquest jove crac anomenat Víctor Mirallas? Doncs ho veureu entrant al web de Temps Record:

http://www.tempsrecord.cat/ca/artist/victor-mirallas-beatbusters
 
Escoltem ja el primer tema del disc que serà el primer tall, tema del Víctor i de l’Arnau anomenat....

1.- Blindfold               (V. M. & A. F.)           3m50s

Doncs sí que ens apartat una mica de les músiques escoltades oi?....el Pop hi torna ara de la mà del Funk passejant-se pel Jazz. Un tema on els arranjaments dels vents són obre del Gregori i on tenim que la lletra és de l’Arnau. Iniciat pel punteig de la guitarra i el teclat i amb la veu del Víctor i les veus de Marina i pel darrera una secció rítmica que fa caminar el tema, i de quina manera. El pont del tema és força interessant i de quina manera desenvolupen el tema amb els metalls doblant-se i la improvisació de l’Iscle al soprano, per després tornar als inicis fent un chorus sencer del tema i acabar-lo delicadament.

Protocolo  és el títol del primer àlbum de Victor Mirallas & Beatbusters. Aquest treball és fruit de la col·laboració artística entre Víctor i la banda a la seva estada a les muntanyes del Montseny. Es tracta d’un disc amb cinc temes propis, que conté un mestissatge entre ritmes i melodies afroamericanes, que capta la complexitat del jazz més lliure i el color dels seus acords, però sense renunciar a les melodies i estructures més populars.

Seguim ara amb el proper tema i que és el que dóna títol a l’àlbum...amb arranjaments dels vents a càrrec de Gregory i Víctor amb lletra de Man Costas...tema de Víctor Mirallas...

2.- Protocolo             (V. M.)            3m34s

Un tema iniciat per tota la banda com si d’un descontrol total es tractés saltant-se el protocol. Veu de Víctor i bons arranjaments i combinació sonora dels vents a dues veus, en un tema farcit de groove i que camina sense cap interrupció, amb un leit motiv del tema força ben trobat i una molt bona intervenció del Kquimi al sintetitzador per acabar el tema molt dolçament..

Aquest és un treball artesanal i cuidat fins a l'últim detall, ens diuen ells. Hem gravat a l’estudi del bateria de la banda, Arnau Figueres, cosa que ens ha donat la llibertat de fer el que volíem, tal com ho volíem fer i sense passar per cap filtre. En les lletres hi trobareu des de crítiques a la societat, fins a històries quotidianes de desamor i desafecte. Les lletres han estat escrites per Man Costas, Mireia Pujol, Victor Mirallas i Arnau Figueres.


Seguim ara amb el tema inicial del projecte que Víctor ja va enregistrar en vídeo en la seva estada a Berklee, en el curs o semestre passat, i és el tema anomenat..

3.- Wait awake         (V. M.)            3m38s

Tema amb un funk delicat encetat pels sons estratosfèrics del Kquimi als teclats i la veu delicada del Víctor per ja continuar-lo amb el groove adequat.  Marina hi col·labora amb els cors i Víctor, Guillem Torà, guitarra i demés hi col·laboren en la melodia. Víctor ens deixa espurnes de la seva qualitat al saxo tenor, en un tema, on la lletra i melodia semblen tenir un màxim protagonisme.

Doncs deixarem aquest primer treball del Víctor amb un tema una mica més viu amb lletra de Mireia Pujol i composat pel líder i en Gregori Hollis anomenat...
4.- She’s Now Gone (V. M. & G. H.)          3m18s

Un tema iniciat pels metalls doblats aconseguint un magnífic efecte. Després les veus amb el motiu principal donen pas a la veu del líder, mentre la secció rítmica marca un tempo constant que no et deixarà quiet. Marina fa cors i la seva amiga ha fet la lletra, perfecte oi? Gregori ha iniciat un solo curtet i l’ha continuat ara però amb la participació en pla Rap del Ryan Easter. Després metalls doblats, motiu principal de veus i bye bye...

Doncs amb aquest tema deixem el projecte del Víctor Mirallas & Beatbusters tot i desitjant que l’hàgiu gaudit, avui en un programa que ens ha apropat la música popular al Jazz.

Ara l’acabarem fent un salt cap al buit i sense por a fotre’ns cap trompada amb el projecte de Underpool dedicat a Bola de Nieve, en un projecte divertit per iconoclasta i dedicat a la música de Cuba, amb temes de l’Ignacio Villa, alies “Bola de Nive”. Aquesta és una idea del trempat pianista Javier Galiana el qual a més a més d’interpretar al piano serà la veu de tots els temes cantats, amb lletres que parlen de la vida allà a La Habana amb les músiques d’allà, la llunyana i a la vegada propera Cuba.

Abans deixeu-me que us digui que podeu anar a la botiga Blue Sounds al carrer Benet Mateu 26 i comprar de tot i més relacionat amb el món del Jazz...discos, llibres, dvds, vinils....etc. Allà hi trobareu els caps de setmana i dilluns pel matí a l’amic Enrique Heredia, mentre que la resta de dies hi trobareu a l’Esteban. Ells dos us assessoraran en tot lo de Fresh Sound Records, editorial creada pel gran entusiasta amant del Jazz, Jordi Pujol Baulenas, des d’aquí una forta abraçada...

Som-hi amb el projecte editat per Underpool....


“TOMATE TRIO Y CEBOLLA CANTA A BOLA DE NIEVE”

Editat per Underpool        UNDP-05
Enregistrat, mesclat i masteritzat per Curro Ureba el 16 d’octubre i 3 de novembre de 2014 als estudis Trafalgar de Puerto de Sta. Maria, Càdiz.

Javier Galiana, piano i veu
José López, contrabaix
Juan Sáinz, bateria

I qui són el Tomate Trio y Cebolla ho podrem esbrinar llegint el breu comentari que va fer Pere Pons en motiu de la seva actuació al Jamboree:

Sota la direcció del sempre sorprenent Javier Galiana, els components de Tomate, Trío y Cebolla porten anys dedicats al repertori jazzístic. El pianista gadità resident a Portugal va escollir el marc del Festival Ron Varadero del Bolero celebrat al Jamboree l’estiu passat per a presentar la primera gravació del grup, basada en arranjaments dels temes del repertori del gran pianista, cantant i compositor cubà Bola de Nieve. No es tracta tan sols de la recuperació d’una música emblemàtica del segle XX, sinó també de la relectura en clau jazzística de cançons mítiques com “Drume Mobila” o “Vito Manué”, així com perles amagades com “No siento”. La proposta amb els temes cantats pel propi Galiana suposa tot un esdeveniment  que no convé perdre’s.

Doncs comencem ja amb el primer tema d’aquest trio dedicat a Bola de Nieve amb el tema de Gilberto Valdés anomenat..

3.- Botellero              (G. V.)            5m19s

Doncs suposo que estareu al·lucinant com a mínim, però penseu que darrera d’aquest projecte d’aparença trivial hi ha unes músiques força interessants a la vegada que les lletres i que ens serviran per situar-nos a la bella illa de Cuba allà pels anys 50s del segle passat. I tot això amanit per la gràcia i saviesa d’aquests músics que freqüenten casa nostra, Javier Galiana com a professor a l’Esmuc i José López, un contrabaixista que ha compartit força projectes al Jamboree i a les WTF.

Bola de Nieve era la definitiva Cuba libre, i Javier Galiana ho va saber ben aviat, quan va descobrir un vell vinil perdut per casa seva, també la nítida condició de nàufrags que ajunta als qui persegueixen sirenes. En escoltar el disc, va saber que la sal remullava les tecles del negre, que el cavaller d’Olmedo anava begut pel carrer Obispo i que Víctor Manué s’escapava a Miami en una balsa, tot i no saber anglès i que la seva illa li digués marxa, però com si realement no ho volgués fer. Ara, tants anys després, amb un poderós Jazz establert a la havanera Càdis, els músics d’avui la canten de nou i li brinden un “filin” per resoldre un vell “bisnes” sentimental: el que uneix a la música com als seus intèrprets, com si formessin part d’un mateix oceà. El trio Tomate y Cebolla comparteix amb Bola una autèntica línia d’ombra, la seva desmesurada gana de nous horitzons i la seva set de mestissatge. Una gran embolada....això ens diu Juan José Téllez a l’interior del disc..

Seguim amb un altre tema d’aquest disc tan entremaliat i fresc...amb un tema de Moisés Simons anomenat....

4.- Chivo que rompe tambó            (M. S.)            5m02s

Doncs fixeu-vos en la qualitat dels músics i de les seves interpretacions a banda de la gràcia i frescor dels temes que clarament ens situen en una època llunyana, on difícil seria poder-nos-hi traslladar sense aquestes músiques tan autèntiques, cantades de manera autèntica com feien aleshores.

Però qui és Bola de Nieve?....ho anirem descobrint en el que resta de programa però dir-vos que...Ignacio Jacinto Vila Fernández (Guanabacoa, Cuba, 11 de setembre de 1911 - Ciutat de Mèxic, 2 octubre de 1971), més conegut pel seu nom artístic de Bola de Nieve, va ser un cantant, compositor i pianista cubà. Es tracta sens dubte d'un dels més genials músics que ha donat l'illa caribenya i una genuïna icona de la idiosincràsia cubana.

Seguim ara amb un bolero d’Adolfo Guzmán anomenat....

5.- No puedo ser feliz          (A. G.)            5m01s

I quina delicadesa de tema amb espurnes de tristesa però no de desesperació, i més aviat de resignació..del “què hi farem”....després de la veu del Galiana, el tema ha acabat amb una magnífica i delicada intervenció del Tomate Trio y Cebolla...

De fet Bola de Nieve va ser un pianista i compositor que va recolzar en tot moment el règim comunista de Castro, i tot i la seva homosexualitat, mai va ser molestat per la seva sexualitat, la qual només es va fer pública després de la seva mort. Ja amb prestigi i a la mateixa illa, el 1950 va fer un show a la emissora CMQ “El gran show de Bola de Nieve”. La revolució el va enganxar el 1959 però ell va continuar amb la seva carrera artística.


Va ser un artista aplaudit arreu del món des d’Argentina a Rússia passant pels EEUU on al Carnegie Hall va sortir a agrair-ho al públic una pila de vegades...

Acabem el projecte de Bola de Nieve amb dos temes enllaçats, el primer de Armando Oréfiche, “Messié Julián”, i el darrer, curtet però emblemàtic tema que ell va fer a la seva mida en una actuació al teatre Polietama de Mèxic on l’artista principal, Rita Montaner es va emmalaltir, el conegut tema "Tu no sabe inglé, Vito Manué" (de Eliseo Grenet y Nicolás Guillén)

7.- Messié Julián      (A. O.)                        4m57s
12.- Vito Manué        (E. G. & N. G.)           1m30s

O sigui que primer el simpàtic Messié Julián i després Vito Manué...amb tota la gràcia...”la americana te busca, y tu la tienes que huir....”...he..

Doncs res més, espero i desitjo que hagi contribuït a fer-vos un xic més feliços amb el programa d’avui. Un programa que ha tingut dues parts diferenciades d’estils però de demostrada qualitat ambdues...Primer amb el magnífic treball de Xavier Casellas, “Les mil cares”; després amb el sorprenent treball dedicat a Genesis, Jazznessis II amb el Jaume Vilaseca Trio, aquests dos a la primera part, mentre que a la segona hem gaudit amb el primer treball del jove crac Víctor Mirallas “Protocolo”, i finalment hem acabat amb el més que sorprenent treball dels Tomate Trio y Cebolla canta a Bola de Nieve.

Abans d’acomiadar-me dir-vos que tots aquests discos els podeu obtenir entrant als webs de les corresponents editorials i sinó ho podeu fer anant a les botigues, algunes que encara queden a comprar-los, una de les dues maneres que tenim de mantenir la música i els músics vius..l’altre és anar-los a veure en directe...o sigui, sortiu de casa a comprar discos i a veure concerts en directe.

Bona nit i bon Jazz Club de Nit en el Jaç de cadascú..

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates |