Molt bona nit a tothom, ens retrobem de nou a Jazz Club de Nit aquí a Ràdio Sant Vicenç 90.2 amb un programa de Jazz per a vosaltres que us agrada el Jazz, com deia el nostre amic Cifu. A ell li dediquem el nostre programa avui i cada setmana que el fem. O sigui que “Un petó Cifu”. Aquí Miquel Tuset i Mallol qui us parla, realitza i presenta aquest programa, i com sempre amb les novetats del músics i editorials.

I avui hi tornem amb un altre programa temàtic i dedicat a la música un tan més divertida i fins i tot ballable en els casos més rítmics. I és que avui us presentaré dos treballs que tenen aquest denominador comú a més a més de la qualitat dels músics. Escoltareu els The Cherry Boppers amb el “FOR DANCERS ONLY” de Gaztelupeko Hotsak,  i als Broken Brothers Brass Band i el seu “TXERTAKETA”  de Errabal Jazz, i també farem un repàs a un projecte que ja té uns anys, i que em van passar des del Jamboree o potser el mateix Matthew Shilling un dia que ens hi vam trobar. Són doncs els Brass Band  Regeneration of New Orleans i el seu “BODY AND SOUL” editat per Boqueria Records. I com sempre un micro conte i aquesta vegada a càrrec de Carme de la Fuente.

Doncs i com no podria ser d’una altra manera, la presentació que faig de les editorials que ens donen suport, dir-vos que també tenim una bona col·laboració amb l’editorial basca Errabal Jazz de la qual en posem les novetats, quan ens les envien, i així és que els hi agraïm el seu suport, o sigui que al blog us posaré l’enllaça a la seva pàgina web.


I comencem doncs amb el projecte anomenat....


“FOR DANCERS ONLY”
The Cherry Boppers

Editat per Gaztelupeko Hotsak             GH 278
Enregistrat i mesclat per Guru Teje & Rambo “The Street King” als Egur Rec Estudio, Bilbao, Bizkaia.
Produït per The Cherry Boppers

Mihail Goldfingers, saxo, flauta
Art LaRock, trombón
Rambo “The street King”, guitarra
Raimund Dietzen, teclados
Guru Teje, bajo
Txefo K-billy, batería
Xixo Yantani, percusión
I la col·laboració de
Sweet Stepanopoulos, trompeta
Dudu Duchen, veu a “Susu Petalos”
Willy “Kalambres” Wallace, saxo tenor a “For dancers only”

Tots els temes són de The Cherry Boppers

Al blog us posaré la pàgina web del disc on el podreu adquirir..


Veiem un resum d’aquest projecte per anar-nos situant....

Aquests són uns músics que desenvolupen un estil propi a través d'aquestes dotze cançons originals on el groove pren possessió des de l'inici amb "Tout va Bien" o "For Dancers Only" per continuar amb "Simon is Back" amb clares al·lusions al funk dels primers setanta. "Marvin's Night" és un tema a mig temps amb reminiscències Motown i un clar tribut a l'enyorat Marvin Gaye, "4,3,2,1" va a mig camí dels sons llatins gràcies a la percussió i l'empremta Stax en la tonada que es repeteix, l’”estribillo” en diuen en castellà. "Doin' Slowly" relaxa l'ambient gràcies a Mihail Goldfingers a la flauta i la percussió de Xixo Yantani. I anem de tornada a la pista de ball amb "Edició Especial" i "LP Fiction". Art Larock pren els comandaments amb el trombó al costat de Raimund Dietzen als teclats en "Fostex Lady" per portar-nos sense deixar de moure els peus fins a "Run and Gun". L'òrgan Rhodes ens avança l'única cançó amb veu femenina de tot el disc i el tema "Susu Pétalos" on fan un exercici a mig camí del jazz i el soft soul. Com a tancament perfecte per a aquest treball, la pista de ball pren protagonisme un cop més amb "Black Cream".

Comencem doncs amb les músiques i ho farem amb el tema dedicat a Marvin Gaye i anomenat....

4.- Marvin’s Night    (The Cherry Boppers)        3m11s

Doncs ja heu escoltat amb quina suavitat hem començat el programa d’avui. Bon ritme, molt bon Groove, i tema interpretat amb dolçor i un tempo mig ideal per a començar el programa d’avui dedicat a la música de qualitat i que a més a més està feta amb el cor i ganes que tothom s’ho passi d’allò més bé, escoltant-la i ballant-la. Aquest és un tema d’aquells que en un directe podria durar força estona fent gaudir a tots els dansaires.

I és que els The Cherry Boppers van aparèixer el 2004 a Bilbao amb una clara intenció, la de difondre els ritmes afroamericans i promoure i gaudir tocant els meravellosos ritmes negres de dècades passades, amb la profunditat del Jazz, l’elegància del Soul i la suor del ball del Funk.

Seguim ara amb el tema cantat per Dudu Duchen i anomenat...

11.- Susu Pétalos   (The Cherry Boppers)        3m49s

I d’una dolçor a una altra una mica més viva. I és que aquest disc té també una balada molt lenta que no he posat, amb la clara intenció que sigueu vosaltres els qui entreu al web d’aquest disc i l’adquiriu, i així ajudar a la música i ajudar-los a ells, i gaudir vosaltres a casa vostra. Un tema cantat per Dudu amb una molt bona melodia i voldria dir-vos que en un canvi harmònic amb veu inclosa, m’ha recordat a la desapareguda Amy Winhouse. Un disc que inclou una majoria de temes força més ràpids que aquest, dels 12 que hi ha. Però no us preocupeu, que no sé si esteu preocupats, que els temes més vius aviat vindran. Bona veu la de Dudu Dunchen i magnífica la sonoritat aconseguida pel Hammond amb Leslie inclòs.

Recordeu que podeu trobar el millor del jazz que es fa a casa nostra entrant a la web de Quadrant Produccions www.quadrantproduccions.es, allà tindreu la possibilitat d’adquirir els discos que vulgueu i veure tot el catàleg d’aquesta editorial de Lleida dirigida pel Josep Ramon Jové, des d’aquí una forta abraçada.


Aquests Cherry Boppers i durant tots aquests anys, no han parat d’enregistrar i amb aquest ja tenen 8 treballs editats i fets més de 300 concerts a la pell de brau, però també a França, Alemanya i Holanda.

I seguim encara amb una mica més de groove seguirem amb el tema anomenat

5.- 4,3,2,1      (The Cherry Boppers)        4m49s

Doncs i quin tema més ben quadrat, iniciat pel riff dels vents amb la percussió com si en plena època Mottown estiguéssim. El Hammond de Raimund torna a tenir un gran protagonisme, i per descomptat el persistent ritme que fa que no parem de ballar, físicament o mental. I quin canvi més impactant en el pont,  amb tots plegats fent els quatre acords adequats per tornar a la A, i sempre amb la guitarra de Rambo, el qual no s’ha aturat en tot el tema. Les veus de tots plegats han aparegut en la A i després de nou el pont. Però és que en l’estructura hi ha quelcom més amb un canvi tonal evident i així ens ho han mostrat apareixent Mihail al saxo tenor. També baterista i percussionista han fet la seva aportació solista tot i que curteta, amb riffs dels vents i Hammond, per tornar de nou al tema, magnífic tema per anar-la ballant.

Abans però dir vos què si entreu al web de Temps Record: https://tempsrecord.cat/ hi trobareu tot el seu extens i divers catàleg. Aquesta és també una editorial de casa nostra amb un ampli ventall d’estils des de Bandes Sonores, a Blues, Boleros i evidentment Jazz, passant pel Flamenc i la Fusió. O sigui que agrair-li al Josep Roig el seu suport i des d’aquí una forta abraçada.

I com anem així de llençats, continuem una mica més vius ara amb el tema..

7.- Edición Especial          (The Cherry Boppers)        3m15s

I ja veieu com anem d’animats amb aquest tema tan ben trenat, sobretot per ritmes persistents del guitarrista i secció rítmica potent de baix, bateria i percussió. Els inicis de ritmes i wha-wha del guitarrista han deixat pas al motiu principal interpretat pels vents i molt bon canvi harmònic també en el pont. El Hammond ha tornat a protagonitzar el típic so d’aquella època i ara és quan recordo als The Booker T & The MG i també a Brian Auger & The Trinity. No sé pas si algú més els ha recordat, i parlo de vosaltres, els oients. En Raimund al Hammond ha fet un bon solo força ben recolzat per tota la colla i ritmes diversos. El wha-wha del guitarrista, de tan en tan apareix, per recordar l’època musical on estem. I quasi sense adonar-nos-en, han arribat al final del tema.

I ara sí que acabarem el projecte d’aquets mestres en això de fer bona música, divertida i ballable, amb el tema que titula l’àlbum...

2.- For dancers only           (The Cherry Boppers)             4m14s

Eps, això sí que ha anat a tope de ritme amb guitarra i orgue. El Hammond torna a protagonitzar el so de l’època  alhora que la persistència de la guitarra. Els vents primer amb uns riffs repetitius i després amb el Williy “Kalambre” Wallace i el seu saxo tenor, ens han omplert d’aires i ritmes vitals i ballables. El motiu principal apareix de tan en tan gràcies al Hammond de Raimund. Fins i tot ha aparegut un “break” rítmic, moment en el qual el baixista Guru Teje ha desenvolupat un curtet solo, tot i que ben aviat hem seguit ballant. Quina marxa que tenen aquests nois, els quals en un directe deuen ser força impactants i divertits.

I ara em sembla un bon moment per escoltar el micro conte de Carme de la Fuente...
...........................
Gràcies Carme per explicar-nos tan bé. Ens veiem d’aquí quinze dies.

I nosaltres deixem aquest projecte i seguirem amb l’altre treball de Errabal Jazz i ara ho farem amb el...

Però......deixeu-me que us digui que podeu entrar al web de www.freshsoundrecords.com per veure l’extens catàleg d’aquesta nostra editorial i també podeu anar a la botiga Blue Sounds al carrer Benet Mateu 26 i comprar de tot i més relacionat amb el món del Jazz...discos, llibres, dvds, vinils....etc. Allà hi trobareu els caps de setmana i dilluns pel matí a l’amic Enrique Heredia, mentre que la resta de dies hi trobareu a l’Esteban. Ells dos us assessoraran en tot lo de Fresh Sound Records, editorial creada pel gran entusiasta amant del Jazz, Jordi Pujol Baulenas, des d’aquí una forta abraçada.


“TXERTAKETA”
Broken Brothers Brass Band

Editat per Errabal Jazz     ER 097
Enregistrat per Mighty Marty & Diego Ramos el 6 i 7 de setembre de 2017 als Sustrain Records, Lanabe.
Mesclat per Moisés No Duerme
Masteritzat per Ibon Larruea
Produït per BBBB & The Sustrains

BROKEN BROTHERS 
Ion Celestino: Trompeta
Mario Díaz De Rada: Trompeta
Iñaki Rodriguez: saxo baríton
Adrián Martínez, Miguel Moisés, Eneko Urrestarazu: Trombó
Alfonso Areta: Sousaphone
Medrano: Sousaphone
Daniel "Monstruito" Lizarraga: Tambourine, Washboard, Snare Drum
Gorka Gaztanbide: Snare drum
Jon Uribeetxeberria: Bass drum

BROKEN SISTERS
Nerea Erbiti, Terela Gradín, Silvia Pérez, veus

I com sempre dir-vos que al blog del programa us posaré l’enllaç a la pàgina web del disc d’Errabal Jazz..


Doncs tota aquesta música és original de la pròpia banda amb majoria de composicions del trompetista Ion Celestino però també n’hi ha de Lizarraga i un parell, el primer i darrer track, cançons tradicionals, ambdues molt i molt profundes, dolces i lentes. D’aquesta banda ja en vam posar un projecte ara ja fa una mica o sigui que ens plau molt tornar-los a escoltar de nou, car, ja ho sabeu, les músiques en aquest programa són diferents cada setmana i així és que ja ho hem ben bé comprovat amb el projecte anterior. Escoltem doncs el primer tema d’aquest projecte, diferent de l’anterior però tampoc tant...Som-hi amb el tema anomenat....

3.- Greba Mugababea        (I. Celestino & H. Etxarte)              4m30s

Doncs les coses han sonat diferents, car aquesta és una banda de metalls, sense cap canya ni guitarres ni bateries, i ves per  on que amb les veus de les Broken Sisters doncs han enriquit amb colors diversos la seva música. Una autèntica Brass Band amb el “whasboard”, caixa, bombo, pandereta i plateret són els elements percussius. Els baixos els fan els dos Soussafon, una mena de tubes i les melodies conjuntes les fan les trompetes, els trombons i una mica per sota en el registre, el saxo baríton. Hem pogut escoltar un magnífic solo a càrrec d’algun dels tres trombons, i això sí que no ho puc saber. Un solo amb el Jazz com a paradigma, que per això la majoria de músics que estudien música moderna, creixen amb el Jazz al seu costat, estudiant-lo i desenvolupant la seva música tenint-lo sempre com el referent.

I darrerament amb els amics de Youkali Music i concretament amb el seu director Thomas Shindowsky estem en contacte i així és que em fan arribar alguns dels projectes del seu extens catàleg, o sigui que agrair-li al Thomas la seva col·laboració. Podeu entrar al seu web http://www.youkalimusic.com/ i veure’n tot el seu catàleg.

I seguim amb un altre tema una mica més viu de tempo compost per un tal Dut en l’anomenat...

6.- Ezjakintasunaren kateak suntsitu                 (Dut)               5m27s

Doncs ja heu pogut escoltar que amb només el Soussafon i quatre notes, ja hem pogut copsar el ritme, el qual s’ha enriquit després amb l’aportació de la resta de companys, metalls diversos i elements de percussió. Una melodia a tot vent, que ha tingut un “break” rítmic delicat i preciós en el pont del tema per esdevenir posteriorment a tot metall i a tot ritme. El solo del saxo baríton de l’Iñaki Rodríguez ens ha situat on realment som, en el Jazz i les seves diverses improvisacions i estils. També el trompetista Celestino ens ha recordat que tot això també és Jazz, escoltant-lo en el seu curtet solo. Després, els metalls més aguts han fet un riff preciós molt melòdic i repetitiu, recolzats pels metalls més baixos i estris percussius, i que ha resultat apropar-nos al final d’aquest reeixit tema.

En actiu des de 2006, amb membres de la pionera Amama Luisa Brass Band a les seves files, la música de la Broken Brothers es basa en el so de carrer i festiu de les Brass Bands contemporànies de New Orleans. El Funk, el Gospel, i el Jazz modern inunden les seves energètiques interpretacions, amb la improvisació col·lectiva com a característica central. Han tocat en multitud d'escenaris i carrers, en festivals com el Jazzaldia de Donostia-San Sebastian, Festival de Jazz de Getxo, Jazz al margen (Saragossa), Festival de bandes de carrer Haizetara (Amorebieta), però també en les festes de qualsevol poble! Diuen ells, amb l'esperit de les brass bands a les que són deutors, què "toquem en tota classe d'esdeveniments". En altres moments són capaços de simplement pujar a la furgoneta i aparèixer sense avisar per tocar als carrers de qualsevol ciutat.


I seguim amb més trempera i ara ho farem amb el tema compost també per Ion Celestino anomenat...

4.- Martin & Marcela                       (I. Celestino)             6m55s

I d’igual manera han començat amb les notes més greus marcant-nos harmonia i ritme. La suma de la resta de companys ja quasi de manera immediata i també a mode d’improvisació col·lectiva ens ha situat en un entorn de carrer, de festa major i també fent-la ballar. Picar de mans d’aquesta manera percussiva i seguint el ritme és quelcom que també faig jo quan em trobo en una situació similar. L’alegria del tema, amb les veus recordat el Martin  i la Marcela ens situen de nou al magnífic solo del saxo baríton Iñaki Rodríguez, magnífic exponent de la improvisació jazzística. El tema és ben bé un dels que es podien veure i escoltar pels carrers de New Orleans, i segurament encara s’hi podran veure, ells però ho fan pels carrers dels països per on han actuat. Festa, música, ball i diversió que ja ens fa falta, ja. El final amb la improvisació col·lectiva en un tema que dóna la impressió que en un directe duraria força estona més, tocant i cantant.

I ja acabem el projecte d’aquests magnífics i vitals músics amb el tema de Lizarraga anomenat....

2.- Monstruito special                     (D. Lizarraga)                       5m48s

Doncs ja heu pogut escoltar amb quina joia hem acabat el projecte d’aquests músics vitals i súper divertits. La música original dels membres d’aquesta formació ha estat també magníficament interpretada, on les improvisacions han estat a un molt bon nivell, com ha estat en aquest cas el magnífic solo del compositor i aparentment líder del projecte Ion Celestino,  primer i després el d’un dels tres trombonistes, gran i llarg solo, només recolzat pels molt baixos de les tubes i percussions. Un tema iniciat per les veus de les Broken Sisters  i posteriorment amb una melodia a base de trompetes i trombons construïda a base de preguntes d’uns i respostes dels altres i sempre amb una base rítmica imponent. Ja quasi al final, l’èxtasi ha arribat a base dels crits d’uns i súper aguts dels trompetistes, i les veus africanes ben bé situant-nos en els orígens de tot plegat. Un final que en un directe també s’hauria allargassat fins l’extenuació de tots els bailongos...

Des de la seva base a Pamplona la Broken Brothers demostra que té ofici i que ha sabut modernitzar la seva proposta amb l'afegit de beats, raps, aplaudiments, més percussions i un Dj. Ion Celestino, multiactivo trompetista contínua al capdavant de la formació que ha afegit nous membres encara que la base corporativa segueix sent la mateixa. El que podreu escoltar si entreu al web de Errabal Jazz i aconseguiu el dis, són temes plens de referències a la música de les bandes de Nova Orleans mes contemporànies que han marcat l'evolució d'aquesta música des de finals dels 70 fins ara.

Si voleu escoltar jazz-rock i demés meravelles ja sabeu que podeu entrar al web de www.moonjunrecords.com i veure el catàleg extens d’aquesta editorial dirigida pel Leonardo Pavkovic, qui m’envia des de Nova York les seves novetats i que evidentment en aquest programa posem de tant en tant. Una abraçada Leonardo i gràcies pel teu suport.

I nosaltres seguim amb el darrer projecte de la nit i sense marxar dels carrers de New Orleans i ho farem amb el projecte anomenat...


“BODY and SOUL”
Brass Band  Regeneration of New Orleans

Editat per Boqueria Records
Enregistrat el 2011 a New Orleans

Stephen Lands, trompeta
Michael Watson, trombó i vocals
Matthew Shilling, saxo alto
Isaac Moore, Sousaphone
Alexey Marti, Bass Drum
Darrian Douglas, Snare Drum
Introduïnt a John Michael Bradford de 14 anys, trompeta
I la col·laboració de Uncle Lionel Batiste de 79 anys aleshores, veu en alguns temes.

I aquest és una altre meravella de disc dedicat a la música de New Orleans, disc que em va donar el mateix Matthew Shilling uns dies que va estar tocant a la WTF del Jamboree la Jam Session que organitzava l’estimat Aurelio Santos, i d’això fa algun temps. Les coses van com van, i com que el tenia quasi arraconat, l’he volgut recuperar i posar-lo en aquest programa temàtic, per la qual cosa en Matthew estarà força content.

Comencem doncs amb un dels més emblemàtics Blues que es tocaven pels carrers de N. Orleans i ves per on dedicat al Basin Street i compost per Spencer Williams doncs...

2.- Basin Street Blues        (S. Williams)             5m02s

Aquest sí què és un clàssic de la música de carrers, i ja heu pogut escoltar, a quin tempo, el de les marxes fúnebres, una mica més viu...ha. Un tema compost el 1928 i enregistrat el mateix any per Louis Armstrong, però també enregistrat per una llarga munió de músics entre els quals Miles Davis que el va incloure en el “Seven Steps To Heaven”, i interpretat a un tempo súper slow en els inicis però després amb un terrorífic swing, tema de més de 10 minuts de glòria. Els nostres herois l’han desenvolupat de manera magnífica amb un gran so, el de la trompeta, líder i protagonista en la melodia, i després del trompetista, la veu del trombonista i també cantant, Michael Watson, magnífica veu i entonació. Cal esmentar que tots els membres de la banda són afroamericans excepte el nostre amic Shilling ell tant blanc per fora com negre per dins. Al final, i com és habitual, fent tots plegats una improvisació col·lectiva, dolç i magnífic final per un bon inici de projecte.

I seguim amb una mica més de tempo ara amb el conegut tema ...

3.- Saint Louis Blues          (W. C. Handy)                      3m37s

"Saint Louis Blues" és una cançó popular nord-americana composta per W. C. Handy a l'estil del blues i publicada al setembre de 1914. Va ser una de les primeres cançons blues que va tenir èxit com a cançó pop i continua sent una part fonamental del repertori dels músics de jazz. Els nostres herois l’han clavat amb els diferents ritmes existents, i més encara amb els solos primer preguntes resposta de trompetista i saxo alto i després amb els solos pròpiament dits amb el del trombonista Michael Watson i posteriorment el del nostre amic Matthew al saxo alto, aconseguint ell un magnífic so. El seu llenguatge jazzístic és força increïble, i us ho diu un que el va poder escoltar alguns dies i cada dilluns al Jamboree on ell va presentar projecte propi alhora que col·laborà en les Jam Sessions.


I ara encara podrem escoltar un parell de temes més, els quals són dues preciositats, la primera obra i gràcia del genial Charles Chaplin i el seu preciós i estimat....

6.- When You’re Smiling               (Ch. Chaplin)                       4m25s

Publicat el 1936 com a tema instrumental, i el 1954 amb lletra i compost per Charlie Chaplin amb lletres de John Turner i Geoffrey Parsons. "Smile" és una cançó basada en un tema instrumental utilitzat en la banda sonora de la pel·lícula de 1936 de Charlie Chaplin,  Temps Moderns. Chaplin va compondre la música, inspirada en la Tosca de Puccini.  John Turner i Geoffrey Parsons van afegir la lletra i el títol l'any 1954.  A la lletra, a partir de línies i temes de la pel·lícula, el cantant diu que l'audiència s'alimenta i que sempre hi ha un matí brillant, sempre que somriguem. "Smile" s'ha convertit en un estàndard popular des del seu ús original en la pel·lícula de Chaplin. Doncs què bé que ha sonat aquest preciós tema amb el tempo viu que li han donat, amb la veu de l’avi Uncle Lionel Batiste, solos del trompetista Stephen Lands primer i posteriorment el magnífic de l’amic Shilling amb uns arpegis descendents magnífics i millor sonoritat la del seu saxo alto. Al final, un solo dels percussionistes Alexey Marti i Darrian Douglas han deixat pas a la melodia i lletra positiva i acabar amb una improvisació col·lectiva magnífica.

I tot i no tenir-hi res a veure, res a escoltar de similar....
recordeu que si us agrada la lliure improvisació podeu entrar al web de www.discordianrecords.bandcamp.com i veure el catàleg d’aquesta editorial dirigida per l’amic El Pricto on hi trobareu de tot i més relacionat amb la lliure improvisació, conduccions, free jazz, o quelcom inclassificable.

I nosaltres acabarem el projecte i programa d’avui amb un altre magnífic tema obra i gràcia de la dona de Armstrong nom de soltera Lil Hardin....i anomenat...

11.- Struttin’ With Some Barbeque         (Lil Hardin)               2m47s

Una joia musical que sovint es pot escoltar encara i jo mateix ho he fet i m’he quedat frapat amb el combo de la família Marsalis on hi són tots, pare, fills i un net a la bateria, un concert que podeu veure si el busqueu al Youtube. I ara us comentaré el que en van dir els de All Music Guide parlant d’aquest tema i la interpretació que en va fer Armstrong i els Hot Five. Tot i ser una de les més fines gravacions que Armstrong va fer durant el seu període amb els "Hot Five", "Struttin' With Some Barbecue" és meravellosament entretinguda i conté un solo esplèndid i lúcid d'Armstrong i una melodia que ha estat imitada innombrables vegades. Gravat el 1927, la peça està clarament endeutada amb New Orleans, i també el solo al clarinet de Johnny Dodds. No obstant això, quan entra Armstrong, l'estat d'ànim de la peça s'agita, i es converteix en un trencament meravellosament despreocupat. Fins i tot en cançons de menor importància com aquesta, el virtuosisme melòdic d'Armstrong és incòmode per massa bo i la seva genialitat se li escapa de les mans, així era el genial Armstrong. Els nostres herois també han brillat abastament com heu pogut escoltar amb una vitalitat increïble i tempo que ens fa continuar ballant, si és que hem parat de fer-ho. El solo de l’amic Matthew Shilling ha estat increïble de la mateixa manera que el del trompetista Stephen Lands i sempre amb els dos que mantenen el ritme sense parar, i al final, una improvisació col·lectiva magnífica per acabar tema, projecte i programa.

Doncs nosaltres ja hem acabat el programa d’avui i dir-vos que primer hem escoltat els The Cherry Boppers amb el “FOR DANCERS ONLY” de Gaztelupeko Hotsak, per després gaudir amb els Broken Brothers Brass Band i el seu “TXERTAKETA”  de Errabal Jazz, havent acabat amb els Brass Band  Regeneration of New Orleans i el seu “BODY AND SOUL” editat per Boqueria Records i havent escoltat el micro conte i aquesta vegada a càrrec de Carme de la Fuente.

Doncs ara sí, ho deixem aquí, gràcies per ser-hi aquí o al blog del programa que ja sabeu què és www.jazzclubdenit.blogpspot.com.es i jo mateix Miquel Tuset i Mallol qui ha realitzat el programa, xerrat pels descosits d’interessos comuns, i seleccionat les seves músiques, us desitjo molt bona nit i bon Jazz Club de nit en el Jaç de cadascú.
Miquel Tuset i Mallol.

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates |