Molt bona nit a tothom, benvinguts a Jazz Club de Nit aquí a Ràdio Sant Vicenç 90.2 amb un programa de Jazz per a vosaltres que us agrada el Jazz, com deia el nostre amic Cifu. A ell li dediquem el programa avui i cada setmana que el fem, o sigui que un petó ben gran Cifu. Aquí Miquel Tuset i Mallol qui us parla, presenta i realitza aquest programa i com sempre amb les novetats de músics i editorials. I ja sabeu que aquest programa forma part de la plataforma col·lectiva i internacional anomenada “esfera jazz”, i que al blog hi trobareu l’enllaç. He dit col·lectiva i ara dic també de pirades i pirats del Jazz i ara ja en som més de seixanta entre podcasts i pàgines web totes relacionades amb el món del Jazz.  

I aquesta setmana, el programa anirà de tres projectes de Jazz Contemporani, quasi més situats en l’Avantgarde i fins i tot el Free Jazz, o sigui que ja us podeu preparar per escoltar unes músiques força interessants, impactants i exemptes del típic Swing. Doncs aprofitant la presència de Luís Nacht (el dimarts al Jamboree em va cedir el seu disc i el divendres va tocar a 23 Robadors) i que Javier Moreno, que també em va cedir el divendres 12 un disc a trio enregistrat a Portugal en la mateixa, o similar ona de Jazz Contemporani, vaig pensar que havia de fer-los un programa. I també tenia guardat al calaix un disc que vaig adquirir al baterista Kresten Osgood a l'Auditori, Sala 3 Tete Montoliu, després de veure un concert, també de Jazz Contemporani que ens va fer l'Álvaro Torres Trio & Philipp Gropper. O sigui que el programa anirà d'això, de Jazz Contemporani, Jazz Avantgarde, no només pel fet de fer-se ara, sinó pel seu "estil". Els tres projectes són:  "Canto de Montañas" de Luis Nacht editat per Fresh Sound Records, "Responde Tu", de Vessel Trio editat per Porta Jazz, i el de "The Universal Quartet", amb Yusef Lateef, editat per Blackoutmusic. I aquesta setmana amb un micro conte de Carme de la Fuente.

 


Començarem amb el projecte dels “The Universal Quartet” editat per l’editorial danesa Blackoutmusic. Enregistrat al Focus Recording Studios el 13 i 14 d’agost de 2008, Copenhage, Dinamarca. Mesclat i masteritzat al gener de 2009. Produït per Kasper Tranberg i Kresten Osgood. I aquí hi tenim a Kasper Tranberg, trompeta; Yusef Lateef, flauta alto en C, Oboè, Saxo tenor, i diversos instruments més; Adam Rudolph, Congues, flautes i perscussions, i Kresten Osgood, bateria i percusions. Les composicions dels temes, les comparteixen els seus membres, o sigui que ja us ho diré en el seu moment. 

I em sembla que podem començar amb un tema de Lateef & Rudolph anomenat... 

1.8.- Andromeda (Yusef Lateef & Adam Rudolph) 4m09s. 

I déu n’hi do de tema per començar el programa d’avui, que ves per on anirà d’això. I aquest quartet ens ha sorprès per la delicadesa de la flauta de Lateef, iniciant el tema amb unes constants percussions, també força delicades de volums. La trompeta amb sordina de Trandberg i Lateef seguint amb la flauta, han anat desenvolupant-lo en un tema que podria durar l’estona que volguessin, car, els dos vents cavalquen suaument per sobre de les percussions, i aquestes podrien anar fent sense parar fins ad infinitum. 

I no us oblideu de la Nova Jazz Cava on ja han començat la temporada i on cada dijous fan una Jam Session i on s’hi fan concerts cada cap de setmana. Al blog us posaré la seva pàgina web:

https://www.jazzterrassa.org/ca/programacio/upcoming la de la seva programació.


 

I seguirem així de contemporanis amb el projecte dels Vessel Trio, “Responde Tu”, editat per Porto Jazz i enregistrat per Ruca Lacerda i Joao Guimaraes al Largo Recording Studio el 27 de maig de 2019, a Porto i mesclat i masteritzat per Joao Guimaraes. I aquí hi tenim a Hery Paz, saxo tenor; Javier Moreno, contrabaix i Marcos Cavaleiro, bateria. Dels sis temes, tres són d’Hery Paz, Moreno i Cavaleiro en  comparteixen un, i els Vessel Trio en tenen dos. Escoltem-los en el tema col·lectiu anomenat... 

2.5.- Mezcal (Vessel Trio) 5m18s. 

I de percussions, a percussions, i també força delicades les que ens ha fet aquest trio d’asos. Una llarga introducció al tema feta pel baterista Cavaleira, ell amb tot d’estris percussius, fet tot amb força delicadesa. El saxo tenor de Paz l’ha seguit amb una sonoritat a tot Free Jazz, com sembla tot plegat, en aquest tema del trio, que probablement hagin fet d’una tirada i sense masses pautes, i doncs a tot Free Jazz. 

I deixeu-me que us digui que podeu entrar al web de www.freshsoundrecords.com per veure l’extens catàleg d’aquesta nostra editorial i també podeu anar a la botiga Blue Sounds al carrer Benet Mateu 26 i comprar de tot i més relacionat amb el món del Jazz...discos, llibres, dvds, vinils....etc. Allà hi trobareu els caps de setmana i dilluns pel matí a l’amic Enrique Heredia, mentre que la resta de dies hi trobareu a l’Esteve. Ells dos us assessoraran en tot lo de Fresh Sound Records, editorial creada pel gran entusiasta amant del Jazz, Jordi Pujol Baulenas, des d’aquí una forta abraçada i gràcies pel teu suport tots aquests anys.

 


I per això seguirem ara amb el projecte del Luís Nacht Quartet, “Canto de Montañas”. Editat el 2021 per Fresh Sound Records FSR5112. Enregistrat de nou per Joao Guimaraes a Porta Jazz, Porto, el 16 de desembre de 2018. Mesclat i masteritzat per Luis Bacqué als Bacqué Recording, N.Y. Produït per Luís Nacht, productor executiu Jordi Pujol. I aquí hi tenim a Luís Nacht, saxo tenor; Sergio Wagner, trompeta; Demian Cabaud, contrabaix i Fermin Merlo, bateria. Tots els temes són de Luís Nacht excepte el #3 que és de Sergio Wagner. I dir-vos que al blog us posaré l’enllaç a la pàgina web del disc: https://www.freshsoundrecords.com/luis-nacht-albums/53912-canto-de-montanas-digipack.html de Fresh Sound Records. 

Escoltem-los en la mateixa ona i potser encara més heavy en el tema compost pel líder Luís Nacht i anomenat... 

3.5.- Madre Pereza (Luis Nacht) 6m28s. 

I seguint de manera delicada, ens hem trobat amb aquest quartet que he tingut la oportunitat de veure un parell de vegades, una al Jamboree i l’altre a 23 Robadors. Al Jamboree el Luis em va cedir el disc i així és que l’estem escoltant en primícia. Vam tenir l’agradable sorpresa d’escoltar al trompetista Sergio Wagner, al qual no coneixíem, i dir-vos que ens va entusiasmar força. La seva nítida sonoritat, fraseig inversemblant alhora que llenguatge improvisant en els directes que li hem vist ha estat espaterrant. La combinació del so del saxo tenor del líder Nacht amb la trompeta de Wagner, és magnífica. I el tema l’han anat desenvolupant tots quatre, delicadament, per després Demian Cabaud desenvolupar un magnífic solo, i sempre amb el baterista Merlo acompanyant-lo delicadament. Un tema de Nacht molt interessant, amb sons humans diversos, tot plegat barrejat amb intel·ligència i bon gust, en un tema també amb tots els aires del Free Jazz, Jazz Contemporani i Avantgarde. Una mixtura de tots tres, per no oblidar-nos de cap d’ells. 

Recordar-vos que entreu al web de masimas on podreu veure’n tota la seva programació dedicada al Jazz però també a diversos estils com són el Blues, el Funk i demés variants. Val la pena que us deixeu caure per la Plaça Reial per anar al Jamboree. Els dilluns amb una magnífica Jam Session. Al blog us posaré l’enllaç a la seva pàgina web: https://jamboreejazz.com/agenda/, la de la seva agenda. 

I després d’escoltar-los a tots tres, ara sembla un bon moment per escoltar el micro conte de Carme de la Fuente. Gràcies Carme per la teva implicació poètica en les músiques del programa.

 


I tornem a recuperar al  “The Universal Quartet” I recordem que hi tenim a Kasper Tranberg, trompeta; Yusef Lateef, flauta alto en C, Oboè, Saxo tenor, i diversos instruments més; Adam Rudolph, Congues, flautes i perscussions, i Kresten Osgood, bateria i percusions. Els escoltarem en el tema col·lectiu del quartet, anomenat... 

4.7.- Nine Dreams (The Universal Quartet) 3m40s. 

I amb aquest tema d’aquest també increïble quartet, ens trobem amb una trompeta, la de Kasper Tranberg i un saxo tenor, ara, el de Yusef Lateef. El concepte és força similar, el de les percussions tot just per sota, i de manera delicada acompanyant als dos vents. El tema però, l’han començat els dos solistes amb una “intro” a mode de pregunta i resposta, ara tu, ara jo, pel cap d’una estoneta aparèixer la bateria d’en Kresten Osgood. Aquest és un projecte on no hi ha contrabaixista, ja ho haureu notat. Els dos percussionistes, Kresten i Adam Rudolph omplen l’espai sonor amb els seus sons i ritmes, tot plegat a un tempo força maco, vital, vaja. La netedat del so, per manca d’instruments harmònics, coses que passen avui en els tres projectes, ens situa en un ambient sonor especial, i més encara aquest, que no té contrabaix. I hem escoltat com el diàleg dels dos vents ha seguit fins el final, que han acabat de cop. 

Recordeu que podeu trobar el millor del jazz que es fa a casa nostra entrant a la web de Quadrant Produccions www.quadrantproduccions.es allà tindreu la possibilitat d’adquirir els discos que vulgueu i veure tot el catàleg d’aquesta editorial de Lleida dirigida pel Josep Ramon Jové, des d’aquí una forta abraçada.


 

I seguim amb les músiques del projecte dels Vessel Trio, “Responde Tu”, I aquí hi tenim a Hery Paz, saxo tenor; Javier Moreno, contrabaix i Marcos Cavaleiro, bateria. Escoltem-los amb el tema de Hery Paz que titula el projecte... 

5.1.- Responde Tu (Hery Paz) 6m21s. 

I anem seguint amb el tarannà del programa d’avui, i ja hem vist com aquest trio ha començat el tema, primer amb contrabaix i bateria a mode d’”intro”, per després afegir-s’hi el saxo tenor i compositor del tema. Saxo tenor i contrabaix s’han quedat sols una bona estona, fent una mena de diàleg, fins el moment d’un canvi, que podia ser el pont, on ja hi ha intervingut el baterista. Un tema força interessant per com en són les seves melodies. Hery Paz n’ha iniciat les improvisacions, tot plegat amb una bona base rítmica aixoplugant-lo, sí, però també, amb cadascú fent també la seva improvisació, que aquestes músiques van d’això, de llibertat interpretativa. Alhora, com que són uns gran tècnics, el resultat és així de magnífic. Una molt bona improvisació col·lectiva, i un bon tema de Hery Paz. I el tema l’ha acabat delicadament el mateix que l’ha començat, el Javier Moreno al contrabaix. 

Un altre lloc emblemàtic és el 23 Robadors espai on es fa el Jazz més alternatiu de la ciutat amb tot un reguitzell de projectes que s’hi han parit i que així seguirà sent. Cada dia teniu Jazz i els dimecres, concert primer i després Jam Session amb Miguel Pinxo Villar, Juan Pablo Balcázar i Carlos Falanga. Al blog us en posaré la seva pàgina web:

https://23robadors.com/programacio/ la de la seva programació. 



I de nou amb el saxo tenor argentí i projecte a quartet, Luís Nacht Quartet, “Canto de Montañas”. I recordem que són Luís Nacht, saxo tenor; Sergio Wagner, trompeta; Demian Cabaud, contrabaix i Fermin Merlo, bateria. I el tema propi del líder és... 

6.4.- Dejen soñar (Luís Nacht) 6m28s. 

I un altre tema iniciat delicadament per saxo tenor i contrabaix, Luis Nacht i Demian Cabaud fent ells dos una introducció preciosa i delicada. El baterista Merlo hi ha aparegut posteriorment, també amb la delicadesa de tots els bateristes que estem escoltant en aquest programa. Tema a trio durant la major part del temps, on podem constatar la mestria del líder al tenor. El tema, o melodia principal ha començat quan ha aparegut la trompeta de Sergio Wagner, delicada, també. Moments dolços amb trompeta i contrabaix, aquest darrer improvisant i el primer donant-li un color més brillant. El baterista s’hi ha afegit també, i després, amb el líder al tenor, arribant al final d’aquest “Dejen soñar” de Nacht. 

Seguim però dir vos què si entreu al web de Temps Record: https://tempsrecord.cat hi trobareu tot el seu extens i divers catàleg. Aquesta és també una editorial de casa nostra amb un ampli ventall d’estils des de Bandes Sonores, a Blues, Boleros i evidentment Jazz, passant pel Flamenc i la Fusió.


 

I hi tornarem amb l’altre quartet, “The Universal Quartet” I recordem que hi tenim a Kasper Tranberg, trompeta; Yusef Lateef, flauta alto en C, Oboè, Saxo tenor, i diversos instruments més; Adam Rudolph, Congues, flautes i perscussions, i Kresten Osgood, bateria i percusions. Els escoltarem en el tema de Yusef Lateef anomenat..... 

7.9.- Clustigous (Yusef Lateef) 5m51s. 

Doncs déu n’hi do com ha canviat la qüestió del tempo, de la potència ara dels percussionistes en aquest tema de Lateef. I tot i les semblances entre aquest projecte i el de Nacht, recordeu que aquests temes es van enregistrar el 2008, déu n’hi do de la modernitat del quartet. Bé, hem d’anar més enrere, molt més  enrere, per recordar a l’Ornette Coleman, ell el primer que va beure i mamar de la música contemporània de l’època, la del segle XX, coses que també havia fet Eric Dolphy, ell en un context no tant Free. I els dos vents, saxo tenor i trompeta han aparegut junts a l’inici, per ben aviat ésser el trompetista Tranberg qui s’ha posat a improvisar, i de quina brutal manera ho ha fet. L’energia dels percussionistes li ha donat ales, i així ell ho ha fet, volar i volar. Lateef l’ha seguit amb el tenor de la mateixa manera, amb frases lligades, ràpides i enèrgiques. Ell que com a multiistrumentista fent un Jazz més convencional ha tocat amb quasi tothom dels màsters del Jazz. I vet aquí que aquesta “vena” Free no li coneixíem tant. Al final els percussionistes s’han quedat sols fent de les seves, amb congues i demés estris, arribant al final ells dos, acabant el tema com l’han començat, amb el motiu curtet dels dos vents. 

I darrerament amb Youkali Music i concretament amb el seu director Thomas Schindowski estem en contacte i així és que em fan arribar, com ja han fet, alguns dels seus projectes del seu extens catàleg, o sigui que agrair-li al Thomas la seva col·laboració. Podeu entrar al seu web http://youkalimusic.com i veure’n tot el seu catàleg.

 



I ara tindrem la oportunitat d’escoltar un tema llarg compost per Marcos i Javier dels Vessel Trio, “Responde Tu”, I aquí hi tenim a Hery Paz, saxo tenor; Javier Moreno, contrabaix i Marcos Cavaleiro, bateria. I el tema es diu... 

8.3.- Obama + Lu (Javier Moreno, Marcos Cavaleiro) 10m51s. 

I seguint amb el tempo viu, ens hem trobat amb un llarg tema de quasi 11 minuts, amb una gran improvisació col·lectiva de tots tres. La melodia però l’han iniciat de seguida, fent-la saxo tenor i contrabaix, per després Paz iniciar les improvisacions. I com he dit abans, els altres dos l’han seguit de la mateixa manera, de manera col·lectiva. El saxo tenor s’ha quedat sol posteriorment amb un break delicat, fent de nou el motiu principal del tema. Uns moments de calma que han aprofitat per desenvolupar una altra part del tema, encara de manera tranquil·la. Javier Moreno ha fet la seva improvisació acompanyat dels plats del baterista Cavaleiro, que per això aquest tema és d’aquest dos. Gran improvisació del contrabaixista madrileny que vam veure no fa massa al Casino de Granollers i per això sona aquest disc, perquè ell me’l va voler cedir.  Les coses però han tornat als orígens enèrgics amb el saxo tenor Hery Paz, estirant tots tres el tema de la mateixa manera que han fet a l’inici. Després ha aparegut de nou la calma, per arribar al final d’aquest llarg “Obama + Lu” de Moreno i Cavaleiro. 

També tenim una bona col·laboració amb l’editorial basca Errabal Jazz de la qual en posem les novetats, quan ens les envien, i així és que els hi agraïm el seu suport, o sigui que al blog us posaré l’enllaç a la seva pàgina web http://www.hotsak.com/Errabal-es?set_language=es doncs això.


 

I recuperarem el projecte del quartet del Luís Nacht Quartet, “Canto de Montañas”. I recordem que són Luís Nacht, saxo tenor; Sergio Wagner, trompeta; Demian Cabaud, contrabaix i Fermin Merlo, bateria. I ara els escoltarem amb una bona estona de bon swing en el tema del líder, anomenat.... 

9.7.- Vidurria (Luís Nacht) 7m38s. 

I seguint amb l’energia i ara amb un bon swing. El tema l’ha començat el baterista de manera delicada, per ben aviat el “walking” del contrabaixista Cabaud i tot el swing. Els dos vents ja s’hi han posat a mode de diàleg, i ves per on que al Sergio Wagner li hem reconegut una frase, la inicial del “Stablemates” de Benny Golson. Uns mestres ells dos, el líder i saxo tenor Nacht pel canal esquerre, i el trompetista Wagner pel dret. Sons diferenciats, l’un greu, l’altre brillant, net i més agut. Merlo a la bateria ha fet també una bona improvisació, no gens trallera, delicada, mostrant-nos les seves habilitats. Cabaud també ha fet la seva aportació solista, reeixida, càlida, amb incursions del saxo, i posteriors de la trompeta. El swing ha tornat a aparèixer, tot i acompanyant el magnífic solo de Sergio Wagner a la trompeta. Al final, tranquil·litat, delicadesa, tot i encarant el final, encara molt més delicat i dolç. El tema l’ha acabat el baterista, més o menys com l’ha començat. Gran tema d’aquest quartet, del líder, vaja. 

I cada dia podeu anar a la Cocteleria Campari Milano on s’hi fan concerts de jazz i demés meravelles, a diari. Al blog us en posaré la seva pàgina web:

https://www.camparimilano.com/programacio-musical/. I també al Sinestesia que hi ha prop de la plaça del Centre a Sants, on ja s’hi fan concerts. És qüestió de mirar-ne la programació.

 


I ja per darrera vegada els escoltarem a tots tres i per això ho farem amb el quartet i projecte de Luís Nacht Quartet, “Canto de Montañas”. I recordem que són Luís Nacht, saxo tenor; Sergio Wagner, trompeta; Demian Cabaud, contrabaix i Fermin Merlo, bateria. Els escoltarem en el tema compost pel líder i anomenat... 

10.1.- A Malaby A (Luís Nacht) 7m08s. 

Doncs déu n’hi do de tema. L’han iniciat amb tota l’energia i seguint el motiu principal, per després encetar un break tranquil·let amb els dos vents fent notes llargues, mentre el contrabaix seguia amb tota la vitalitat. I no l’ha deixat, no. Cabaud ha seguit amb la mateixa trempera, vitalitat i improvisació, mentre el baterista ha fet també el mateix. El diàleg dels dos vents ha seguit així una estoneta, fins arribar al magnífic so i solo de la trompeta de Wagner. Ell, amb la base de dos, ens ha tornat a meravellar per com de nítida és la seva sonoritat, fresca, i magnífic el seu llenguatge modern, contemporani. Nacht s’hi ha posat després d’ell amb tota la seva tècnica, bon gust contemporani, so controlat, gens estripat, fins i tot diria que dolç, el del seu tenor. Mostra també les ganes de fugir d’estereotips, no endebades ens va dir al Jamboree, que allò que diuen que és Jazz, per a ell, és només música folklòrica, la de la seva terra, com folklore és el Blues. El tema ha seguit el mateix tarannà, fins arribar al break final, on tot sembla haver-se aturat, i així de suaus arribaran al final del tema de Luís Nacht. 

I el Nota 79 ha iniciat ja una nova temporada amb noves iniciatives amb programació estable cada dijous vespre i diumenges tarda. Al blog us posaré l’enllaç a la seva pàgina web: https://www.nota79.cat/events/, la dels seus esdeveniments.

 


Escoltarem també per darrera vegada el “The Universal Quartet” I recordem que hi tenim a Kasper Tranberg, trompeta; Yusef Lateef, flauta alto en C, Oboè, Saxo tenor, i diversos instruments més; Adam Rudolph, Congues, flautes i perscussions, i Kresten Osgood, bateria i percusions. I el tema és del baterista Osgood, anomenat.... 

11.1.- Clustonics (Kresten Osgood) 5m10s.

I bon tema aquest del baterista Osgood. Ell i en Rudolph han fet de nou les tasques de la bateria i percussions. I és que el tema ha començat amb un motiu descendent a càrrec dels dos vents, i ja les percussions a tope, tot i que suaus de volum. Els dos vents l’han seguit desenvolupant fins arribar al moment de la improvisació solista del gran Yusef Lateef. Ell ha seguit tirant del tema, i ves per on que els dos percussionistes semblen haver-se desmadrat, car hi han anat a totes. Lateef ha seguit amb una empenta increïble, frases inversemblants, so estripat a voluntat, llenguatge contemporani, i tot plegat amb la base dels dos percussionistes que ha anat a més, per potències diverses. Una gran demostració que ens ha fet en Yusef Lateef. Al final, break, amb curteta intervenció del baterista i retorn al motiu principal inicial, i final del tema del baterista Kresten Osgood. 

Si voleu escoltar jazz-rock i demés meravelles ja sabeu que podeu entrar al web de www.moonjunrecords.com  i veure el catàleg extens d’aquesta editorial dirigida pel Leonardo Pavkovic, qui m’envia des de Nova York les seves novetats i que evidentment en aquest programa posem de tant en tant. Una abraçada Leonardo i gràcies pel teu suport.

 


I ja acabarem el programa d’avui escoltant també per darrera vegada als Vessel Trio, “Responde Tu”, I aquí hi tenim a Hery Paz, saxo tenor; Javier Moreno, contrabaix i Marcos Cavaleiro, bateria, en el tema compost pel saxo tenor Hery Paz  i anomenat... 

12.6.- Agno 3 (Hery Paz) 6m28s. 

I amb aquest tema tan potent i a tot Swing per “walking” del contrabaixista i plats i demés del baterista, clourem el programa d’avui. I el que seria la melodia l’han interpretat als inicis, saxo tenor i contrabaix, Hery  Paz i Javier Moreno. El saxo tenor de l’Hery Paz ens ha tornat a impressionar en la seva llarga improvisació, per llenguatge, per so robust, una mica en l’ona de Joe Henderson, que no per l’estil, ja ho sabem. Gran tema, vital, i magnífica la feina feta pel saxo tenor. Els moments finals han estat però pels dos de la base, contrabaix i baterista, i més aquest darrer que després s’ha quedat sol fent un magnífic solo de bateria. Potser en Cavaleiro, ha estat qui més s’ha acostat als típics solos dels bateristes de Jazz, els qui interpreten estàndards. Bona part de la seva intervenció ha estat però, continguda, i fent redobles a la caixa i timbales, alhora que amb un magnífic control sobre els diversos plats. Bon control rítmic, bona tècnica, i què bé acabar un programa de ràdio amb un solo de bateria, coses que no solen passar gaire, no. De fet però, el tema l’han acabat recuperant el curtet motiu principal, el saxo tenor de Paz i el contrabaix de Javier Moreno. Gran tema per acabar el seu projecte i programa d’avui. 

Recordeu que si us agrada la lliure improvisació podeu entrar al web de www.discordianrecords.bandcamp.com i veure el catàleg d’aquesta editorial dirigida per l’amic Andrés Rojas abans El Pricto on hi trobareu de tot i més relacionat amb la lliure improvisació, conduccions, free jazz, o quelcom inclassificable. 

Doncs ja hem acabat el programa d’avui, i com sempre espero que us hagi agradat tan com a mi. I ves per on que ha sigut un programa amb un Jazz Contemporani ben Avantgarde, i amb moments de Free Jazz, res a veure amb les músiques del programa de la setmana passada, coses aquestes que passen aquí, al Jazz Club de Nit. Recordem que hem escoltat als The Universal Quartet, als Vessel Trio i al Luís Nacht Quartet, amb un micro conte de Carme de la Fuente. 

Doncs res, que us recordo que aneu a veure jazz  en directe a llocs com Jazz Club La Vicentina, nosaltres ja fins el gener del 2022, La Traska Truska, Jamboree, Jazzsi, 23 Robadors, Guzzo, Casa Fígari, Falstaff, Nova Jazz Cava, Nota 79, Campari Milano, JazzMan, Sinestesia, Big Bang, La Farola, el Maki, etc, etc, i que mireu d’adquirir discos, els d’aquest programa i els dels músics de tots els programes de Jazz Club de Nit. 

Doncs ara sí, ho deixem aquí, gràcies per ser-hi aquí o al blog del programa que ja sabeu què és www.jazzclubdenit.blogpspot.com.es i jo mateix Miquel Tuset i Mallol qui l’ha realitzat, xerrat pels descosits d’interessos comuns, espero, i seleccionat les seves músiques, us espero la setmana vinent, si podeu, voleu i en teniu ganes i us desitjo molt bona nit i bon Jazz Club de nit en el Jaç de cadascú. Miquel Tuset i Mallol.

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates |