Molt bona nit a tothom, benvinguts a Jazz Club de Nit aquí a Ràdio Sant Vicenç 90.2 amb un programa de Jazz per a vosaltres que us agrada el Jazz, com deia el nostre amic Cifu. A ell li dediquem el programa avui i cada setmana que el fem, o sigui que un petó ben gran Cifu. Aquí Miquel Tuset i Mallol qui us parla, presenta i realitza aquest programa i com sempre amb les novetats de músics i editorials. I ja sabeu que aquest programa forma part de la plataforma col·lectiva i internacional anomenada “esfera jazz”, i que al blog hi trobareu l’enllaç. He dit col·lectiva i ara dic també de pirades i pirats del Jazz i ara ja en som més de seixanta entre podcasts i pàgines web totes relacionades amb el món del Jazz. 

I després de dos programes i 4 hores dedicats a algunes de les músiques de Chick Corea, avui ens centrarem amb projectes on el denominador comú és la guitarra en els seves diverses sonoritats. Tornarà a ser un programa temàtic per l’instrument i no tant per les músiques, que seran diverses. Així que escoltarem algunes cançons del Guillermo Rizzotto, qui ha realitzat multitud de projectes i dels quals en traurem algunes mostres. També escoltarem al Marko Cepak 4tet i algun tema amb en John Stowell i el que va realitzar Samo Salamon & friends, amb tota una colla de seus amics guitarristes, i aquesta setmana amb un micro conte de Carme de la Fuente. 

Doncs sense  més dilació ja podem començar amb les primeres composicions, que seran molt delicades, les del Guillermo Rizzotto. Aquest insigne guitarrista argentí establert a casa nostra, ja porta temps penjant els seus projectes i composicions a la plataforma bandcamp. Aquesta és una bona solució pels temps moderns, tot i que mai hem de deixar d’anar a les botigues de discs i comprar-los allà mateix. El cas és que per la pandèmia, sembla ser la millor solució, la més barata també pels propis músics. Al blog del programa hi trobareu els enllaços als projectes que escoltareu, dels quals us en posaré una petita mostra. El seu projecte és el d’un guitarrista que compagina el Jazz amb la música folklòrica de diferents entorns, havent fet doncs projectes amb el Jazz de denominador comú. Avui però, l’escoltarem en la vesant menys jazzera i per tant més situada  a l’entorn de la guitarra i la seva música més arrelada a les diferents terres que ell ha trepitjat. 


I comencem amb el GUILLERMO RIZZOTTO i el seu “Psychoespheres” i band camp corresponent,

https://guillermorizzotto.bandcamp.com/album/psychoespheres-2020

i aquí tenim a Guillermo Rizzotto, guitarra elèctrica i estris analògics i digitals diversos, en el tema... 

Sauna love part 1 (G. Rizzotto) 7m27s

Doncs acabeu d’escoltar una preciositat de tema del Guillermo, intimista, minimalista a base de repetició del motiu principal, i afegint-hi una sèrie de recursos electrònics i corresponent muntatge per aconseguir la relaxació de la nostra ment, amb possibilitats de poder meditar. Demostra tenir una gran sensibilitat i coneixement de la tècnica per poder “pensar” la música d’aquesta manera. És ben bé música per a meditar. 

I deixeu-me que us digui que podeu entrar al web de www.freshsoundrecords.com per veure l’extens catàleg d’aquesta nostra editorial i també podeu anar a la botiga Blue Sounds al carrer Benet Mateu 26 i comprar de tot i més relacionat amb el món del Jazz...discos, llibres, dvds, vinils....etc. Allà hi trobareu els caps de setmana i dilluns pel matí a l’amic Enrique Heredia, mentre que la resta de dies hi trobareu a l’Esteban. Ells dos us assessoraran en tot lo de Fresh Sound Records, editorial creada pel gran entusiasta amant del Jazz, Jordi Pujol Baulenas, des d’aquí una forta abraçada i gràcies pel teu suport tots aquests anys.


I seguim amb el projecte de SAMO SALAMON “ALMOST ALONE VOL. 1” deixant-vos també l’enllaç al seu bandacamp:

https://samosalamon.bandcamp.com/album/almost-alone-vol-1 

Samo Salamon és guitarrista i s’ha volgut rodejar de tota una colla d’amics guitarristes europeus. Ha fet dos volums d’aquest “Almost Alone”, coses que podeu veure al seu bandcamp. Ell em va fer arribar el seu primer volum i ja us dic que el segon també el teniu al bandcamp. Tots els temes es van enregistrar entre maig i setembre de 2020, i ell mateix ho va mesclar i masteritzar. S’ha de dir que tots els temes són de Samo Salamón. 

Així que proposo que escoltem al líder acompanyat del nostre amic Albert Vila en el tema anomenat. 

Seagulls in Maine (S. Salamon) 5m56s 

Doncs ja veieu de quina manera més delicada anem avui, amb aquests sons de guitarres, acústiques i elèctriques, la primera del líder Samo Salamon i la segon la del nostre estimat Albert Vila. Un duet de guitarristes de primera línia, amb una composició, com ho són totes, del líder. En els solos però, ells dos ja van electrificats, i com es noten les seves intervencions solistes cadascun a un dels canals. S’hi escolten també, cosa de les mescles, sons de l’acústica, aquesta molt més brillant. Una peça molt bonica del líder, amb un canvi tonal molt bonic en el que seria el “pont”, o la segona part del tema, car, l’han acabat de cop després de passar per aquesta part de l’estructura. Una intro molt delicada a guitarra acústica, de preciosa sonoritat, per després entrar-hi tots dos en el que seria la melodia del bonic tema anomenat “Gavines a Maine”. 

Recordeu que podeu trobar el millor del jazz que es fa a casa nostra entrant a la web de Quadrant Produccions www.quadrantproduccions.es  allà tindreu la possibilitat d’adquirir els discos que vulgueu i veure tot el catàleg d’aquesta editorial de Lleida dirigida pel Josep Ramon Jové, des d’aquí una forta abraçada.


I ara seguim amb un tema que va fer en directe “Guillermo Rizzotto + VINDU Ensemble “Live in Norway 2019” (editat a l’Octubre 2020)”. Aquest projecte va estar enregistrat en directe per Vidar Lunden a Flesberg Stavkirke, Numedal, Noruega, l'1 de setembre de 2019, mesclat i produït pel mateix Guillermo Rizzotto. I aquí hi tenim a la cantant noruega Åshild Wetterhus, que també toca un instrument medieval anomenat Kraviklyre (Lira de Kravik, zona on va ser trobat el primer prototip), l'arpista turca Meriç Dönük, el flautista i quenista argentí Pablo Giménez, el noruec Even porten a violí de Hardanger i Guillermo Rizzotto mateix en guitarra, composició, arranjaments i direcció de l’ensemble. 

https://www.guillermorizzotto.com/rizzottovindulive-orders 

https://www.youtube.com/watch?v=tFo6SRW4-3U&fbclid=IwAR2X9x69G1hlXE0lw87nRGpcHb3LVQTI9ts-gtAZsRN5Sv4xIE7FPEXFVQ4 

Las verdades del tiempo (G. Rizzotto) 5m50s

El guitarrista i compositor Guillermo Rizzotto materialitza novament una aventura multicultural imaginant nous mons sonors, continuant amb el que havia estat el seu primer disc d'aquesta trobada musical intercultural: "VINDU" al costat dels músics rurals noruecs de la zona del Numedal editat el 2014, amb qui ha estat girant per França, Bèlgica, Espanya, i Noruega tots aquests anys. Aquest doncs és el seu segon treball. 

I quina meravella i delicada composició del Guillermo, i tot això interpretat i enregistrat en directe en un concert a Noruega el 2019. I sí, realment és una vertadera delícia de composició i immillorable interpretació en directe, enregistrada tal qual, i davant de 100 persones. Per això a Guillermo li va semblar que s’havia de fer un CD, i així ha estat en una sèrie limitada, la versió física, i com si d’un objecte preciós es tractés, car està encabit en una caixeta encunyada amb una finestra on es pot veure un preciós paisatge. La flauta de Pablo és d’una dolçor abassegadora, i preciosa sonoritat. Ell mateix ha fet una improvisació força reeixida amb molt de gust, i mentrestant, els acords de la guitarra de Guillermo. L’arpa també ens dóna uns colors brillants tan bonics com és el tema. La pròpia guitarra del líder en el bell mig del tema, ha fet també una intervenció solista preciosista, fent-ne la melodia del molt bonic tema anomenat “las verdades del tiempo”. Una delícia.

I seguint amb les seves músiques proposo que escoltem del seu projecte anomenat “La Bienvenida” i corresponent bandcamp: https://guillermorizzotto.bandcamp.com/album/la-bienvenida-ep-2020-guillermo-rizzotto-trio, projecte enregistrat per Gorka Dresbaj als estudis The Room, Barcelona, entre el març de 2012 i gener de 2015. Mesclat i masteritzat per Guillermo Rizzotto, amb producció executiva i artística d’ell mateix feta el 20/03/2020. I aquí hi tenim a  Guillermo Rizzotto, guitarres, textures i composicions; Paco Weht, contrabaix i baix elèctric i Salvador Toscano, bateria i percussions, en el tema... 

Para hechar agua al fuego (G. Rizzotto) 8m17s 

I amb aquest tema, més electrificat per la seva guitarra i també pel baix elèctric del Paco Weht, i amb moments de més pulsió per la rítmica del tema, però també pel baixista i pel baterista Salvador Toscano. El tema però ha començat de manera etèria per sons de la guitarra, i com de maco ha quedat el encreuament rítmic de guitarra i baix en aquests inicis. La melodia ha aparegut de la mà del líder, elèctric aleshores, més que ara que és més acústic. Una cançó amb un canvi rítmic i de tempo en el que seria el “pont”, molt maco i ben marcat pel Salvador. El solo que ens ha fet Paco al baix elèctric ha estat preciós, molt melòdic, i fet amb un exquisit gust, alhora que demostració de bones maneres i tècnica. Seguirà però delicat i dolç en la intervenció solista del líder Rizzotto i de la mateixa manera amb el posterior canvi en el “pont”, de marcatge rítmic i canvi tonal preciós. Un tema que tot i el tempo slow, té un “Groove” que et va portant, i més en el “pont”. Magnífic tema del ja llunyà 2012 o 2015. 

I ara sembla un bon moment per escoltar el micro conte de Carme de la Fuente.....

Gràcies Carme per sempre fer-ho amb la teva dolçor i relacionat amb les músiques del programa. 

I encara seguint d’aquesta manera delicada, ens endinsarem ara amb el MARKO CEPAK 4tet  amb el guitarrista nordamericà JOHN STOWELL i projecte “GHOST IN THE CORNER” amb gent com: John Stowell, guitarra; Marko Čepak Maki, guitarra; Simone Serafini, contrabaix i Aljoša Jerič, bateria. I també us posaré el web del projecte al blog del programa:

http://www.markocepakmaki.com/ghost-in-the-corner.html

però també us posaré la seva pàgina web, la de Marko Cepak:

http://www.markocepakmaki.com/ 

Escoltarem doncs el tema que titula el projecte... 

Ghost in the Corner (Marko Cepak ) 4m05s 

I doncs quina bonica composició del líder Marko Cepak i ara a dos guitarres, amb la de John Stowell, i contrabaix i bateria, aquesta darrera amb uns tocs d’una suavitat de lo més delicat. Un tema amb un bon swing, dolç, bona rítmica i pulsió al contrabaix de Serafini. Melodia iniciada per tots plegats i ja ben aviat escoltar el primer guitarrista solista pel canal esquerra, amb un so força càlid. Una molt bona digitació i llenguatge jazzístic i molt bon gust interpretatiu en l’ona dels grans mestres per sonoritat. Al canal dret, el so és una mica més brillant, i també se li reconeix la diversitat de llenguatge i fraseig. Em sap greu però no sé qui fa els solos. Potser escoltant amb més atenció ho podré esbrinar. I després de les intervencions solistes ha aparegut de nou la bonica melodia, i tot amb un swing preciós, el d’aquest tema iniciat pel baterista Jeric. 

I darrerament amb Youkali Music i concretament amb el seu director Thomas Schindowski estem en contacte i així és que em fan arribar, com ja han fet, alguns dels seus projectes del seu extens catàleg, o sigui que agrair-li al Thomas la seva col·laboració. Podeu entrar al seu web http://youkalimusic.com i veure’n tot el seu catàleg. 

I ens tornem a trobar amb la senzillesa i elegància de la música de Guillermo Rizzotto,  música que relaxa, i recordeu que amb Paco Weht i Salva Toscano en el tema que titula el projecte.... 

La bienvenida (G. Rizzotto) 5m35s 

I quin tema i canvis diversos de ritmes i tempos, alhora que amb una molt bonica melodia, amb un Guillermo elèctric, car recordeu que aquest projecte és del 2012-2015. Salvador Toscano l’ha iniciat a un tempo i ritme, res a veure amb el del líder i baixista, mostrant-nos un control sobre la polirítmia. Les aigües s’han calmat amb la melodia del tema a càrrec del líder, en una altra reeixida composició del guitarrista, les que feia aleshores, ja tan boniques com les que fa ara. Ell mateix ha desenvolupat el tema fent una preciosa improvisació, i més bonica l’hem notat en el moment del “pont” i canvi harmònic. Salva ens ha mostrat la seva empenta, també amb polirítmia respecte el baixista i es nota perfectament quan fa el seu solo, i també quan ell pica el canto de la caixa. En aquests moments, al principi amb ritmes diferents, però després sí que el líder ha seguit al baterista al mateix ritme, aquest però a tempo doblat. De nou la calma, de nou la dolça melodia i un final preciós d’un tema preciós. 

Escoltem ara a MARKO CEPAK 4tet & John Stowell i projecte “Ghost in the Corner” amb els músics John Stowell, guitarra; Marko Čepak Maki, guitarra; Simone Serafini, contrabaix i Aljoša Jerič, bateria, en el delicat tema anomenat... 

Tapioca time (M. Cepak) 5m18s 

Doncs i quin bonic tema aquest “Tapioca time”, a un tempo força delicat encara, i amb una melodia curteta, a base d’acords dels dos guitarristes de manera ascendent, car, sense quasi adonar-nos-en ja hem pogut escoltar el sòlid solo al contrabaix a càrrec de Serafini. Bona pulsió i energia alhora que missatge explicat al voltant de l’harmonia del tema, o sigui que ens ha fet un solo força melòdic, mostra del seu bon gust musical. Els dos amics guitarristes han aparegut plegats, un per cada canal, fent una improvisació a duet, a base de preguntes-respostes, amb un color preciós. La base rítmica de dos, contrabaix i bateria estan magnífics també donant-los tot el seu suport. El primer solista pel canal dret, ha desenvolupat unes línies precioses, com també les que ha fet el segon solista, guitarrista, pel canal esquerra. Magnífics tots dos, acostant-nos amb els acords al motiu principal del tema. 

I ara amb el MARKO CEPAK 4tet ells sols i projecte “MAKIA PLANET” amb una formació i més coses que ens diu el mateix Marko: Des dels primers anys de les meves creacions, escric les idees del Karst, un pintoresc paisatge italià eslovè, on es troba la meva ciutat natal. Aquest és el meu primer àlbum d’enregistrament d’estudi amb el bateria Luca Colussi, el baixista Simone Serafini i el pianista Dario Carnovale. Es tracta d’una selecció de set composicions instrumentals originals de jazz contemporani, a més d’un bonus track amb la vocalista Martina Furlan. Escoltem-los doncs en el preciós tema propi anomenat.... 

Inspiration (M. Cepak) 8m36s 

I quin tema més maco del Marko, iniciat amb arpegis delicats, i ja intuint el tempo, ara una mica més viu, per ben aviat inicià ja la preciosa melodia. La base rítmica de dos ja ens han situat en el tempo i ritme, ternari sembla, i tot amb la delicadesa adequada, i vull dir la del baterista. I qui primer ens ha acaronat ha estat el baixista Serafini, músic a qui Marko sembla donar-li la titularitat dels més baixos, tal és la confiança que li té. I no ens estranya, car és un baixista d’una solidesa remarcable. El líder ha volat literalment amb la seva guitarra, i de quina manera ens ha fet el seu solo. Fresc, vital, alegre fins i tot, i per sobre de tot amb una gran tècnica i bellesa. La seva velocitat d’execució és brutal, i el seu llenguatge jzzístic  de primer nivell. Hem escoltat com de bé ha fet el seu solo el pianista Carnovale. Car, en aquest quartet hi tenim la base rítmica sencera de piano, contrabaix i bateria. Un solo i digitació prístina, nítida i amb una bona exposició i creativitat, alhora que línies d’una bellesa contrastada. I és que estem escoltant uns músics excel·lents, tots ells de la zona dels Balcans, d’Eslovènia, vaja, d’on són tots quatre. Molt bon tema i magnífiques intervencions de tots plegats. 

També tenim una bona col·laboració amb l’editorial basca Errabal Jazz de la qual en posem les novetats, quan ens les envien, i així és que els hi agraïm el seu suport, o sigui que al blog us posaré l’enllaç a la seva pàgina web http://www.hotsak.com/Errabal-es?set_language=es 

I encara en la mateixa ona i projecte, escoltarem una altra delicada composició de Marko, anomenada... 

Memories (M. Cepak) 4m31s 

I per seguir amb ells, acabem d’escoltar-los amb aquest bonic “Memories”, també d’una certa vitalitat rítmica, i maca melodia. Hem tornat a comprovar la mestria del líder en les seves facetes de compositor i guitarrista, car el seu solo ha estat de nou preciós, ben realitzat, amb un gust exquisit alhora que amb la tècnica necessària i adequada. La melodia té uns aires un tant folklòrics per com es va desenvolupant, essent també molt agradable d’escoltar. Hem escoltat primer el solo del pianista Carnovale, i de nou ens ha agradat força, tot i ser un solo una mica curtet. Marko s’ha esplaiat més estona, per a gaudi de totes i tots nosaltres, amb el seu característic so a vegades un tan brillant. En la melodia, aquest so és una mica més fosc, car ell empra els acords i les notes més greus de la seva guitarra en fer-la. Bonic tema d’aquest quartet liderat per Marko Cepak. 

Si voleu escoltar jazz-rock i demés meravelles ja sabeu que podeu entrar al web de www.moonjunrecords.com  i veure el catàleg extens d’aquesta editorial dirigida pel Leonardo Pavkovic, qui m’envia des de Nova York les seves novetats i que evidentment en aquest programa posem de tant en tant. Una abraçada Leonardo i gràcies pel teu suport


I ara, agafeu-vos que venen corbes, que deien, perquè farem un salt estilístic i energètic de nou amb el projecte “Almost Alone Vol.1” de Samo Salamon i ara amb Alex Machacek, ambdós guitarristes, com passa en cada tema, i els escoltarem en el vital tema... 

Miss Sarcasm (S. Salamon) 4m21s 

I quin tema més interessant, fins i tot un tant inquietant i també amb una vitalitat rítmica impressionant. Els inicis han estat ja amb el tempo emprat en la resta del tema, escoltant també unes percussions increïbles. Les guitarres inicials, a base d’acords seguint una cadència força moderna, ens han impressionat força. Més ho han fet per tal i com s’ha desenvolupat el tema, primer amb les primeres sonoritats elèctriques solistes, inversemblants, i molt més encara en el moment d’escoltar al solista convidat, Machacek, fent un solo estratosfèric a tot Jazz Fusió, amb la guitarra distorsionada, i més efectes electrònics emprats. Però és que en els moments quan hem escoltat ambdós guitarristes ha estat també brutal. I per com l’han acabat, de cop, també. Gran tema de Samo Salamon i magnífics tots dos a les guitarres, i també el percussionista. 

I per no seguir així de potents, recuperem el projecte de MARKO CEPAK 4tet & John Stowell, “Ghost in the Corner” i ara els escoltarem amb el tema anomenat.... 

Flying serpents (M. Cepak) 5m53s 

I sense perdre la “compostura”, que diem de vegades i mal dit, he volgut canviar de projecte i situar-nos de nou amb el del Marko i ara amb Stowell, ells dos acompanyats del duo de la base rítmica amb Simone Serafini, contrabaix i Aljoša Jerič, bateria. Un altre bon tema i millor la col·laboració entre ambdós guitarristes, un eslovè i l’altre nord-americà. Identifiquem a Marko en el canal dret, amb un so un pèl més brillant que el de l’americà, fraseig personal, escales i unes maneres diferents, tot envoltat de bon gust alhora que molt bona tècnica. El canvi rítmic amb acords en el pont és força reeixit. Stowell és però qui primer ens ha acaronat pel canal esquerre, amb un so una mica més fosc, més en l’ona dels màsters de la guitarra de jazz del seu país. Ambdós són uns grans guitarristes, com acabem d’escoltar, uns solos brillants d’execució, tècnica, bon gust, i el Jazz per totes bandes, què més podem demanar. Afegiré que els dos de la base rítmica han fet una feina magnífica, donant-los tot el seu suport. Gran tema aquest el de les “serps voladores”. 

Recordeu que si us agrada la lliure improvisació podeu entrar al web de www.discordianrecords.bandcamp.com  i veure el catàleg d’aquesta editorial dirigida per l’amic El Pricto on hi trobareu de tot i més relacionat amb la lliure improvisació, conduccions, free jazz, o quelcom inclassificable. 

I de nou agafeu-vos que venen corbes, ara de nou amb el projecte del Samo Salamon, “Almost Alone Vol. 1”, i amb el tema on hi participa el nostre amic Dusan Jevtovic.... 

Seven Cats (S. Salamon) 5m22s 

Brutal aquesta composició de Salamon, alhora que grans les interpretacions dels dos guitarristes. Utilització a dojo d’efectes, ben usats, control sobre la tècnica electrònica, alhora que domini de l’instrument d’ells dos, Samo i Dusan.

Del nostre amic Dusan Jevtovic ja li coneixíem les seves habilitats, però en aquest tema ens ha superat de totes, totes. Ells dos han començat el tema amb una energia impressionant, i ves per on que la melodia m’ha semblat d’unes connotacions un tan folklòriques, a moments. Tal i com es desenvolupa el tema, però, l’aspecte d’aquest folklore es va diluint, i més encara amb el solo del primer guitarrista, que podria ser.... Però és que per sota de la seva interpretació solista hi ha una base persistent i sòlida, que fa tremolar les estructures, i que serveix de coixí pels dos guitarristes. Un solo posterior de guitarra elèctrica d’un, i que després s’ha vist ampliada a dos, cadascun investigant, extraient línies sonores i efectes diversos, tot plegat fet amb molt gràcia i intel·ligència. Quina meravella de composició i interpretació de tots plegats. 

I no us oblideu de la Nova Jazz Cava on a partir dels dijous, amb la Jam Session, s’hi fan concerts cada cap de setmana, o sigui que serà qüestió de mirar-ne la programació. 

I ara i ja per acabar el programa d’avui dedicat a projectes de joves guitarristes podreu escoltar dos temes seguits, el primer del Samo Salamon, “Almost Alone Vol. 1”, amb Philipp Schaufelberger i el segon del Marko Cepak 4 tet “Makia Planet”, amb en Marko Cepak, guitarra, a la bateria Luca Colussi, el baixista Simone Serafini i el pianista Dario Carnovale, ara amb piano elèctric Rhodes. Som-hi doncs amb aquest dos temes seguits. 

Monked (S. Salamon) 3m50s

Just a new song (M. Cepak) 3m40s

I quins dos temes acabem d’escoltar, ideals per acabar el programa d’avui dedicat a la guitarra i els seus diversos sons, dedicat a projectes de guitarristes, diferents sí, però tots d’una innegable qualitat. I ja heu escoltat el primer tema, el “Monked” de Salamon, ell que ara ha estat acompanyat per Philipp Schaufelberger. Quin tros de tema, encabit en la música contemporània, encabit en el Jazz Avant-Garde, també. Una composició magnífica d’aquest jove guitarrista del qual ben poc en sabíem, ves quines coses. I quin gust anar descobrint els músics actuals que van destacant al llarg del temps. Quines bones maneres tenen aquests joves músics, quin control sobre l’instrument, sobre els estris electrònics, i quina bona compenetració entre ambdós músics. Impressionant per com han desenvolupat aquest primer tema “Monked”. 

I he volgut acabar amb el darrer tema del quartet de Marko Cepak, per tempo vital, sí, però també per la pròpia composició, per tal i com és el tema. L’han iniciat a tempo fast, amb una base rítmica consistent, la del baterista, baixista i i ara pianista amb sons elèctrics, el del seu Rhodes. El tema l’han fet guitarra i piano elèctric en els inicis, per després seguir el guitarrista, car Carnovale s’ha dedicat a fer les tasques d’acompanyant. Ell mateix s’ha encarregat de fer el primer solo, amb el seu magnífic so de Rhodes. Un solo molt ben trenat, fet amb gust i a tot tempo, cosa que ja costa una mica més. El baterista està increïble en aquest tema, per com colpeja i de quina manera ho fa, sobre la seva bateria. El baixista segueix amb notes soltes amb la rítmica entretallada, i tot plegat donant suport al líder en el seu solo que ha estat de nou espaterrant. 

Un parell de magnífics temes per acabar el programa d’avui dedicat als projectes que diversos guitarristes han fet i que jo us he volgut compartir, i que per cert, espero que us hagi agradat. Hem escoltat a Guillermo Rizzotto en alguns dels seus projectes. També a Marko Cepak 4tet i també amb John Stowell, i el que ha fet Samo Salamon a duet amb tot de guitarristes europeus, entre els quals els nostres amics Albert Vila i Dusan Jevtovic. I hem escoltat a Carme de la Fuente amb el seu micro conte. 

Doncs res, que quan tot això millori, us recordo que aneu a veure jazz  en directe a llocs com Jazz Club La Vicentina, La Traska Truska, Jamboree, Jazzsi, 23 Robadors, Guzzo, Casa Fígari, Falstaff, Nova Jazz Cava, Campari Milano, JazzMan, Sinestesia, Big Bang, La Farola, el Maki, etc, etc, i que mireu d’adquirir discos, els d’aquest programa i els dels músics de tots els programes de Jazz Club de Nit. 

Doncs ara sí, ho deixem aquí, gràcies per ser-hi aquí o al blog del programa que ja sabeu què és www.jazzclubdenit.blogpspot.com.es i jo mateix Miquel Tuset i Mallol qui l’ha realitzat, xerrat pels descosits d’interessos comuns, i seleccionat les seves músiques, us espero la setmana vinent, si podeu, voleu i en teniu ganes i us desitjo molt bona nit i bon Jazz Club de nit en el Jaç de cadascú. Miquel Tuset i Mallol.

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates |